kaskabgd 65 Posted May 30, 2012 javi obavezno sta veli Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted June 6, 2012 Recimo ovako, vrati se gorivo iz sistema u rezervoar zato sto ventil u rezervoaru ne drzi (zaptiva) ili nesto slicno sa diznama ili jednom diznom.U principu mislim da nije strasno, to sam hteo reci!Nesto vise moze reci neko kompetentniji, recimo ovi nasi postovani forumski majstori! da li bi mozda provalio da je to ako bi pre paljenja dao kontakt 3-4 puta, onda nabije gorivo pa ne fali? Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted July 20, 2012 (edited) Ovih dana me zadesio neki problem sa lerom.Desava se i kad je hladan i kad je topao motor. Znaci nema pravila. 2 dana je normalno idem na posao, bez ikakvih problema, a onda treci dan odjednom drzi nizak ler, i gasi se. Nznm sta mu je, do cega moze to da bude?nekad me bas proda, iznervira me bas. Edited July 21, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted July 21, 2012 samo na plinu mi se desava to variranje u leru, kad prebacim na benzin se je ok, znaci step motor i leptir nisu. Mozda plin treba da se presteluje, al me zanima samo kako se samo poremetilo, ja nisam nista dirao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
covke 0 Posted July 31, 2012 Meni zna da se ugasi-obrtaji jednostavno padnu do 500 i neki put se povrati a nekad nece.Koliko sam mogao da proverim,to se desava samo kad radi na plinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 31, 2012 Ljudi imate slicne probleme u odeljku za GAS !Kao sto je receno, za gsni uredjaj moraju kablovi , svecice u i vakumi biti u odlicnoj formi. Proverite sve a ja sam imao i iskustva sa losim GAS-om ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Taxi_zr 0 Posted January 4, 2013 (edited) Pozdrav svima! Uvezao sam auto iz Italije sa plinom (BIGas), koji mi je pravio probleme i niko nije uspeo da mi to popravi pa sa ugradio nov uredjaj,ustvari prednjicu novu,Tomaseto isparivac i Leho kompjuter,i od kada je to ugradjeno upalio je CHECK na tabli.Sa starim uredjajem nije nikada upalio a rekli su mi da niej jer je imao neki AEB to je neka crna kutijica ne znam tacno zasta sluzi, cuo sam da ona u stvari kad god das kontakt resetuje sve i da zato nikad nije palio gresku, to sam ja cuo ne znam da li je istina. Uglavnom i ona je izvadjena zajedno sa starim uredjajem..neko vreme je sve bilo ok, auto je radio kako treba, medjutim poceli su problemi, poceo je da brljavi na obrtajima u leru ,kazaljka malo zaigra pa se umiri i kada se tek upali auto znaci nebitno vruc ili hladan ako se npr parkiras i namotam pun levi ili desni auto mi se gasio.Na sve to potrosnja plina je dosta velika od 13,5 do 16.Procitao sam gresku i prijavljuje da smesa nije dobra,a kada se prikljuci na dijagnostiku za plin tamo je sve ok...e sad ja mislim da je problem u necem drugom a ne u plinu posto iste probleme imam i na benzinu.. Uglavnom cim se startuje motor i prvih mintu dva pravi problem da hoce da kazaljka padne i na 500 obrataja pa skoci na 800 i tako par puta i nakon toga sve bude ok,dok se ne ugasi auto i onda opet isto....i gasi se pri manevrisanju u mestu, verovatno ga optereti servo pumpa pa se zbog toga gasi...Posto taxiram, imam jos kolega kojima sve radi super i potrosnja gasa im je oko 11 u gradu..neki majstori su mi govorili kao normalno je to sto je prihavio tu gresku,to je zbog plina,ali meni nije normalno jer znam jos nekoliko njih kojima je sve ok i ne pali nikakvu gresku. Edited January 7, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted January 4, 2013 Sto se tice gasenja proveri zupcenje motora kod pismenog majstora sa alatima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted January 4, 2013 Kakav je akumulator ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted January 4, 2013 Da se i ja okusam u pogadjanju Mozda motoric ler gasa...čest problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted January 5, 2013 U principu ima ovde dosta problema koje treba resavati ... recimo krenuti od struje. Ta kutijica je emulator za sondu. Moze , i treba da radi bez "kutijice" ali nije podesen uredjaj. Neko verovatno nije hteo da ozbiljnije ulazi u problematiku nego je zamenio uredjaj i uzeo parice. Naposletku i to variranje gasa je kao sto rece kolega @tox ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
acaradojev 0 Posted November 9, 2014 (edited) ovako, vozim Bravu 1.6 16V 2000god ima plin, a moj problem se javlja kada se motor skroz zagreje zna da se ugasi samo obrtaji naglo propadnu ispod 100-200 obrtaja i tada zna da se ugasi ali se to ne desava cesto jednom-dvaput dnevno u oko 50km predjenih, a kada radi kako treba polako spusta na 800 obrt i radi bez problema. pa me interesuje sta moze biti? hvala unapred Edited November 12, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoJ19 0 Posted January 14, 2016 Ja imam isti problem sa mareom 1.6, kupio je pre tri meseca i do pre dve nedelje sam imao problem sa obrtajima (strasno me nervira, al navikne se covek ) i odjednom sve radilo normalno nekih nedelju dana, da bi juce ponovo imao isti problem al na kratko. Kontam da ima neke veze sa vlaznoscu vazduha, mozda to utice na neki senzor pa zeza s vremena na vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites