Dejan_Zr 0 Posted September 19, 2010 (edited) Dovla skroz si u pravu!Nego,chuo sam se sa jednim likom iz Libije koji vozi najnoviji Chevrolet Camaro 5.6L v10 i pitao sam ga kako uspeva da natanka to chudo koje troshi 30l po gradu. Samo mi je rekao da je kod njih litra benzina 0.2 libijskih dinara,shto mu dodje oko 14 centi po litri! Kad sam mu rekao da je kod nas tesko voziti i tankati auto od 2.5L i da je litra benzina kod nas 1.15 Eura,nije mogao da poveruje!Pitam se samo ko se ugradi josh 10 puta na ovu cenu?! :S Edited September 19, 2010 by Dejan_Zr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 19, 2010 Realna cena goriva kod nas je oko 40ak din. Najviše košta transport jer u Libiji (i u njenim okolnim zemljama) postoje izvorišta nafte tako da ne moraju da troše pare na transport sirove nafte već direktno na izvorištu prerađuju i sipaju u cisterne. E sad, država se ugradi 60-70din po litri, benzinske pumpe 10-15 i eto sjajne cene koju ne smete propustiti Quote Share this post Link to post Share on other sites
ozega 0 Posted September 19, 2010 Dovla skroz si u pravu!Nego,chuo sam se sa jednim likom iz Libije koji vozi najnoviji Chevrolet Camaro 5.6L v10 i pitao sam ga kako uspeva da natanka to chudo koje troshi 30l po gradu. Samo mi je rekao da je kod njih litra benzina 0.2 libijskih dinara,shto mu dodje oko 14 centi po litri! Kad sam mu rekao da je kod nas tesko voziti i tankati auto od 2.5L i da je litra benzina kod nas 1.15 Eura,nije mogao da poveruje!Pitam se samo ko se ugradi josh 10 puta na ovu cenu?! :S I od moje drugarice cale mi kaze,on je tamo vozio nek dzip,benzinac,ne znam tacno koji,kad god stane na pumpu puni ga do cepa bez problema...Drzava se ugradjuje vise od pola cini mi se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted November 9, 2010 http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/216282/Uhapseno-dvadesetak-radnika-NIS-i-funkcioner-Ministarstva-ekonomije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zr 0 Posted November 9, 2010 http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/216282/Uhapseno-dvadesetak-radnika-NIS-i-funkcioner-Ministarstva-ekonomijeE neka su! Bash mi je drago da su neki malverzanti u zatvoru! Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 9, 2010 setili se posle 30godina Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted November 9, 2010 * 1. Šopići - Ibarska magistrala, izlaz iz Beograda * 2. Stepojevac - Ibarska magistrala, blizu Beograda * 3. Barajevo * 4. Lipovica 1 - Ibarska magistrala, izlaz iz Beograda * 5. Surčin selo * 6. Surčin Aerodrom * 7. Nacional - Novi Beograd * 8. Zmaj 2 - Beograd * 9. Dimitrija Tucovića - centar Beograda * 10. Cvijićeva - centar Beograda * 11. Sever - Smederevski put, izlaz iz Beograda * 12. Kosmaj * 13. Velika Plana grad 2 - autoput Beograd-Niš * 14. Mali Požarevac - autoput Beograd-Niš * 15. Batajnica * 16. Vase Pelagića - centar Beograda * 17. Stadion JA * 18. Avalski put - Trošarina * 19. Zlatibor * 20. Sevojno 2Ovo je spisak za sada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted November 9, 2010 Hahahah.... Ne verujem, ako se neko seca ja sam pre par meseci pisao o tome kako su mi na pumpi odvalili poklopac rezervoara i sipali vise goriva nego sto moze da stane na prazan rezervoar, a imao sam cetvrtinu I to bas na ovoj pumpi u Sopicu E bas mi je milo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 11, 2010 Jel se seća neko kad su mi u Mirijevu sipali 45.5 litara u rezervoar u koji mi staje 47, a prilikom sipanja sam imao čitavu crticu iznad rezerve tj falilo je 30 do 35 litara?Pa sam ih prijavio interno, išao pričao sa šefom, ubeđivao me u neke priče...Tada račun nisam ni dobio, ove pumpe nema na ovom spisku, šta mi je činiti?Inače, gorivo će kao da vraćajuhttp://www.njuz.net/nis-refundira-ukradenu-razliku/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted November 11, 2010 Zmaj 2 da li je to onaj na izlazu ili na ulazu u Bg? Quote Share this post Link to post Share on other sites
John 0 Posted November 11, 2010 (edited) zmaj 2 je na ulazuI sta sad sa nama koji nemamo racune, mater im njihovu opet ce biti debelo u plusu (ko jos cuva one uske fiskalne isecke), a i nacin refundiranja je..., ocu KES, kao sto sam i placao Edited November 11, 2010 by John Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa7 0 Posted November 11, 2010 Ovako po ne proverenim podacima TNG ili ti LPG ide na 80-90 din do kraja godine! Aj da se kladimo i nagadjamo koliko ce biti?Isplati li se jos plin? posto me ceka atest i nova boca.... Inace u nabavci je poskupeo 4.5din/kg+pdv+akciza+procenat punpe+.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted November 11, 2010 zmaj 2 je na ulazuI sta sad sa nama koji nemamo racune, mater im njihovu opet ce biti debelo u plusu (ko jos cuva one uske fiskalne isecke), a i nacin refundiranja je..., ocu KES, kao sto sam i placaoe upravo na to i racunaju jer 95% nema racune pogotovo tri godine unazad ali ja ih imam jer sam uzimao za firmu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 11, 2010 Mislim da je spisak pumpi sa štelovanim pištoljima veći i da nisu samo Nisove Quote Share this post Link to post Share on other sites
svetozar 0 Posted November 11, 2010 definitivno nisu samo NIS-ove! konkretan primer: na pumpi preko puta ELP-ove pumpe u ulici ispod kruznog toka kod bogoslovije u pravcu hale pionir,sipaju mi 46 litara do cepa a svetlo za rezervu mi se upalilo jedva kilometar pre sipanja! pre toga sam sipao neku kolicinu goriva kod njih i nije mi se culo ono famozno kliktanje motora i rekoh ajd da vidim da li je moguce da toce normalno gorivo,ali vraga!!!kliktanje se opet culo a i na cudan nacin je stalo vise goriva nego sto bi trebalo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted November 11, 2010 Ovako po ne proverenim podacima TNG ili ti LPG ide na 80-90 din do kraja godine! Aj da se kladimo i nagadjamo koliko ce biti?Isplati li se jos plin? posto me ceka atest i nova boca.... Inace u nabavci je poskupeo 4.5din/kg+pdv+akciza+procenat punpe+....Koji su izvori tih informacija ? Znam za vatru i dim ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted November 11, 2010 Mislim da je spisak pumpi sa štelovanim pištoljima veći i da nisu samo Nisove Petrol na suncanoj padini preko puta djelmasa - funky business - izbegavati Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted November 12, 2010 Za drugare koji voze na TNG, od nocas TNG poskupljuje na 67.90 dinara, malopre mi rece decko koji radi na Molovoj pumpi.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted December 3, 2010 http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=12&dd=03&nav_id=476665Evo plin ode... Quote Share this post Link to post Share on other sites
banej88 0 Posted December 4, 2010 Smesi nam se novo poskupljenje http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=12&dd=04&nav_id=476906 Quote Share this post Link to post Share on other sites
speedster 0 Posted December 4, 2010 Pa kad bi samo tri dana bojkotovali poskupljenje opametili bi se. A da li se secate da su rekli da bi gorivo trebalo da pojeftini za 10% al nisu napomenuli da ce pre toga da poskupi 20%. BEZOBRAZLUK :2guns: :2guns: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 16, 2010 Gorivo najverovatnije neće pojeftiniti u januaruVozači će tek 1. januara saznati da li će im liberalizacija uvoza motornih benzina doneti i pojeftinjenje. Neizvesnosti prilično kumuje država jer još nije donela novu Uredbu o cenama derivate nafte. Od početka 2011. godine bezolovni motorni benzin firme će moći da kupuju u inostranstvu. Ali još nisu poznata sva pravila za uvoz, kao ni Uredba o cenama derivata nafte. Vlasnici benzinskih stanica i udruženja pumpadžija negoduju zbog kašnjenja, dok velike kompanije ćute. Grčki Helenik, austrijski OMV, mađarski Mol, ruski Lukoil, ne otkrivaju kakve će cene biti na njihovim pumpama. U NIS- u tvrde da su niže cene malo verovatne. - Teško da možemo očekivati nagli pad cena posle otvaranja tržišta. Evrodizel se uvozi već nekoliko godina, pa nije bilo drastičnijeg pojeftinjenja - kaže Jurij Masijanski, zamenik generalnog direktora NIS-a za razvoj biznisa i spoljne veze.U većini naftnih kompanija se nezvanično može čuti da će od januara biti interesantno na tržištu.- Pokušaji većih igrača, NIS-a i Lukojla, da snize cene evrodizela kada je krajem 2005. godine liberalizovan uvoz nisu bile uspešne. Dobrim delom jer su pojedini vlasnici pumpi, kojih u Srbiji ima 1.450, odmah digli buku da neko hoće da ih uništi damping cenama. A zarada na evrodizelu više je nego dobra i ima prostora za nižu cenu - kaže sagovornik iz naftaških krugova. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted December 16, 2010 Nista novo, to su i vrapci na grani znali da nece da pojeftini... Nek ostane ista cena, ali neka poboljsaju kvalitet goriva i bice kao da je pojeftinilo, jer ce automobili manje trositi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted December 16, 2010 na bolje gorivo momci zaboravite!Nikada se nece prodavati u Srbiji jer dovlace los kvalitet za manju lovu.Tako ce i da nastave. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 30, 2010 Od Nove godine gorivo jeftinije do 10 dinaraGorivo na pumpama od Nove godine biće jeftinije. Iako se retko ko usuđuje da prognozira koliko bi pojeftinjenje moglo da bude, neki naftaši tvrde da bi cene mogle da padnu i za 10 dinara po litru. Ono oko čega nema dileme jeste da će konkurencija na tržištu biti veća, kvalitet derivata bolji, a na pumpama će se pojaviti nove vrste benzina.Vlada Srbije je na jučerašnjoj sednici donela odluku da ukine uredbu o cenama goriva i izvrši potpunu liberalizaciju tržišta. Od 1. januara cene derivata zavisiće od ponude i tražnje pa se očekuje da gorivo pojeftini. I sam resorni ministar očekuje da će ukidanjem monopola NIS-a od Nove godine cene biti ispod sadašnjih. - Pozivam naftne kompanije da u tržišnoj utakmici pokažu da zaslužuju poverenje građana - rekao je ministar i dodao da je odluka Vlade istorijska.- Ukoliko otvaranje tržišta ne rezultira nižom cenom, to će govoriti o nesposobnosti i netržišnom ponašanju učesnika u ovom sektoru - istakao je ministar.Na pitanje da okvirno kaže za koliko bi gorivo moglo da pojeftini, ministar je odgovorio da ne može da daje procene jer bi to bila sugestija trgovcima derivatima. Ni velike kompanije nisu sklone da govore o konkretnim iznosima iako ne poriču da će nižih cena biti. U NIS-u kažu da će veleprodajne cene svakako biti nešto niže.- To može da se odrazi i na cene na pumpama, ali one zavise i od prodavaca i od kupaca - navode u NIS-u.Ostali veliki igrači na tržištu će, čini se, za sada nastaviti da nabavljaju neke derivate od NIS-a, dok manji naftaši još razmišljaju da li da nastave saradnju.''Lukoil - Beopetrol'' je spreman za liberalizaciju, a kako ističu cene derivata u idućoj godini biće na nivou cena u regionu.- One mogu biti i niže, ako ne bude nekih ograničenja - kažu u toj kompaniji i potrošačima garantuju da će u sledećoj godini moći da kupe benzin, evrodizel i tečni naftni gas najviših evropskih standarda. Ta kompanija će u 2011. godini glavno težište prebaciti na uvoz sopstvenih proizvoda iz rafinerija u okruženju, ali računaju i na nastavak saradnje sa NIS-om.Vuk Radović, zamenik generalnog direktora i izvršni direktor ''Eko-Srbije'', članice ''Helenik petroleuma'', kaže da bi bezolovnih benzina iz uvoza trebalo da bude na pumpama sredinom januara.- Moguće je da se neko pripremio pa će se derivati pojaviti i ranije. Već sada na našim pumpama ima bezolovnog benzina evropskog kvaliteta jer NIS proizvodi određene količine, pa ga od njega kupujemo - navodi Radović. On ističe da su upućeni na saradnju sa NIS-om jer će od ove firme kupovati manje kvalitetne derivate koji se ne mogu uvoziti, ali i one sa evropskim standardom. Na pitanje da li je dobro to što će se cene formirati slobodno, Zoltan Majkl Takač, direktor ''Intermola'', članice MOL-a, kaže da je najbolje rešenje da konkurencija odredi cene.- Slažem se da je za građane bitno kolike će biti cene, ali vrlo brzo će videti da nije sve u ceni, već u celokupnoj usluzi - kaže Takač. On ističe da im saradnja sa NIS-om olakšava poslovanje. - Naručite danas gorivo od NIS-a i vrlo brzo ga dobijete, što nije slučaj kod uvoza - dodaje on. Na pitanje da li zbog najave iz NIS-a da će u veleprodaji cene biti niže, može da prognozira kako će se to odraziti na maloprodaju, Borisav Tatić iz Udruženja privatnih benzinskih stanica odgovara:- Kako sada stvari stoje, cene će ići naniže. Tržišna utakmica će krenuti, ali će NIS u početku imati prednost jer ima odmah robu na tržištu. Ne mogu tačno da kažem koliko bi to pojeftinjenje trebalo da bude, ali možda će čak ići i do 10 dinara. NIS će krenuti u akciju, a ako spuste cene, onda ćemo morati da se jurimo sa njima - ističe Tatić.Bolji kvalitet derivata koje će kompanije od januara uvoziti jeste nešto što naftaši mahom ističu kao osnovnu prednost liberalizacije. Ono o čemu se manje priča jeste to da će se na tržištu pojaviti i nova goriva. Dizel je već na slobodnom uvozu, a motorni benzini mogli bi da budu kvalitetniji jer će pumpe prodavati benzin od 98 oktana i benzin od 95 oktana, koji je ekvivalent sadašnjem vrlo skupom premijumu. Broj oktana znači da je benzin kvalitetniji i bolji po motor jer onda ne dolazi do slučajeva da motor detonuje umesto da derivat sagori bez ikakvog zvuka.Nova goriva na tržištu* evropremijum BMB 95 oktana** evro BMB 98 oktana*dosad ga je bilo iz domaće proizvodnje kao evropremijum, a sada će ga biti i iz uvoza po nižoj ceni preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites