Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat Stilo - često postavljana pitanja

Recommended Posts

Desava mi se da kad se duze vozi tipa autoput tu sam primetio prvi put kad sam isao za Bosnu da se cuje skripanje iz tocka sad kog ne znam jer.Dali su problem kocnice mada nebi trebalo jer se stalno cuje dok se tocak okrece kad kocim onda ne.I naprimer samo kad namotam ne jako volan i levu stranu kad namotam blago na desnu zvuk se izgubi.Moze biti da su diskovi krivi pa kada se zagreju od kocenja da cese nesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najverovatnije je zastitni lim iza diska a moze da bude i da plocice zakacinju o ivicu na disku ako je disk ukopan malo. Skini tocak pa vidi

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako treba neka moderatori prebace u odgovarajucu temu.Auto mogu da otkljucam jedino na daljinac jer su sve bravice zapekle i ne mogu cak na mojim vozacevim vratima ni da ubacim kljuc do kraja dok na suvozacevim mogu ali nema sanse da se okrene mehanizam.Nisam skidao nikad bravice da pokusam a i ne znam kako da ih ociatim ako i moze to da se cisti.Grpek sam ocistio mehanizam ali ne rade.Ko to radi od majstora i dali je bolje nabaviti komplet tri bravice vozac-suvozac-gepek i koja je tu procedura sta se sve mora menjati ili ove moje srediti nekako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jesi li pokusavao da ih razradis, prskas wd sprej i pokusavas da otkljucavas ili ulje neko?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes i silikon sprej da prskas. Gurni cevcicu unutra i uspricaj.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mozes ocisti, naravno da je lakse.

Da ne izmisljam toplu vodu - ali kao i sve na autu, to se odrzava redovno (podmazuje, naprska silikon pred zimu) i nema nikakvih problema. Brave, sarke, granicnici... A ne cekati da zapekne, pocne da skripi ili se pokvari :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

To od kako sam ga kupio 2012 nije radilo ni tada i ja nisam davao mnogo paznje za to.Tako da mislim da mu nema pomoci sem da zamenim sve bravice ali ne znam koja je procedura da mi oatanu ovi kljucevi koji su trenutno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih svakako prvo pokusao da razradim, cak i ako ne uspe iz prvog puta onda posle dan dva bih pokusao ponovo, mislim da ce moci, ne tvrdim. Mislim kao laik da ne mozes da promenis ulozak bravice a da ti ostane stari kljuc, mozda i gresim. Ja imam problem da mi na vozacevim vratima bravica nece da otkljuca pa nikako da krenemda rasturam to jer po meni barem tu ima dosta posla,nemam ja zivaca ja za to :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema sanse da se razrade moraju druge da idu ili neko da sredi ove ako mogu da se srede.Ko radi takav posao jel zna nekog ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam dva pitanja a ne znam gde tacnonda postavim pa reko ajd ovde.moderatori mogu da prebace u osgovarajuci temu.prva je vezano za filter goriva ako se nevaram kao da negde flisuje na necemu pa se sliva po malo niz dzek dole na dnu evo i slike.  A druga je da majstor kad je vracao kuciste akumulatora nije zaseafio sve srafove vec samo ona dva na centralnoj gredi da kazem a ima jos dva mislim jedan ovde na ovoj slici i dali predstavlja to neki problem posto idem na mali put pa reko nece to nikud da mrdne

366E5C65-C3A8-4318-BBE9-1BA3DEB4DC25.jpeg E7740953-4337-4F73-88FE-D8B4B2887D94.jpeg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa slike deluje kao da pusta po malo na senzoru za prisustvo vode u filteru. Probaj pazljivo da ga dotegnes. To za kutiju sto pitas, vise mi lici na nosac kucista filtera vazduha, da tu fali sraf. Svejedno, moze da se vozi :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je li postavljen/u kakvom je stanju dihtung na senzoru prisustva vode u filteru? U principu je pozeljno da senzor postoji, ali moze da se vozi i bez njega (naravno sa poklopcem koji dolazi sa filterom), ne prijavljuje gresku. Ovo kazem u slucaju ako nesto hoces da probas.

I pazljivo prilikom zatezanja senzora, posto se ljudima desavalo da pukne. Je*eno je ako se desi negde u putu, a i secanju mi je ostao posto svojevremeno uopste nije bio jeftin :) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sraf koji drzi kuciste filtera vazduha sam namestio odma,a ovo nisam dirao reko bolje nesirati nista nego kasnije da pukne pa da napravim jos veci problem.Ovako odem na put pa kad se vratim resicu to.I mislim da je to od jesenas sigurno kad je majstor menjao taj filter kao i sve ostale tad na malom servisu.Nadam se da nemoze nesto ozbiljnije da se desi u putu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moze da napravi stetu. U najgorem slucaju moze da krene da curi nafta,da teze pali ili eventualno ne upali ali eto znas gde da gledas. Tu imas gumicu samo ispod senzora,nista posebno, a mozes sto kaze Ivan i da ne stavis tj.vratis senzor uopste, ostavis fabricki cep koji dodje uz filter.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel problem skinuti to kuciste iliti filter jel se samo raskace one cevcice i to je to?Tek kad skinem taj od dole senzor onda ce iscureti to malo goriva sto ima tu jel tako?Cisto pitam ako bi skidao pa da proverim to jer moguce da majstor nije ni stavljao tu novi dihtung gumicu 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima gumica na samom filteru valjda, mada ne bi mogao da radi auto da je nema svakako. Ne moras nista da skidas, samo probaj malo rukom da dotegnes. Taj senzor je kao sraf, kao zatvarac na boci, samo se zavrce rukom. Nemoj sad pred put nista ni da diras, oo zna od kada tako vozis :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim sigurno pola godine od kad je radjen servis :).To niko nije dirao sem majstora kad je menjao taj filter.Samo mi nije jasno sad kad je radjen set kvacila i druk lezaj da nije primetio da flisuje tu nesto pa vajda mozea da pregledas malo auto a ne odradis samo to za sta ti je dotwran auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retko koji mehaničar će da gleda i radi ono što nije dogovoreno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam znao gde da postavim pitanje pa neka prebace tamo gde treba.Danas primetim dok sam nesto cekao u redu da operem auto sa upaljenim grejanjem i xenonima uzmem da cackam podizace stakala dugmice kao da proverim dali su zatvoreni prozori do kraja i u tom trenutku kad pritisnem dugmice krenu da varira obrtaji znaci kad god pritisnem ono varira pa se vrati u normalu.Sta to moze biti da nesto zeza sa strujom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...