Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
zoki becejac

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - problem prilikom oduzimanja gasa

Recommended Posts

pozdrav svima,sledeci problem je u pitanju...
prilikom naglog oduzimanja gasa motor se malo zagusi kao da secne inace u leru radi odlicno pali odlicno i prima gas bez problema,na displeju ne pojavljuje nijednu gresku.
dajte vasa iskustva, mozda je neko imao slican problem koji i nije drastican ali mozda je predhodnica neceg ozbiljnijeg posto sam i primetio da iz auspuha se malo vise oseca miris na pokvarena jaja ne uvek ali ga ima sa vremena na vreme mozda to ima veze jedno sa drugim

pozdrav svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

probaj sa novim svecicama (preporuka NGK) imao takav isti slucaj na Y 1.2 problem bio svecice

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala na sugestiji,stavljene ngk po katalogu oznaka, kupljene u ap sportu pre 1500 km do sada bilo sve ok,kablovi nisu zamenjeni nije imalo potrebe kazao majstor u leru radi normalno i vuce normalno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam isti problem.Kako oduzmem gas on pocne da trokira.Zamenio sam svecice,stavio NGK umesto dotrajalih Champion(sa kojima nisam bio zadovoljan) i sada radi normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako moze pomoc? Vozim punta klasik 1.2 8v 2010. godiste sa naknadno ugradjenim LPG-om. U zadnje vreme pri oduzimanju gasa u 2. i 3. brzini hoce da trza, najcesce kad je hladan a po nekad i kad je vruc. Menjao sam svecice stavio sam NGK koje idu po katalogu DCPR7E-N-10 ali problem i dalje postoji, a filtere za plin redovno menjam. Na benzinu radi bez ikakvih problema. da li je imao neko slican problem i koje je resenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo,
Imam veliki problem sa punticem i to traji vise od godinu dana. Auto cima od 1200 do skoro 2000 obrtaja ne uvek samo kad se stisne malkice papucica gasa ili kad pustim gas da kocim motorom, kad stisnem malo vise pedalu gasa lepo povuce bez cimanja. na nizbrdici takodje u tom rasponu kad pustim gas krene da trza i to bas puno. Par puta sam pokusavao da resim problem i uvek nista. Menjao sam svecice pre 2 dana, narednog dana bobinu i MAP senzor, danas kablove, dizne ciscene ultrazvucno pre mesec dana, skidana pumpa za gorivo i sito cisceno, ECU menjan ali nesto nije pasovao sam je povecavao gas pa je vracen stari, i uvek bez promena. na leru se osecao kao da zastuca ali to primecujem samo ja ocigledno jer majstor ne primecuje. Danas dok je sve to radjeno prijavio gresku na 3. cilindru proverena kompresija, normalna je. Jel ima neko neki savet posto ni jedan majstor nije znao da resi a promenio sam ih dosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao da si opisao rad mog pikasa pre nego ga prodah. Posle mi je kupac javio da je izduvna grana bila busna i da je lambda sonda dobijala fals vazduh i zezala na manjim obrtajima.

Pre toga je 3 dana bio u servisu, zvao me gazda servisa da ga teram odatle jel 3dana sve izmenjali i nista. Proveri pa javi.

A da, meni je na 3cilindru dijagnostika javljala: lose izgaranje(cro prevod)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sonde na dijagnostici pokazuju normalne vrednosti, a videcu bas za izduvnu granu za par dana mi zakazao drugi majstor elektricar pa on da pogleda mada sam i kod njega bio par puta i nista

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze, u 90% slucajeva je kod svih tako. Meni u II kada ga secnes na gas krece da cima. Npr. ides 20 u II i na brzinu spricnes gas malkice samo i krece da cima. Meni su sonde okej. Daju od 0.0V-0.9V

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ne cima on kad stisnem gas on povuce extra, nego kad drzim konstantan ili kad usporavam i to u nizim obrtajima, po gradu mng tesko da se vozi jer cim moras da usporis odma kvacilo i izbacujem iz brzine

Share this post


Link to post
Share on other sites

E za to vec ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja npr. imam zadrsku gasa od 1sec. Vozim I do 20 (posto nemam obrtaje) i osetim kako zadrzi gas 1sec i onda pusti...dok kad mu dam gas u mestu npr. isto do 2000 pada linearno do 1000 tu saceka tih par sekundi i onda padne na 750. Ja to rekao majstoru on kao ne zna i dao sam mu da se provoza, kaze nista. Dok auto malo trosi, lepo ide, i nista ne fali ja ne bih nista da diram. Pokusaj da ocistis klapnu, promenis bobinu, svecice, kablove....sve da to zamenis i nije skupo ali oduzima vreme....tako da ako ti je samo to teraj tako. Ja sam navikao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije FIAT ako mu nesto fali :D

Salu na stranu, ako si to sve zamenio ja ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja npr. imam zadrsku gasa od 1sec. Vozim I do 20 (posto nemam obrtaje) i osetim kako zadrzi gas 1sec i onda pusti...dok kad mu dam gas u mestu npr. isto do 2000 pada linearno do 1000 tu saceka tih par sekundi i onda padne na 750. Ja to rekao majstoru on kao ne zna i dao sam mu da se provoza, kaze nista. Dok auto malo trosi, lepo ide, i nista ne fali ja ne bih nista da diram. Pokusaj da ocistis klapnu, promenis bobinu, svecice, kablove....sve da to zamenis i nije skupo ali oduzima vreme....tako da ako ti je samo to teraj tako. Ja sam navikao.

prljava je klapna prijatelju,provereno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da je i mene nesto od ovoga snašlo... samo u drugoj brzini kada kočim motorom seca mi auto.... prva ...treća ... ništa samo druga... kao da mi je nestao benzin... kada dodam gas ide ok... svećice menjane pre 3000km ngk... i pre toga mi se javljalo ali ovo je sad baš osetno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nov je set kvacila, klapna juce ociscena elektricar kaze nije do struje, javite se ako resite problem jer ja svoj nisam mogao odustajem trenutno jer nemam vise para da kupujem delove a ono bez promena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja npr. imam zadrsku gasa od 1sec. Vozim I do 20 (posto nemam obrtaje) i osetim kako zadrzi gas 1sec i onda pusti...dok kad mu dam gas u mestu npr. isto do 2000 pada linearno do 1000 tu saceka tih par sekundi i onda padne na 750. Ja to rekao majstoru on kao ne zna i dao sam mu da se provoza, kaze nista. Dok auto malo trosi, lepo ide, i nista ne fali ja ne bih nista da diram. Pokusaj da ocistis klapnu, promenis bobinu, svecice, kablove....sve da to zamenis i nije skupo ali oduzima vreme....tako da ako ti je samo to teraj tako. Ja sam navikao.

prljava je klapna prijatelju,provereno
Klapna je ociscena. Da kazem da se to ne desava dok je motor hladan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...