Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Volkswagen i zvanično osnovao R diviziju

Recommended Posts

Volkswagen Golf R400 uhvaćen na Nirburgringu

 

131618-vw%20r%201.jpg

 
Svim ljubiteljima sportskih Volkswagena kojima Golf GTI sa 220 i Golf R sa 300KS nisu dovoljno ubedljivi, od početka 2016., po ceni od oko 49.000 evra, nudiće se najsnažniji Golf u istoriji - R400.
 

131619-vw%20r%2011.jpg

 
Dvolitarski turbo benzinski 4-cilindraš razvija 420KS i oko 480 Nm, a do stotke će ubrzavati za 3,9 sekunde, uz najveću brzinu veću od 280 km/h. Ovih dana na stazi Nirburgring je uhvaćena test verzija. Mada su spoljašnji izgled zadržali na nivou varijante R, oštrom oku fotografa nisu promakli veći točkovi, šire gume, proširen trag točkova i povećani otvori za vazduh.
 

131620-vw%20r%20111.jpg

 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TEST Volkswagen Golf R: Predator u klasi

 
Možda ne predstavlja pretnju superautomobilima, ali u ''hothatch'' segmentu i svojoj cenovnoj kategoriji, Volkswagenov Golf R se, bar što se tehničkih specifikacija tiče, nalazi praktično na vrhu ''lanca ishrane''. Tokom testiranja, saznali smo kako sve to izgleda u praksi!
 

CAR0629.jpg

 
Oznaka R već izvesno vreme u gami nemačkog Volkswagena ima poseban značaj i izgovara se sa strahopoštovanjem. Posebno kada je model Golf u pitanju. Široj populaciji je svakako GTI neuporedivo popularniji, ali slovo R, ovom modelu daje poseban nivo ekskluzivnosti. Sećam se, ne tako davno, imao sam priliku da testiram petu generaciju popularnog Golfa, koji je tada nosio oznaku R32. Zahvaljujući ljubaznosti kompanije Autokomerc, ponovo smo u prilici da testiramo najsnažniju i najekskluzivniju verziju popularnog Volkswagenovog kompaktnog modela.
 

CAR0514.jpg

 
Na svom razvojnom putu, ovaj model je izgubio dodatak u oznaci, pa je od R32 ostalo samo R. Razlog je taj što se pod haubom više ne nalazi benzinski V6 agregat od 3.2 litra radne zapremine, već dobro poznati dvolitarski turbo agregat, poreklom iz Golfa GTI, ali sa više snage. Znam, mnogi to smatraju za nedostatak, ali vremena u automobilskoj industriji se neumoljivo menjaju. Kako se ''downsizing'' odrazio na najsnažniju verziju Golfa, saznali smo tokom iscrpnog testa…
 

CAR0649.jpg

 
Pored performansi i merenja štopericom, za dobru prodaju je od velikog značaja i dizajn, pogotovo u ovoj klasi, čiji modeli se više kupuju srcem, nego razumom. A kada je dizajn sportskih modela u pitanju, Volkswagen je uvek igrao na svoju kartu. Pristup nemačkog proizvođača je uvek bio nešto umereniji od direktnih konkurenata, bez ukrasa na karoseriji koji su prenaglašeni, a posebno bez elemenata koji nemaju neku konkretnu svrhu.
 

CAR0553.jpg

 
Prosečnom, neupućenom posmatraču će zbog toga biti teško da pretpostavi da se pred njim nalazi automobil od 300 konjskih snaga, ali to je politika nemačke kompanije po kojoj se izdvaja od konkurenata, a pritom, garantuje i da će njihovi modeli odlično izgledati i za desetak godina, što je do sada mnogo puta potvrđeno u praksi.
 

CAR0798.jpg

 
Prednji deo automobila se od standardne verzije, pored toga što je niži, razlikuje po većim otvorima za vazduh u donjem delu. Kod dva bočna otvora u uglovima se jasno vide saća velikih interkulera, tako da je pažljivijim zagledanjem, potencijal ovog modela svakako moguće naslutiti. Pogled sa strane otkriva velike točkove, prečinka 19 inča, iza kojih se kriju veliki kočioni diskovi.
 

CAR0778.jpg

 
Dizajn felni kombinuje boju aluminijuma i crnog laka, ali je ta kombinacija dobro odmerena, a dopadljiv je i diskretan, ne preterano napadan dizajn. Ipak, ovi točkovi prvenstveno treba da plene dimenzijama. Tek zadnji deo karoserije malo jasnije otkriva potencijal, a on se ogleda u četiri prelepa ovalna završetka izduvnog sistema. Ako neko nije siguran, tu je još samo R oznaka na poklopcu prtljažnika.
 

CAR0765.jpg

 
Kada je unutrašnjost u pitanju, svakako su prvi utisak sedišta! Nema potrebe opisivati ih previše, sasvim je dovoljno reći da su jedna od najlepših u klasi. Ono što je još važnije, možda su i jedna od najboljih! Iako su prilično tvrda, ova sedišta itekako prijaju, jer drže leđa putnika u idelanom položaju, a ispostavilo se da su efikasna i tokom oštrije vožnje. Očigledno je neko u Volkswagenu dobro promislio i zaključio kako će 99 odsto vremena, Golf R provoditi u svakodnevnim gradskim aktivnostima, a ne na trkačkoj stazi, pa je pored udobnosti, obezbeđen i lak ulazak i izlazak iz auromobila, što nije slučaj kod nekih kompaktnih sportista.
 

CAR0776.jpg

 
Pored sedišta, tu su aluminujumske nožne komande i time se, na neki način, završava ozbiljnije koketiranje sa trkačkim šarmom. Ostatak kokpita bi pre mogao da se uporedi sa kvalitetnim premijum modelima. Centralna konzola je u crnom ''klavir laku'', a izostali su materijali poput kompozita ili brušenog aliminijuma. Kratka ručica DSG menjača je sportski stilizovana, kao i prelepi trokraki obruč upravljača.
 

CAR0714.jpg

 
Dolazimo i do motora… Agregat u V6 konfiguraciji je davna prošlost u Golfu sa R oznakom, ali to ne znači da je on manje sportski orijentisan, naprotiv! Iz dva litra radne zapremine izvučeno je 300 konjskih snaga, koje se do sva četiri točka prenose preko efikasne DSG transmisije. Već ovi podaci jasno upućuju na to da su performanse na visokom nivou. Naravno, po smeštanju za upravljač, odmah biram R vozački mod.
 

CAR0808.jpg

 
Ono što me je najviše oduševilo, ali i sve članove redakcije, jeste fantastičan zvuk! Svako ubrzanje je propraćeno prelepim zvukom koji vozača prosto opija i tera da pedalu gasa pritisne još jače. Naravno, tako nešto nije bilo izvodljivo uz pomoć samo četiri cilindra, tako da su se u Volkswagenu poslužili trikom.
 

CAR0755.jpg

 
Između motorskog i putničkog prostora, negde ispod mesta gde se nalaze brisači, smešten je pojačivač zvuka, koji pri svakom ubrzanju, proizvodi dodatni duboki zvuk, karakterističan za motore sa daleko većom radnom zapreminom. Sasvim je sigurno da će mnogi “automobilski puritanci” ovu novotariju kritikovati, ali mislim da je mnogo pametnije pomiriti se sa time, jer će to u budućnosti najverovatnije postati standard.
 

CAR0350.jpg

 
A kakav je Golf R u vožnji!? Možda bi trebalo prvo istaći to da je potpuno drugačiji od modela sa GTI oznakom. Tome ne doprinosi samo više konjskih snaga, već i pogon na sva četiri točka. Ubrzanja su silovita, pogotovo polazak iz mesta mirovanja. Proklizavanja i rasipanja snage gotovo da i nema, tako da sa DSG transmisijom, ovaj automobil dostiže 100 km/h za manje od pet sekundi! Automatska transmisija savršeno obavlja posao, tako da je retko kada potrebno posezati za manuelnim šaltanjem.
 

CAR0386.jpg

 
Pomalo nas je iznenadilo to da čak i u R verziji Golfa, bez obzira na odabrani mod vožnje, Volkswagen ne prepušta sve vozaču. Tako, na primer, kada je transmisija u manuelnom modu i kada se ubrzava, ako vozač zakasni sa prebacivanjem u viši stepen prenosa, umesto njega, to će uraditi sam automobil! To iskusne vozače, koji umeju da iz automobila na pravilan način izvuku maksimum, sigurno iritira, ali je i neophodno kako bi motor bio zaštićen od sve većeg broja manje iskusnih vozača koji bi, nehotice, mogli da oštete motor.
 

