joca djavo 0 Posted March 26, 2010 Ljudi imam problem sa prvim paljenjem ujutru sa Stilom 1.8 16v.Upali bez problema ali kod dodavanja gasa se gusi i ako neprekinem ugasi se.Resim tako sto polako dodajem gas i on krene.To traje samo tada kasnije radi bez problema.Zamenjene su svecice ociscenje brizgaljke i neki leptirovi i klapne,tako bar majstor kaze.Posle intervencije radio dva dana i sada opet isto!Pozdrav od Joce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted March 26, 2010 Veoma lako moze biti da je neka od bobina problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
joca djavo 0 Posted March 27, 2010 ^^^ Ne znam, da je neka od bobina radio bi isprekidano ili na tri cilindra ali on radi bez problema jedino sto ne prima gas gusi se.Kada polako dodajem gas krene i onda je sve ok! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted March 27, 2010 Videh da imas plinski uredjaj...Da ti se ne desava nesto slicno kao meni sto je bilo, da se gasi dok je na plinu?http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=39745 Quote Share this post Link to post Share on other sites
joca djavo 0 Posted March 27, 2010 Sa plinom imam drugi problem hoce da u toku voznje predje na benzin a ne gasi se! To se desava poneki put. Trebalo bi uraditi servis plina ali nema ko u ovoj zemlji da to uradi. Cim cuju Stargas majstori kukaju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos84 0 Posted April 24, 2012 (edited) Poslednjih par dana je poceo da mi se javlja cudan problem na autu. Kada trebam da startujem ujutru auto znaci prvi put,auto jedva upali i trokira,nece da primi gas. Ne desava se uvek,ali svaki treci dan. Da li moze neko odprilike da mi kaze sta moze to da bude? pozzzz,hvala unapredZaboravio sam da napisem da mi ne prijavljuje nikakvu gresku kada mi se to dogodi.Stilo 1.4 16v Edited April 24, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 24, 2012 moguce da je bobina ili svecica,odvezi auto na dijagnostiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikolaj 1 Posted April 24, 2012 (edited) proveri dizne,hoce i one da zezaju,i da se auto tako ponasa Edited April 24, 2012 by Nikolaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
benlika 0 Posted April 24, 2012 klapna/leptir gasa ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos84 0 Posted April 25, 2012 A gde se nalazi klapna gasa i sa cim mogu da je operem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 26, 2012 Ne verujem da je do toga jer ne može da pravi probleme samo kada je hladan auto. Nemaš problem sa obrtajima u leru, ne variraju, ne gasi ti se auto.Sa druge strane, dizne moraju da brizgaju najviše goriva baš kada je motor hladan. Tada se zato najviše i primeti problem sa njima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pauncbr 0 Posted July 15, 2012 (edited) Identican problem imam i ja,kada je hladan trokira,nece da primi gas,dam mu gas a on se ugasi,resim problem postepenim dodavanjem gasa i posle 2 min auto se normalno ponasa... Auto je bio na par dijagnostika (cak i originalnoj) i nijedna nista nije videla,tj jedna je videla da ima visak goriva,provereno je zupcenje,dizne,bobine (stavljane druge) ,pritisak goriva,cak sam i lamda sonde menjao (doduse nemam potvrdu da su te sa kojima sam probao bile ispravne), menjao svecice, jedan majstor za elektroniku mi je komjuter otvarao i nesto cackao (valjda ga premapirao) medjutim i dalje isto,ostaje mi jos da probam sa drugim kompjuterom i drugim leptirom gasa,ako nije ni to onda da ga je_ _m!! A da,jedan tip ga je stavio na 2,3 dijagnostike i rekao da je primetio da kompjuter ocitava da je temperatura goriva -40 stepeni celzijusa,sto znaci da ima neki senzor koji to cita,zna li neko gde se on nalazi!??Koliko ja shvatam definitivno je problem visak goriva koji kada motor nije zagrejan dovodi do navedenog problema,kada se motor ugreje ima bolje sagorevanje i taj visag goriva se i ne primecuje,doduse verovatno se i sauh skine... Primetio sam jos jednu stvar,cak i kada auto pocne kao normalno da prima gas,dok ga vozim na recimo 2000 ili mozda cak i 3000 obrtaja i pustim gas na sekundu,dve u trenutku kada dam gas stucne i pukne na auspuhu sto definitivno znaci da je sagorevanje problem! Edited July 15, 2012 by Pauncbr Quote Share this post Link to post Share on other sites
acatodsm 0 Posted July 16, 2012 Poslednjih par dana je poceo da mi se javlja cudan problem na autu. Kada trebam da startujem ujutru auto znaci prvi put,auto jedva upali i trokira,nece da primi gas. Ne desava se uvek,ali svaki treci dan. Da li moze neko odprilike da mi kaze sta moze to da bude? pozzzz,hvala unapredZaboravio sam da napisem da mi ne prijavljuje nikakvu gresku kada mi se to dogodi.Stilo 1.4 16v Da li ste resili problem,posto i ja imam isti problem na svom 1,4. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted July 18, 2012 Mogu da dodam svoje iskustvo. Imam TNG instalaciju i ponekad mi se desi ovakav problem. Uglavnom se desava leti posto se krace vozi na TNG. U mom slucaju vozim jedno 20-30 km na benzin i situacija se drasticno popravi. U principu sa TNG instalacijom treba voziti ponekad na benzin... Quote Share this post Link to post Share on other sites
