Sale2810 4 Posted November 10, 2013 Zasto skidas glavu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted November 10, 2013 potreban ti je kilo kljuc kada stezes glavu a za skidanje gedore prilikom skidanja obavezno ravnjanje glave i nov dihtug zatim kilo kljucem stegnuti odredjenu kilazu za ta motor i to je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
millanp 0 Posted November 12, 2013 Znam za kilo kljuc , to imama ali koliko su mi ljudi pricali ide kao neki torex.Glavu skidam zbog loseg grejanja,trosenja vode i nemogucnosti luftiranja sistema za hladjenje motora i grejanje kabine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted November 12, 2013 Ti torexi gore su samo cepovi a srafovi koji drze glavu su ispod njih a koja tacno velicina ne znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
millanp 0 Posted November 12, 2013 Hvala,komplet gedora imam pa je obican kljuc lako naci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat punto mk 0 Posted November 21, 2013 zdravo jas sum od skopje i ako moze pomis kupiv punto 2000 god 1.2 8 v i bev na servis smeniv ulje fiter za vozdux i filter za ulje i pri proverka mi kazaa slednovo...(za zamena dixtung za poklopec dixtung bombina kumplung tvrd?? i semering za radilica kaj menuvac masti) pa da prasam da liova e nesto opasno ilio ne ili da ja frlam odma kolata u vardar..... pozdrav i se izvinuvam ako napravivi nekoja greska....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 29, 2013 Pa ne bi bilo lose da odes da zamenis semering,da ti ne bi mastio motor. Ipak bi bilo bolje da sve bude kako treba. Najbolje da oteras auto kod majstora pa da sve to zameni i popravi. Ja se ne bi zezao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat punto mk 0 Posted December 4, 2013 fala na sovetot....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted December 4, 2013 I nemoj da je majstor blizu Vardara Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat punto mk 0 Posted December 5, 2013 I nemoj da je majstor blizu Vardara ne ne blisku do vardar......... pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
petkovicnikola34 0 Posted March 13, 2014 Drugari, imam slican problem na svom Puntu. Naime, curi mi ulje na dihtungu glave, dihtung ventil dekla sam promjenuo, tako da tu nije 100%. Ali nemam nikakvih drugih simptoma vezano za taj dihtung, znaci ne mjesa mi ulje i vodu, na cepu od ulja nema emulzije, ne nabija pritisak u posudu antifriza. Koliko je urgentno da mjenjam taj dihtung ili se tako mogu jos voziti, posto godisnje prelazim 7-8 hiljada km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
laci619 0 Posted August 21, 2014 (edited) Cao svima, muku mucim vec oko 2 nedelje sa punticem. U pitanju je 1.2 8v benzinac 2001. godiste.. jednostavno vise ne znam sta cu.. situacija je sledeca:Od kako sam ga kupio, kada je stojao tipa 2-3 dana pri prvom paljenju je tesko prebacivao tj jedva da zavergla, kada jednom upali posle nema problema.Tako sam presao oko 10000+ Km i nedavno (pre oko 2 nedelje) uletim u ogromnu baru na putu i odmah nakon toga primetim da jednostavno to nije to, ne vuce, nema snage, trese na leru (tj 1 cilindar ne radi). Vozao sam ga tako 2-3 dana i onda je poceo da dimi i to kao parnjaca mozda malo cak i gore (hehe )Zamenio sam dihtung glave jer sam skinuo cep od hladnjaka i vide se mehurici (prvo na sta covek pomisli jel?) sastavim i opet isto, izvadim cetvrtu svecicu auto radi na 3 klipa (normalno jel? ) ali nema dima... ispustim vodu iz njega i upalim ga (sa sve cetiri svecice) on radi savrseno... nema dima, rade svi cilindri sve oke... Skinem opet glavu, odnesem na hidro test i na ravnanje, vratim opet isto. Skinem opet glavu odnesem na drugo mesto da urade hidro test i glava ispravna (bar tako kazu). I sad mi vec glupo da ga opet sastavim jer ce verovatno opet da dimi.. Gledalo je vec par majstora hilznu i nema ni tamo pukotine (bar se ne vidi golim okom).Vec sam razmisljao i da kupim drugi motor, ali bojim se da bilo sta kupim dok ne nadjem kvar... sta ako kupim drugi motor i on opet isto ?Interesuje me da li on ima grejanje u usisnoj grani, posto ja ne vidim vise cevi sem one sto ide na "dizne-brizgaljke", vakum creva koje ide na servo od kocnice i jos jedno crevo koje je isto benzin (pave boje).Sta da radim, ima li neko neki savet ? Veliko hvala Edited August 22, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dakyle 0 Posted January 26, 2015 (edited) Koju marku dihtunga glave i gumice ventila kupiti za Punto 2 1.2 8v 2002 god. Ovde po radnjama mi nude skoro svi neki Spesso, Glaser i Payen dihtug (nikada cuo nisam za to) Viktor Reinc nema niko trenutno (to je marka za koju sam cuo da nije losa), dajte mi neki savet gde da kupim i koji dihtug glave motora i koje gumice ventila (gumice ventila mi nude Viktor Reinc), znaci koje marke proizvodjaca dihtunga i gumica ventila, moze i link ka prodavcu ako treba da kupim online i da li u slucaju menjanja dihtunga glave motora trebam da menjam i dihtung usisne i izduvne grane??...Hvala unapred Evo link ka opisu mog problema i zasto mi to treba: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/51497-punto-mk2a-12-8v-ulje-na-motoru/page-2 Edited January 26, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted January 26, 2015 ovu marku hvale ElringJa mislim da ima i Ricambi neke dihtunge to je orginal Quote Share this post Link to post Share on other sites
dakyle 0 Posted January 26, 2015 (edited) Da i ova informacija mi treba da li ide metalni ili obicni dihtug glave na ovog punta??? (to me pitali u jednoj radnji). Edited January 26, 2015 by dakyle Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted January 26, 2015 Glaser je da izvines biiip, drugu izgoreo za par 1000km, a Payen ja imam na mom Yugu i nemam problema sa njim Quote Share this post Link to post Share on other sites
dakyle 0 Posted January 27, 2015 (edited) Glaser je da izvines biiip, drugu izgoreo za par 1000km, a Payen ja imam na mom Yugu i nemam problema sa njim Hvala veliko, dvoumim se izmedju Payen-a i Victro Reinz-a, nasao sam i V.Reinz (ali ne u paracinu) ali me uporno pitaju da li hocu metalni ili obicni (razlika u ceni je duplo) a ja nemam pojma koji od njih ide a ni oni u radnji neznaju, ima li neko od strucnih da mi kaze koji dihtug ide na Fiat Punto 1.2 8V 2002 god i koji semering bregaste i semering radilice (kada vec rasturam da se sve zameni to odjednom)?? Hvala unaprad, ako treba da postavim i ZFA broj pa po njemu da mi neko kaze koji ide??? Da ne porucujem napamet (posto V.R. ) nema u Paracinu vec online porucujem. Edited January 27, 2015 by dakyle Quote Share this post Link to post Share on other sites
venzinatiko 0 Posted March 13, 2015 (edited) Nakon sto je probio dihtung glave , isti zamenjen i glava nosena na ravnjanje . Nakon toga iz auspuha se oseca * ljuto * i auto podrhtava i na benzinu i na plinu samo na plinu logicno vise . Da napomenem da je pre mesec dana skinut katalizator i postavljen srednji lonac , sa drugom sondom nista nije radjeno bajpasovano itt ali tada se nije osecalo kao nakon intervencije oko glave tj dihtunga . Opet sam kupio svecice tj stavio nove NGK propisane (pre su bile bosh ) i kablovi pre 6-7000 km Flash benzin-plin silikonski cena je bila 2200 znaci nije najgora varijanta . Edited March 14, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted March 14, 2015 Jel uzupcen kako treba? Quote Share this post Link to post Share on other sites
venzinatiko 0 Posted March 14, 2015 (edited) Pa valjda jeste otkud znam je*O ga otac . On dobro pali i dok je hladan radi lepse nema tog podrhtavanja koliko sam primetio . Mozda i malo vise dimi na auspuhu koliko sam primetio sad dal je do ovog vremena kisnog ne znam . Edited March 14, 2015 by venzinatiko Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted March 14, 2015 Koliko sam shvatio, izbacio si katalizator i nisi ništa dirao oko druge sonde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
venzinatiko 0 Posted March 14, 2015 Nista , prvo mi je izbacivalo gresku za motor a nakon ugradnje srednjeg lonca ta greska se izbrisala odmah .Procitao sam ovde na forumu ono sa lepljenjem folije na sondu ali nisam radio jer mi je potrosnja bila skroz ok . I kazem ti nakon ugradnje srednjeg lonca odmah izbrisao gresku za motor tj sondu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted March 14, 2015 Pitanje je šta očitava druga sonda? Možda zato i imaš loš rad motora. Prva sonda izmeri šta je izašlo iz cilindara, a druga meri šta je izašlo iz katalizatora (šta je ovaj pročistio), pa prema tome komp vrši korekcije u ubrizgavanju. Ovo je uprošteno. Trebao bi otići na dijagnostiku da provere koje vrednosti očitavaju sonde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
venzinatiko 0 Posted March 14, 2015 Radio je lepo nakon skidanja katalizatora a jos mirnije nakon ugradnje lonca . ovo je pocelo nakon zamene dihtunga glave .Ne verujem da je sonda citala vrednosti 15 dana ok i onda odjedanput krene da cita nesto drugo . To je bar moje neko laicko razmisljanje . u svakom slucaju oteracu kod elektricara samo sam hteo sa forumasima da se posavetujem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted March 14, 2015 Ako sumnjas na drugu sondu slobodno je iskljuci, gorece lampica ali rad motora mora biti ok. Ja samo sumnjam na lose zupcenje... Quote Share this post Link to post Share on other sites