Jump to content
FAS Goran
ilkebgd

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - dihtung glave? / skidanje glave

Recommended Posts

potreban ti je kilo kljuc kada stezes glavu a za skidanje gedore prilikom skidanja obavezno ravnjanje glave i  nov dihtug zatim kilo kljucem stegnuti odredjenu kilazu za ta motor i to je to  :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam za kilo kljuc , to imama ali koliko su mi ljudi pricali ide kao neki torex.Glavu skidam zbog loseg grejanja,trosenja vode i nemogucnosti luftiranja sistema za hladjenje motora i grejanje kabine.

 

Kljuc_za_alternator.jpg  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti torexi gore su samo cepovi a srafovi koji drze glavu su ispod njih a koja tacno velicina ne znam :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravo jas  sum od skopje i ako moze pomis kupiv punto 2000 god 1.2 8 v i bev na servis smeniv ulje fiter za vozdux i filter za ulje i pri proverka mi kazaa slednovo...(za zamena dixtung za poklopec dixtung bombina kumplung tvrd?? i semering za radilica kaj menuvac masti) pa da prasam da liova e nesto opasno ilio ne ili da ja frlam odma kolata u vardar.....:) pozdrav i se izvinuvam ako napravivi nekoja greska.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne bi bilo lose da odes da zamenis semering,da ti ne bi mastio motor. Ipak bi bilo bolje da sve bude kako treba.

Najbolje da oteras auto kod majstora pa da sve to zameni i popravi. Ja se ne bi zezao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, imam slican problem na svom Puntu. Naime, curi mi ulje na dihtungu glave, dihtung ventil dekla sam promjenuo, tako da tu nije 100%. Ali nemam nikakvih drugih simptoma vezano za taj dihtung, znaci ne mjesa mi ulje i vodu, na cepu od ulja nema emulzije, ne nabija pritisak u posudu antifriza. Koliko je urgentno da mjenjam taj dihtung ili se tako mogu jos voziti, posto godisnje prelazim 7-8 hiljada km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima, muku mucim vec oko 2 nedelje sa punticem. U pitanju je 1.2 8v benzinac 2001. godiste.. jednostavno vise ne znam sta cu.. situacija je sledeca:

Od kako sam ga kupio, kada je stojao tipa 2-3 dana pri prvom paljenju je tesko prebacivao tj jedva da zavergla, kada jednom upali posle nema problema.

Tako sam presao oko 10000+ Km i nedavno (pre oko 2 nedelje) uletim u ogromnu baru na putu i odmah nakon toga primetim da jednostavno to nije to, ne vuce, nema snage, trese na leru (tj 1 cilindar ne radi).

 

Vozao sam ga tako 2-3 dana i onda je poceo da dimi i to kao parnjaca :D mozda malo cak i gore (hehe :) )
Zamenio sam dihtung glave jer sam skinuo cep od hladnjaka i vide se mehurici (prvo na sta covek pomisli jel?) sastavim i opet isto, izvadim cetvrtu svecicu auto radi na 3 klipa (normalno jel? :D) ali nema dima... ispustim vodu iz njega i upalim ga (sa sve cetiri svecice) on radi savrseno... nema dima, rade svi cilindri sve oke...

 

Skinem opet glavu, odnesem na hidro test i na ravnanje, vratim opet isto. Skinem opet glavu odnesem na drugo mesto da urade hidro test i glava ispravna (bar tako kazu). I sad mi vec glupo da ga opet sastavim jer ce verovatno opet da dimi.. Gledalo je vec par majstora hilznu i nema ni tamo pukotine (bar se ne vidi golim okom).

Vec sam razmisljao i da kupim drugi motor, ali bojim se da bilo sta kupim dok ne nadjem kvar... sta ako kupim drugi motor i on opet isto ?

Interesuje me da li on ima grejanje u usisnoj grani, posto ja ne vidim vise cevi sem one sto ide na "dizne-brizgaljke", vakum creva koje ide na servo od kocnice i jos jedno crevo koje je isto benzin (pave boje).

Sta da radim, ima li neko neki savet ? Veliko hvala :)

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koju marku dihtunga glave i gumice ventila kupiti za Punto 2 1.2 8v 2002 god. Ovde po radnjama mi nude skoro svi neki Spesso, Glaser i Payen dihtug (nikada cuo nisam za to) Viktor Reinc nema niko trenutno (to je marka za koju sam cuo da nije losa), dajte mi neki savet gde da kupim i koji dihtug glave motora i koje gumice ventila (gumice ventila mi nude Viktor Reinc), znaci koje marke proizvodjaca dihtunga i gumica ventila, moze i link ka prodavcu ako treba da kupim online i da li u slucaju menjanja dihtunga glave motora trebam da menjam i dihtung usisne i izduvne grane??...Hvala unapred

 

Evo link ka opisu mog problema i zasto mi to treba: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/51497-punto-mk2a-12-8v-ulje-na-motoru/page-2

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da i ova informacija mi treba da li ide metalni ili obicni dihtug glave na ovog punta??? (to me pitali u jednoj radnji).

Edited by dakyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glaser je da izvines biiip, drugu izgoreo za par 1000km, a Payen ja imam na mom Yugu i nemam problema sa njim ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glaser je da izvines biiip, drugu izgoreo za par 1000km, a Payen ja imam na mom Yugu i nemam problema sa njim ;)

Hvala veliko, dvoumim se izmedju Payen-a i Victro Reinz-a, nasao sam i V.Reinz (ali ne u paracinu) ali me uporno pitaju da li hocu metalni ili obicni (razlika u ceni je duplo) a ja nemam pojma koji od njih ide a ni oni u radnji neznaju, ima li neko od strucnih da mi kaze koji dihtug ide na Fiat Punto 1.2 8V 2002 god i koji semering bregaste i semering radilice (kada vec rasturam da se sve zameni to odjednom)?? Hvala unaprad, ako treba da postavim i ZFA broj pa po njemu da mi neko kaze koji ide??? Da ne porucujem napamet (posto V.R. ) nema  u Paracinu vec online porucujem.

Edited by dakyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon sto je probio dihtung glave , isti zamenjen i glava nosena na ravnjanje . Nakon toga iz auspuha se oseca * ljuto *  i auto podrhtava i na benzinu i na plinu samo na plinu logicno vise .

 

Da napomenem da je pre mesec dana skinut katalizator i postavljen srednji lonac , sa drugom sondom nista nije radjeno bajpasovano itt ali tada se nije osecalo kao nakon intervencije oko glave tj dihtunga .

 

Opet sam kupio svecice tj stavio nove NGK propisane (pre su bile bosh ) i kablovi pre 6-7000 km Flash benzin-plin silikonski cena je bila 2200 znaci nije najgora varijanta .

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa valjda jeste otkud znam je*O ga otac . On dobro pali i dok je hladan radi lepse nema tog podrhtavanja koliko sam primetio .

 

Mozda i malo vise dimi na auspuhu koliko sam primetio sad dal je do ovog vremena kisnog ne znam .
 

Edited by venzinatiko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista , prvo mi je izbacivalo gresku za motor a nakon ugradnje srednjeg lonca ta greska se izbrisala odmah .
Procitao sam ovde na forumu ono sa lepljenjem folije na sondu ali nisam radio jer mi je potrosnja bila skroz ok . I kazem ti nakon ugradnje srednjeg lonca odmah izbrisao gresku za motor tj sondu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje je šta očitava druga sonda? Možda zato i imaš loš rad motora. Prva sonda izmeri šta je izašlo iz cilindara, a druga meri šta je izašlo iz katalizatora (šta je ovaj pročistio), pa prema tome komp vrši korekcije u ubrizgavanju. Ovo je uprošteno. Trebao bi otići na dijagnostiku da provere koje vrednosti očitavaju sonde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio je lepo nakon skidanja katalizatora a jos mirnije nakon ugradnje lonca . ovo je pocelo nakon zamene dihtunga glave .Ne verujem da je sonda citala vrednosti 15 dana ok i onda odjedanput krene da cita nesto drugo . To je bar moje neko laicko razmisljanje . u svakom slucaju oteracu kod elektricara samo sam hteo sa forumasima da se posavetujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sumnjas na drugu sondu slobodno je iskljuci, gorece lampica ali rad motora mora biti ok. Ja samo sumnjam na lose zupcenje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...