acatodsm 0 Posted July 19, 2012 Ja sam skinuo bobinu sa prvog cilindra,a ona guma koja naleze na svecicu i koja drzi oprugu se raspala,tj.pukla,pa pretpostavljam da je tu negde probijala struju.Kupio novu,stavio i sad radi bez problema i na plinu i na benzinu,a i cini mi se da mnogo bolje povlaci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted July 19, 2012 Samo gumu ili celu bobinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
acatodsm 0 Posted July 20, 2012 (edited) Zamenio sam celu bobinu,a pokusacu negde da nadjem i tu gumu pa da isprobam i tu bobinu,mislim da je ispravna i da je samo guma u pitanju.Ako neko ima neku staru neka jav Edited July 20, 2012 by acasm Quote Share this post Link to post Share on other sites
milosbokan 0 Posted October 24, 2012 (edited) Pozdrav svima,Imam problem sa Fiat Stilom 1.2 16v. Naime, kada je hladan potrebno je da verglam dugo i to vise puta (3,4) da bi upalio. Vergla recimo kao da nema goriva, ali goriva ima (pola rezervoara). Kada upali posle nekog vremena treba mu nekih 2 sekunde da se stabilizuju obrtaji, sto je i normalno, motor zatim mirno radi i ponasa se sasvim normalno. Ne cima, vuce super, radi mirno, bukvalno je sve ok. Kada ga ugasim dok je zagrejan (cak ne skroz, nego da se samo pomeri kazaljkica za temperaturu) pali kao zmaj (sto kazu na pola kljuca). Imam ugradjen sekven plin, ali to ne mari jer on uvek pali na benzin i vozim ga na benzin s vremena na vreme po malo (zbog benzinskog sistema). Pre je palio super ovo je pocelo da se desava zadnjih 10 dana. Pokusao sam da ga vozim na benzin sve normalno radi ali i dalje kad je hladan nece da upali(upali posle dugog verglanja).Da li neko zna sta bi mogao biti problem?Hvala Vam unapred. Edited October 24, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted October 24, 2012 Vidi ovako druze!Ne znamo mnogo o samoj istoriji odrzavanja auta! Da li je bilo nekih popravki i slicno?Najcesci kvarovi su vec opisivani a po navedenim simptomima ima leka na ovom forumu ! Dakle, pumpa, t.j. mozda vraca gorivo u rezervoar kad je ugasen ; dizne- pustaju pa ostanu suve sve dok ne stigne gorivo ; svecice - nisu menjane u skorije vreme ; senzor radilice - interesantno je sto sam imao slican problem iako se sa njegovim kvarom desava suprotno ; ventil GAS-a - ne zatvara sasvim pa pravi problem sa smesom ...Obzirom da dobro povlaci , predpostavljam da je filter vazduha dobar i benz. pumpa ima dobar pritisak?! Eto, pa se sada pronadji u svemu i polako da uz pomoc strucnijih drugara resimo muku! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted January 12, 2013 Zdravo,Stilo 1.6 beznin, imam sledeći problem, jutros kod prvog paljenja posle kraćeg verglanja obrtaji su na 1200/1250 zatim nakon 5/10 sek obrtaji su počečli da padaju odjednom do 200 i počeo da trza kao da će se ugasti, a zatim vratio sam obrtaje na 1200 gde je ostao. Ovo mi se jutros desilo da spusti obrtaje čak na 200 a do sada je spuštao sa 1200 na 1000 i odmah vrati. Pored toga sam primetio da ujutru pri prvom paljenju malo na auspuhu zadimi (siv dim) ali to traje 2 do 3 sek a zatim normalo ne dimi (osim kada su hladni dani pa isparava kondenz - beli dim)Da li nekom ima komentar?Pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted January 12, 2013 Nemam komentar ali imam pitanje, 2 ! Da pretpostavimo da je gorivo dobro, kada su menjane svecice ili ciscene dizne? Ima li gresaka i da li si probao dijagnostiku?Za sad toliko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted January 12, 2013 Svećice nisam menjao, a nisam ni čistio dizne, samo su promenjeni zupčasti, roler i španer kao i ulje od kada sam kupio auto.I Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted January 12, 2013 1. Proveri svecice !2. Jos uvek ne znamo da li ima gresku.Kada ovo rezimiramo ondaK da predjemo na dizne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amokke 0 Posted January 17, 2013 Evo ja da se nadovezem na temu. I u mog Stila su usli zli duhovi Naime, vozim na TNG i Benzin, a desava se da ujutru kad je hladan nece da prima dobro gas na benzinu, trza i tako to. Kad se ugreje nema tih problema. Na gasu radi odlicno. Sve je bilo ok dok jedno jutro nije izbacio Engine fault. Tad bas nije hteo da ide na benz, kao da non stop gubi jedan cilindar. Na dijagnostici je izbacio gresku da je vod ka cetvrtoj brizgaljci u kratkom spoju ka akumulatoru (ili tako nesto). Posumljao sam da nesto nisu dobro povezali kad su radili gas, pa sam otisao do njih i zamenili smo Stag, ali nista. Raskacimo celu instalaciju za gas i dalje nista. Vozim 10tak min i sve se sredi. Obrisali ponovo gresku i vise se ne javlja. Vec tri dana vozim na benzinu i sve je ok. Inace sam pre mesec dana cistio brizgaljke sa Winsom, stavio svecice Bosch Super 4. Vozicu ga jos danas i sutra na benz pa cu da vratim gas.Da li se nekome vec desavala ta greska? Quote Share this post Link to post Share on other sites
amokke 0 Posted January 18, 2013 Evo da javim resenje mog problema. Premerio sam otpor na injektorima i na tri je bio 16.2 ohm, a na cetvrtom je bio 13.7... Znaci zamena Quote Share this post Link to post Share on other sites