radulovichf@gmail.com 0 Posted April 10, 2010 Ako želite da nađete performanse vaših i tuđih automobila ili da uporedite karakteristike istih pre nego što "stanete na semafor" sa nekim kolegom učesnikom u saobraćaju, a da se ne bi obrukali posetite ovaj sajt:http://www.zeperfs.com/en/perfs.php?Action=Fiche Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted April 10, 2010 Nema mojih kola. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted April 10, 2010 Nema ni za moja. A i podaci su pomalo promašeni (bar što se tiče 2.4 jtd...nema 20 ventila, nego 10! I ubrzava znatno kraće od 11 sec. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted April 10, 2010 iz mog iskustva je tacan u sekundu, reference punto HGT, saxo vts, golf tdi, golf 2 gti, kadet gsi astra gsi itd. . .performanse nisu uzimane od fabrika vec od casopisa koji su testirali automobile Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted April 10, 2010 Napisali su da Stilo 1.9 mjet (140ks) troši manje od 1.9 jtd (116ks) uz još par podataka to je veoma netačno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted April 10, 2010 poenta je u vremenima Quote Share this post Link to post Share on other sites
stipa 0 Posted April 11, 2010 šteta što nema bravo 1,6 16v da usporedim s tigrom 1,6 16v .... skoro jednako konja i momenta ali je tigra lakša,e sad mislim da je bravo živčaniji od tigre... vozao sam se s tigrama i bude gusto ali dobijem tigru... baš me zanima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted April 11, 2010 U svakom slučaju interesantan sajt. Svaki enciklopedizam je dobro došao, pogotovu sa podacima dobijanim sa merenja na terenu. Medjutim, kao i svaki enciklopedizam i ovaj ima ozbiljne propuste, pogotovu što ispitivanja vrše mahom novinari - a ne probni vozači ili fabrički vozači... Otud i toliko nedostataka (recimo nema "najboljeg auta na svetu",golfa2 1600 dizel"!!), Stila, raznorazne verzije...potom Mitsubishy Pajera, Montera ili Shoguna 3,0 V6 sport - svjevremeno najatraktivnijeg džipa, kome čak ni naša Policija nije mogla da odoli, a da ne pominjem starije modele Audija koji svakako zavredjuju da budu pomenuti u ovom komparativno-enciklopediskom pregledu. Medjutim kako se i šta se ovde poredi?. Da li su sva vozila bila testirana na istoj pisti?- Nisu. Da li je sva vozila testirao isti vozač? - Nije. Da li su sva vozila bila na istim gumama, da li su isto prešla, da li su bila posebno pripremljena test vozila, da li su klimatski uslovi bili isti....i još mnogo, mnogo toga zbog čega je ovo poredjenje pomalo promašeno. Medjutim da je zanimljivo, u svakom slučaju -JESTE! Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted April 11, 2010 pa dobro ali ako cemo tako onda nikada nijedno poredjene nije konacno i precizno vec se odnosi samo na konkretno ta dva auta u tom trenutku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted April 11, 2010 (edited) Ukoliko su ta dva automobila istovremeno vožena, (i ukoliko ih je isti vozač vozio) na istoj pisti, sa istim gumama, istim gorivom i oba fabrički pripremljena za testiranje - onda su merodavna. Ovako (uz pomoć exel-a) mogu da se porede podaci dobijeni sa raznih strana sveta . . . onda exel izbaci zadatu grafiku za grafikone i bude sve ko "slika" Lično mislim da je sajt jedinstven po tome što ima opciju poredjenja i što približno daje predstavu o pokretljivosti vozila i njihovim medjusobnim razlikama. Sajt ima još jednu dobru osobinu što daje opciju primedbi i dopuna! Tako na primer ukoliko uočite netačnosti u odredjenim tehničkim podacima za vozilo, možete ih reklamirati... (te greške su verovatno nastale u kucanju, prepisivanju originalnih fabričkih podataka). Nadam se da će ekipa koja radi sajt upotpuniti bazu podataka sa preostalim tipovima vozila jer postojeća baza podataka sem kategorija proizvodjača (gde nema šta nema) ima ozbiljnih "rupa" u zastupljenosti tipova, odnosno modela proizvodjača. Edited April 11, 2010 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted April 11, 2010 uglavnom su prikupili top i sportske modele za koje su ljudi najvise zainteresovani, ja sam najvise odusevljan tacnoscu rezultata na 400m Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted April 11, 2010 a mlep lep sajt zaista , svaka cast . Sto se ubrzanja tice ovde pise 7,7 za moj tip, mada sam procitao da je 7,28 u nemackom casopisu potvrdjeno ubrzanje..sad kome je verovati ali proverice se:) :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted April 12, 2010 Mnogo korisnih podataka na jednom mestu ali ima i malo nelogičnosti.Ferrari F40 ide bolje od F50. Neverujem da bi ovaj drugi koji je napravljen 7 godina kasnije pustili u prodaju da nema bolje preformanse. Kod ove robne marke je to jako bitno.Lancia Lybra 1.8 od 130 Ks ide bolje od 2.0 od 150. Stilo jtd koči od 100-0 za 44m a mjet (teži) sa istim kočnicama 39.5m (ovaj drugi podatak je "avto magazina" koji su za ostala vozila postigli slične rezultate), a performanse su mu ko da je vožen u fabričkom krugu Wagena sa malo podignutom ručnom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted April 12, 2010 Pričam ja.... Dve stvari se mogu porediti u istim uslovima i sa istom opremom i u isto vreme. Ne jedna iz Šabca, druga iz Kragujevca... Zato više volim fabričke podatke, makar bili i do 5% na ruku proizvoda (kao što jesu), ali sam siguran da su probni vozači iz njega izvukli maksimum i da SVI proizvodjači po pravilu daju takve podatke. A vozač će uvek biti zadovoljan, jer jedino što pouzdano može da proveri (bar po cajgeru) je max. brzina koja će uvek biti veća od one koja je navedena u uputstvi za upotrebu. A pogotovu priča sa kočenjem! Jel na istom asfaltu, pri istoj temperaturi, pri istim gumama...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted April 13, 2010 Mislim da je i za moj model (sporting 1.2 16v) netacan podatak ubrzanja 0-100 kao i max brzine jer sigurno ide brze od tih 160 koji su tamo navedeni (svi ostali izvori navode 172km/h) a ubrzanje sam cak i ja amater uspio da izvedem za 11.6-7sec sa suvozacem u kolima , nasuprot njihovom podatku od 12.2 ili tako nesto, tako da vjerujem da bi test vozac profesionalac mogao da dodje do fabricki deklarisanog podatka koji je 10.9/11sec. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted April 16, 2010 Visconti, a na kom uredjaju si merio ubrzanje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted April 16, 2010 (edited) Mjerio suvozac stopericom, inace zakleti VW-ovac tako da je moguce samo da je dodao desetinke, a ne skidao Mjerili tri puta i uzeli prosjek.U svakom slucaju, na stranu ubrzanje, max speed navedena na sajtu (160km/h) nije tacna ni pod razno. Edited April 16, 2010 by Visconti Quote Share this post Link to post Share on other sites
djuragin 0 Posted July 5, 2010 K&N filter bez klime 175km/h , u zavetrini iza audija na auto putu 180km/h ns-bg , mada verujem da bi isao brze otkako sam stavio 195/50/r15 ide malo teze, 185 su bile idealne...mada ovaj profil mi je lepsi... Quote Share this post Link to post Share on other sites