Jump to content
FAS Goran
eudriver

Fiat Marea / Brava 1.6 16v - opadanje obrtaja

Recommended Posts

Recimo ovako, vrati se gorivo iz sistema u rezervoar zato sto ventil u rezervoaru ne drzi (zaptiva) ili nesto slicno sa diznama ili jednom diznom.U principu mislim da nije strasno, to sam hteo reci!

Nesto vise moze reci neko kompetentniji, recimo ovi nasi postovani forumski majstori! :laughing:

da li bi mozda provalio da je to ako bi pre paljenja dao kontakt 3-4 puta, onda nabije gorivo pa ne fali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovih dana me zadesio neki problem sa lerom.

Desava se i kad je hladan i kad je topao motor. Znaci nema pravila. 2 dana je normalno idem na posao, bez ikakvih problema, a onda treci dan odjednom drzi nizak ler, i gasi se. Nznm sta mu je, do cega moze to da bude?

nekad me bas proda, iznervira me bas.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo na plinu mi se desava to variranje u leru, kad prebacim na benzin se je ok, znaci step motor i leptir nisu. Mozda plin treba da se presteluje, al me zanima samo kako se samo poremetilo, ja nisam nista dirao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni zna da se ugasi-obrtaji jednostavno padnu do 500 i neki put se povrati a nekad nece.Koliko sam mogao da proverim,to se desava samo kad radi na plinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imate slicne probleme u odeljku za GAS !

Kao sto je receno, za gsni uredjaj moraju kablovi , svecice u i vakumi biti u odlicnoj formi. Proverite sve a ja sam imao i iskustva sa losim GAS-om !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima! Uvezao sam auto iz Italije sa plinom (BIGas), koji mi je pravio probleme i niko nije uspeo da mi to popravi pa sa ugradio nov uredjaj,ustvari prednjicu novu,Tomaseto isparivac i Leho kompjuter,i od kada je to ugradjeno upalio je CHECK na tabli.

Sa starim uredjajem nije nikada upalio a rekli su mi da niej jer je imao neki AEB to je neka crna kutijica ne znam tacno zasta sluzi, cuo sam da ona u stvari kad god das kontakt resetuje sve i da zato nikad nije palio gresku, to sam ja cuo ne znam da li je istina. Uglavnom i ona je izvadjena zajedno sa starim uredjajem..neko vreme je sve bilo ok, auto je radio kako treba, medjutim poceli su problemi, poceo je da brljavi na obrtajima u leru ,kazaljka malo zaigra pa se umiri i kada se tek upali auto znaci nebitno vruc ili hladan ako se npr parkiras i namotam pun levi ili desni auto mi se gasio.

Na sve to potrosnja plina je dosta velika od 13,5 do 16.

Procitao sam gresku i prijavljuje da smesa nije dobra,a kada se prikljuci na dijagnostiku za plin tamo je sve ok...e sad ja mislim da je problem u necem drugom a ne u plinu posto iste probleme imam i na benzinu.. Uglavnom cim se startuje motor i prvih mintu dva pravi problem da hoce da kazaljka padne i na 500 obrataja pa skoci na 800 i tako par puta i nakon toga sve bude ok,dok se ne ugasi auto i onda opet isto....i gasi se pri manevrisanju u mestu, verovatno ga optereti servo pumpa pa se zbog toga gasi...

Posto taxiram, imam jos kolega kojima sve radi super i potrosnja gasa im je oko 11 u gradu..neki majstori su mi govorili kao normalno je to sto je prihavio tu gresku,to je zbog plina,ali meni nije normalno jer znam jos nekoliko njih kojima je sve ok i ne pali nikakvu gresku.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

U principu ima ovde dosta problema koje treba resavati ... recimo krenuti od struje. Ta kutijica je emulator za sondu. Moze , i treba da radi bez "kutijice" ali nije podesen uredjaj. Neko verovatno nije hteo da ozbiljnije ulazi u problematiku nego je zamenio uredjaj i uzeo parice. Naposletku i to variranje gasa je kao sto rece kolega @tox ... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovako, vozim Bravu 1.6 16V 2000god ima plin, a moj problem se javlja kada se motor skroz zagreje zna da se ugasi samo obrtaji naglo propadnu ispod 100-200 obrtaja i tada zna da se ugasi ali se to ne desava cesto jednom-dvaput dnevno u oko 50km predjenih, a kada radi kako treba polako spusta na 800 obrt i radi bez problema. pa me interesuje sta moze biti? hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam isti problem sa mareom 1.6, kupio je pre tri meseca i do pre dve nedelje sam imao problem sa obrtajima (strasno me nervira, al navikne se covek  :wallbash: ) i odjednom sve radilo normalno nekih nedelju dana, da bi juce ponovo imao isti problem al na kratko. Kontam da ima neke veze sa vlaznoscu vazduha, mozda to utice na neki senzor pa zeza s vremena na vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...