Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

zza6020.jpgzza6021.jpg
 

Treća generacija modela Scirocco je na tržištu od avgusta 2009. godine. VW vraća jednu od svojih legendi imajući u vidu i činjenicu da su prve dve generacija prodate u oko 800.000 primeraka. Zbog toga ime ovog modela nosi sa sobom kultni status u okviru grupacije VW, ali i visoka očekivanja publike jer Scirocco mora biti istinski lider u svojoj klasi.

Prva generacija je predstavljena 1974. godine. Bila je sušta suprotnost onome što su tada nudili ostali proizvođači u svojim modelima, tj. prvi Scirocco, kojeg je je dizajnirao Giorgio Giugiaro, bio je svojom cenom dostupan najvećem broju ljudi, izrazito praktičan za svakodnevnu upotrebu, ali sve to uz sportske performanse karakteristične za polovinu 70-tih. Bio je to praktičan, sportski i siguran model. Novi Scirocco nastavlja tu tradiciju, ali VW nije hteo da napravi novi model oslanjajući se na tzv. retrostil…već je namerno izbegao retro elemente, a upravo neopterećenost njima dala im je potrebu slobodu u osmišljavanju novog modela. Jedno od najčešćih zapažanja koje su izneli automobilski novinari širom sveta je njihov stav da je ovaj VW najlepši u poslednjih 20 godina. Ali, zna tu činjenicu i sam VW, tako da je izgled svih modela bazirao na prednjem delu modela Scirocco…uostalom prisetite se kako izgleda novi Polo, ili Golf mk.6. U svakom od tih modela prepoznaćete ''crte lice'' modela Scirocco.

   

zza6022.jpg

 

Scirocco je dugačak 4.26m, širok 1.81m , ali i samo 1.4m visok, ili bolje da kažem nizak. Ali, bez obzira na ove dimenzije, naročito što se visine tiče, u novom Scirocco ima mesta za 4 osobe, kao i za njihov prtljag, tako da se ništa nije izgubilo na praktičnosti. Zapremina gepeka može da se poveća i do celih 755 L. Uz Scirocco može doći samo jedna varijanta dizel motora TDI od 140KS, dok su preostala tri motora u ponudi benzinci TSI sa rasponom snage od 122, preko 160KS, dok najjača verzija ima 200 KS. VW kaže da najslabiji benzinac prosečno troši 6.1L, dok najjači prosečno pije 7.7 L.

Upareni su ili sa menjačem koji ima 6 brzina, ili sa DSG menjačem koji ima 7 stepeni prenosa.

Pored dobrog motora i menjača, sportske performance nije moguće postići bez odgovarajućeg vešanja, ali ukoliko se auto spusti i vešanje podesi da bude tvrdo, onda nema ništa od komfora, a opet ako se želi ispuniti cilj i napraviti komforan automobil za svakodnevnu upotrebu, onda ostvarivanje tog cilja nikako ne ide zajedno sa sportskim performansama jer će automobil biti previše visok i previše mekan. Zbog toga VW nudi Scirocco adaptivni sistem vešanja. Međutim, tom opcijom se ne podešava samo ponašanje amortizera, već i odziv volana koji će davati manje ili više osećaja vozaču. Postoje tri nivoa, tj. Normal, Sport i Comfort.

 
zza6023.jpgzza6024.jpg
 
Ali, tu nije kraj uspešnosti ovog sistema, jer bez obzira koji je mod od ova tri vozač izabrao, ECU koji je zadužen da kontroliše njegove parametre će uvek izabrati onaj mod za koji smatra da je najoptimalniji za onu vožnju koja je trenutna. Dakle, sistem ne čeka uvek da ga vozač sam podesi, već i automatski vrši prilagođavanje trenutnom režimu vožnje. Sistem to radi tako što reaguje na podatak koliko gasa je pritisnuto, koliko oštro se koči… Za razliku od nekih drugih VW modela gde se papreno doplaćuje čak i ručka za otvaranje zadnjih prozora, kod modela Scirocco to nije tako. Podešavanje po visini vozačevog i suvozačevog sedišta je standard na svim verzijama, kao i alufelne 17-ce, kožni volan, menjač i ručica ručne kočnice, sportska sedišta, posebna dva sedišta pozadi a ne klupa, klima uređaj, ESP, 6 vazdušnih jastuka. Najjači benzinac i ujedno najjači ponuđeni model sa svojih 200 KS uključuje i posebne hromirane završetke izduvnog sistema kao i par diskretnih spoljašnih detalja. Ono što ipak ne ide kao standard je panorama krov kroz čije staklo prolazi samo 8.2% štetnih UV talasa, ali ako je i to mnogo postoji navlaka koja se može razvući. Takođe, krov se može podići, tj. otvoriti za 39mm…
 
zza6025.jpg

 

Pošto snage nikada nije dosta, tu je i R paket za Scirocco

 

Međutim, ovaj R nema benzinac šestak ispod haube kao što je to obično bio slučaj sa R verzijama, već i dalje ima 2.0 turbo-benzinac sa 4 cilindra, 16 ventila, ali dodatno pojačan na 265 KS pri 6.000 obrtaja. To je za 15 KS više nego što je imao Golf R32 predstavljen 2005. godine sa šestakom ispod haube, još uz manju potrošnju goriva. Ovaj benzinac u Scirocco R je već dobio nagradu motor godine u svojoj kategoriji. Ima samo 152 Kg, tako da nema još jedne loše strane šestaka napred u vidu velike težine koja vuče auto ne tamo gde vozač želi, već tamo gde zakoni fizike nalažu. VW Scirocco R sa ukupnom težinom od 1.333 Kg ubrzava od 80 do 120 Km/h u petoj brzini za okruglo 6 sekundi. Ali…niko vam ne brani da ga vratite u četvrtu i opet lupite pun gas kako bi osetili još brutalniju snagu ovog motora i 350 Nm njegovog obrtnog momenta. Iz mesta do 100 Km/h mu treba 6.5 sekundi, maksimalna brzina nije elektronski ograničena sve dok ne dohvatite 250 Km/h i 6.320 obrtaja. Dalje od toga nećete moći... Iz stanja potpunog mirovanja, do prvog pređenog kilometra VW Schirocco R stiže za 25.9 sekundi. Možete imati i za dlaku jača ubrzanja ukoliko Schirocco R ima ugrađen DSG menjač.

  
zza6026.jpg
 
Treba sve to i zaustaviti, pa zato Scirocco R napred ima samoventilirajuće diskove 345mm, pozadi 310mm, sa gumama 235/40 na 18-cama. Tu je još i dosta šminke koja ide uz R verzije (R logo u unutrašnjosti na više mesta, aluminijumski ukrasi, instrumenti sa belim osvetljenjem i brzinomerom koji je graviran do 300 Km/h…), a kao opcija dostupni su Bi Xenoni, LED dnevna svetla, bolji radio sa 8 zvučnika, automatska klima sa dve zone, senzor pritiska u gumama, senzor za kišu…
 
 zza6027.jpgzza6028.jpgzza6029.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki dan sam se vozio kratko iza jednog novog Scirocco-a....Zadnji deo mu nekako skroz cudno izgleda, bar meni...Deo oko tockova dosta sirok, a gore dosta uzak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fanastično izleda, jedan od retkih VW koji mi se dopada (pored Pasata CC). Sa svojim širokim bokovima i niskom siluetom pomalo podseća na Brava, pa i na mog Stila sa troje vrata, samo što je mnogo lepši. Rado bih ga posedovao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

RDX Racedesign Volkswagen Scirocco

RDX%20Volkswagen%20Scirocco%2011.jpg

Tjuning kuća RDX Racedesign u svojoj ponudi ima i novi aero body kit za atraktivniji vizuelni nastup Volkswagen Scirocca. U najkraćem, vlasnicima ovog VW-a na raspolaganju stoje novi prednji spojler (staje 169 eura), pragovi (po ceni od 129 eura), zadnji krovni spojler (189 eura), zadnji branik sa difuzorom (199 eura) i "obrve" za prednja svetla (49 eura).

RDX%20Volkswagen%20Scirocco%201.jpg

Za sve ove delove RDX Racedesign daje i dvogodišnju garanciju.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auuuuuu..................... :w00t:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen proizveo 100.000-ti novi Scirocco

vw%20scirocco%20100.000.jpg

Volkswagen je u fabrici Palmela u Portugaliji proizveo jubilarni, 100.000-ti primerak Sciroccoa nove generacije. Slavljenik je inače Scirocco R sa 2.0 TSI motorom i u "Rising Blue" boji.

Ovaj najnovoji Scirocco je predstavljen na Salonu u Ženevi marta 2008. godine, ali smo najavu za njegov izgled mogli vidimo kroz studiju Iroc, promovisanu 2006. godine u Parizu. Ovde i podsećanje da je i prvi Scirocco svoju premijeru imao takođe na Salonu u Ženevi, i to 1974. godine, dok je prodaja naslednika startovala 1982. godine. Scirocco prve generacije je proizveden u 504.153 primeraka, a druga generacija u 291.497 komada.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

JMS Volkswagen Scirocco

jms%20vw%20scirocco%20111.jpg

JMS je jedan od brojnih tjunera koji kupcima nude modifikovanu verziju Volkswagenovog Scirocca.

Ukratko, JMS Scirocco je dobio novi aerodinamički paket, koji podrazumeva novi prednji spojler (košta 239 eura) i zadnji difuzor (259 eura), a tu su i set aluminijumskih Barracuda točkova od 19 inča (8x19 i 9x19, sa gumama 235/35), kao i za 40 mm niže H&R ogibljenje i novi sportski izduvni sistem sa četiri završetka (83 mm).

56039-jms%20vw%20scirocco%201.jpg

56040-jms%20vw%20scirocco%2011.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ovaj Siroko ima farove napred kao Honda Civic, onako kao da je sve jedan, bila bi 10ka! Ovako je 9.5.

Bas super izgleda, a ne sumnjam da je za voznju jos bolji.

Zver.

Mene je par puta zesce zasio crveni Siroko u Zemunu. Nisam stigao ni cestito da ga vidim. :sleeping:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Scirocco GT Limited Edition

77375-vw%20scirocco%201.jpg

Volkswagen je nedavno predstavio specijalno i to GT Limited Edition izdanje modela Scirocco. Scirocco GT Limited Edition će biti napravljen u ograničenom broju primeraka, a njegova cena u Grčkoj iznosi 24.820 eura. Ukratko, deo opreme čine 18-inčni Lakeville aluminijumski točkovi, zatamnjena zadnja svetla, novi pragovi, izmenjeni branici, sportski podešeno ogibljenje, dvozonski klima uređaj, sportska sedišta, sportski multifunkcionalni volan, piano black detalji u enterijeru, aluminijumske pedale, ''limited edition'' pločica, sistem za nadgledanje pritiska u gumama...

77376-vw%20scirocco%2011.jpg

Pod haubom je 1.4 TSI četvorocilindrični benzinac sa 160 konja, u paru sa manuelnim ili DSG menjačem.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogucnost da neki VW svojim dizajnom u meni probudi neku emociju primetivsi ga na ulici... Ma 'ajte molim vas... Sve dok nisam video ovu zverinu.

Jedini VW koji mi se svidja i koji je bas po mom ukusu. Za mene licno, uz AR 159, ubedljivo najlepsi eksterijer u zadnjih par godina, u rangu automobila o kojima obicni smrtnici mogu da razmisljaju. Stvarno brutalno izgleda, kada sam ga prvi put uzivo video, izgledao mi je duplo bolje nego na slikama. Ostao sam zabezeknut da VW moze da napravi nesto a da nije hladno i bezlicno. Za razliku od eksterijera, unutrasnjost mi je standardna golfovska, neinventivna.

Iako sam zaljubljenik u italijanski dizajn, motore i njihovo poimanje automobila (kao i zivota uopste :unworthy: ), nekako bih izdrzao da premestim dupe u ovog Germana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima jedan crveni u centru Kragujevca se mota na BG table često zadnjih dana, a vidjao sam crveni i beli na KG, prošle godine u ovo vreme sam ga prvi put video uživo, kada me je taj crveni na KG pretekao uzbrdo, išao sam četvrtom 100km/h, samo je proleteo pored mene, što reče steva_anya, nisam stigao ni da pročitam na gepeku o kom se autu radi, ali sam se raspametio kako izgleda... A beli na KG vozi neki klinac, nema više od 20-22 godine :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam rizičan i u karavanu možete samo zamisliti mene u široku :crazy:

Mislim da bi Šabac imao manjak bandera i, pešaka i znakova :w00t:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...