Jump to content
FAS Goran
stefanves

Šoferšajbna i stakla, kupovina, ugradnja, reparacija

Recommended Posts

Kod "uobičajenih" i "čestih" šoferki, razlika u ceni između kineza i evropljanina (poljaka) je 20-ak €.


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oo ako je tako, ja nisam imao takva iskustva,mada oni uvek sami ponude, tipa imas kineze 100e, X je 180e, Y 240e itd.. Ja sam stavio kineza na mom kombiju i vozio godinama bez problema, isto tako i par ljudi oko mene. Nisu imale nikakve greske mada deluju nekako tanje.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam Nordglass za 15000 sa ugradnjom i zakazao za utorak
Kinez kod drugih za istu cenu a ispod te cene ipak nisam uspeo nigde da nadjem
Pilkington tek od 19000

Sent from my SM-J415FN using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nasao sam Nordglass za 15000 sa ugradnjom i zakazao za utorak
Kinez kod drugih za istu cenu a ispod te cene ipak nisam uspeo nigde da nadjem
Pilkington tek od 19000

Sent from my SM-J415FN using Tapatalk


Nordglass za 15 soma deluje kao original. Zelenkasta, nema nekih uvijanja i sl...za sad.
Bio je Pilkington..mozda i nije bila prva ugradnja jer nije bio Fiat logo a i pozadi je isto

Sent from my SM-J415FN using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nece ona da se menja, kakva je u startu takva ce biti uvek :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

I na mom fiatu prsla pre mesec dana.
Prvo oko retrovizora, pa posle par dana produžilo i levo i desno po vrhu do bočnih ivica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Fokus stavljena kineska šoferka. Kad je ista pukla, rasula se kao najobičnija čaša, al bukvalno. I bila je isto tanka. Sad dal I oni Imaju više varijanti kvaliteta, ne znam, al ono je bilo strašno za videti.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Lybri je, po rečima prethodnog vlasnika od 2004. stajalo oštećenje od kamenčića na šoferci (2016. sam je uzeo) sve do februara 2018. godine kad je odlučilo da se proširi pa je stavljena NordGlass šoferka koja je potrajala do novembra 2019. kad je i ona dobila liniju celom širinom. Mislio sam da je neki problem sa montažom pošto se čulo krckanje više puta ali smo našli u servisu minijaturno oštećenje od kamenčića kod brisača odakle je krenula pukotina. Sad je kinez, videćemo koliko će da potraje. Nemam nikakve zamerke na izgled, NordGlass je bila malo lepše tonirana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oborio sam drzavni rekord.

Juce odario kamencic na auto putu i zvezdica na sajbni staroj 10 dana.

U ponedeljak krpljenje...

 

Sent from my SM-J415FN using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo, treba mi savet u vezi šoferke.

Malo pre sam ispuškirao auto od soli i primetim u kabini, kod unutrašnjeg retrovizora u delu kod šoferke kaplje voda sa neba i to baš dobro!

Mislio sam da je kod antene, skinem je, očistim, malo zasilikonišem, vratim i pritegnem. I onda pogledam malo oko unutrašnjeg retrovizora i stakla i vidim crni silikon ali neravnomerno nanešen, kao da postoje neke rupe tačno u tom delu gde mi se i pojavljuje voda! Gornja pokrivna lajsnica između šoferke i krova stoji ok ali je u nekim delovima ušla prljavština i kao da se malko podigla od krova pa kontam da sam pod pritiskom nekako uspeo tu da nateram vodu u kabinu.

 

Inače auto je kod mene tek 15tak dana ali sam primetio pri većim brzinama šuštanje vetra, što me je bunilo. Mislim da je baš tu uzrok.

Da li je neko skidao tu lajsnu, da li je ona zalepljena tim crnim silikonom od stakla ili se lako skida? Da li to skinuti pa zasilikonirati običnim silikonom ili oterati u Glass servis? 

sofersajbne-za-fiat-punto-od-2000-do-2008-god3643.jpg

Edited by Bojssa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poliranje šoferke - koliko je efikasno, cena, komplikacije...?

 

212196-vetrobran.jpg

 

Na vetrobranu mogu da nastanu razna oštećenja, s obzirom na to da je izložen mnogim negativnim efektima i u vožnji i dok stoji. Ta oštećenja mogu da budu u vidu sitnih rupica, dubljih i plićih ogrebotina, kao i ogrebotina koje su vidljive samo u nekim specifičnim uslovima - danju neprimetne, ali noću ''razbacuju'' svetlo drugih vozila i tako smetaju vozaču. Nastaju na najrazličitije načine - tu su udarci kamenčića prilikom vožnje, grebanje istrošenih brisača, trljanje prljavštine nakupljene na brisačima, nepravilno pranje (npr. sunđerom punim kamenčića), agresivno skidanje skorenog pričjeg izmeta... Postoji pomoć u vidu poliranja vetrobrana. Obratili smo se jednom servisu koji se time bavi kako bismo saznali šta može da se uradi, šta ne može da se ispolira, koliko košta i slično.

 

Koliko košta poliranje vetrobrana?

Prosečna cena poliranja vetrobrana je oko 50 evra.

 

Koliko traje poliranje?

Poliranje vetrobrana je višečasovni proces. Obično traj oko tri sata.

 

Postoje li vetrobrani koji ne bi smeli da se poliraju?

Vetrobrani izrađeni od pleksiglasa ne bi trebalo da se poliraju zbog velikog zagrevanja površine prilikom poliranja koje bi moglo dovesti do pucanja samog vetrobrana.

 

Koliko duboke ogrebotine mogu da se ispoliraju?

U velikoj meri mogu se ukloniti površinske ogrebotine nastale tokom struganja leda, tragovi od brisača, kao i druge blaže ogrebotine nastale mehaničkim oštećenjem prilikom vožnje. Ono što ne možemo da uklonimo su duboke ogrebotine i oštećenja nastala udarcima kamenčića. Jedan od načina za proveru može li neko oštećenje da se ispolira jeste provera noktom - ukoliko je ogrebotina toliko duboka da ''kači'' nokat kada njime pređete preko ogrebotine, to znači da je nije moguće ispolirati.

 

Postoji li mogućnost da dođe do poremećaja ''dioptrije'' na nekom delu vetrobrana?

Usled nestručnog rukovanja polir mašinom može doći do stvaranja dioptrije na staklu, kao i do pucanja stakla.

 

Kako okvirno ide procedura poliranja?

Prvo se zaštiti vozilo tako da samo vetrobran ostane nezaštićen. Zatim se radi dekontaminacija površine specijalnom glinom za dekontaminaciju, kako bi se odstranile sve nečistoće koje su se zalepile na vetrobran i koje ne mogu da se skinu običnim pranjem. Nakon dekontaminacije površine pristupamo poliranju. Za poliranje koristimo:

  • rotacionu mašinu,
  • filc za poliranje stakla,
  • specijalnu pastu za poliranje stakla koja u sebi sadrži cerium oksid
  • mikrofiber krpu i
  • prskalicu sa vodom

Napomena: polir paste za poliranje automobila se ne koriste za poliranje vetrobrana. U toku poliranja dolazi do zagrevanja površine i zbog toga je potrebno hladiti vodom površinu koja se polira.

 

Zaključak

Kao i kod poliranja laka, poliranje vetrobrana ne može da sredi dublje ogrebotine, ali zato može da ukloni one sitne koje iritiraju i smetaju naročito noću pošto neravnomerno rasipaju svetlost farova automobila iz suprotnog pravca.

 

Autor: Dragan Romčević

 

preuzeto sa - polovniautomobili.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TeaseR

 

Ako misliš na one popravke kad šoferku pogodi kamenčić skroz su ok.

Dva puta je to rađeno kod njih na 159-ki, sve ok. Zavisno od veličine oštećenja moguće je da ostane sitan trag, ali realno taj trag ćeš samo ti znati da je tu. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da, na to mislim. Zakazao sam sutra da mi odrade to, provalio sam u medjuvremenu da imam dva ostecenja, pa cu morati oba da saniram. Taman i farove da mi ispoliraju dok je tamo auto :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

NordGlass za Fiat Brava 2011, sa montažom, 14.800, najpovoljnije što sam našao.

Kinezi su nešto malo ili nimalo povoljniji. Ipak nisam hteo, kad je tako mala razlika, da uzmem XYG, mada svi kažu da tu nema neke razlike.

Puca i jedno i drugo staklo isto. NordGlass bi trebalo da je EU (Poljska), ali nisam siguran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam dosta sitnih ostecenja na soferci, nista za reparaciju ali bukvalno je tackasta soferka i ponekad me nervira to. Da li poliranje moze pomoci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njih sam bas i pitao za cenu na instagramu, poliranje je 40eur za moju soferku(cena se razlikuje od dimenzija soferke), a farovi su 30eur. U black glass su farovi 20eur, nisam siguran da li rade soferku, moram da pitam. Svakako planiram da stavljam folije za mesec dana, pa bi bilo zgodno da sve uradim kod nih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad zvao Glass Service, Pilkington 19.200, Kinez (ne reče koji) 13.600. Zvao Carglass, kod njih 22.500, oni kao ugrađuju Saint Gobain ili tako nešto, kao prva ugradnja stakla. Ja sam se nadao negde da natrčim na Nordglass, kao neku srednju opciju, ali zasad nema.

Ovde sam našao zanimljiv post lika koji se bavi auto staklima i koji kaže da su Kinezi Best buy za prednja (ne i zadnja), i to XYG i Fuyao: https://www.bmwclubserbia.com/forum/index.php?/topic/37598-vetrobrani-sofersajbne/#comments.

E sad, u Glass Service mi nisu ni rekli kog Kineza ugrađuju. 

Šta mislite, šta da uzmem? I da li je bitno jesam li otišao u ove dve firme, Ivanić ili neku četvrtu - da li da jurim najjeftinije ili je ipak važno i ko ugrađuje? 

Edited by pilgrim011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...