Jump to content
FAS Goran
joca djavo

Stilo 1.8 / 1.6 / 1.4 / 1.2 16v - prvo paljenje ujutru

Recommended Posts

Meni majstor objasnio da je step kad variraju obrtaji.A s tim nisam nikad imao problema.Ali provericu i njega...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste ali ima i ulogu sauga,kad das kontakt klip motora ode u krajnji polozaj regulise dotok vazduha i olaksava start.Kad motor upali on malo smanji obrtaje a u zavisnosti od temp motora on regulise obrtaje na leru.Tebe mozda zeza opruga u mororicu koja vraca klip ili su kanali prljavi masni pa nema pravilan dotok vazduha.U svakom slucaju videce majstor a sve ovo pisem jer step motor itekako ima veze sa startovanjem motora.Neznaci da jeste ali da ti skrenem paznju :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako dizne posle ciscenja u kadici imaju isti protok goriva u nekom vremenskom intervalu, da li se opet moze desiti da neka dizna ne valja tj da otpornost nije kakva treba da bude? Pitam jer su mi radili ciscenje ali nikad proveru otpornosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!!!

Imam Fiat stilo 1.4 16v sa plinom.

 u poslednjih 10-tak dana imam problema sa paljenjem na benzi, ne podize ler gas radi neravnomerno cak se poceo gasiti . isto se desava i kada se motor zagreje , tesko pali ne prima gas. Na plinu radi savrseno .

Probao sam ga voziti od rumske raskrsnice do Beograda na benzin u pocetku je trzao pravio kao neku knedlu u prvoj i drugoj brzini, posle par kilometara je proradio kako treba i bez problema je ubrzavao, cak sam ga vracao i u 3 cu brzinu i on je primao gas sa manjim trzajima. Pokusavao sam se izivljavati na njemu i vozio ga velikim brojem obrtaja u 5 brzini bez prebacivanja u 6tu. I auto je radio 2 dana kako treba normalno palio i isao na benzin , Ponovo su mi se pojavili isti problemi, nece da pali na benzin ujutro, kada upali pocne neravnomerno da radi, i gasi se , sada kada probam da ga vozim na benzin nece da ide, gusi se ima neku knedlu, i onda probije tu knedlu i povuce dobro pa kada se presalta u visi stepen prenosa ponovo isto. Na leru radi mirno na 700 obrtaja ali cim se doda gas on se ugasi ili nece da primi gas. Svecice se nove kao i bobine. I da li mogu  na dijagnostici da ocitaju u cemu je problem. Mada i pumpa mi se nesto cudno pocela cuti, ali nista strasno. Tako da sam u dilimi da li su dizne , step motor, leptir gasa, pritisak u sistemu ili benzinska pumpa. bio sam kod par majstora svako prica svoju pricu niko konkretno da uzme i kaze to ti je to. Zvao sam AK kompresor i rekli su mi da je kompletan pregled automobila sa dijagnostikom 2700 dinara. Nije mi problme da platim ali necu da me neko zeza sa zamenicemo ovo zamenicemo ono, vec hocu da mi konkretno kaze u cemu je problem.

Ako je neko imao slicnih problema molim Vas da pomognete .

Navodim ponovo da na plinu radi savrseno i vuce besprekorno.

Unapred zahvalan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je moguce da auto teze pali zbog slabog akumulatora? Ili ako u akumulatoru ima snage da ga upali, pali ga maksimalno "brzo" koliko je motor u stanju da se brzo upali?

Simptom je da kad palim hladan auto bas dosta treba da se vergla, nekad cak ne upali iz prve. Kad je vruc, malo je bolja situacija ali daleko od "pola kljuca". Automobil nema plinski uredjaj. Auto kad se upali hladan radi malo grublje prvih 10-ak sekundi mozda, ali i tada prima gas bez zakasnjenja, a i u svim ostalim situacijama prima gas bez ikakvih pauza i slicno. Zbog ovog bih iskljucio dizne. P.S. svecice su nove stavljene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijavio mi je gresku p0110  - senzor temperature vazduha - medjutim FES pokazuje temperaturu koja je oko 25 jutros a malopre oko 31. Kad sam raskacio MAP senzor u kojem je i senzor temperature vazduha FES pokazuje -35  i naravno gresku za oba senzora. Skinuo sam MAP, produvao konektore, usput pazljivo ocistio sondu senzora pritiska posto je bilja zamascenja  i vratio nazad. Obrisao greske i cekam da se ponovo pojavi. Pitanje je da li je podatak o temperatur koji ocitava FES dokaz da je senzor temperature ispravan?

Edited by chiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani forumaši,

Imam sledeci problem sa Fiat stilom 1.6 16v 2002. Ujutro ili kada je auto hladan , dam kontakt i kada okrenem ključ u položaj za verglanje , ne dešava se ništa 5-6 sekundi a nekad i duže ... tek onda kad držim duže ključ u tom položaju auto počne da vergla i upali bez problema . Kad je vruć, ovih problema nemam . Probao sam sa alnaserom ( menjane četkice i proveren automat ) ali opet isto ... Da naglasim da nemam nikakvih problema sa ECU pošto je jako davno pomeren kod akumulatora i da je akumulator nov . Dijagnostika ne pokazuje nikakavu grešku.. i niko ne može da mi otkloni ovaj problem .

Molim za savet .. 

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde za početak ovako...

Kad okreneš ključ u položaj za verglanje, šta se dešava sa kontrolnim lampicama na instrument tabli? Da li se za nijansu smanji njihov intenzitet ili ostanu iste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proverena je i brava . A lampice ostaju iste . Akumulator je nov i napon pre verglanja je 12.60 V .. Znaci samo na prvom paljenju ujutro . Ranije je kasnilo 5-6 sekundi ... Sad bome drzim ključ preko 10 sekundi na prvom paljenju .. Posle toga svako sledeće je naj normalnije (na pola ključa ) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmeri kakve su promene na naponu kada prvi put startuješ motor. Da li ima pada napona u tih par sekundi.

Zapamti i pad napona dok vergla. Nema veze što se dešava u par sekundi, dovoljno je da očitaš vrednosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na Focusu imao identičan problem, samo s' tim što mi se nije baš svaki dan dešavalo.

Misteriozno se pojavljivala neka "prašina" u anlaseru i kad očistim anlaser od nje, miran sam mesecima. Takođe bile nove četkice i dobar automat. Mene samo čudi kod tebe da je brava ok, a lampice ne gube intenzitet prilikom pokušaja verglanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste malo slabiji, ali ne bi trebao on da pravi problem.

Prvo proveri masu. Ako imaš kablove za paljenje. Uzmi jedan i stavi na minus klemu. Drugi kraj nasloni negde na motor. Najbolje bi bilo da nađeš neko zgodno mesto na glavi. Ako tada dobiješ verglanje, onda imaš problem sa masom.

Imao sam slučaj na jednom dizelu gde je pravio problem kabl od mase koji se spajao na menjač. Šraf je bio oblaznuo. Kada proveriš rukom kabl je bio stegnut, ali nije imao dobar kontakt i nisi mogao svaki put da zavrglaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi ti ( Totti )  imao problem i kad je auto vruć ? Brava ako zeza , predpostavljam da nema veze da li je prvo ili deseto paljenje u toku dana ... 

Što se tiče mase , nema problema .. Čak sam prošlog meseca i pojačao sa još jednim vodom ..ali opet isto ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri sa probnom lampom da li na 50 vod (tanji kabal na anlaseru) dolazi struja u trenutku kasnjenja. Takodje na hlaednom motoru mozes dovesti i direktno 50 sa akumulatora i tako probati da upalis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provereno sve .. Na izgled sve ispravno .. vodovi do anlasera nemaju prekid .. bio još kod dva električara ... ali ništa .. niko ne može da pronadje o čemu se radi ,a problem je i dalje tu.

Ako je iko imao ovakav kvar , molim  da pomogne ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Fiat stilo 1.6 said:

 .. vodovi do anlasera nemaju prekid ..

Mozda cu reci nesto sto je vec receno ili sto si vec i sam skontao, ali svejedno - ako kazes da vodovi do anlasera nemaju prekid, tj da struja dolazi do njega dok traje taj prekid, mozda bi bilo najpametnije zameniti se sa nekim anlasera, samo za probu? Vidim da si pisao da si menjao cetkice i proveravao automat, ali mozda ima nesto drugo u njemu sto se jednostavno previdi prilikom remonta...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...