Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
bojanchampion

Punto mk.2 1.2 - trza pri davanju i oduzimanju gasa

Recommended Posts

Pozdrav svima,

evo predjoh od 10k km od kada sam kupio ovaj auto, i pocinje da me nervira jedna stvar. Naime, u voznji pri naglom ( mada i kada polako popustam ) oduzimanju gasa secne, i nakon toga pritiskom na gas, auto opet secne. Ne znam da li ste me razumeli, znaci, motor sve ok radi, nego jednostavno ono cimanje mi ne dozvoljava da uzivam u voznji ( kao recimo kada vozite na velikim ortajima, pa naglo pustite gas ) :realmad:

Sad me interesuje, da li je mozda drzac motora otisao, ili dizne zaprljane, sta vec moze da bude...

To se mahom dogadja u 1,2,3,4 brzini, u petoj se ne oseca mnogo...

Takodje, desava mi se da kada krecem prvom, s vremena na vreme, kao da se ceo motor zatrese, i onda moram sa vecim gasom da krenem...

Meni je sumnjiv drzac motora, ali zelim da cujem i vase misljenje...

Hvala svima i pozdrav... :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam sličan problem,možda čak i isti pa probaj prvo da odeš kod nekog majstora na kanal da proveri da li ti je donji nosač otišao(guma u nosaču bude suviše mekana i to ne valja).Ako nije do toga zameni svećice boljim(posavetuj se nekim u servisu koje su najbolje za tvoj motor) i ako to ne pomogne ostaje još čišćenje dizni(ovo ostavi zadnje da se radi).Mada to budu u većini slučaja prve dve stavke.

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam bio kod majstora, menjao sam prednje diskove i plocice, i usput sam se konsultovao sa majstorom u vezi ovog problema. Pogledao mi je donji i gornji nosac motora, kaze da je OK, a ne preporucuje da menjam svecice i kablove. Ovih dana ocisticemo dizne i step motor za svaki slucaj, ali ja bih ipak zamenio svecice, da probam i to, pa me interesuje koje NGK svecice stavljate vi u Punta MK2 1.2 8V?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se javim, juce sam zamenio svecice, i sada sve lepo radi, nema trzaja... Interesuje me na koliko km se menjaju svecice? Uzeo sam ove NGK bkr5ez po preporuci klepesina :) Ja sam sa ovima presao oko 13.000 km, i ne mogu tacno da ocenim, ali mislim da je negde posle 7-8k pocelo da zeza...

Pozdrav i hvala na preporuci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kako je krenula ova zima jača, imam problem da mi auto trza pri dodavanju gasa.

Do sada mi se to dešavalo samo kad je napolju baš hladno i kad je auto skroz hladan, čim kazaljka temperature odlepi od nule, nestajao bi i taj problem.

Međutim sad mi se dešava i kad je auto blizu radne temperature (punu ne stigne da razvije jer su mi kretanja do 10 kilometara sa upaljenim grejanjem).

Prvo mi se činilo da je razlog srednji nosač motora koji sam menjao pre 50ak ljada (ali nije kupljen original već zamenski), jer se auto treskao pri oduzimanju ili dodavanju gasa naglo, međutim malopre mi se desilo par puta da dok čekam na semaforu posle 20ak sekundi obrtaju padnu na oko 500 i motor zabrunda, zamalo da se ugasi, pa se sami vrate.

Tako da ipak ne bih rekao da su kablovi ni nosač, a step motor treba opet da čistim jer mi obrtaji pri izbacivanju iz brzine na ler tokom kretanja padnu baš na 600 do 800 i malo zabrunda motor, prošli put taj problem reših čišćenjem klapne i motora.

A možda je i sve što sam naveo zajedno...

Akumulator oće čudno da se ponaša, da posle upaljenih sva 4 i ugašenim autom 10ak minuta pri paljenju krene, stane, pa opet zavergla i upali, tako mi se prvo ponašao stari dok nije riknuo, prošle ili pretprošle zime sam kupio Bosch, još je u garanciji.

Šta mislite šta je?

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo desilo mi se juče kad sam ga upalio ladnog, prvo je radio na 1400 rpm što je normalno, onda je posle 2 sekunde počelo da pada i da se diže od 1000 do 1400. Nisam dirao gas baš da vidim i sam se oporavio iz tog stanja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je tako brzo palo sa 1400 na iljadu i onda variralo,a plus kazes da na semaforu tj pri oduzimanju noge sa papucice obrtaji padaju onda skidanje step motora ne gine,isti prob je i meni samo sto meni drzi tih 1.400 kad ga upalim fala bogu..mada ne skida mi s epo ovoj ladnoci to,a pipkav je posao i ako imam toplu garazu.... :whistle: a kad si ga pre cistio? ja sam pre negde 3-4 meseca,ne moguce da cu to stalno morati na kratak period :wallbash: mada od kad sam ga kupio pa do prve i jedine te intervencije je proso 7 meseci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na semaforu se desilo posle 20ak sekundi stajanja u mestu, nisam tad pipao gas uopšte...i to tad jednom samo, kao i ovo pri paljenju jednom samo, otad nekoliko paljenja na hladno i sve OK.

Čistio sam ga pre recimo 4-5 meseci, prošli put isto mi se desilo da "drži vodu" tek manje od mesec dana. Definitivno mora da se čisti barem dva puta godišnje!

Jel znaš da li može da se očisti motor prskanjem carbon cleanera u leptir gasa, dok je motor upaljen i držiš obrtaje na 2-3000 tj da se otvori klapna?

Kablove i svećice sam menjao pre 15ak hiljada iliti 5 meseci, NGK svećice, Tesla kablovi...

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svecice sam i ja kupio jer sam imao kao neku ''knedlu'' pri hladnom naglom dodavanju gasa pa sam negde iscitao da kao mogu i svecice,mada ta ''knedla'' mi ostala i dalje i malo slabije vuce,mada nema to veze sa ovim...

Sto se tice tog klinera ja ne verujem nicem sem krpi...ja sam to skinuo,uzeo benzina i neko sredsvo iz ''kujne'' za odmascivanje i resio,mada mozda je u samom lezistu ostalo malo prljavstine,tj oko one osovinice,mozda je ona nesto kao zaprljana pa se tesko vraca,ali sve u svemu nisam radio sa tim klinerom,prvi i jedini put sa krpicom nazivo skinuto dole i zuljaj dok se ne usija :thumbsup:

Ali eto vidis,neko dugorocno resenje sa ovim postupcima ja ne vidim,kad moras malte ne 2-3-4 puta godisnje :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na plinu imao slične probleme i promenio kablove i svećice ali nije još uvek bilo kako treba - trzanje je nerviralo dobro a i knedle je još malo ostalo... sve dok nisam počeo da sipam na drugoj pumpi. Od tada auto i bolje ide, knedla je progutana a trzanje samo kad je auto hladan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

evo predjoh od 10k km od kada sam kupio ovaj auto, i pocinje da me nervira jedna stvar. Naime, u voznji pri naglom ( mada i kada polako popustam ) oduzimanju gasa secne, i nakon toga pritiskom na gas, auto opet secne. Ne znam da li ste me razumeli, znaci, motor sve ok radi, nego jednostavno ono cimanje mi ne dozvoljava da uzivam u voznji ( kao recimo kada vozite na velikim ortajima, pa naglo pustite gas ) :realmad:

Sad me interesuje, da li je mozda drzac motora otisao, ili dizne zaprljane, sta vec moze da bude...

To se mahom dogadja u 1,2,3,4 brzini, u petoj se ne oseca mnogo...

Takodje, desava mi se da kada krecem prvom, s vremena na vreme, kao da se ceo motor zatrese, i onda moram sa vecim gasom da krenem...

Meni je sumnjiv drzac motora, ali zelim da cujem i vase misljenje...

Hvala svima i pozdrav... :unworthy:

E ovako,ako sumnjas na nosac motora gledao sam kako to majstor provjerava.Podigne haubu,zategne rucnu,ubaci u brzinu,doda gas kao da grece.Drugi majstor gleda u motor,ako se pomjera pri dodavanju gasa,znaci da je otisao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim punta klasik 1.2 8v 2010. godiste sa naknadno ugradjenim LPG-om. U zadnje vreme pri oduzimanju gasa u 2. i 3. brzini hoce da trza, najcesce kad je hladan a po nekad i kad je vruc. Menjao sam svecice stavio sam NGK koje idu po katalogu DCPR7E-N-10 ali problem i dalje postoji, a filtere za plin redovno menjam. Na benzinu radi bez ikakvih problema. da li je imao neko slican problem i koje je resenje

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idi kod plinadzije da proveri mapu. Najverovatnije je podesavanje.
Druga mogucnost (manje verovatna) je da bobina pravi problem. To sto radi na benzinu odlicno ne znaci da nemas neki problem sa strujom. Na plinu se to odmah vidi dok na benzinu ne mora da pravi nikakav problem.
Opet, najbolje je pravac plinadzija da proveri mapu. Najverovatnije uredjaj nije dobro podesen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...