Bomark55 0 Posted June 10, 2011 hm, al to nema logike, zasto onda možes da postavis temperaturu na 32C? koliko shvatam, ta klima bi trebala da održava traženu/zadatu temperaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted June 10, 2011 Automatska klima objedinjuje sistem grejanja i hladjena. Ako moze da se postavi na 32, onda se sistem za hladjenje, naravno, ugasi, a grejanje iz motora aktivira, sa svim blagodetima automatskog termostata.Iz tog razloga na vecini automobila sa automatskom klimom imash posebno dugme za odmagljivanje shoferke, kada sistem upali i grejanje i hladnjenje u isto vreme.Kod manuelne klime je prednost shto uvek imash potpunu kontrolu nad prichom. Chak i kad napolju nije mnogo hladno, nego samo vlazno ,nekad je jako neprijatno duze boraviti u kolima. Tada je dobro dodati malo grejanja uz neprestan rad klime. Nemam pojma kako se sa tim snalazi automatska, po nekoj logici bi trebala da ima senzor i vlaznosti u kabini, pa da vodi rachuna o tome. Nisam ubedjen da takav senzor postoji na jeftinijim automobilima sa automatskom klimom.Cela ideja automatske klime je da postavish setup i da je ne dirash mnogo, ali ne bude to uvek tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bomark55 0 Posted June 10, 2011 Svaka cast na odgovoru, sad su mi stvari malo jasnije.onda ja imam neki problem sa klimom, jer zimi kada ga postavim na 27C, recimo, dobijam u isto vreme i hladan i vruc vazduh, i imam osecaj, nisam siguran, da čak upali konpresor, naravno pod opcijom ono FULL AUTO Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted June 14, 2011 Verovatno samo sushi vazduh. Da ne radi dobro itekako bi osetio, ne bi imao dilemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
minjahunter 0 Posted August 27, 2011 Koji program se koristi preko ELM327 za podesavanje digitalne klime odnosno za posdesavanje klapni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted October 14, 2011 (edited) Od pre nekoliko dana (od kako su drasticno pale temperature) primecujem probleme sa klima uredjajem. Cim startujem motor pocinje da se cuje kliktanje koje dopire otprilike iza komandne table klima uredjaja. Zvuk je slican (ili identican) ukljucivanju releja. Uz to backlight display-a se pojacava i zatamnjuje sa pojavom tog zvuka. Pokusavao sam da ukljucujem / iskljucujem AUTO funkciju, ali cuje se isto. Ukljucivao sam i iskljucivao kompresor i opet isto. Medjutim, cim se motor malo zagreje (dakle posle nekoliko minuta) zvuk nestaje. Pri tome imam utisak da sve radi normalno (leti je hladio odlicno a vidim da sada greje dobro).Da li je neko imao slican problem? Edited October 14, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
terzica 0 Posted October 18, 2011 Pre dva meseca sam uzeo Stilo 1.8 sa digitalnom klimom. Dok je bilo vrelo hladio je fenomenalno. Sa hladnijim vremenom su se pojavili problemi. Grejanje u srednjem položaju ka suvozaču je bilo dobro a ka vozaču je duvalo hladno. Zamena jednog motora koji je pregoreo i ugradnja još jednog koji nije postojao !!!!!! + zamena jednog zupčanika (čulo se neko škripanje kada se prebacivala ventilacija na šoferku) 100 EUR. Auto je bio rasturen dva dana a majstor kaže da FIATA više nikad neće da radi. Da li me je malo odrao ili je cena OK? Sada menja položaje i lepo greje ali kad ga prebacim na srednji položaj on duva na šoferku.Mada mi sve miriše da ću da reklamiram ove radove. Da li postoji neko resetovanje klime (mislim da sam to negde pročitao) ili mora da se ide na dijagnostiku? Uzgred na Stilu postoji 6 elektromotorčića koji okreću klapne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 19, 2011 Oko cene necu da diskutujem i oko toga sto majstor nece da radi vise Fiat.Poznato je to,da oni imaju problema sa automatskom klimom tacnije motorcicima koji pomeraju klapne.Nema tu nikakvog resetovanja.Nije dobro da stavis na srednji polozaj ,a da duva u soferku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted October 20, 2011 Da li pod "srednjim polozajem" podrazumevate duvanje kroz cetiri podesiva otvora na instrument tabli?Primetio sam da kod mene kada startujem auto automatski pocinje da duva samo na soferku (strelica gore), a posle nekog vremena se automatski prebaci na polozaj "strelica desno i strelica dole". Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladac81 23 Posted October 20, 2011 (edited) To je ok,bar kod mene radi tako...ps srednji polozaj-da,duva na sva cetiri otvora Edited October 20, 2011 by vladac81 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted October 20, 2011 Jedan "dodatak" mom postu od 14. oktobra (peti post gore): primetio sam da se zvuk kliktanja koji sam opisao gubi cim malo podignem broj obrtaja; npr. u mestu dam "gas", obrtaji skoce na 1500 i sve je OK. Pomislio sam da mozda u tom slucaju ne skoci malo napon (mada ne bi trebalo ako je sve ispravno), pa se zato stvari srede, ali izgleda da nije to u pitanju jer iskljucivanje farova (koje bi trebalo da izazove efekat skoka napona u sistemu u slucaju da nesto nije u redu na relaciji alternator - regulator napona - akumulator) ne daje nikakve rezultate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladac81 23 Posted October 21, 2011 Samo vozi,kod mene je tako vec 3-4 godine koliko vozim auto i nikada nije uticalo da se stvori bilo kakav problem!u medjuvremenu sam promenio akumulator i servisirao alternator a isto se desava,verovatno neki relej proizvodi takav zvuk!Kod mene se to desava kada je motor hladan (jutarnje paljenje)i kada je napolju tempeatura od +3 pa dalje u minus(bar mislim da je u tom opsegu,davno sam prestao da obracam paznju na to)...mislim da nebi trebao da cackas bilo sta pogotovo ako radi tj greje Quote Share this post Link to post Share on other sites
