laki86 5 Posted November 24, 2017 na stilu jtd dig klima kad upalim auto i stavim na max grejanje cuje se klikanje iza panela klime i vidi se vizuelno.da treperi svetlo displeja.da li se to pali grejac vode.? ili sta? i u toku voznje ako drzim na max da li tada radi taj grejac ili moram da skinema na 32 stepena. da on prestane da radi (ako me je i ko razumeo ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gillespie 0 Posted November 24, 2017 Problem je bio u samom ventiltoru kabine, majstor(verujem mu) je rekao da je nesto uradio ali da je pitanje vremena kada će se opet pokvariti i da treba taj ventilator zameniti. trenutno mi je bitno da radi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gillespie 0 Posted November 27, 2017 Prc izgleda nije ni toliko izdržao, jutros opet ne radi, tako da ipak moram menjati taj ventilator kabine... Znam da su motorići isti kao na stilu pa pretpostavljam da je i taj ventilator isti za digitalnu klimu kao za stila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gillespie 0 Posted November 27, 2017 Jel moze neko da mi potvrdi da li je isti ventilator kabine kao kod stila? Da li ima razlike kod varijanti samog modela ili sve dig klime imaju isti taj ventilator? Quote Share this post Link to post Share on other sites
OlyPk 0 Posted December 11, 2017 Pozdrav drugari imam stila sa digitalnom klimom pa me zanima kad ukljucim klimu i kliknem na onoj pahuljici gde se ukljucuje klima ona se vise se ne pojavljuje na displeju. Cini mi se da se pre pojavljivala sad od kad je pocelo ovo hladno veeme nema je. Inace namestim temperaturu na 25 C. I kad smanjim isto je.Sta to moze da bude? Hvala.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dri 13 Posted December 11, 2017 Ispod 6 ili 8 stepeni ne pali kompresor klime, zato je nema pahuljica. Cim temperatura poraste, pahuljica ce se vratiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 11, 2017 Kompresor na Stilu se ne pali ispod 4C spoljne temperature. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Top 8 Posted December 12, 2017 Imam problem sa motorom za smer duvanja u soferku. Skinem ga danas, usput nagnjecim dva-tri rebra i vidim da je pukla ona osovinica na motoru. Rastavim motor, ocistim potenciometar, spakujem nazad. Pre montiranja osovinice nakacim ga na auto da bih utvrdio pocetni i krajnji polozaj da mi ne bi opet izlomio osovinicu i vidim da mi se konstantno vrti u krug. Znaci ne ide donekle pa stane vec se stalno okrece. Probao sam da ga zaustavim srafcigerom (da simuliram krajnji polozaj), ali motor ne staje. Izmeren potenciometar unimerom i radi, okretanjem povecava otpor od neki 100 oma do 5k. Greske koje sam iscitao su B1901, B1902. Sad ova B1901 je slab motor feedback, pa ne znam sta mi raditi. Da li treba veca sila da zaustavi motor, da li je motor ipak otisao ili imam neki problem sa body kompom pa ako stavim drugu osovinicu ili drugi motor polomice i njega? Inace imam i cuvenu B1921 gresku, ali mislim da ce ona sacekati prolece i B1927 - pollution sensor. Za ovu poslednju da li neko ima neki savet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 12, 2017 Kako si fiksirao taj koji je pukao? Tvrdim da nisi dobro i da zato proklizava opet . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Top 8 Posted December 12, 2017 Nisam ga fiksirao. Izgleda kao na ovoj slici. Nakacio sam dzek od struje i dao kontakt da bih odredio koji mu je krajnji polozaj pa da onda fiksiram ovaj beli deo. Znaci nista ne proklizava, samo se konstantno okrece i nece da stane. Mislio sam da kad nakacim dzek, dam kontakt i pritisnem dugme za duvanje u soferku i motor izvrti do nekle i stane i to je krajnji otvoren polozaj, a onda isklucim duvanje u soferku i to je zatvoreni polozaj. Oznacim te polozaje i onda fiksiram ovaj beli deo iznad motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 12, 2017 (edited) Pa mora da se okreće stalno kada nema šta da ga zaustavi. Ta "peraja" na belom delu koji se odlomio kada dođu u krajnu položaj zapnu za to crno ispupčenje polukružno na telu motorića i to ga zaustavi. Edited December 12, 2017 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Top 8 Posted December 12, 2017 Aha. Mislio sam da radi drugacije. Cemu onda potenciometar ako je motor stalno pod naponom i samo se fizicki blokira? Znam da ovaj gore za recirkulaciju radi po tom sistemu, a da ovi dole rade po principu da body meri otpor i na osnovu toga iskljucuje dovod struje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 12, 2017 Zato što taj nema među položaj već "otvoreno-zatvoreno' i cenim da kada zbog zaustavljanja poluge registruje povećan otpor odnosno struju prekida napajanje. Ovo ja onako laički ako grešim neka me neko ispravi. Svakako kada budeš spajao otkinuti deo sa delom koji je ostao na motoru napravi princip kajle van centra osovine jer će u protivnom lepljenje/šrafljenje biti uzaludno. Proklizaće vrlo brzo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Top 8 Posted December 13, 2017 Bio sam u pravu, preko potenciometra motor salje signal kontrolnoj jedinici M70 u kom je polozaju i kad dodje u neki od krajnjih polozaja prekida struju na motoru. Mehanicko