Jump to content
FAS Goran
gilles

Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima

Recommended Posts

Za "radi" - mislis na ventilator?

Ako je tako, motoric ventilatora na digitalnoj klimi ima 4 pina. Dva idu direktno na kontrolnu jedinicu klime, jedan je masa, a ja bih prvo proverio ovaj preostali. On ide na rele T8, a pre toga na osigurac F8 (MaxiFuse od 30A), sve je smesteno kod akumulatora. Evo ti i seme digitalne klime, crvenim sam uokvirio pomenuto:

 

d1.jpg.ab2b09fd4e94469f016ba46827b0b4a1.thumb.jpg.02eca39c59130c55bffd4215e5e51fdc.jpg d2.jpg.b816bfcde4a2ce912ae5b1bd607a780b.thumb.jpg.b20e2209cbbe75e1aff8614d10b6c57d.jpg

 

U specifikaciji je F31 naveden upravo za ventilator, Body, AQS senzor, ali i za rikverc svetlo, pa proveri i situaciju tu:

f.thumb.jpg.42e362de37148c51cee10fa1ff3da1b7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi,nisam ovo nikad radio ni ti se javljao ovako,imam problem sa grijanjem ,vozaceva strana puše hladno, a suvozačeva toplo,neki momak mi reče da se pokvario motoric toplo hladno,ako znate gdje ima kupit to i da li ovako izgleda

20190129_173017.jpg

 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pola

Ne tako redak problem na digitalnoj klimi na Stilu. Pitanje je spojeno sa postojecom temom, pa mozes da prelistas bar par zadnjih strana iskustava.

Problem moze da bude u samom motoricu, potenciometru, plasticnoj osovinici, itd. videces vec...

Nesto od toga mozes da nadjes po otpadima ili se sam snadjes, a imas i ljude koji su specijalizovani za te popravke, jedino sto je cena malo jaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio sam jos jedan zanimljiv problem. Klima duva kontra od namestenog na vozacevoj strani.

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna da bude itekako zanimljiv, pogotovo u slucaju klapne recirkulacije.

Dani, poznat problem sa motoricima/osovinama/klapnama digitalne klime, koji se vuce jos sa Stila, preko prvih serija Brava. Bas sam ti na temi o kupovini (kao i svima), skrenuo paznju kada sam video da gledas Emotion:

On 2/26/2019 at 1:21 PM, Ivan said:

PS: Pretresite detaljno motorice digitalne klime i klapnu recirkulacije. Znaju da prave probleme na digitalnoj klimi, pogotovo na prvim serijama. Nije nista sto se ne resava, ali cisto da imas u vidu pri formiranju cene.

Nista preterano za brigu, zna da bude neugodno kada treba da se zagrejes, rashladis, odmaglis soferku (zavisi koji motoric pravi problem), ali se sve resava. Imas na forumu odgovarajuce teme, pa pogledaj proceduru, cene, itd...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nemam sta da resavam, bar za sada. Citao sam na forumu da imaju taj problem da uvek duvaju samo hladno ili samo toplo, ali ovde je druga stvar u pitanju. Kao sto rekoh, duva kontra.

Kada podesim da hladi, greje, a kada podesim da greje onda hladi. A sa obzirom da je digitalna dvozonska klima, ako hocu da greje na obe strane, samo

moju podesim kontra i to je to. Bas sam sinoc probao.  Trebalo mi je grejanje, ukljucio sam grejanje sa suvozaceve i hladjenje sa moje strane i eto ga....

Stavio 25 stepeni na suvozacevoj i 17 na mojoj i greje na obe strane. Tako da mislim da dok tako funkcionise, ne isplati se cupati tablu i davati pare....

Edited by Danig984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to nece da drzi vodu dugo. Tako je i meni u pocetku bilo dok nije zakucao samo na grejanje i to letos. Obicno su problem plastikice na motoricima a ne sam motoric. Tabla ne mora da se skida. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabla se skida samo za motoric recirkulacije, mada ima i drugih nacina resavanja, ali to kod tebe nije slucaj.

Ostali motorici su pokaceni sa strane i dosta lakse im se pristupa. Znajuci sebe, verujem da bih za takvu logiku podesavanja imao zivaca max par dana :lol: .

Ne bih da baksuziram ali je verovatno i pitanje vremena kada ce zaglaviti u nekoj poziciji, a po Marfiju to bude onda kada ti bas zatreba.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, bolje da sam bio miran. Sad posle reseta duva samo toplo.

A dobro, resicemo kad bude i napolju toplo :D

Moram da precesljam temu da vidim jel ima neka diy varijanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo posle skoro 10 godina ima resenja za motorice!

Potrebno je zameniti potenciometar-senzor polozaja motorica-klapne.

Potrebno je zameniti i onu plastiku ,ako je polomljena veza izmedju motorica i mehanizma ventilacije.

Posle obavezno aktivirati ucenje parametara klime.

Potenciometre mozete naruciti ovde,a idu i za VW,Audi i jos neke.

https://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=Automotive+Air+Conditioning+Resistance+Sensor+FP01&d=y&tc=af&initiative_id=SB_20190319023842&origin=y&catId=0&isViewCP=y&jump=afs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas zamenjen motor ventilatora kabine.(U pitanju je digitalna klima jer se motori razlikuju od manuelne valjda po broju zica na konektoru)

Za modele bravo 2007 i 2008 su isti kao za stila.Razlikuje se samo polozaj  napojnog konektora.

Potrebno je skinuti oplatu suvozaca,kao kad se menja polen filter.

Motor je pristupacan,malo se treba izviti al za par minuta je izvadjen!Potrebna je gedorica ili flex crevo ili kljuc  5.5mm da bi se lakse skinula ova tri srafa koja drze motor,pogotovo gornji desni.(ne znam odakle im ideja za 5.5 mm dimenziju glave)

Simptomi kod mene su bili da cas radi cas ne,reagovao je na udarac i tad proradi neko vreme.Kada sam ga skinuo i odvojio gornji deo video sam da cetkice prakticno i ne postoje

Posto sam vec porucio motor,ovaj mi ostaje za eksperimentisanje.

 

Slika 1-motor sa nuova bravo

 

20190812_184150.thumb.jpg.d58c4d90763708049bcabbb63e76f438.jpg

 

Slika 2-motor sa fiat stila

 

20190812_184503.thumb.jpg.7f962159574d6139dba8556a055b632d.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sreca pa sam imao jedan,koji sam mislio da mi nikad nece trebati i da je greskom u setu alata

 

Da napomenem zasto sam eksperimentisao sa stilovim motorom ventilatora kabine, za bravo se krecu 40-50 eura(teze se nalaze jer uglavnom po otpadima su modeli sa manuelnom klimom)  a za stila 20 eura +-

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna neobična situacija Stilo sa digitalnom ventilacijom neće da isključi klimu tj kompresor klime. Kao da je prekidač za uključivanje odnosno isključivanje klime (ne glavni već onaj što pali i gasi pahuljicu) zaglavio ili blokirao. Klima radi tj duva hladno ali ne mogu da je isključim. Isključivao sam i čitavu ventilaciju ali cim je uključim klima je opet uključena. Meni deluje Kao da je prekidač problem ali mozda neko ima drucija iskustva. Sta uraditi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brancula, nesto si ti tu izje*ao :lol: .

Jesi li probao da zadas visoku temperaturu u kabini i da kliknes "Auto"? Tu automatika sama ispodesava sve sto treba, kako bi sto efikasnije postigla zadatu temperaturu (u ovom slucaju bez kompresora klime, naravno). Pa da tako izolujes da li je problem do prekidaca ili neceg drugog, cisto onako naglas razmisljam sta jos pokusati bez kupusanja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da stisnes dugme pored za recilkulaciju pa onda pahulju. Mene isto tako zeza, ali tako resavam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...