m4rk0 0 Posted October 23, 2011 Takodje je digitalna klima u pitanju. Od skoro mi se poceo javljati problem (mada i nije toliki problem koliko iritira). Kada upalim klimu (bez obzira da li je kompresor ukljucen ili iskljucen), i podesim da duva na vetrobran (strelica gore) pri pojacavanju ventilatora cuje se specifican zvuk - fijukanje. Cim usmerim duvanje kroz centralni deo (srednja strelica) ili donji deo (donja strelica), taj specifican zvuk potpuno nestaje. U cemu moze biti problem ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
terzica 0 Posted October 26, 2011 Evo šta je bio problem.Kada se grejanje uključi na maksimum automatski se duvanje prebacuje na šoferku. Majstor kaže da je to tako fabrički podešeno.Provalio sam šemu kako da grejanje duva i u srednjem položaju.Zvuk koji se čuje kao fijukanje je prouzrokovano pomeranjem krilaca koja usmeravaju vazduh u željenom pravcu. Ova operacija traje par sekundi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
asasa77 0 Posted November 6, 2011 (edited) Da li neko moze da mi postavi shemu, da vidim odakle motorici za ventilaciju ( kod digitalne klime) dobijaju signal, da li ide direktno iz ECU ili preko nekog releja, jer kad dam kontakt, cuje ze zujanje motorica i zato su mi polomljeni, Edited November 7, 2011 by neshaoct prebačen post Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted November 8, 2011 Tu iza displeja je kontrola motorcica.Ima vise gresaka koje se mogu naci: proklizava puz zupcanik,lom osovine prema klapni i kontakti.Sve se to resava i nema potrebe za menjanjem motora.Jedino ako bas izgori,ali je to malo verovatno,jer pre ce otici drajver motora.Za kontakte i proklizavanje imate objasnjenje par postova napred,a za lom osovinice evo slika Quote Share this post Link to post Share on other sites
asasa77 0 Posted November 20, 2011 Stilo 1.9 jtd 2002 automatska klima.Pocelo hladno a meni slabo greje, napolju -1 , pre 10 min , a ja se smrzao, koja klapna (motoric) regulise topao vazduh, vec sam pisao da su mi otisli motorici koji reguisu smerove kod digitalne klime, dobijaju pogresnaz impuls i pukli suKazite mi koji motoric mehanicki da blokiram da mi greje toplo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted November 20, 2011 Sa vozaceve strane je bas taj koji sam obelezio na slici.Otkaci sa njega konektor i podesi klapnu da duva toplo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
asasa77 0 Posted November 20, 2011 Sa vozaceve strane iamm 3 motorica,, 2 su na jednoj ploci a jedan malo nize. Koji od njih, ne mogu da ti nadjem post i tu sliku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted November 20, 2011 Taj nize.Pazi na cev koja prolazi ispod njega da se ne opeces! Quote Share this post Link to post Share on other sites
asasa77 0 Posted November 20, 2011 Hvala druze, resavam sutra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted November 24, 2011 @ vladac81Zvuk kliktanja iza table automatskog klima uredjaja posle paljenja na niskim temperaturama je nestao posle zamene remenica radilice i alternatora, kao i zamene kajsa. Vise ni pozadinsko svetlo ne trepce. Izgleda da su ipak postojale varijacije u naponu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladac81 23 Posted November 24, 2011 Ne znam sta da ti kazem, ja sam sve izmenjao na velikom servisu ali cini mi se da se cuje i dalje, provericu jer kao sto sam ti rekao odavno sam prestao da obracam paznju na to. Grejanje palim kada se malo zagreje, osim ako nije zamrznuto staklo, a za sve ostalo tu su grejaci sedista. Bog da da pozivi fiat i vlasnika koji je insistirao na tom delu opreme Drago mi je da si sredio sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
dri 13 Posted January 23, 2012 (edited) Imam digitalnu klimu i radi ventilator odredjenom brzinom kada upalim auto. Kako dam gas tako se jacina ventilatora poveca. Ne povecavaju se crtice na displeju, samo se cuje da ventilator radi jace. Ili kada upalim grejac zadnjeg stakla, ventilator slabije radi. Ovo prvo mi se desava izgleda samo kada upalim auto u prvih minut, dva, a ovo drugo uvek. I isto tako, mozda je sa tim povezano, kada je napolju vlazno vreme i hladno, kada upalim auto cuje se skripanje nekog kaisa, koje se povecava na dodavanje gasa. Tako bude 5-10 sekundi i prestane. Mozda su ta dva problema povezana, ne znam. Inace akumulator je kupljen pre 4-5 meseci, pali uvek normalno, ne pokazuje auto nikakve greske, veliki servis radjen letos. Sve radi normalno, samo sto sam ja perfekcionista pa hocu i ovo da popravim, ako je uopste kvar. Edited January 23, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 23, 2012 Premeri napon, tj. šta se dešava u leru, u leru sa upaljenim potrošačima, šta kada daš gas... Quote Share this post Link to post Share on other sites