cuore_sportivo 79 Posted December 28, 2017 Daj Boze da bude tako. Ja par puta godisnje idem za Banju Kovijacu,granica sa Bosnom je na 3km pa sipam benzin tamo. Uz zeleni karton naravno. Isplati se ko zivi blizu granice i to bas. Ovo mi se cini da je zatisije pred buru i da ce nam gorivo biti jos skuplje....mnogo drzava uzima..bas mnogo. A narod je ili umoran vise ili glup pa sve tako prolazi....kako prolazi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 28, 2017 (edited) Evo primer od juče i danas... U RS sipah juče 74l za 8000din Malopre kod nas sipah 53l 8000din Edited December 28, 2017 by Markobgd 1 1 cuore_sportivo and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 28, 2017 Nešto malo preko 63 litre stalo - 110 KM 1.74 KM evrodizel pet'ca (aditivirani), pumpa Nešković par kilometara pre Bijeljine, samo što smo krenuli od rodbine. Faktički, 105 dinara za litar naspram 155 dinara za takođe aditivirani dizel u BG. 1 cuore_sportivo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted December 28, 2017 Imao si BL pumpu, ni dva kilometra od Neskovica, tamo je 1.69KM. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 28, 2017 Da, znam i za nju, al' kod Neškovića sipam oduvek i siguran sam u kvalitet, i da ne zakidaju. Imaju i odmah posle prelaza Rača (tamo gde je nekada bio stari prelaz) dve pumpe, ali je na njima najskuplje jer su prve posle granice. Tu je 1.79KM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted December 28, 2017 Pa dobro, ako ti tamo odgovara nemas razloga da menjas. Jesi li video ona dva velika marketa cim predjes granicu, ako si isao preko Badovinaca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 28, 2017 Nisam...tj. ne znam da li možda misliš na FIS i onaj noviji pored njega, valjda Tropic (ili tako nešto)? Uvek idem autoputem do Kuzmina, odatle na S.Raču i ulazim u Republiku Srpsku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted December 28, 2017 Ne, u Badovincima, cim predjes granicu, nalaze se dva velika marketa. Jedan se zove BLP (vlasnik pumpe je vlasnik marketa), drugi Milanovic. Prilicno su dobri sa cenama, pa ljudi u razlici u ceni goriva nakupuju sitnice za kucu. Mislim da se 90% prodavnica u Macvi, a isto toliko u Bijeljini i okolini, snabdeva u ovim marketima. Ako budes isao nekada na tu stranu, svrati, moze fino da se ustedi. I da, napisao sam u temi Stanje na putevima, koji put treba izbegavati ako se ide na granicni prelaz u Badovincima 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 28, 2017 27 minutes ago, neshaoct said: Imaju i odmah posle prelaza Rača (tamo gde je nekada bio stari prelaz) dve pumpe, ali je na njima najskuplje jer su prve posle granice. Tu je 1.79KM Tu ja odem i sipam kod god sam u SM. Inače, obzirom da sam sad i u kanister sipao videh da je potpuno bezbojna nafta. Znam da je negde neko spominjao nešto u vezi nje (dal da je nema nigde il nešto drugo) al eto ima je. @totti mislim da si ti nešto oko ovoga polemisao sa nekim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted December 28, 2017 Sa Kuvaljom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted December 28, 2017 Sa tim deckom nema polemisanja Marko ja sam pricao da sam kupio gorivo iz Grcke i da je bilo skroz ko voda, a kad menjam filter nafte vidim da je uvek drecavo zelen nas ed. