Mijo 0 Posted June 10, 2019 Tražim vašu pomoć nedelju dana imam promene oko auta ujutru kad ga palim radi na 3 klipa pa onda dodje sebi posle nekoliko sekunda menjao sam svećice i kablove. Sad gore je postalo. Prvi put nije hteo dami učita kod ključa pa radi na dva klipa svećice bacaju struju sa sve 4 ali kako se već kaže injektora . 2 i3 baca a 1i4 ne pa. Sad neće da uključi pumpu iz rezervoara pa mije svetio simbol za volan.. vaše mišljenje ja se sumnjam daje. Ecu. A. Vi? Na italijanskom je zovu. Centralina Quote Share this post Link to post Share on other sites
BubiFiat 1.2sx 18 Posted April 26, 2020 (edited) Pitanje od prijatelja: Imam problem u pitanju je fiat punto 1.2 16v jucer mi u voznji poceo trokirat kao da radi na 3 klipa bonbina svicice i kablovi nisu sto bi moglo da bude Edited May 1, 2020 by neshaoct spojeno 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 1, 2020 @BubiFiat 1.2sx Pogledajte sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. 1 BubiFiat 1.2sx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
salevs 11 Posted June 4, 2020 Koje kablove uzeti ? Pre 500 km stavljene bosch svećice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19725 Posted June 4, 2020 @salevs ako nađeš NGK, ja sam njih stavio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
emil 14 Posted June 26, 2021 (edited) Imam slican problem, samo sto je kod mene 1.2 16V 2002. Motor je presao puno, stvarno puno, preko 460000, po satu. Kupljen u Srbiji na placu sa 143000. Auto inace odlicno ide, ali u zadnje vreme mi se desava u toku voznje da krene da trokira. Bas se oseti da ima "manjak cilindara" u voznji. Jedina greska koju mi izbacuje je misfire i to kod mene na 1. i 4. cilindru. Na 16V ima samo jedna bombina. Menjao sam svecice, kablove, senzor radilice i map senzor. Pojava je ista i na plinu i na benzinu. Ako prebacim na benzin pri toj pojavi, nema razlike u ponasanju u odnosu na plin. Posle brisanja gresaka mogu da vozim neki period OK (oko 30km) pa onda krene opet. Imam utisak da se cesce javlja ova pojava posle paljenja klime, kada hladnjak klime dodatno ugreje motorni prostor. Da li je moguce da se ta pojava sa ECU-om javlja i na 16V verzijama? Ostalih gresaka nemam, napominjem da auto kad ide, onda ide odlicno, super ubrzava, ne trosi puno, ali kad krene da trokira onda bas bude nezgodno. Za vreme te "pojave" se upali i kontinuirano trepti zuta lampisa za engine. Na ECU mi pise: 191103 206980 00528 Edited June 26, 2021 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 26, 2021 @emil Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Ukratko, nije taj problem ekskluzivan samo na 1.2 8v, već je jedino na njemu češći nego na 1.2 16v. Kada budeš čitao prethopdno napisano, videćeš i ove postove: On 3/19/2010 at 9:19 PM, Visconti said: Nije ECU problem na 16v...samo kabvlovi dobri i dobre svecice mora da radi...promjenio sam dva seta kablova, imao probleme kao i ti, radio jedva, gusio se...Da li ti ponekad blica ona zuta lampica u brzinomjeru, ona check engine? ako blica u redovnim intervalima onda kablovi 100% On 4/8/2010 at 9:54 PM, berni1756 said: Pozdrav ljudi... Napokon sam došao do malo para,stisnuo zube i otišao do ovlašćenog servisa... I problem je konačno OTKLONJEN... U pitanju je bila bobina, stavljena je nova, italijanska,kopija neka, i sad sve super, ne trza, prima gas, manje troši... sve cool. Quote Share this post Link to post Share on other sites
emil 14 Posted June 26, 2021 @neshaoct Hvala puno na infu, sad cu i ovaj topik do kraja izcitati, izvinjavam se sto sam postovao u pogresan topic. Quote Share this post Link to post Share on other sites
emil 14 Posted June 26, 2021 Sad sam probao u mrklom mraku da vidim da li probijaju negde kablovi, ali nema nigde znaka da su kablovi, mrkli mrak pod haubom. Ler je interesantno stabilan, nemam variranja obrtaja. Kad dodje do paljenja check engine lampice, tada opadnu obrtaju za nekih 200 rpm. Problem mi je da ne uspevam naci tacnu zavisnost nastajanja greske pa mi je tesko da je reprodukujem. Svecice i kablovi su menjani pre mozda 5000km. Od gresaka imam: P0300: Multiple cylinder misfire P0301: Cylinder 1 misfire P0304: Cylinder 4 misfire Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19725 Posted June 26, 2021 @emil javiće se neko ko bolje poznaje problematiku ali proveri paljenje kod nekog majstora za početak da nije preskočio za zub. Quote Share this post Link to post Share on other sites
emil 14 Posted June 27, 2021 Odnecu ga svakako kod majstora, mada ne verujem za prezubljenje, jer na plinu bi se osetile detonacije. Takodje mi je cudno i odsustvo vibracija koje se desavaju kada jedna svecica ne radi, mada ovde se radi o dva cilindra (1. i 4.), pa je moguce da zbog toga nema vibracija. Problem se desava nepravilno, pa mi je teze da odredim izvor greske. Kad mi je zadnji put svecica otisla, onda je vibrirao i problem je bio stalno prisutan. Ovde veci deo rada sve OK, samo odjednom dodje "knedla" i jako tesko ubzava. Npr tada jos u 4. brzini mogu ubrzavati na auto putu, ali u 5. vec gubi brzinu. Kad mi je otisla jedna svecica, nisi mogao da ubzavas kao sada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
emil 14 Posted July 14, 2021 Resen problem, bilo je do konektora bombine. Evo par slika i objasnjenja, ako neko bude imao slican problem da proveri. Na prolece sam imao saobracajnu nezgodu, gde je doslo do sudara sa jednim bambijem. Bambi je slupao ceo prednji deo vozila, oba fara mi je uspeo slupati, od siline udarca je napuklo kuciste filtera vazduha, takodje su i nosaci filtera vazduha, koji ga drze pricvrsecnog za glavu, pukli. Ovako je izgledao auto: Osiguranje je refundiralo stetu, ali ja nisam menjao kuciste filtera vazduha, koje je zbog napuklih nosaca "lezalo" na crevu koje ide od kucista filtera do leptira gasa. To crevo je pritiskalo konektor bombine: Vremenom je konektor popucao, ali nije "odpao" nego je poceo da gubi kontakt. Interesanta pojava je bila da se simptomi poceli pojavljivati tek kad bude jako toplo pod motornim prostorom (voznja po jakoj zegi, par minuta nakon paljenja klime, stojanje u mestu na granicnom prelazu). Predpostavljam da je doslo do omeksavanja plastike i dodatne dilatacije na visoj temperaturi, te su kontakti oslabili. Sve ovo se manifestovalo podpuno nepredvidivom pojavom prestanka rada 1. i 4. cilindra. Interesantno je bilo da je povremeno auto radio odlicno, a posle samo na dva klipa. Kada Punto radi na 3 klipa, imate pojavu jakih vibracija, medjutim, kad vam ne rade dva cilindra, takvih vibracija nemate. Imate subjektivan utisak da motor radi normalno na leru, ne trese, samo bude jako slab. U trenutku rada na dva cilindra, palio je zutu cek engine lampicu, koja je treptala, a ne samo bila upaljlena (za razliku od pojave kad radi na tri cilindra). Imao sam sledece greske ECU-a: Sumnjao sam na kablove, svecice, ECU, ali na kraju je bio konektor. Skroz je pukao i gubio je kontakt sa bombinom. Pukotina je bila slabo vidljiva, ali je bila jako duboka. Tek kad sam skinuo konektor sa bombine sam video koliko je bio veliki problem. Na otpadu sam nasao drugi konektor, doduse ne sa bombine, ali je bio propolni i zice su bile dovoljno debele. Prelemio sam ga i od onda sve radi uredno. Nekako sam vezao kuciste filtera za glavu, ali moracu naci definitivno resenje za filter vazduha, jer cev od filtera mi i dalje dodiruje taj konektor, ali se makar ne naslanja na njega. 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pedja 28 0 Posted January 22, 2022 Pištovanje ljudi, Lancia Y 1.2 2002, 8v 2 cilindra ne rade (3 i 4) Svećice zamenjene, bobine rade, kablovi ok, dizne rade( doduše malo više prskaju) Šta može biti problem, ako neko ima iskustva molio bih savet Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 22, 2022 @Pedja 28 Pogledaj šta se sve pisalo na temi pre tvog posta. Npr.: On 6/26/2021 at 9:18 PM, emil said: Kupljen u Srbiji na placu sa 143000. Auto inace odlicno ide, ali u zadnje vreme mi se desava u toku voznje da krene da trokira. Bas se oseti da ima "manjak cilindara" u voznji. Jedina greska koju mi izbacuje je misfire i to kod mene na 1. i 4. cilindru. On 7/14/2021 at 9:19 AM, emil said: Resen problem, bilo je do konektora bombine... On 7/14/2021 at 9:19 AM, emil said: Sumnjao sam na kablove, svecice, ECU, ali na kraju je bio konektor. Skroz je pukao i gubio je kontakt sa bombinom. Pukotina je bila slabo vidljiva, ali je bila jako duboka. Tek kad sam skinuo konektor sa bombine sam video koliko je bio veliki problem. Plus, morao bi komp da izbaci i neke greške... Quote Share this post Link to post Share on other sites