Jump to content
FAS Goran
joca djavo

Stilo 1.8 / 1.6 / 1.4 / 1.2 16v - prvo paljenje ujutru

Recommended Posts

Ljudi imam problem sa prvim paljenjem ujutru sa Stilom 1.8 16v.Upali bez problema ali kod dodavanja gasa se gusi i ako neprekinem ugasi se.Resim tako sto polako dodajem gas i on krene.To traje samo tada kasnije radi bez problema.Zamenjene su svecice ociscenje brizgaljke i neki leptirovi i klapne,tako bar majstor kaze.Posle intervencije radio dva dana i sada opet isto!Pozdrav od Joce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Ne znam, da je neka od bobina radio bi isprekidano ili na tri cilindra ali on radi bez problema jedino sto ne prima gas gusi se.Kada polako dodajem gas krene i onda je sve ok!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa plinom imam drugi problem hoce da u toku voznje predje na benzin a ne gasi se! To se desava poneki put. Trebalo bi uraditi servis plina ali nema ko u ovoj zemlji da to uradi. Cim cuju Stargas majstori kukaju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednjih par dana je poceo da mi se javlja cudan problem na autu. Kada trebam da startujem ujutru auto znaci prvi put,auto jedva upali i trokira,nece da primi gas. Ne desava se uvek,ali svaki treci dan. Da li moze neko odprilike da mi kaze sta moze to da bude? pozzzz,hvala unapred

Zaboravio sam da napisem da mi ne prijavljuje nikakvu gresku kada mi se to dogodi.

Stilo 1.4 16v

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri dizne,hoce i one da zezaju,i da se auto tako ponasa

Edited by Nikolaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne verujem da je do toga jer ne može da pravi probleme samo kada je hladan auto. Nemaš problem sa obrtajima u leru, ne variraju, ne gasi ti se auto.

Sa druge strane, dizne moraju da brizgaju najviše goriva baš kada je motor hladan. Tada se zato najviše i primeti problem sa njima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Identican problem imam i ja,kada je hladan trokira,nece da primi gas,dam mu gas a on se ugasi,resim problem postepenim dodavanjem gasa i posle 2 min auto se normalno ponasa... Auto je bio na par dijagnostika (cak i originalnoj) i nijedna nista nije videla,tj jedna je videla da ima visak goriva,provereno je zupcenje,dizne,bobine (stavljane druge) ,pritisak goriva,cak sam i lamda sonde menjao (doduse nemam potvrdu da su te sa kojima sam probao bile ispravne), menjao svecice, jedan majstor za elektroniku mi je komjuter otvarao i nesto cackao (valjda ga premapirao) medjutim i dalje isto,ostaje mi jos da probam sa drugim kompjuterom i drugim leptirom gasa,ako nije ni to onda da ga je_ _m!! A da,jedan tip ga je stavio na 2,3 dijagnostike i rekao da je primetio da kompjuter ocitava da je temperatura goriva -40 stepeni celzijusa,sto znaci da ima neki senzor koji to cita,zna li neko gde se on nalazi!??

Koliko ja shvatam definitivno je problem visak goriva koji kada motor nije zagrejan dovodi do navedenog problema,kada se motor ugreje ima bolje sagorevanje i taj visag goriva se i ne primecuje,doduse verovatno se i sauh skine... Primetio sam jos jednu stvar,cak i kada auto pocne kao normalno da prima gas,dok ga vozim na recimo 2000 ili mozda cak i 3000 obrtaja i pustim gas na sekundu,dve u trenutku kada dam gas stucne i pukne na auspuhu sto definitivno znaci da je sagorevanje problem!

Edited by Pauncbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednjih par dana je poceo da mi se javlja cudan problem na autu. Kada trebam da startujem ujutru auto znaci prvi put,auto jedva upali i trokira,nece da primi gas. Ne desava se uvek,ali svaki treci dan. Da li moze neko odprilike da mi kaze sta moze to da bude? pozzzz,hvala unapred

Zaboravio sam da napisem da mi ne prijavljuje nikakvu gresku kada mi se to dogodi.

Stilo 1.4 16v

Da li ste resili problem,posto i ja imam isti problem na svom 1,4. Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu da dodam svoje iskustvo. Imam TNG instalaciju i ponekad mi se desi ovakav problem. Uglavnom se desava leti posto se krace vozi na TNG. U mom slucaju vozim jedno 20-30 km na benzin i situacija se drasticno popravi. U principu sa TNG instalacijom treba voziti ponekad na benzin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam skinuo bobinu sa prvog cilindra,a ona guma koja naleze na svecicu i koja drzi oprugu se raspala,tj.pukla,pa pretpostavljam da je tu negde probijala struju.Kupio novu,stavio i sad radi bez problema i na plinu i na benzinu,a i cini mi se da mnogo bolje povlaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenio sam celu bobinu,a pokusacu negde da nadjem i tu gumu pa da isprobam i tu bobinu,mislim da je ispravna i da je samo guma u pitanju.Ako neko ima neku staru neka jav

Edited by acasm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

Imam problem sa Fiat Stilom 1.2 16v. Naime, kada je hladan potrebno je da verglam dugo i to vise puta (3,4) da bi upalio. Vergla recimo kao da nema goriva, ali goriva ima (pola rezervoara). Kada upali posle nekog vremena treba mu nekih 2 sekunde da se stabilizuju obrtaji, sto je i normalno, motor zatim mirno radi i ponasa se sasvim normalno. Ne cima, vuce super, radi mirno, bukvalno je sve ok. Kada ga ugasim dok je zagrejan (cak ne skroz, nego da se samo pomeri kazaljkica za temperaturu) pali kao zmaj (sto kazu na pola kljuca). Imam ugradjen sekven plin, ali to ne mari jer on uvek pali na benzin i vozim ga na benzin s vremena na vreme po malo (zbog benzinskog sistema). Pre je palio super ovo je pocelo da se desava zadnjih 10 dana. Pokusao sam da ga vozim na benzin sve normalno radi ali i dalje kad je hladan nece da upali(upali posle dugog verglanja).

Da li neko zna sta bi mogao biti problem?

Hvala Vam unapred.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi ovako druze!

Ne znamo mnogo o samoj istoriji odrzavanja auta! Da li je bilo nekih popravki i slicno?

Najcesci kvarovi su vec opisivani a po navedenim simptomima ima leka na ovom forumu ! ;)

Dakle, pumpa, t.j. mozda vraca gorivo u rezervoar kad je ugasen ; dizne- pustaju pa ostanu suve sve dok ne stigne gorivo ; svecice - nisu menjane u skorije vreme ; senzor radilice - interesantno je sto sam imao slican problem iako se sa njegovim kvarom desava suprotno ; ventil GAS-a - ne zatvara sasvim pa pravi problem sa smesom ...

Obzirom da dobro povlaci , predpostavljam da je filter vazduha dobar i benz. pumpa ima dobar pritisak?! Eto, pa se sada pronadji u svemu i polako da uz pomoc strucnijih drugara resimo muku! :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo,

Stilo 1.6 beznin, imam sledeći problem, jutros kod prvog paljenja posle kraćeg verglanja obrtaji su na 1200/1250 zatim nakon 5/10 sek obrtaji su počečli da padaju odjednom do 200 i počeo da trza kao da će se ugasti, a zatim vratio sam obrtaje na 1200 gde je ostao. Ovo mi se jutros desilo da spusti obrtaje čak na 200 a do sada je spuštao sa 1200 na 1000 i odmah vrati. Pored toga sam primetio da ujutru pri prvom paljenju malo na auspuhu zadimi (siv dim) ali to traje 2 do 3 sek a zatim normalo ne dimi (osim kada su hladni dani pa isparava kondenz - beli dim)

Da li nekom ima komentar?

Pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam komentar ali imam pitanje, 2 ! :D

Da pretpostavimo da je gorivo dobro, kada su menjane svecice ili ciscene dizne? Ima li gresaka i da li si probao dijagnostiku?

Za sad toliko. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svećice nisam menjao, a nisam ni čistio dizne, samo su promenjeni zupčasti, roler i španer kao i ulje od kada sam kupio auto.

I

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja da se nadovezem na temu. I u mog Stila su usli zli duhovi :) Naime, vozim na TNG i Benzin, a desava se da ujutru kad je hladan nece da prima dobro gas na benzinu, trza i tako to. Kad se ugreje nema tih problema. Na gasu radi odlicno. Sve je bilo ok dok jedno jutro nije izbacio Engine fault. Tad bas nije hteo da ide na benz, kao da non stop gubi jedan cilindar.

Na dijagnostici je izbacio gresku da je vod ka cetvrtoj brizgaljci u kratkom spoju ka akumulatoru (ili tako nesto).

Posumljao sam da nesto nisu dobro povezali kad su radili gas, pa sam otisao do njih i zamenili smo Stag, ali nista. Raskacimo celu instalaciju za gas i dalje nista. Vozim 10tak min i sve se sredi. Obrisali ponovo gresku i vise se ne javlja. Vec tri dana vozim na benzinu i sve je ok.

Inace sam pre mesec dana cistio brizgaljke sa Winsom, stavio svecice Bosch Super 4.

Vozicu ga jos danas i sutra na benz pa cu da vratim gas.

Da li se nekome vec desavala ta greska?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da javim resenje mog problema. Premerio sam otpor na injektorima i na tri je bio 16.2 ohm, a na cetvrtom je bio 13.7... Znaci zamena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...