zaustavljanje, t.j. blokiranje motora sluzi samo u slucaju da kontrolna jedinica nije uspela da ocita polozaj pa nastavi da okrece motor. U tim slucajevima dolazi do onog zvuka krcanja i naposletku do lomljenja onog belog dela koji otvara i zatvara klapne. Problem uglavnom predstavlja prljavstina u potenciometru gde dolazi do loseg kontakta. Ja sam se danas malo zezao sa ovim mojim motorcicem za klapnu za usmeravanje ka soferci. Radi se o Denso actuatoru pa je unutra malo drugaciji od Bosch-ovih. Posto nisam uspeo da ga ocistim, resio sam da ga rastavim. Dole na slikama ce te videti kako to sve izgleda i koliko je prljavo. Ocistio sam ga lagano medicinskim benzinom i malo dodatno iskrivio kontakte na klizacu. Problem je sto potenciometar bas i nije predvidjen za rastavljanje pa se osteti onaj plasticni venac koji bi trebao da drzi klizac na potenciometru. Da bih obezbedio naleganje dodao sam malu oprugu na vrhu koja bi trebala da pritiska klizac. Testirao sam radnu verziju, polusklopljen i sve radi kako treba, ali zbog ove dosadne kise i sada vec mraka nisam stigao da ga montiram. Javljam rezultate posle montaze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted October 22, 2018 Fiat Bravo digitalna klima : na ekranu mi stoji "auto" i menja smerove duvanja kako on hoce. Kako to da iskljucim? Na Stilu sam to iskljucivao menjanjem smerova duvanja i ostane tako, dok kod Brava kada i rucno promenim, on pri sledecem paljenju auta i dalje sam menja smer.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted October 22, 2018 Meni na Stilu od kad je zahladnelo svako paljenje duva samo gore, nakon par min prebaci na druge dve pozicije, isto stoji "auto" upaljen. Kod tebe sama šeta ili je isto ovako? Sent from my 3310 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted October 23, 2018 isto tako samo sto sam na Stilu mogao i to "auto" da ugasim i onda ne menja polozaje dok na Bravu ne mogu to da ugasim.. Problem je sto kad okrene na soferku duva mi direktno u glavu a svaki dan da drndam usmeravanje duvanja ima da rikne brzo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
xalexas 84 Posted November 18, 2018 Imam Lanciu Deltu sa automatskom klimom. Grejanje duva samo u šoferku i ne reaguje na dugmiće za prebacivanje na grudi i noge. Ugasim duvanje na šoferku a on i dalje samo tu duva. Kad uključim kilmu sa hlađenjem sve radi normalno. Da li je moguće da ima posebne motore za regulisanje klapni kad je na grejanju ili hlađenju? Logično bi mi bilo da isti motor otvara i zatvara klapne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mijat1989bravo 3 Posted December 11, 2018 (edited) Naime posto mi je digitalna klima crkla nju sam resio itd,ali od tada imam problem da dok se vozi auto preko 130 dole po nogama duva leden vazduh,naravno koji sad po ovoj zimi uvlaci spolja.Cini mi se da je dobro sto duva sa obe strane jer kontam da ima neka klapna koja moze da se spusti.Napominjem da taj hladan vazduh uopste ne dolazi iz ventilacije nego sa strane.Jer ja uporedo pustim grejanje za noge i to normalno radi besprekorno,al ulazi i hladan vazduh pored toga.Isto tako sam primetio da je u fioci ladno kao u frizideru.Mislim da je povezano sve.Ako je neko imao slican problem slusam vas I opet Hvala unapred Edited December 11, 2018 by Ivan Spojeno sa postojecom temom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 11, 2018 @mijat1989bravo Pitanje je spojeno sa postojecom temom o digitalnoj klimi na modelima Nuova Bravo i Stilo. Sta je prethodno radjeno/popravljano na klimi? Kako hladan vazduh dolazi "sa strane", opisi malo detaljnije posto dole imas "duvaljke" sa strane, za vozaca i suvozaca. U kom polozaju su komande za usmeravanje tada i je li iskljucena recirkulacija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
xalexas 84 Posted December 11, 2018 Već sam rešio problem u servisu. Pukla plastika motora klapne za šoferku. 3000 za deo i ruke. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vzr 34 Posted December 12, 2018 TL; DR; Digitalna dvozonska klima (Denso Bizona) je povezana na CAN magistralu i ima preprogramirane dijagnosticke rutine koje redom pozivate dok ne utvrdite sta tacno nije kako treba. Svaki aktuator, taster, ventilator i senzor (cak i simboli na displeju) moze ponaosob da se testira, tako da nemorate razvaljivati celu instrument tablu da bi proverili da li vam svi aktuatori (klapne) rade. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Staras 0 Posted December 25, 2018 (edited) ne mogu upaliti ni klimu ni ventilaciju ne puse a ekran radi normalno? Sta moze biti i ima li neki osigurac da se provjeri Edited December 25, 2018 by Ivan Spoejno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 25, 2018 @Staras Nepotrebno otvorena tema je spojena sa postojecom (pre otvaranja nove teme, proveriti postojeci sadrzaj pomocu Search). Ako dobro razumem, problem je sa ventilatorom (pisali smo i o tome)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Staras 0 Posted December 25, 2018 (edited) Mijenjam osigurac f31 i radi ali i izbija stalno pa sto li? Edited December 25, 2018 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites