darkonije 0 Posted November 24, 2012 Bio prosle nedelje u servis,crk'o grejac na sondi.Ljudi zamenili,stavili bosch-ovu i ocistili leptir usisa.E sve bi to bilo OK da mi potrosnja nije 11,3 km/l Izduvni gasovi kazu ok,sonda radi kako treba...a bilo 14km/lJel ima neko predstavu u cem je stos? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 24, 2012 ...E sve bi to bilo OK da mi potrosnja nije 11,3 km/l To je 8.8 litara na 100 Km, sasvim ok potrošnja za 1.2 16v po Beogradu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkonije 0 Posted November 24, 2012 Mozda je ok ,al daleko od 7 na sto.Ili je mozda bord malko laguckao.....ko ce ga znati.Jednom sam iz zezanja resetovao kilometrazu na par dana.Svaki put bio drugaciji prosek....pa sam ostavio onaj koji mi najvise odgovara Al' to je bilo pre servisa,sad vise ne vazi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted November 24, 2012 Jeste daleko od 7 ali samo u teoriji moze toliko da trosi po gradu pogotovu sad kad je hladnije vreme . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkonije 0 Posted November 25, 2012 Bitnije mi je da je sve uredu nego sama potrosnja.Kad mi talasaju podatci,nesto mi odmah sumljivo.Tako da,hvala majstori.....onako,bas .Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 25, 2012 Ne brini nisi jedini koji je mislio da ima problem,ali naravno sondu kada strada,uvek treba zameniti Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted November 26, 2012 pozdrav svima...i ja sam do prekjuce imao problem sa donjom lambda sondom,nije imala napona,auto je slabije vukao,losije palio,naravno trosio ko avion...uzeo sam polovnu sondu i zamenuo i sada punto opet radi lepo i malo trosi,lepo pali i sve...i ako mi je majstor govorio da treba glavu da radi i koje kakve gluposti i da lampica check engine na plinu mora da gori,meni cim je zamenuo sondu i resetovao komp vise se ne pali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 26, 2012 ne treba na plinu da sija lampica kada je sv ok,to zapamtite Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted November 26, 2012 to sam i procitao ovde ali kad su mi i ljudi koji su ugradili plin rekli da treba da gori a i moj mehanicar,nije mi bilo jasno kako mi 6 meseci od ugradnje plina nije gorela nego se odjednom upalila...rekli da promenim klapnu i koje kakve gluposti i na kraju video da sonda nema napona:)))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 26, 2012 ... ali kad su mi i ljudi koji su ugradili plin rekli da treba da gori a i moj mehanicar...Vrh instalateri i mehanicari... Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted November 26, 2012 da bas su vrh:))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 13, 2013 Jel ta sonda bese moze da se cisti i slicno ili se samo menja. Meni valjda bese varira napon, nekada je u normali a nekada ispod, check lampica mi ne svetli ali komp upamti gresku i nadje se dijagnostikom. U svakom slucaju, auto je dosta izgubio u startu, hoce da proguta knedlu u leru kada mu se malo jace pritisne gas i mozda mi je blago povecao potrosnju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Golden 1 Posted October 15, 2013 (edited) Pozdravljam forumase,Da li su fizicki iste dve lambda sonde da kad bi hteo recimo mesta da im zamenim cisto radi testa. Posto ipak ova pre kat. se vise trosi a imam neke probleme sitne. Dakle kod mene je isti broj zica (4 kom, dve bele, crna i siva).Punto 2 1,2 44kw, 2003god. benz/plinhvala unapred. Edited October 21, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted October 15, 2013 Pazi , ovako laicki mislim da su iste samo ECU od druge ocekuje drugacija ocitavanja ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Golden 1 Posted October 15, 2013 to i ja predpostavljam,znam da je najbolje da majstor utvrdi neispravnost pa ako treba kupiti drugu,ali zanimljivo je pitanje, mozda je neko i radio tako nesto ili ima vise informacija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 15, 2013 Ja sam na mom bio menjao mesta i nije pokazivao nikakva ocitavanja, sad zasto, jbm li ga. Fizicki su kao iste, a neko mi rece da nisu, drugo, nista time ne dobijas jer za pravilan rad motora moraju obe sonde da ti budu ispravne! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Golden 1 Posted October 15, 2013 Imam sasava ocitavanja smesa benzina mi je u Rich Lambda pre kat. oko 0,7V na leru a i ova iza katalizatora iznad proseka.Jedino sto ne mogu da skontam vrtio po forumima kako domacim tako i stranim ovaj "knock sensor" na cilindru 4 zasto je veci od ostalih. Pre 3-4 meseca menjao svecice stavio Bosh (Yttrium electrode FR6DC+) pre toga bile Bosh FR8DC+ evo neka ocitavanja sta mislite ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 15, 2013 Mislim da nisi stavio odgovarajuce svecice, proveri u fabrickoj knjizi sta preporucuju za Bosh. Ako je tako, sve ovo ostalo moze biti posledica toga. Knock senzor ti prijavljuje da se u na tom cilindru desava neko odstupanje - nepravilnost u radu. U kom rasponu varira prva sonda i kolika su ocitavanje druge sonde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Golden 1 Posted October 15, 2013 sad gledam nisam ni napisao na pocetku sta je problemvoznja u gradu ne ide ispod 10L benzina, oko 11-12L plina (vozim kao penzioner)na otvorenom oko 7-8LEcu ispisuje 9-10 na tabli u gradu / benzin Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 15, 2013 Ova druga sonda ti ima nenormalna ocitavanja, mora da se krece od 300-500v bez variranja. Jesi li pogledao da li si stavio odgovarajuce svecice? Kakve su ti dizne, kablovi, bobine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 150 Posted October 15, 2013 Pozdravljam forumase,skoro sam sve pitao u naslovu, znaci interesuje me da li su fizicki iste te dve sonde da kad bi hteo recimo mesta da im zamenim cisto radi testa. Posto ipak ova pre kat. se vise trosi a imam neke probleme sitne. Dakle kod mene je isti broj zica (4 kom, dve bele, crna i siva).Punto 2 1,2 44kw, 2003god. benz/plinhvala unapred.Iste su, po EPER-u. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Golden 1 Posted October 16, 2013 Ova druga sonda ti ima nenormalna ocitavanja, mora da se krece od 300-500v bez variranja. Jesi li pogledao da li si stavio odgovarajuce svecice? Kakve su ti dizne, kablovi, bobine?Probacu nabaviti NGK BKR5EZ vidim da te idu, ali pre toga vizuelno da vidim da li probija negde kabel bas na toj 4toj svecici (predpostavljam da je 4ta blize bombini?) ali i na ostalima. Kablove, bombine nisam menjao, auto je kod mene godinu dana (iz uvoza) tada je trosio skoro po fabrickoj specifikaciji malo jace za 0,5L, onda je ugradjen AutoGas, radjen mali servis, v.filter, ulje, pumpa, svecice, a kableve nisam menjao niti dizne cistio. Inace bilo je privremene greske nesto Misfire ranije a oseti se ponekad na leru kako ravnomerno radi i kao da stucne jedanput u par minuta.Jaci miris benzina pri prvom paljenju. Iste su, po EPER-u.Hvala na inf. nemam gde da pogledam a net skrt nesto Nego Knock sensor = Kucka nesto ili sta dodje u objasnjenu ?treba da bude predpostavljam kod svakog cilindra ravnomerno ?da li se to odnosi samo za struju ili promasaj detonacije kao pogresno paljenje ili nedovoljno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 16, 2013 Mozda pomogne i ova tema :http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=60743 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 16, 2013 Knock senzor je kao "stetoskop" u motoru koji slusa vibracije nastale eksplozijom goriva u tom cilinrdru. Knock senzor zajedno sa senzorom radilice daje Ecu podatke u kom trenutku dolazi do greske u paljenju smese pa pomeranjem ugla paljenja Ecu vrsi korekciju. Zato sam ti i rekao da sve to moze da krene od losih svecica npr. i da stvori opstu pometnju u svim parametrima. Ja bih prvo stavio odgovarajuce svecice, pa bih onda zakacio dijagnosatiku i pregledao sve parametre vezane za rad motora. Lambda sonde, Knock senzore, bobine, nalivanja dizni... Quote Share this post Link to post Share on other sites
X one 0 Posted October 16, 2013 Pa, After-Cat nema velikih oscilacija po ovom ocitavanju ali je iznad proseka, Pre-Cat. isto ima ocitavanja iznad proseka pa sve to ukazuje na siromasnu smesu, valjda, samim tim i vecu potrosnju, ispravite me molim vas ako gresim. A zasto si sve ovo radi u leru ? Quote Share this post Link to post Share on other sites