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted December 28, 2017 U nekim internim komunikacijama smo utvrdili da je dosta nas videlo bezbojni ED sa naših pumpi, al' nebitno sad Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted December 28, 2017 Da da, ciste lazi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted February 12, 2018 Benzin i dizel sve skuplji Razlog poskupljenja goriva – skok cene sirove nafte s 45 na 70 dolara za barel. Novo povećanje cene od oko dva dinara moguće zbog više akcize, dizel gorivo poskupelo je na pumpama od nove godine 3,5 a benzin 1,5 dinara po litri, što je bilo i očekivano ako se zna da je cena nafte na svetskoj berzi za poslednjih pola godine skočila sa 45 na čak 70 dolara za barel. Benzin se sada toči u proseku po ceni od 145,2 a dizel za 154,2 dinara. Od pre nekoliko dana situacija je počela da se menja pa cena barela nafte pada. U subotu je koštala oko 65 dolara, pa ako se ovaj trend nastavi i narednih dana, realno je očekivati da će gorivo pojetiniti i kod nas – kaže Tomislav Mićović, generalni sekretar Udruženja naftnih kompanija Srbije. Ono što bi izuzetno moglo da dovede do novog poskupljenja goriva je povećanja akciza, budući da se ona svake godine u ovo vreme usklađuje s rastom potrošačkih cena u prethodnoj godini. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17594 Posted March 10, 2018 Iliti 114 din/l po srednjem kursu. I to nakon nedavnog primetnog podizanja akciza (skoro 10%), cena im je maltene ostala ista. Bar u ovom delu uz nasu granicu. 1 Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted March 11, 2018 Ali je zato kvalitetnije od naseg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted March 11, 2018 Ja nisam primetio razliku između NISa bosanskog i MOLa u SM. Sa ovom cenom, razlika je oko 40 litara po litru, što se dizela tiče. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted March 11, 2018 kvalitet naseg goriva je ok.Sipao sam od vardara pa do triglava.Sve isto.Mozda ima razlike kad sipas u bas.bas evropi.Ni slovenci nemaju nista posebno.Najbolji je bosanski i kosovski dizlo..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted March 11, 2018 Koliko je sada benzin u bosni,bio sam kad su digli akcize tada dizel i benzin 120-125 din.vidim sada dizel 112 da li je i benzin toliko,mislim na pumpe kod pavlovica mosta Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 11, 2018 @dach@ Koliko sam video sinoć na pumpama, 1.99 KM. Mislim za pumpe ovamo sa S.Rače prema BN. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted March 16, 2018 (edited) B92: Novi udar na džepove vozača - 7 nameta na gorivo Nacrt zakona o naknadama predviđa da se iz cene goriva pokrivaju naknade za biogorivo i energetsku efikasnost od ukupno 25 para po litru. To bi trebalo da puni državnu kasu sa dodatnih četiri miliona evra, piše Politika. Usvajanjem novog zakona o naknadama, vozači u Srbiji će kroz cenu goriva, umesto dosadašnjih pet, plaćati sedam nameta. Predlog je da se uvede naknada za biogorivo i energetsku efikasnost od ukupno 25 para po litru benzina i dizela, odnosno kilogramu tečnog naftnog gasa. Vozači poslednjih godina plaćaju i posebne takse za markiranje i monitoring goriva, obavezne rezerve, akcize i PDV, što umnogome opterećuje cenu goriva u Srbiji. Država će, po osnovu ovih novih 25 para, za tri milijarde litara prodatog goriva u budžet upumpati još oko četiri miliona evra. Udruženje naftnih kompanija Srbije zato apeluje na vladu da, umesto da Zakonom o naknadama uvodi nove naknade, nađe način da cenu goriva rastereti, jer promet derivata neće očekivano rasti, što će doneti manji priliv para u budžet. preuzeto sa - b92.net ============ Jeste da nije puno, ali malo po malo, cena ide samo na vise. Edited March 16, 2018 by neshaoct dopuna sadržaja sa linka b92 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted March 16, 2018 Još dva nameta na gorivo Iako naša zemlja ima najviše takse na derivate u regionu, Nacrt zakona o naknadama predviđa da se iz cene goriva pokrivaju naknade za biogorivo i energetsku efikasnost od ukupno 25 para po litru, što će puniti državnu kasu sa dodatnih četiri miliona evra. Usvajanjem novog zakona o naknadama, vozači u Srbiji će kroz cenu goriva, umesto dosadašnjih pet, plaćati sedam nameta. Predlog je da se uvede naknada za biogorivo i energetsku efikasnost od ukupno 25 para po litru benzina i dizela, odnosno kilogramu tečnog naftnog gasa. Vozači poslednjih godina plaćaju i posebne takse za markiranje i monitoring goriva, obavezne rezerve, akcize i PDV, što umnogome opterećuje cenu goriva u Srbiji. Država će, po osnovu ovih novih 25 para, za tri milijarde litara prodatog goriva u budžet upumpati još oko četiri miliona evra. Udruženje naftnih kompanija Srbije zato apeluje na vladu da, umesto da Zakonom o naknadama uvodi nove naknade, nađe način da cenu goriva rastereti, jer promet derivata neće očekivano rasti, što će doneti manji priliv para u budžet. Tomislav Mićović, generalni sekretar ovog udruženja, kaže da je već sada potrošnja goriva znatno manja od očekivane, te da je lane ukupan promet svih derivata bio veći za svega 0,5 odsto, odnosno za oko 30.000 tona veći nego u 2016. godini. Ako država želi da kamioni i autobusi sipaju gorivo i u Srbiji, a ne da samo prođu kroz našu zemlju, moraju da rasterete cenu goriva. Upoređujući zemlje s kojima se graničimo, ali i region, jasno se vidi da su dažbine u Srbiji, pogotovo kada je o dizelu reč, ubedljivo najviše. Ukupne takse, naknade i akcize iznose 720 evra na 1.000 litara, dok su u Makedoniji ovi nameti gotovo upola manji – 395 evra, u BiH 506, a Crnoj Gori 617 evra. Drastična je razlika kod tečnog naftnog gasa, čiju bi potrošnju Srbija, kao i sve ostale zemlje koje pretenduju da poštuju propise EU i ekologiju, trebalo da stimuliše, jer je reč o ekološki najprihvatljivije gorivu. Dok su ukupne takse na TNG u Srbiji 315 evra na 1.000 litara, u Hrvatskoj su 127, a u Rumuniji 147 – ističe Mićović. Pri tome ne treba gubiti iz vida da potrošači uz sve to plaćaju i sedam miliona evra konzorcijumu privatnih kompanija, koji je država izabrala da markira i radi monitoring goriva, iako za to već postoji nadležna tržišna inspekcija, koju potrošači takođe plaćaju kroz akcizu. Dakle, reč je o duplom trošku. Upitan da li bi bar ovaj namet mogao da se ukine, Mićović odgovara da upravo ove godine ističe petogodišnji ugovor s pomenutim konzorcijumom, te da su od Ministarstva rudarstva i energetike zatražili da se uradi sveobuhvatna analiza efekata ove mere, kako bi se unapredio sistem kontrole tržišta, ali veruju da će se ugovor produžiti po automatizmu i da će ovaj trošak potrošači i dalje nepotrebno plaćati. Sistemom markiranja nezadovoljni su svi obveznici markiranja, dakle kompanije koje uplaćuju celokupnu akcizu u budžet. S druge strane, vozači će, po svoj prilici, duplo duže od očekivanog morati da plaćaju i naknadu za obavezne naftne rezerve, za šta se plaća 2,6 dinara na svaki litar, plus PDV, jer je do sada tek polovina prikupljenog novca zaista i utrošena za kupovinu obaveznih rezervi, pa se postavlja pitanje na šta je taj novac potrošen. – Srbija definitivno nije usaglasila svoju akciznu politiku sa zakonodavstvom Evropske unije. Kako bi se cena goriva rasteretila, neophodno je uvesti akcizu na ugalj, koks, prirodni gas, usaglasiti nivo akciza na duvan i alkohol sa uobičajenim u EU. Ukoliko država ima dilemu oko nivoa taksi na gorivo, neka se samo osvrne na to kolika su državna zahvatanja u zemljama sa sličnim BDP-om po glavi stanovnika – zaključuje Mićović. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted March 18, 2018 I update iz okoline Bijeljine na Petrolu ED 1.99KM, aditivirani 2.09KM na NISu ED 1.89KM, aditivirani 1.99KM Po NBS, kupovni kurs KM u petak je 1KM = 60.69RSD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 18, 2018 56l u rezervoar i ostalo u kanister kad se već bilo blizu grane... 1,84km ili cca 113din 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites