almir2303 0 Posted August 26, 2017 Jutros bio kod majstora, samo smo kupili tečnost i nismo ništa smijeli da mjenjamo. Situacija je skroz konfuzna, danas smo prešli skoro 100 km i ništa, bio nam je cilj da propadne dok je majstor tu, nije propala, kočnica se ponašala super. Čak se ni točkovi nisu previše zagrijali, a kada smo ga digli na dizalicu prednji desni se malo slabije okretao, a jučer je zadnji lijevi zablokiro. Nešto u sistemu ne valja ali ne možemo da skontamo šta. On kaže da mu nije jasno i da jedino što mu pada na pamet da možda nije u crijevu nešto što nekad zablokira protok ulja pa dođe do pregrijavanja. Rekao je da još malo vozim ali ne na daleke relacije, ako propadne da ga odmah zovem da on dođe, tek će tada moći utvrditi sa sigurnošću kvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 29, 2017 @almir2303 U svakom slučaju promenite kočiono ulje kao što kažu ljudi. Nije ti to uzrok problema, ali je toliko puta došlo do pregrevanja kočnica da od tog ulja slaba korist sada...plus je staro već ko zna koliko. Meni je na Stilu ovog vrelog leta znala kočnica da postane niska posle duže vožnje po onim nenormalnim vrućinama, samo počne kočnica niže da hvata (ništa propadanje, ništa blokiranje bilo kog točka). Promenjeno ulje i ništa posle toga, sve ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackkk 108 Posted September 1, 2017 Imam i ja problema sa zadnjim kočnicama. (Punto II 1.2 8v 2001 godište) Neki šuster mi je menjao zadnje paknove i sajlu ručne. Zamolio sam ga da promeni i kočione cilindre i ulje u kočnicama, međutim smatrao je da ne treba. Rezultat: U par navrata došlo je do pregrevanja zadnjih kočnica u toj meri da auto ne koči uopšte a pedala samo propadne. Išao sam samo da mu j... sve po spisku, taj više neće pipnuti moj auto. Sada se stalno čuje češanje zadnjeg levog točka ali se ne greje mnogo. Sad opet idem kod majstora ali nekog krštenog. Verovatno ću opet morati paknove da menjam ali me ne zanima. Pitanje je i kakvi su doboši... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted September 1, 2017 Automatske rasponke za samoštelovanje ti ne rade (zapekle, pukle oprugice, pojeli se zubići). 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackkk 108 Posted September 1, 2017 @vicent I to ćemo da sredimo. Da sve bude cakum-pakum. Uksoro ide i registracija. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjolino76 0 Posted February 20, 2021 (edited) pozdrav MOj otac ima puno 2001 godiste i nije uspeo da prodje tehnicki zzbog kocnica.NAravno cekao je zadnji dan i sve to al nema veze.Tamo gde odrzava auto pre tehnickog su rekli da je sve oki onoterao na tehnicki ovi kazu nekoce zadnji tockovi i rucna.Malo se razumem u kola,pa sam skinuo dobose na jednim paknama one zubi za samostelovanje pakni su se nekako smakli spali jedan sa drugog.Auto nema abs.Ok reko stavicemo nove pakne mada su i ovo bile nov promenjene pre oko 4000 km.Stavio sam nove pakne i sad po meni ok koci mislim dok pakne malo neulegnu.Pre toga je menjao glavni kocioni cilindar u servisu ,menjeni su prednji diskovi ,prednje plocice sad je sve novo.Zanima me taj peti cilindar ako ga ima ,gde se on nalazi i da li on moze nekako da se proveri ,nasteluje ili se to samo menja ,tj stavi drugi nov.Hvala.Izvinjavam se ako je vec bilo pitano ovo al nov sam ovde ,a i nevozim punta imam drugi auto.Hvala vam. Edited February 20, 2021 by pedjolino76 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted February 20, 2021 Ti ekscentri sa zubima su najbitniji za rad zadnjih kočnica. Kako se paknovi troše, ekscentri ih postepeno šire, da bi kočiona obloga bila neposredno uz kočionu površinu doboša. Ako su neispravni, zazor između površina je sve veći a kočione sile se smanjuju. Nisu jeftini, oko 2500 rsd je komad. Dodatnim čestim štelovanjem ekscentara možeš održavati normalno kočenje i rad ručne kočnice. Peti cilindar je na zadnjem mostu i obezbeđuje da auto u raznim opterećenjima pravilno dozira rad zadnjih kočnica. Tipa 25-30-35%. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjolino76 0 Posted February 20, 2021 Sad sam nesto gledao po netu ,taj punto nema abs znaci oni zubi za stelovanje mu se nalaze na paknovima u sklopu pakni,to sam resio tj stavio nove.A izgleda da ovaj model nema peti cilindar nego neke cilindre korektore na kocionim crevima pri izlazu iz glavnog kocionog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjolino76 0 Posted February 21, 2021 Vidis kako su ovde labavi smaknuti a kad sam skinuo dobos nisu bili jedan na drugom nego jedan pored drugog. E sad da li je do kvaliteta ili cega ne znam, al pakne menjane pre oko 4-5000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zadnje kočnice i tehnički 0 Posted August 4, 2021 (edited) Ja imam dva zastavina 2006, 2010. Nikada zadnje nisu zadovoljavale ali su me nekako puštali. Šta sada kada se snima? Jel neko našao foru? Da se izbace regulatori sile kočenja? Edited August 4, 2021 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drasko bgd 148 Posted August 4, 2021 Olabavi ručnu,pa skini doboše i sve lepo očisti od prašine i ošmirglaj paknove i doboše,ako su u dobrom stanju i ako doboši nisu mnogo ukopani.Vrati doboše nazad i napumpaj nožnu kočnicu,mora da se čuje tak,tak,tak,to znači da su se paknovi našpanovali,proveri sajle ručne da li rade,našteluj ručnu i mora da koči ko lud.Nema tu neke mudrosti,korektori su na glavnom kočionom to ne pipaj! 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14513 Posted October 20, 2021 Drugari treba mi savet kako da izjednačim silu kočenja na zadnjim točkovima… pao na tehničkom danas… promenjeni paknovi,jedan kočioni cilindar(i drugi kupljen),opruge, doboše ću sutra da obradim… Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjolino76 0 Posted February 18, 2022 danas opet i moj cale pao na tehnickom jedan tocak zadnji nehvata.Ja sumljam da je opet taj samosetelujuci polumesc spao jedan sa drugog i da seu pakne daleko od dobosa,i da za to nevata.E sad posto je tkav model i verovatno te pakne idu na tog punta.Ima li neko ideju za ovo resenje ili od kog proizvodjaca da se kupe pakne kvalitetnije da ti steleri nespadaju ili sta vec.Ako neko ima ideju bio bi zahvalan,posto su prosli put stavljene nove pakne i sto je auto malo vozen i izgled a da se isto desava. hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14513 Posted February 18, 2022 Nije to toliko do marki pakni nego do štelera.Oni moraju da se naštelaju,da eventualno stave novi cilindri i da se dobro izluftira,da se izjadnače...ja imam travnjak pored kuće pa tu isprobam dok ne budem zadovoljan...Ako staviš nove pakne treba da ih razrađuješ da lepo nalegnu i uhvate , što može da potraje...bolje kupi nove štelere Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjolino76 0 Posted February 18, 2022 Kako da kupim nove stelere kad su ovi stekeri sastavni deo pakni .ima gire pre kad sam menjai ima slika .ti stelwri kao dva polumeseca su sastavni deo pakne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14513 Posted February 18, 2022 Grešiš...Evo ima ovdehttp://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/16325717/steler-za-zadnje-paknove Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjolino76 0 Posted February 18, 2022 sve to stoji sta pricas al nisi citao i pre godinu dana sam okacio ima gore slika na satorskom krilu.ovaj moedl punta ima neke stelere koji se nalaze na paknovima.znaci u sklopu pakni nema ovaj steler sto si okacio. https://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/14131638/pakne ovakav model,steleri su ova ajd da kazem metalna kao polumeseca nazubljena sto ih drzi ajd da kazemo opruga.e kod mene je problem bio pre a verovatno je i sda.To sto se ta dva metalna dela polumeseca sto ja zovem stelera smaknu jedan sa drugog i onda nesteluju pakne. Quote Share this post Link to post Share on other sites