bnboy89knd 1 Posted July 2, 2018 Za to vec treba jafa sa tringeltom da se prilozi uz dokumenta. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
jure 6 Posted July 11, 2018 Evo i cena od juče, cena na NIS pumpi u Šepku čim sr predje most G-drive D, 2.19 KM/L, EuroDizel 5,2,09, G-drive 100, 2,29 KM/L, BMB-95 2,09 KM/l ,Auto TNG 1,09 KM. Odnos KM/EUR 1,934 i RSD/KM 63,00 dinara za KM.Na ostalim pumpama oko ove a ima ih još 5 cene su za sva goriva izjednacena 2,09 KM/L osim TNG koji je 0,94 KM/l, na ovim pumpama KM računaju u odnosu 1:1,95 za dinar ne znam ali je naj isplativije plaćati u KM jer u Loznici sam KM dobio za 60,7 dinara. 2 1 vasqe, Ivan and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted July 11, 2018 Hvala @jure . Ma na ovu razliku u ceni isplati se da platis kako god... I sa karticom i sa nepovoljnijim kursom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jure 6 Posted July 11, 2018 Ja već pune 2 godine sipam na toj Nis pumpi na Šepku isključivo taj aditivirani G-drive , u početku nije bilo neke razlike ali posle 10-tak rezeorvara se primetilo u svakom pogledu. Kao i kod nas tako i kod njih dobijes karticu i ostvaruješ popust na svako sipanje goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted July 11, 2018 Jel tu karticu možemo da koritsimo i mi iz Srbije? Svaki put mi ponude... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli82 56 Posted July 11, 2018 Ja ne vidim zašto ne bi mogli. U krajnjem slučaju daš nečiju adresu u Bosni kada popunjavaš prijavu...da ti pošalju tu ako mora da se šalje na adresu. Tako ću ja da uradim sad kad budem išao da malo resetujem mozak na Drini. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jure 6 Posted July 11, 2018 Tu karticu daju i kod nas u Srbiji na Nis pumpama ali vazi samo u Srbiji, isto tako kartica izdata u Bosni vazi samo u Bosni. Naravno da možemo ja je imam i važi samo u Bosni ovde ne. 32 minutes ago, Martin said: Jel tu karticu možemo da koritsimo i mi iz Srbije? Svaki put mi ponude... Naravno ja je koristim ali važi samo u Bosni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 981 Posted July 31, 2018 Izgleda da više nema popusta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 31, 2018 Možda treba da se posebno traži, naglasi da se želi popust. @DraganUS uvek dobije popust Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 981 Posted July 31, 2018 Pa dobivao sam i ja i nisam tražio i na računu je jasno bilo, međutim danas koliko vidim nema. Možda su ukinuli. Nebitno i ovako je mnogo jeftinije nego u Srbiji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted July 31, 2018 I meni zadnji put nisu dali popust kad je bio 2km. Izgleda kako im se da. Mada i ovako je jeftinije tako da svejedno je. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted August 7, 2018 Sveze cene koje videh po povratku sa letovanja, BiH je u pitanju... Aditivirani BMB95 na "Petrolu": Mostar 2.3KM, Zvornik 2.25KM (platio karticom, izadje oko 138din). Kod ostalih oko nase granice je obican BMB95 2.14KM . Quote Share this post Link to post Share on other sites
jure 6 Posted August 7, 2018 Sada se vozis na benzin, a dizel te vise ne interesuje. Sveze cene koje videh po povratku sa letovanja, BiH je u pitanju... Aditivirani BMB95 na "Petrolu": Mostar 2.3KM, Zvornik 2.25KM (platio karticom, izadje oko 138din). Kod ostalih oko nase granice je obican BMB95 2.14KM .Poslano sa mog SM-N9005 koristeći Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted August 7, 2018 Kod njih je kontra u odnosu na nas, benzin skuplji. Pa da ne pobrkam, valjda sam i ovo dobro popamtio . Quote Share this post Link to post Share on other sites
jure 6 Posted August 8, 2018 Cene u Bosni tj na Šepku, 08.08.2018. Poslano sa mog SM-N9005 koristeći Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 11, 2018 Gorivo u Srbiji opet poskupelo Iako je sirova nafta na svetskim berzama pojeftinila za nekoliko dolara po barelu u poslednjih mesec dana (9. jula - 73.94, a 9. avgusta 71.68), a dinar se i dalje dobro drži, cene goriva na našim pumpama, umesto da idu naniže, porasle su za nekoliko procenata. Tako je u petak, u odnosu na pre mesec dana, cena benzina od 95 oktana bila veća za 1.2 do 2 dinara po litru (u zavisnosti ne samo od kompanije već i od pumpe do pumpe), pa se tako u petak litar ovog goriva prodavao između 154.2 do 154.9 dinara po litru na pumpama u Beogradu dok je na pojedinim benzinskim stanicama duž auto-puta bio i skuplji. Cena evrodizela je nešto manje uzletela. U proseku za 1 do 1.5 dinara, pa je tako ovo gorivo u petak prodavano po ceni od 163.4 do 163.9 dinara po litru. I aditivima obogaćena goriva, ili ona sa većim oktanskim vrednostima, u petak su bila za dinar skuplja u odnosu na početak jula. ''Cene jesu nešto više'', kaže za ''Novosti'' Bora Tatić, zamenik predsednika Udruženja privatnih benzinskih stanica Srbije - ''ali to je rezultat rasta cena u periodu od pre mesec i više dana''. On tvrdi i da će, kada se ukalkulišu trenutne niže cene sirove nafte na svetskim berzama, doći do pada cena i goriva na našim pumpama. I vozači koji za pogon svojih vozila koriste auto-plin (TNG) poslednjih dana su ''obradovani'' novim, višim cenovnicima. Tako je litar TNG poskupeo, na pojedinim punionicama i za 3.5 dinara, pa se u petak prodavao i za 78 dinara. Ovog leta je izostalo takozvano sezonsko pojeftinjenje jer je TNG zbog odnosa smeše propana i butana uvek leti jeftiniji nego zimi. ''TNG je gorivo koje veoma brzo reaguje na tržišne uslove u regionu i okruženju'' - objašnjava Tatić. ''Ogroman procenat ovog goriva se uvozi i na njega, pored cena osnovne sirovine, znatno utiče i potražnja. Kada je veća, kao što je sada slučaj, raste i cena''. Slobodno tržište U Srbiji od 1. januara 2011. cene goriva na pumpama ne određuje država već se formiraju tržišno. Mnogi vozači su uvereni da bi cene bile niže da se ''pita'' država. ''Uvek je bolje kada tržište određuje cene'' - kaže Tatić. ''Država i sada, kroz akcize, može da utiče na cenu goriva. Budite sigurni da bi, ukoliko bi barel poskupeo na 100 i više dolara, država snizila akcize.'' preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14788 Posted August 11, 2018 Imam utisak da poskupljenjem benzina oni hoće da pojeftine dizel Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 981 Posted August 11, 2018 Ma kakvi. Stežu omču narodu oko vrata valjda da vide koliko i dokle može da izdrži. Sva poskupljenja i novi nameti su odavno prešli granicu potrebnog pa se više ni ne trude da objasne da to tako mora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6971 Posted August 11, 2018 Ljudi moji, pa ima da stežu do beskonačnosti i niko se nikad neće žaliti. Takvo je vreme došlo. Biće još gore, u to sam ubeđen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810. 6 Posted August 16, 2018 Šta god da rade..ne valja. Tako da ja tražim ko ima na prodaju eurodizel na crno. Ako neko ima neka se javi privatnom porukom. Pozdrav svima.Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2334 Posted August 16, 2018 a koliko citam,da u svetu gorivo pojeftinjuje,al mi smo uvek bili kontrasi,uvek srbi najebu,nije ni cudo sto nas sve manje i manje ima Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 19, 2018 Zbog čega je gorivo skupo i pored pojeftinjenja nafte na tržištu? Iako je sirova nafta na svetskim berzama pojeftinila u poslednjih mesec dana za oko dva dolara u Srbiji je maloprodajna cena goriva skočila na opšte nezadovoljstvo vozača. Tako sada litar evropremijuma BMB 95 košta 154.18 dinara, evrodizela 163.21 a autogasa 77.63 dinara. Dok trgovci gorivom tvrde da samo pad cene nafte na svetskim berzama nije dovoljan razlog za kretanje cena goriva, vozači smatraju da je poskupljenje u takvoj situaciji potpuno nelogično. Oni ocenjuju da su cene enormno visoke ne samo zbog akciza već i trgovačkih marži. ''Cena nafte na svetskim berzama je samo jedan od parametara koji može da utiče na kretanje maloprodajnih cena goriva. Ona se formira na osnovu više parametara, i veoma je pojednostavljeno tvrditi da zavisi samo od kretanja cena nafte na tržištu'', kaže za ''Danas'' Tomislav Mićović, generalni sekretar Udruženja naftnih kompanija Srbije. Prema njegovim rečima, sve promene troškova koje utiču na poslovanje u naftnom sektoru, na nacionalnom i globalnom planu, odražavaju se na cene goriva onoliko brzo i u onoj meri, u kojoj je razvijena tržišna konkurencija. ''Pod troškovima se podrazumevaju svi imputi, od cene sirove nafte do raznih državnih taksi. Na uređenom tržištu, uticaj konkurencije se oseti i kada troškovi poslovanja rastu i kada se smanjuju i uvek idu u prilog potrošačima. Na takvom tržištu opstaju samo naftne kompanije koje racionalno posluju i koje su u stanju da izdrže nadmetanje, koje naravno mora biti zasnovano isključivo na tržišnim principima'', navodi Mićović. On dodaje da u Srbiji poseban problem predstavljaju državna zahvatanja u ceni goriva, odnosno velike akciza i PDV. ''Generalno gledano, cena goriva je u ovom trenutku u Srbiji i regionu na ovom nivou jer je cena sirove nafte znatno porasla u odnosu na prošlu godinu. Sa druge strane i pojeftinjenje nafte koje se sada beleži odraziće se na smanjenje maloprodajnih cena, ali se to neće desiti sada nego naknadno'', ističe Mićović. Ekspert za energetiku Vojislav Vuletić za ''Danas'' kaže da je sasvim normalno da trgovci benzinom formiraju maloprodajne cene na osnovu svojih troškova. ''Sasvim je razumljivo da su cene goriva skakale u periodu kada su trgovci kupovali naftu koja je bila skuplja. Sada cena nafte pada i kada trgovci istroše količine kojima raspolažu, derivate će na veliko kupiti jeftinije pa će i maloprodajna cena goriva pasti. Sa druge strane, mora se konstatovati da su trgovci veoma revnosni kada je reč o poskupljenju goriva, ali da se sasvim drugačije ponašaju kada cena sirove nafte pada i tada se dosta ređe opredeljuju da cenu spuste'', ističe naš sagovornik. On dodaje da je veliki problem u tome što država nema kako da puni kasu pa se opredeljuje za visoke akcize. ''Da je kojim slučajem u Srbiji industrija razvijena, država bi više inkasirala za budžet od poreza i ne bi bilo potrebe za visokim akcizama za gorivo. Dakle, upravo bi reindustrijalizacija blagotvorno delovala na smanjenje akciza na benzin. Državna zahvatanja bi se u tom slučaju smanjila i vozači bi ga kupovali po nižim cenama'', zaključuje Vuletić. Inače, kada je reč o cenama benzina BMB u regionu, Srbija se nalazi na šestom mestu, odnosno benzin je skuplji u Grčkoj, Albaniji, Hrvatskoj, Crnoj Gori i Sloveniji. Cena tog goriva kod nas je 1.3 evra po litru. Sa druge strane, cena dizela u Srbiji je 1.38 evra po litru i skuplji je samo u Abaniji i Grčkoj. Kada je reč o ceni TNG autogasa, ona iznosi 0.65 evra po litru. Skuplji TNG nego u Srbiji je u Grčkoj, Mađarskoj, Crnoj Gori i Hrvatskoj. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14788 Posted August 19, 2018 More treba njima gov*iva motka u input po leđima 2 1 alfini0507, dach@ and Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites