Mahoney 0 Posted April 12, 2014 PozdravImam problem sa kocnicama na Puntu mk2a.Problem je u tome sto mi kocnica propada polako kad je napumpam,a ako je duze ne koristim propadne do kraja.Kocnice su uzas,zamijenjeno ulje(DOT4 Bosch),stavljene nove disk plocice i obradjeni diskovi.Kocnice su ozracene.Da li neko zna rjesenje mog problema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted April 12, 2014 Gubiš li ulje u kočnicama? Da li se propadanje dešava i kad je vruć motor i kad je hladan? Šta se dešava sa pedalom kad je ugašen?Uglavnom je u pitanju vakuum aparat (to ti je onaj kružni deo na glavi,do akumulatora), a može da bude do glavnog kočionog cilindra, ili možda neko crevo. Proveri sve dobro! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 13, 2014 Lici na glavni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted April 13, 2014 Mislim da ne gubi ulje,kad je auto ugaseno kocnica propada ali dosta sporije.Vakum radi,tj omeksa kocnica kad auto upali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted April 13, 2014 Lici na glavni +1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted April 14, 2014 Ljudi treba mi vas savet imam orginalno crevo od kocnica koje je useceno 2 mm posle udesa da li ga menjati nekim corteco novim il ostaviti tako plasim se da posto je 600 din ovo dosta losije od fabrickog sta vi predlazete? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted April 14, 2014 (edited) Evo danas zamenjeno crevo ispusten vazduh al mi je kocnica nesto tvrdja nego obicno?Sta li to moze bit znaci koci pola centimetra od vrha pedala je puna nepropada al kao da je malo tvrdja Edited April 14, 2014 by Veki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted April 14, 2014 Lici na glavniSent from my GT-S7560 using TapatalkOtpustio sam zadnje pakne,i kada su se nastimale same sve je bilo ok,problem rijesen Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 14, 2014 koci pola centimetra od vrha... Tako i treba, da tu već krene da hvata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted April 14, 2014 koci pola centimetra od vrha... Tako i treba, da tu već krene da hvata. Hvala izgleda je to to nego kad sam ispustio vazduh kocnica se dodatno podigla malopre sam testirao hvata odmah s pocetka kao luda cak na blagi pip secka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusankmg 0 Posted December 11, 2014 (edited) Zna li neko kako da vratim paknove na prednjem tocku skinuta su oba diska i na zaborav stisnuta kocnica sad su se paknovi spojili. Ja sam znam za pozadi ali ne znam kako i prednje da vratim? Edited December 13, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted December 11, 2014 Odvij cucku gde se iseruje vazduh iz sistema, i sabij klipove na unutra, onda stavi plocice i vrati na disk, a posle svea toga isteraj vazduh iz sistema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusankmg 0 Posted December 11, 2014 E hvala pokusacu al to znaci da moram da skinem plocice posto kaze onda stavi plocice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted December 11, 2014 Ne moras, izvini, mislio sam da stavljas nove, kad odvijes cucku sa sve plocicom sabij klipove lepo i stavi na disk, i obavezeno ispusti vazduh iz sistema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted December 11, 2014 Koliko sam shvatio, njemu nisu ispali klipovi napolje. Ako je tako, nema potrebe da se odvijaji luftirači. Dovoljno je samo da se sa dve poluge vrate klipovi nazad Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 11, 2014 Iliti pajserom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted December 11, 2014 A ako su se plocice skroz sastavile kao sto je reko da je stisnuo kocnicu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted December 11, 2014 I dalje ne mora da znači da su ispali Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusankmg 0 Posted December 11, 2014 Nisu ispali vratio sam ih pajserom Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 11, 2014 Jesi vido Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted December 11, 2014 Ja to vratim stolarskom stegom, nekako mi najlakše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted December 11, 2014 Stolarska steg, pistolj za silikom, pajser ili bilo sta sto padne pod ruku, zadnji put sam dobio na koriscenje alat, ali mislim da mnogo brze vratim pajserom. Burazeru na puntu sam zadnji put stisnuo palcevima i vratio klip. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted January 1, 2015 (edited) Opet ja i opet sestrin Z10...Sada, sa ovim izuzetno niskim temparaturama, na sestrinom autu se javlja sledeci problem:Dok je jos hladan auto, na pocetku voznje (posle noci stajanja) desava se da propadne papucica kocnice...auto tada ne koci...posle dva, tri pokusaja auto pocinje da koci kao da je sve ok.Posle, celog dana se kocnica/papucica ponasa normalno.Diskovi i plocice su novi...letos zamenjeni.Kocionog ulja ima skoro do maksimuma i sumnjam da je ikada menjano u kompletu (auto je 2007 godiste)...Dok je bilo toplije, bas nikakve problema sa kocnicama auto nije imao...Odakle krenuti? Edited January 1, 2015 by pedjabj Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted January 1, 2015 Glavni kocioni cilindar Quote Share this post Link to post Share on other sites