Jump to content
FAS Goran
Bugi

Bravo 1.6 - podrhtavanje motora

Recommended Posts

Primetio sam u zadnje vreme kad motor postigne radnu temperaturu(drzi skazaljku pola milimetra iznad sredine)motor počinje blago da podrhtava,trese se(vibracije se osete na volanu).Kad je temperatura tačno na sredini motor radi normalno,a čim pređe tih pola milimetra iznad sredine počinju te vibracije.U početki sam mislio da se pali ventilator,pa on izaziva te vibracije,međitim posle proverim i vidim da se ventilator nije upalio,a motor podrhtava.E sad što je naj čudnije,kad isključim farove,popdrhtavanje se smiri,upalim farove, motor počinje da podrhtava ??????

Imali neko ideju šta bi moglo da bude u pitanju?

Inače radi se o fiat bravo 16,2001 god.

Share this post


Link to post
Share on other sites

brate ventilator ti je to, opusteno a kad ugasis farove auto ima vise struje koju trosi ventilator pa je podrftavanje manje, bez brige

da bi bio siguran u ovo sto sam ti rekao probaj kad krenu te vibracije da upalis sve potrosace pa ce vibracije biti jos vece

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, samo što vibracija ne sme biti kada se uključe potrošači, već komp. treba da reaguje i malo podigne broj obrtaja ako treba.

Izmeri napon u mirovanju, pa onda napon u leru bez potrošača, a onda sa potrošačima. Razlika u naponu sa potrošačima i u mirovanju je ono što alternator puni. To čisto usput da vidiš da li je sve ok sa alternatorom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vlada-bravo fora je u tome što ventilator ne radi kad počnu vibracije

@Martini broj obrtaja je normalan,700 ortaja

Edited by Bugi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je broj obrtaja na leru 800

I osete se vibracije kad se ukljuci ventilator

Ili je tebi premali broj obrtaja na leru ili je onda mojih 800 o/min previse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih rekao da je previse, posto je i meni na mom Bravu broj obrtaja 800 o/min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

800 o/min, i oseti se kad se upali ventilator ali ne previse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam nov na forumu ali sa otprilike istim problemom oko mog Fiata Bravo 1.6 16v 98 god.Imam ugrađen plin 5 godina (običan Lovato) i do skoro nisam imao nikakvih problema sa radom auta i na benzin i plin . Sada se dešava da pri hladnom startu broj obrtaja bude od 1500-1800 i to nekih 5 min pa se normalizuje a kada se zagreje motor kazaljka br.obrtaja pada do kraja zastane pa se vrati do 600-700 o/m a često se i ugasi. Bio sam na dijagnostici ništa nije pokazala, u meduvremenu sam radio veliki servis tu su mi nešto radili pa je sada br, obrtaja kod hladnog motora tako veliki( inače je bio 1100-1200 o/m hladan a na radnoj temp. 800 o/m). Nisu menjane svećice i kablovi a menjan je davač temp.motora ,regulator pritiska i još gomila stvari. Auto super vuče normalna je potrošnja oba goriva a problem se manifestuje i na benzinu i na plinu.Šta sam primetio da ponekad onaj prekidač što prebacuje sa benzina na plin(trebao bi na oko 2000 o/m) nekad odradi sam na dosta manjem br.obrtaja anekad trba dati gas do 3000 o/m. Molim za savet ako neko zna rešenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav za sve članove foruma, imam identičan problem kao i Bugi, pa me zanima da li je nađeno pravo rešenje za podrhtavanje motora kada dostigne radnu temperaturu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je i meni pocelo da se desava od pre par dana...Ali ne kad se zagreje auto(ni je bitno radna ili ne) vec kad se zaustavim naprm semafor posle 2-3 sec pocne da se trese volan tj neko podrhtavanje,auto lepo radi na 800 obrtaja bez oscilacija..elem ja sam zakljucio da je auspuh u pitanju posto sam ga zakacio dole pre par dana na ivicnjak i od tad mi se to desava..moguce da sam pokidao neki nosac ili tome slicno..eto mozda nekom pomogne :D mrzelo me da se podvlacim posto ga nisam pocepao... 

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene se javlja  isključivo kada motor postigne radnu temperaturu, bez obzira da li je na plinu ili benzinu, a posebno se primećiju vibracije ako su uključeni neki el. potrošači (svetla i sl.), do trenutka radne temperature sve je idealno, možda su mi obrtaji malo ispod 800, ne znam da li je to možda razlog?                                                                                                                                                                                              

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je stara tema iz 2010-e,započeta od člana Bugija, pretpostavljam da je rešio problem, pa bih zamolio za eventualnu pomoć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hgt Ja sam resio tako sto sam "zategao" auspuh... Ovi sa ovom temperaturom sto su mucili muku, ne znam :D 

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, Trofeo said:

@hgt Ja sam resio tako sto sam "zategao" auspuh... Ovi sa ovom temperaturom sto su mucili muku, ne znam :D 

blago tebi  ,  mi i dalje mucimo muku , i nikako mi nije jasno da jos uvek niko nije resio problem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hgt Verovatno je neko i resio :D u principu sve su ljudi sa malo postova ili neaktivni :D Ja sam prethodno bio zakacio auspuh i od tad mi se desavalo pa sam znao uzrok :D  A to sa temperaturom predstavu nemam...Meni isto trese kad upali ventilator tj bucan je bas i osete se male vibracije...Hoce da trese kad ne valja neki nosac motora a to sam prvi put cuo da trese kad dodje na radnu temperaturu a pritom lepo radi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u kakvom su vam stanju akumulatori?

On ‎23‎.‎3‎.‎2010‎. at 11:22 PM, Bugi said:

Primetio sam u zadnje vreme kad motor postigne radnu temperaturu(drzi skazaljku pola milimetra iznad sredine)motor počinje blago da podrhtava,trese se(vibracije se osete na volanu).Kad je temperatura tačno na sredini motor radi normalno,a čim pređe tih pola milimetra iznad sredine počinju te vibracije.U početki sam mislio da se pali ventilator,pa on izaziva te vibracije,međitim posle proverim i vidim da se ventilator nije upalio,a motor podrhtava.E sad što je naj čudnije,kad isključim farove,popdrhtavanje se smiri,upalim farove, motor počinje da podrhtava ??????

Imali neko ideju šta bi moglo da bude u pitanju?

Inače radi se o fiat bravo 16,2001 god.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Memphis Taj je  vec promeno 2-3 komada za 8 godina a mozda i auto:lol::lol::lol::lol::lol::lol: oplakoo sam:lol: Znam sta si hteo reci ali kad si quote ovog iz 2010 izvristao sam se,hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom, izmjerite akumulator multimetrom (ali ne nakon što ste ugasili auto nego nakon što od stoji par sati ili najbolje preko noći) ako je ispod 12.5 V onda su to prvi znaci da je akumulator već oslabio. U 1.6 ide akumulator 50 ah.

Drugo izmjerite punjenje alternatora ne bi smijelo biit ispod 14.2 V dok su potrošači isključeni.

Treće očistite kontakte mase minus kleme na šasiji i getribi.

 

Onda ću sad ovog; 

On ‎16‎.‎11‎.‎2016‎. at 1:01 PM, Ljubiša said:

Kod mene se javlja  isključivo kada motor postigne radnu temperaturu, bez obzira da li je na plinu ili benzinu, a posebno se primećiju vibracije ako su uključeni neki el. potrošači (svetla i sl.), do trenutka radne temperature sve je idealno, možda su mi obrtaji malo ispod 800, ne znam da li je to možda razlog?                                                                                                                                                                                              

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podrhtavanje je i na benzinu i plinu i iskljucivo kad dodje motor do radnu temperaturu znaci kqd se auuto ugreje stanem na semafor motor lepo spusti obrtaje na 800 i posle 5bsekunde pocinje volan i tabla da podrhtavaju malo dam gas na nekih 1000 obrtaju podrhtavwnje se izgubi dizne nisu jer se isto desava i na plinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...