Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

VW Scirocco i Buba idu u penziju?

 

156175-vw%20scirocco%201.jpg

 

Volkswagen planira da prestane sa proizvodnjom ''nove'' Bube i Scirocca. Razlog za ovakav potez nemačkog giganta jeste veoma prost. Prodaja pomenuta dva modela nije na zavidnom nivou već neko vreme, a tu su i najavljene planirane uštede. Kompletna VW grupa okreće se ka usavršavanju benzinskih motora i ''zelenih'' pogonskih jedinica. Uz troškove oko dizelgejta jasno je da će VW morati da poradi na ozbiljnom planu ušteda. Između ostalog kolaju glasine o prodaji Ducatija, smanjenju palete motora, i manjem broju modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

B&B Volkswagen Scirocco

 

bb%20s%2011.jpg

 

Nemački tjuner B&B Automobiltechnik vlasnicima Volkswagena Scirocco 2.0 TSI nudi i kit za pojačanje njegovog motora. Ukratko, to znači da 2.0 TSI umesto sa fabričkih 147 kW/200KS i 280 Nm sada raspolaže sa 227 kW/309KS i 432 Nm obrtnog momenta.

 

bb%20s%201.jpg

 

Nažalost, B&B Automobiltechnik nije saopštio detalje o ubrzanju do 100 km/h, ali je ono sada sigurno bolje od 7.1 sekundu kod fabričke verzije sa 200KS. Takođe, moguće je dobiti i set novih točkova, sportske opruge i nove izduvne cevi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Volkswagen Scirocco sa elektropogonom

 

169577-vw%20s%201.jpg

 

Nakon skoro 10 deset godina na tržištu, aktuelni Volkswagen Scirocco pokazuje svoje godine, ali naslednik je već u planu. Ipak, do dolaska novog modela će proći još nekoliko godina, pri čemu je za njega planiran elektropogon. Novi Scirooco će dakle ostati sportski dvovratni coupe, dok će se u zavisnosti od baterija autonomija sa jednim punjenjem kretati od 200 pa sve do 375 milja (320 km do 600 km).

 

169576-vw%20s%2011.jpg

 

To znači i da će novi Scirocco koristiti Volkswagenovu MEB platformu za električne modele, poput hatchbacka I.D. Taj Volkswagen I.D. će se u prodaji pojaviti 2020. godine, pa se novi Scirocco može očekivati tek nakon njega. Kako pišu britanski mediji, novi Scirocco će biti dostupan sa 170KS (u osnovnoj verziji) i 300KS (R varijanta), a moguća je i verzija sa pogonom na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Scirocco otišao u penziju

 

vw%20gts%20111.jpg

 

Kompanija Volkswagen je objavila da je sportski coupe Scirocco zvanično otišao u penziju. Na zvaničnom sajtu nemačkog proizvođača je objavljeno da više neće primati narudžbine za ovaj model, ali da još uvek ima određeni broj primeraka na zalihama koji su dostupni kupcima. Naravno, konfigurisanje više nije opcija jer su automobili proizvedeni.

 

vw%20gts%2011.jpg

 

Nakon gotovo deset godina dvovratni model odlazi u penziju. Neki će reći da su iznenađeni što je i preživeo tako dugo s obzirom da se nije istakao prodajom.

 

vw%20scirocco%20be.jpg

 

Scirocco je baziran na platformi PQ35 kao i peta generacija modela Golf, pa je već zastareli proizvod iako njegov spoljašnji izgled i dalje prolazi test vremena. Predhodnici su imali više karaktera, posebno druga generacija koja se prodavala između 1981. i 1992. godine.

 

156175-vw%20scirocco%201.jpg

 

Kada je reč o direktnom nasledniku ne treba gajiti previše nade, jer je teško verovati da će VW uskoro proizvesti coupe sa prednjim pogonom. Osim toga, postoji šansa da će se ime Scirocco vratiti i koristiti za električni model.

 

volkswagen%20scirocco%20r%20black%20styl

 

Jedan od VW-ovih direktora, Frank Weisch, pre nekoliko meseci je izjavio da postoje planovi za ''sjajan i zabavan automobil'' u obliku malog coupea baziranog na MEB platformi. Rad na ''emotivnom konceptu'' je već počeo, ali je produkcijski model još uvek jako daleko. Ako je verovati glasinama, električni Scirocco će biti ponuđen u nekoliko verzija, osnovna će razvijati 170, dok će dva električna motora najsnažnije verzije isporučivati 300KS. Upravo ta verzija će imati pogon na sva četiri točka, odnosno po jedan električni motor na obe osovine. Postojali su planovi i za Scirocco sa konvencionalnim motorom, ali nakon afere ''Dieselgate'' prioriteti kompanije Volkswagen su se promenili. Coupe nije bio visoko rangiran na toj listi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj Scirocco bi mnogo bolje izgledao, a verovatno bi se bolje i prodavao, da je imao ostrije ivice i agresivniji dizajn. Bar je takvo moje misljenje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz Passat CC, Scirocco je jedini model koji mi se svidjao u ponudi Wagena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto koji je ostao u senci Golfa

 

Volkswagen_Scirocco 04.jpg

 

Te 1974. godine iza imena mediteranskog vetra, svetu je otkriven novi putnički coupé sa troja vrata, 2+2 rasporedom sedenja i sa napred postavljenim motorom gde je bio i pogon. Volkswagen Scirocco pravo se uzastopno tokom dve generacije, prva do 1981. godine dok je druga proizvođena do 1992. godine. Nakon duže pauze, potpuno novi automobil treće generacije ovog modela ugledao je tržište 2008. na kome se zadržao do 2017. i to bez pravog naslednika. Volkswagen je započeo rad na ovom modelu ranih sedamdesetih kao zamena za ostareli Karmann Ghia coupe i interno su mu dodelili oznaku Typ 53. Iako je upotrebljena platforma Golfa prve generacije, maltene svaki deo ovog auta je prerađen da bi odgovorio sportskom izgledu koji je nacrtao Đorđeto Đuđaro.

 

Volkswagen_Scirocco 03.jpg

 

Tako je Scirocco debitovao na Sajmu u Ženevi 1973. godine i to šest meseci pre Golfa ne bi li ostalo vremena za rešavanje tekućih problema pre početka masovne proizvodnje. U njih su pakovani četvorocilindrični benzinski motori raspona zapremina od 1.1 do 1.6 L sa 85 konja, dok je na severnoameričkom tržištu ponuđen i 1.7L. Za razliku od evropskih verzija, američki propisi su zahtevali da auto ima četiri okrugle frontalne lampe, dve za oborena i dve za duga svetla, da bi mogao da se uveze u Ameriku. Pomenute evropske su imale dva četvrtasta fara za L i S opcije pa su se samim tim razlokovale od najsnažnije TS verzije.

 

Scirocco GTi je došao na leto 1976. godine i tako opet pretekao premijeru Golfa GTI koji je došao na jesen iste godine. Doneo 1.6 motor sa mehaničkim ubrizgavanjem goriva i 110 konjskih snaga motora koji se vrteo na visokim obrtajima. Tu su bile i 175/70HR13 gume na 5.5Jx13 točkovima, novi i veći prednji spojler, crveni ram maske hladnjaka, a dobio je i prednje samoventilirajuće diskove. Anti-roll barovi su takođe postavljeni napred i pozadi. Prva generacija je ispraćena u penziju uz jako malo izmena od kojih je jedna bila klima. Temeljno redizajnirana druga generacija sa oznakom Typ 53B počela je da se prodaje 1981. godine iako je zadržala A1 platformu. I druga generacija je sklapana od strane Karmanna, u istoj fabrici gde i prva serija.

 

Volkswagen_Scirocco 02.jpg

 

Za razliku od prethodnog, Scirocco Mk2 je dizajniran od strane internog tima dizajnera u VW-u i u funkcionalnom smislu doneo je više mesta za glavu i napred i pozadi, povećan prtljažni prostor i smanjenje koeficijenta otpora vazduha. Estetska novina je bio i zadnji spojler ali na novom mestu, odnosno bliže središnjem delu zadnjeg stakla. Minimalni restajling je došao 1984. godine koji je uključio blage estetske i tehničke promene. Tokom iste godine stigala je i opcija kožnog enterijera, električnih prozora i retrovizora, klime i manuelnog šibera. Uz to, modeli od ove godine su dobili i duple brisače nasuprot jednog koji je poslednji put upotrebljavan na modelu iz 1976.

 

Čak jedanaest različitih motora je ponuđeno za ovu generaciju Scirocca, ali nisu svi bili ponuđeni na svim tržištima. Bilo ih je i sa karburatorom i sa direktnim ubrizgavanjem, inicijalno sa 8 ventila, a kasnije i sa 16. Zapremine su varirale od 1.3 do 1.8 L, a snaga od 60 do 112 konja za motore sa 8 ventila, odnosno od 129 do 139 konja za motore sa 16 ventila. Motore su ispratile i trim oznake: L, CL, GL, LS, GLS, GLI, GT, GTI, GTL, GTS, GTX, GT II, Scala, GT 16V kao i GTX 16V, a bile su tu i specijalne edicije kao što je White cat, Tropic, Storm, Slegato i Wolfsburg edicija. Njih su krasili jedinstvni boje eksterijera i enterijera, specijalne alu felne i posebne opcije koje se tiču kožnih sedišta, multifunkcijskog trip kompjutera i električnih prozora kao standardne opreme. Danas ih na oglasima više nema kao što smo navikli, pa je tako moguće pronaći uglavnom primerke druge serije, a među njima izdvojili smo jedan koji deluje da je u vrlo dobrom stanju i prodaje se u Vranju. Radi se o primerku napravljenom 1986. godine sa 1.8L motorom i 113 konjskih snaga koji nosi oznaku GT.

 

Volkswagen_Scirocco 01.jpg

 

Ovaj auto je jako dobro sačuvan, deluje da je u originalnoj boji i da nikad nije udaran. Pored nekoliko dodatih neoriginalnih detalja koji ne predstavljaju problem jer se lako uklanjaju, auto je prilično originalan. To važi i za enterijer kome osim detaljnog pranja izgleda ne treba nikakva posebna briga. Sedišta su sačuvana i neiscepana, tabla i volan su u dobrom stanju, dok uvid na zadnju klupu nemamo. Treba spomenuti i motorni prostor koji deluje prilično uredno. Ovaj auto nikada nije dostigao neki preterano kultni status, ali je prilično zanimljiv i to posebno u godinama koje dolaze, obzirom da će ih biti sve manje. Zato je sada prava prilika da ljubitelji pribave jedan, sređuju ga i obavezno voze.

 

Autor: Miloš Nikodijević - Autoslavia

 

preuzeto sa - polovniautomobili.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW Scirocco - 1.4 TSI vs. 2.0 TSI

 

Nimalo pohvalno nije govorio o oba motora, ali je ipak na kraju njegove priče 1.4 TSI veće đubre:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

neovlasceniyoutubelogo.jpg Neovlašćeni: 2011. VW Scirocco

 

U varijanti sa 2.0 TDI motorom sa 170 konja i manuelnim menjačem sa 6 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Scirocco bi mogao da se vrati kao električni model

 

vw sch01.jpg

 

Kako navode britanski mediji, Volkswagen proučava interni dizajn, inženjering i proizvodne predloge za povratak Scirocco kupea, i to u formi električnog automobila sa stilom inspirisanim modelom iz sedamdesetih godina, kao i mogućom top verzijom R sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka. Automobil bi mogao da bude lansiran do 2028. godine, ako naravno dobije odobrenje za proizvodnju od strane generalnog direktora Tomasa Šefera. Dok električni Golf treba da usvoji novu Volkswagenovu SSP platformu, novi Scirocco bi trebalo da se bazira na specijalno prilagođenoj verziji PPE platforme razvijenoj za novi Boxster/Cayman.

 

Detalji o novoj platformi električnog sportskog automobila tek treba da budu saopšteni, ali je ona po svemu sudeći zamišljena da podrži niz različitih dužina međuosovinskog rastojanja i širine, kao i verziju sa jednoim motorom i pogonom na zadnje točkove odnosno verziju sa dva motora i pogonom na sva četiri točka. Nova platforma takođe nudi ekstremnu krutost, faktor koji ju je učinio privlačnom Audiju jer planira da razvije i kupe i kabriolet verzije budućeg električnog naslednika TT-a. Dok će novi Boxster imati unutrašnjost sa dva sedišta, očekuje se da će novi Scirocco i TT dobiti duže međuosovinsko rastojanje, dajući prostor zadnjim sedištima i samim tim veću praktičnost. Očekuje se da će Scirocco startovati sa otprilike 300 konja u verziji sa jednim motorom, kao i sa više od 400 konja u verijanti sa dva motora, obezbeđujući tako naslednika Scirocca R.

 

Inicijalni predlozi dizajna za četvrtu generaciju Sciroccoa su urađeni početkom prošle godine, ubrzo nakon dolaska Andreasa Mindta na mesto šefa Volkswagen dizajna. ''Scirocco je bio među prvim automobilima koji su koristili oštru i nisku liniju kako bi vizuelno poboljšali automobil i učinili da izgleda niže'', rekao je Mindt nedavno. ''To je stilski trik koji rezultira snažnijim i sportskijim stavom. To je tajni sos koji čini automobil poželjnim, moderan automobil koji svi žele da voze.'' Planovi za oživljavanje Sciroccoa su usledili nakon što je novoimenovani predsednik Volkswagen Grupe Oliver Blume okupio menadžere i ztražio da razviju planove kako bi nemačkom gigantu obezbedili veću ekonomiju obima za nove modele kroz veću integraciju između brendova, deljenje komponenti i kooperativne proizvodne aktivnosti. Ostaje da se odluči gde će se novi Scirocco proizvoditi, ako dobije zeleno svetlo. Jedna od mogućnosti je bivša fabrika Karmanna u Osnabriku u Nemačkoj, mesto gde je stvoren originalni Scirocco, a odskora dom za proizvodnju Boxstera.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...