batakolestb 15 Posted March 27, 2010 Kao što sam rekao prilikom predstavljanja u pitanju je punto classic star 4 meseca ivec ozbiljan problem sa kocnicama.Pre nedelju dana sam primetio propadanje papucice kocnice i slabiji odziv kocnica kao struganje i grebanje iz zadnje desnog tocka u voznji.Odlazim u Delta servis na Nbg-u i navodno resavaju kvar-vazduh u kocionom sistemu a sta je uzrok nemaju pojma.Posle dva dana kad sam vec pomislio da je sve u redu ponovo ista stvar.papucica po malo propada, opet struganje iz zadnjeg desnog tocka, malo manje nego prosli put ali se oseca.E sadamoje pitanje je kako je moguce da novom automobilu udje vazduh u kocioni sistem a da u servisu ne znaju zašto i da nije možda u pitanju fabricki defekt.U ponedeljak idem ponovo u servis ali sada mnogo uporniji da mi kocnice vrate na fabricko stanje pa cu javiti sta je bilo.Obratite paznju na slicne simptome na novim punto člassic jer verujem da nisam jedini Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 27, 2010 vazduh da bi se pojavio moralo bi i da postoji neko curenje kocionog ulja i isto tako vazduh ne moze da prouzrokuje struganje Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted March 28, 2010 Nisi jedini pislo je u novinama o tome da ima Punta klasik kojima se non stop greju zadnji tockovi u toku voznje.Pronashli su na kraju da ne valjaju gumice od kocionig cilindra jer nabubre pa ne dozvoljavaju da se klip vraca. Inache je to bio cest slucaj na Zastavinim vozilima i majstorima koji popravljaju Zastave to nije problem da otklone. Proguglaj malo mislim da su neke dnevne novine pisale o tome. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosLB 9 Posted March 29, 2010 Imam isti problem,ali nije na Zuntu neg na Puntu.Isto,zadnji desni točak struže i ponekad se ugreje i ponekad cvili na kočenju,ne uvek.Još nisam rešio problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pilauda 3 Posted March 19, 2011 (edited) Mozda i nije neki problem ali bolje da se konsultuje, najme svaki put kad sednem u auto i krenem, kad stisnem kocnicu cuje se nesto napred kao da grebe nesto o nesto, to naime prodje posle par uzastopnih kocenja tipa na par semafora, znaci kao da se to "nesto" skine i onda nema tog sustanja, grebanja, pri kocenju, sta bi to moglo biti? primetio sam to i posle pranja auta da se cuje, i cim se malo "razgazi" zvuka vise nema. Edited March 19, 2011 by pilauda Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted March 19, 2011 nekvalitetne plocice. menjaj pre nego sto uniste diskove Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 19, 2011 Ma, samo se skine rđa sa diskova... Quote Share this post Link to post Share on other sites
miljankg 0 Posted June 21, 2011 Imam z10 i zadnji levi mi ne koci skoro uopste, sta moze da mu fali? paknovi su dobri, limitere smo produvali i burgijom prosirili i opet ne koci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesha79 1 Posted September 15, 2011 (edited) Ljudi treba mi pomoc,a ovde sam je vec par puta i nasao. Tako da se uzdam u Vas.Naime, mislim da prijateljstvo sa majstorom postaje problem, oteram ja njemu kola pre neki dan, i lepo mu kazem struzu mi zadnji paknovi u voznji, a meec dana pre toga niz divcibare sprzim desnu plocicu, iako nisam vozio ludacki, niti na leru. On smeker uzme, zameni zadnje paknove ( wolfove ) zameni plocice ( ni ne znam koje su, imaju neku oznaku sa tri slova pocinje sa C, ali video sam kutiju, lepo pise za brava, moj je punto 1,2 16 v znaci pasuju) i ubedi me kako treba i lamela, iako jedni nije hteo kad je hladan da potera lepo uzbrdo, i sto je najgore ubedi me da mi zameni samo lamelu. Vrati on meni auto, uzme neke sitne pare (majke mi, uzme mi svaki 5 put ). Jucer ja od aerodroma kad pistanje u prednjem desnom tocku, aj ja kod njega, on druka kocnicu, ispusta vazduh, kaze propada, mora novi kocioni cilindar, aj uzmemo i njega u AP sportu, zameni, i kaze p[ici, naleci ce sve to na svoje, treba kocnicama malo vremena. Krenem kuci kad na pola puta aj sto pisti desna plocica, nego i kad menjam brzine u 1 i 2 skripanje ispod mene, kao neko metalno krkljanje, lepo menja, nema problema, ali krci. Na putu do kuce ja kod Viktora u AP sport, skine covek tocak, gleda, krene da vrti kad nece kandza da odblokira, tj sve vreme malo drze plocice, kaze creva, aman nisu creva menjana pre 6 meseci. KAze covek jebi ga, vozi pa vidi za par dana, mada je mozda i problem u klipu kocine celjusti.E sad posto me je sve ovo iskustvo kostalo vec dosta, da li neko ima preporuku gde mogu da odem da mi neko pogleda kocionu celjust, i da li se klip i ta gumica u njoj menjaju?Hvala Unapred Edited September 15, 2011 by neshaoct ovo je tema o kočnicama, ne i svemu ostalom što te zanima. Za to ''ostalo'' pišeš u postojećim temama, ili otvaraš novu ako nijedna od postojećih nije odgovarajuća po svom sadržaju. :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganMi 0 Posted August 2, 2012 Fiat Punto Classic 2009 godistePresao sam 50000 nisam menjao disk plocice ni pakne ali vec zadnjih 20000 km primetio sam da nesto kao da bruji kada kocim pri vecim brzinama a na manjim brzinama kao da malo cupka kad kocim odnosno kocnica periodicno jace i slabije hvata. Pitao sam majstora sta to moze biti a on kaze da su mi jako tvrde plocice da je to u redu. Nemam ABS na vozilu pa me zanima da li je moguce da su kocnice neispravne i sta bi trebao uraditi da se to ne desava? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted August 2, 2012 KRAJ !Menjaj ili bar pogledaj kako to sve izgleda! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 2, 2012 Nema sta da gledas. Za menjanje sigurno.Napred. Nazad je verovatno jos sve uvek ok..20.000 vozis sa potencijalnim problemom i nisi ni pogledao? Originalni Bosch jeste jako tvrda plocica, unistava diskove rekordnom brzinom. Ali koci bez pogovora u svim uslovima. Dok traje, ne pravi probleme.Dakle, diskovi i plocice su ti za zamenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman55 0 Posted September 16, 2012 (edited) Pre neki dan bio na tehnckom pregledu za registraciju i kazu mi da nemam zadnje kocnice.Kaze majstor peti cilindar. Auto ima ABS i nema peti cilindar. Jedan drugi mi kaze da mora da ima dva para valjka tj. da se okrecu i prednji i zadnji tockovi da bi ABS odreagovao.U dilemi sam sta da radim? Ne gubi kocionu tecnost, rucna kocnica radi normalno. Mozda su samo zadnji cilindri, ili ...Potreban mi je savet odakle da krenem. Edited September 16, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Merida 0 Posted December 4, 2012 (edited) Pozdrav!Imam punto classic, i imam problem sa kočnicama. Loše koče zadnji tockovi. Na tehničkom su mi rekli da zadnji točkovi imaju 50% manju silu kočenja, što se i primeti u vožnji, jer pri malo jačem pritisku na papučicu kočnice, prednji točkovi hoće da blokiraju,i ceo auto klizi,umesto da se zaustavi. Interesuje me da li je neko imao sličan problem, i kako je to rešio? Edited December 5, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted December 4, 2012 blokirao ti tzv peti kocioni cilindar... tj razdelnik sile kocenja ili je spala opruga sa njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 4, 2012 (edited) Komšija sličan problem, stim što kod njega i različite sile kočenja i planira da razbuši tzv. peti kočioni. Silne pare dao na kočione cilindre, doboše gurtne, glavni kočioni, creva itd. Edited December 4, 2012 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted December 4, 2012 ne mora da ga razbusuje nek uzme obicnu aluminiumsku racvu i nek stavi umesto petog kocionog...stim sto mora da uzme racvu sa sitnim navojem ne odgovara navoj od zastave 101 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted December 7, 2012 blokirao ti tzv peti kocioni cilindar... tj razdelnik sile kocenja ili je spala opruga sa njegaJaoj jaoj,samo vas slusam,ccc odvedoste coveka u pogresnom smeru,punto ima korektore kocenja,dva komada ,stoje na glavnom kocionom cilindru...,ako su dobri paknovi,ima rucnu,jedini problem je to....nije jeftino i kupuje se u paru,mislim da je bole ovde na forumu to prodavao.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joe 3 Posted December 21, 2012 za sve one koji su imali problema da prodju tehnicki zbog navodno slabih zadnjih kocnica medju kojima sam i japre neki dan sam bio na tehnickom zbog registracije i na valjcima prednji dobri,rucna extra a zadnji po recima radnika slabi i da bi trebali da izbace auto sa valjaka kao prednji i rucna.kaze mi on ajde pusticu te al vidi to da sredis.naravno nebudem lenj, odem do jednog od ovlascenih servisa sa pricom o tehnickom i pokazem ostampane dijagrame, kazu ljudi ok pogledacemo odmah i nakon pregleda kazu sve je u redu ali posto nemaju valjke kazu javice mi dok im posalju sluzbeni list gde su po novom kriterijumi za tehnicki.i evo danas mi ljudi poslali skracenu verziju ali sam ja nasao celu na netu, trebao mi je samo broj sl.glasnikahttp://www.paragraf.rs/propisi/pravilnik_o_podeli_motornih_i_prikljucnih_vozila_i_tehnickim_uslovima_za_vozila.htmlobratiti paznju na CLAN 40 i u tabeli kategoriju M1 tu imate minimalne koeficijente i sile tako da 99% puntica ima ispravne zadnje kocnice sem ako nije prevelika razlika izmedju kocionih sila tockova na istoj osovini a o strucnjacima sa tehnickog ne bih ovom prilikom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JLZ 0 Posted December 21, 2012 blokirao ti tzv peti kocioni cilindar... tj razdelnik sile kocenja ili je spala opruga sa njega...,punto ima korektore kocenja,dva komada ,stoje na glavnom kocionom cilindru...Ovi bez ABSa imaju ovo, tj. peti cilindar? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted December 21, 2012 da to je tzv. peti cilindar... desi se da zardjavi opruga i da spadne i onda to nema nikakvu funkciju.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
plamenni 2 Posted January 27, 2013 Pozdrav svima,evo i mene nije bilo dugo od kad sam prodao kromu.Pre nove godine sam uzeo punta MK II 1.2 8v 2001.godiste i ja imam isti problem.zadnji desni tocak kao da struze kad kocim i cini mi se kad prodjem jedno 4-5 km prestane ili se cuje dosta manje ali se cuje.Planirao sam da menjam paknove.Prednje kocnice isto kad je hladan kao dastruzu i posle nekog vremena i par kocenja sve ok.Rucna mi drzi dobro.Ali vise mi to toliko ide na zivce da sam resio da skidam tocak po tocak redom i da menjam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 27, 2013 Ako ga ne vozis bas svaki dan nahvata se od vlage malo kao neprimetan neki sloj koji hoce da "susti" kad nagazis kocnicu prvih par puta, to se kod mene javla i ako vozim svaki dan nista strasno. A to za zadnji desni, mozda je nesto upalo ili su samo paknovi za zamenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
plamenni 2 Posted January 29, 2013 U narednih 10-15 dana cu da skinem sve i da promenim paknove na oba tocka i zadnji desni amortizer.Ne vozim ga svaki dan ali on konstantno se cuje u zadnjem desnom tocku.Dok je hladan se bas cuje kao sto sam napisao.Ali mene to kopka cim otopli odoh po paknove i izvlacim kompresor napolje iz radionioce i vazduzni pistolj pa cemo da vidimo cija mam crnu vunu prede Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar NS 0 Posted February 22, 2013 Pzdrav svima . Nisam dugo bio na forumu. Imam jedno pitanje. Da li je neko na kraju utvrdio zasto Punto (nov, polovan) ima lose rezultate kocenja na zadnjoj osovini prilikom tehnickog pregleda?Posto vidim da je to masovna pojava. Da li tako treba da bude? Ili je problem mehanicke prirode (regulator na kocionom, zadnji kocioni cilindri, paknovi, dobosi)?Ako neko od majstora na forumu moze da odgovori. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites