kicerica 5 Posted April 17, 2013 Karaburma?Zasto bi fabrika ugradjivala te felne ako stete? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitaStilo 0 Posted April 17, 2013 da, Ada huja. To i ja govorim svima za fabricke, ali opet za mesec dana i leva i desna opruga mi otisla...Kad prelazim preko "urezanih linija od autobusa" zanese opasno , dok na zimskim R15 to nije bio slucaj...Zanima me samo posto su mi gume lose da li je zbog toga ( i da probam malo da ispumpam). Stvarno mi se ne menjaju ove felne jer su prelepe i izvinite na smaranju pocetnik sam Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 17, 2013 (edited) Ako pumpas na molu napumpaj na 2.2 ili svrati do centar boban na dorcolu i napumpaj na 2.3 pa javi kako ti se ponasa vozilo Edited April 17, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17594 Posted April 18, 2013 (edited) Probaj prvo ovo sto ti kicerica kaze (pogotovo ako ti je vulkanizer duvao gume, meni i pored 2,1bar koje im uvek naglasim za 16'', znaju da prepumpaju i na 2,8bar)...Nisi napisao dimenzije gume koje imas trenutno? Po fabrici, na njega na 17'' felnu ide 215/45 i pumpa se na 2,3 bar.Imaj u vidu da ako kupujes nove gume imas i za nijansu vise alternative - siru 225/45 i uzu 205/50.U kakvom ti je stanju trap? Ako ti lupa pozadi, kakvi su ti silen blokovi, tj. kolika je razlika u lupanju sa zimskim 15'' i ovim 17''? Ja ne bih stavljao taj model u 15'' varijanti (ako uopste i uspes da ih nadjes), razlika je nebo i zemlja, ako ti je bitan i izgled. Mozda da nadjes neke lepe 16'', rekoh gore da sam ja nasao kompromis sa njima sto se svega tice. A vozio sam i 17'', nisu nikakav bauk, samo treba malo voditi racuna. Jedino sto je cena 17'' guma prilicno veca od standardnih 205/55/16, pogotovo ako kupujes premium gume, tu je razlika u ceni jos ociglednija. Edited April 18, 2013 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitaStilo 0 Posted April 18, 2013 (edited) Cena guma jeste velika ali ne bih zalio zbog ovih felni, na 2.3 bar napumpao i malo je bolje al ipak, trap mi je centriran, nema lufta, nove opruge, silen blokovi nemam pojma sta su Razlika izmedju zimskih 15 i ovih 17 je velika.Sve u svemu hvala puno na vremenu , razmatram mogucnost posto su mi gume lose i niskoprofilne da menjam da li bi dalo rezultata(visokoprofilne)? Edited April 18, 2013 by mitaStilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 18, 2013 Idi do djoleta trapadzije u mirjevcu i neka ti Gogi pregleda silene i trapove komplet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted April 24, 2013 Da li mogu na stilo felne od renoa 4x100 i ako moze da li trebaju neki drugi posebni srafovi sa ekstendedom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted April 24, 2013 Moze ne trebaju "srafovi sa ekstendedom?" Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted April 24, 2013 A sta cemo sa onim malim rupama jedna preko puta druge (dve)koje sluze kao neki osigurac koje nemaju na felnama.Imaju samo 4 rupe za srafove. Nadaam se da si me razumeo na sta mislim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted April 24, 2013 To sluzi da lakse namontiras felnu kad vracas tocak. Ako fizicki ne smetaju da felna legne na glavcinu onda srafi i ne misli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 24, 2013 Ako smeta samo ih skrati malo. Pricano skoro na nekoj temi. Mozda i ovde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17594 Posted April 26, 2013 Moguce da ce za te 4x100 trebati plivajuci srafovi. Proveri jos precnik centralne rupe (da li je potrebno prosirivanje ili prstenovi) kao i offset (ET) felne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted April 26, 2013 uzeo bi felne Et 43 ako se nevaram to je 6.5j Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 26, 2013 aj sad, et43 su 2mm uvucenije ka autu, ali sa 6.5j ne bi trebalo da bude problema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17594 Posted April 26, 2013 Pa to je i Stilov standard za fabricke 15''. Siroke su 6,5'' sa offset-om od 43 mm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 27, 2013 aaa da, za 15" je tako! za 16 i 17 je 7j i et 41.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 28, 2013 Takoje! Jakoje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Botunjac 0 Posted April 28, 2013 Ma u stlo staje svasta,po meni bi mogle i et35 ,taman malo da vire... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 29, 2013 ja sam uzeo sa brava et31 a na stila ih stavljam Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted April 30, 2013 Fabricke felne za stila su 4x98 15 et 43,6.5 jota ako se nevaram?E sad me interesuje ako bih stavio felne 4x98 15 et 40, 6.5 jota u cemu bi bila razlika?Koja je bolja kombinacija celicnih felni sa zimskim gumama?Odnosno sta mu znaci ovo et? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17594 Posted April 30, 2013 6.5 jota ako se nevaram?Varas se . Siroka je 6,5'', ne znam odakle vadite tu jedinicu "jot". J oznacava oblik falca.Offset (ET) ti je rastojanje izmedju ose sredine felne i ose kacenja felne. Sto je offset manji, felna je izbacenija napolje.Sto u tvom konkretnom slucaju znaci da ce felna sa ET 40 biti izbacenija 3mm u odnosu na klasicnu fabricku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Botunjac 0 Posted April 30, 2013 Fabricke felne za stila su 4x98 15 et 43,6.5 jota ako se nevaram?E sad me interesuje ako bih stavio felne 4x98 15 et 40, 6.5 jota u cemu bi bila razlika?Koja je bolja kombinacija celicnih felni sa zimskim gumama?Odnosno sta mu znaci ovo et?Sa et 40 tockovi ce biti izbaceni 3mm vise u odnosu na fabricku celicnu ,zanemarljiva razlika Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 30, 2013 J je odomaćeno za širinu felne, a može da bude i B itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites