Jump to content
FAS Euroauto Goran
kizaspooky

Fiat Stilo - krk u rikverc / neće menjač u rikverc

Recommended Posts

Sto bi rekla moja zena "drugarci tatatatirci" imam problem a tice se menjaca na mom novom mezimcu.Kao sto naslov kaze, kad hocu da ubacim u rikverc cuje se krcanje (ne uvek ali sve cesce).Ako hocu da izbegnem taj zvuk i osecaj, ubacim u prvu, krenem par cm-a i vratim u rikverc kao podmazano. Po nekad se i zatrese kad vozim u rikverc a nakon duze voznje po gradu (naravno ne u rikverc :rolleyes: , jos ako ima i kreni-stani, saltanje postane malo teze.Inace kvacilo hvata na samom patosu.

Auto je kod mene tek 2 meseca i presao je 112000,1.9 JTD 80ks 2004g.

A da, desava se i to da (ponekad)kada ubacim u prvu ili rikverc hoce malo da se cimne auto.Ja licno sumnjam da je vreme za zamenu seta kvacilo (a takva mu je i kilometraza), ali to je onako laicki.Daj te iskustva, savete itd.

Hristos Voskrese ljudi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi rekao da je neko (nestručan) čačkao taj menjač. Za kvačilo si najverovatnije u pravu - istrošeno/zamena...

Vaistinu voskrese :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krci i kod mene isto tako.Ali samo kada ga "sa lera" ubacim u rikverc.Hoce auto i da se zatrese ako jako cimnem rucicu u rikverc,a ako polako onda se cuje ono"krrrrrrrr....".Kada ga sa lera ubacim u prvu ,pa onda u rikverc,nece da krci.Tvrda je papucica kvacila i u TIM-u rekose da je vreme za zamenu seta kvacila.Ali,neka krci jos malo.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma frka mi samo da ne bude i nesto gore.Ne smeta ni meni sto krci, nije mnogo strasno za sada ali ne bih da preterano iskuliram ovu pojavu pa da bude jos nesto.Da li moze i neki nosac ovo da izaziva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da ubacivanje u rikverc traje oko 2 sekunde, jer se zna da se tako ubacuje kod Fiata u rikverc, a da ne zakrči.

Dakle, pritisneš kvačilo...povučeš ručicu u desno, ali je zadržiš u tom položaju bar sekund...i onda svučeš dole. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, dobra fora, bas me zanima kako li su to projektovali? :) FIAT ti je cudo, treba ovo dodati u temu sa trikovima :) Meni se ovo na svu srecu jos uvek ne cuje, nemam problema sa tim... A auto je presao navodno 143000

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što to kvačilo hvata na patosu n mora da znači obavezno da je lamela. Moguće da neki od hidrauličkih cilindara propušta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda malo glupo pitanje, ali - jel' ti potpuno staneš kada ubacuješ u rikverc? Da ga ne ubacuješ možda onako ''na brzaka'' kada ideš unapred pa hoćeš da se uparkiraš pa ne zaustaviš auto skroz već ubacuješ u rikverc dok on još uvek lagano ide unapred?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni isto hvata skroz na podu kvacilo,a bogami i pedala mi je tvrda :wallbash:

A lamela mi uopste ne proklizava,druk lezaj se ne cuje. . .

Jel i meni mozda otisao cilindar,ili je set zreo za zamenu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda malo glupo pitanje, ali - jel' ti potpuno staneš kada ubacuješ u rikverc? Da ga ne ubacuješ možda onako ''na brzaka'' kada ideš unapred pa hoćeš da se uparkiraš pa ne zaustaviš auto skroz već ubacuješ u rikverc dok on još uvek lagano ide unapred?

Potpuno stanem ili tek krecem iz dvorista, parkinga, sve jedno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako to da proverim? Da nije mozda i do ulja?

Ovaj cilindar u kabini se lako proverava (kod majstora naravno). Ako se dobro zavučeš iznad kvačila možeš da vidiš jel mastan.

Ovo nije neka stavka 2000-3000 din, za ovaj drugi nisam siguran.

Kada hidraulika radi kako treba tvrdoća kvačila zavisi samo od lamele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. Ne bih nikoga da plasim ali moze da bude vrlo lako i da je korpa zrela za zamenu. Slicno se desavalo i mom prijatelju, do duse na peugeot-u, nije hteo ponekad u brzinu, tresao i poskakivao narocito u rikvercu. Otisao kod majstora sa pretpostavkom da je cilindar, ali je bio dobar, a lamela u haosu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A lamela mi uopste ne proklizava,druk lezaj se ne cuje. . .

Kako se cuje druk lezaj kad mu je vrijeme zamjene?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod 115ks je druk lezaj i cilindar kvacila iz jednog komada i nalazi se u zvonu menjaca

Share this post


Link to post
Share on other sites

A reci mi miki jel moze biti da je meni otisao cilindar kvacila pa mi je zato tvrda pedala i malo teze upada menjac u brzine?

Inace lamela mi ne kliza,a druk se ne cuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mala je verovatnoca da je cilindar u pitanju jer kod hidro kvacila nema stelovanja, visina se podesava sama dok je to u mogucnosti.prvi simptomi istrosenosti kvacila su tesko u rikverc i prvu,a kod lose korpe je tvrda pedala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se to desava od kako sam umesto u cetvrtu ubacio u rikverc, tj nisam ubacio ali sam naostrio zubce , od tad se cuje redovno kada ga ubacujem na brzinu, kada to pokusam polako ide normalno. Valjda sam mu sje*ao zubcanik ko zna. U pocetku nisam ni mogao da ga ubacim u rikverc nikako , rucica menjaca je bila u polozaju rikverca, ali cim sam popustao kvacilo ispadao je iz rikverca. vozio sam auto tako dva dana i pokusavao rikverc dok nije usao ,ali bas uz primenu teske sile na rucicu menjac, tad je zakrcao i od tada ulazi u rikverc, ali svaki put se cuje to krk... mada ponekad i normalno ulazi u rikverc... Sa ostalim brzinama nemam nikakvih problema ,ide kao kroz puter . A da , menjao sam posle toga ulje u menjacu ,ali se nista znacajno nije promenilo , mozda za nijansu bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je skoro promenjen set kvacila, ali auto malko trza kada krece plus pedala je nekako u skroz neprirodnom polozaju (mozda i zato trza jer je nezgodno pritiskati je i popustati), takodje mora da se pritiska do patosa i tamo kao da se zalepi odnosno ne vraca onako lepo. sta bi mogao biti uzrok ? da li samo treba malo vremena da se sve namesti ili? :nuke: stilo 80ks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, treba mi pomoc oko jedne stvari, kad sjednem u auto, upalim ga i krenem da usaltam u rikverc ono mi zagrci isto kao da nisam ubacio u brzinu a kad prvo ubacim u prvu pa onda u rikverc onda nista, da li neko zna nesto o tome? hvala..... :thumbup:

Stilo 1.6

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko treba da pritisnes kvacilo da bi ubacio u brzinu? ako do dna onda razmisljaj o novom setu kvacila :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nije ovo simptom kvacila.Verovatno bi krcao i u prvoj?! Ovde se verovatno radi o jabucicama na sajlama od poluzja do rucice menjaca ili o samim sajlama. Rastelovalo se usled pohabanosti. Majstor i eventualno nove sajle ili jabucice. Sa druge strane moze biti i sam menjac. Tacnije sihron. Kao sto rekoh , majstor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...