CAR0364.jpg

 
Zahvaljujući pogonu na sva četiri točka, srednje brze i sporije krivine se savladavaju neuporedivo efikasnije nego sa modelom GTI. Ipak, ponekad dolazi do podupravljanja, ali samo u situacijama kada vozač baš pretera, a i tada efikasno interveniše elektronska kontrola stabilnosti, tako da se može zaključiti da su vozne karakteristike izuzetne, a ponašanje predvidivo i, pre svega, bezbedno. Takođe, veoma je važno da se napomene da je i pored elektronske kontrole stabilnosti, vozaču ostalo dovoljno prostora za vrhunsku automobilsku zabavu…
 
Danilo Jojić/TopSpeed
preuzeto sa - TopSpeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predstavljen trkački Volkswagen Golf TCR

 

vw%20tcr%20111.jpg

 
Volkswagenova Motorsports divizija je u saradnji sa sportskim odeljenjem Seata napravila koncept sportskog Golfa pripremljenog po TCR specifikacijama.
 

vw%20tcr%2011.jpg

 
Ovaj automobil treba da pomogne u odluci o potencijalnom trkačkom programu za klijente nemačke marke, i to od sezone 2016.
 

vw%20tcr%201.jpg

 
Kao baza je poslužio Golf R, pri čemu je 2.0 litarski turbo motor pojačan na 330KS i 401 Nm, povezan sa DSG menjačem.
 

vw%20tcr%201111.jpg

 
Treba pomenuti da je Golf TCR za nekih 400 mm širi od serijskog primerka, kao i da deo paketa čine i 18-inčni točkovi sa trkačkim gumama, novi branici, hauba sa otvorima za vazduh, upadljivi zadnji spojler, kao i izmenjeni enterijr (zaštitni kavez, trkački volan, jedno trkačko sedište...).
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf R Wagon Wolfsburg Edition

 

134740-vw%20r%201.jpg

 
Volkswagen je u Australiji ponudu Golfa R proširio i novom verzijom Wolfsburg Edition.
Volkswagen Golf R Wagon Wolfsburg Edition će biti dostupan u ograničenoj seriji, pri čemu kupac između ostalog dobija i el. panoramski krov, crne 19-inčne alu točkove, crne retrovizore i krovne nosače, prednja sedišta sa grejanjem, Nappa kožu, sistem koji vozača upozorava na vozilo u mrtvom uglu, City emergency brake sistem, adaptivni cruise control, kao i izbor između tri boje eksterijera (uključujući i ekskluzivnu Oryx White Pearl boju).
 

134741-vw%20r%2011.jpg

 
Za pogon se brine 2.0 turbo benzinac sa 280KS, sa šestostepenim DSG menjačem, a tu je i 4x4 pogon.
 

134742-vw%20r%20111.jpg

 
Wolfsburg Edition je dostupan i kao hatchback, i to po ceni od 56.990 australijskih dolara, dok ovakav karavan košta 58.990 tamošnjih dolara.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf R400 u veoma ograničenoj seriji i skuplji od Audija RS3

 

131620-vw%20r%20111.jpg

 
Francuski mediji su objavili neke ''sočne'' detalje o produkcijskoj verziji Golfa R400. Volkswagen je već potvrdio da će konceptni Golf R400 dobiti svoju produkcijsku verziju, a sada su se pojavile informacije da će biti baziran na obnovljenom Golfu VII, koji će se pojaviti 2017. godine. Francuski magazin L'Automobile Sportive je objavio da će biti proizveden samo mali broj automobila, kao i da će biti skuplji od Audija RS3 Sportback, čija se cena u Nemačkoj kreće od 52.700 evra. Produkcijski automobil bi mogao da nosi oznaku R420, a još uvek nije poznato da li će ga pokretati 2.0 litarski četvorocilindriči TFSI motor ili 2.5 litarski petocilindrični motor iz Audija RS3. Bez obzira na motor, snaga će se prenositi na sva četiri točka putem 4MOTION sistema, a informacija o menjaču za sada nema. Iz Volkswagena je potvrđeno da šestostepeni DSG menjač iz koncepta neće moći izdržati 450 Nm obrtnog momenta. Očekuje se da će produkcijska verzija koncepta od 0 do 100 km/h ubrzavati za 3.9 sekundi pre nego što dostigne elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 280 km/h.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro serijski Volkswagen Golf R400

 

vw%20r%20677.jpg

 

Iz Volkswagena su stigli nagoveštaji da bi uskoro mogao da stigne i najjači Golf R400, koji je još pre dve godine najavljen konceptom. Budući da u Volkswagenu obeležavaju 40 godina Golfa GTI, za ovu godinu pripremaju ''iznenađenje'', nešto ''brzo'', i to već u maju ili junu. To znači da promociju možemo očekivati na skupu tjunera Wörthersee ili na događaju Goodwood Festival of Speed. Za sada nije poznato koji motor će pokrerati ovaj Golf; da li će to biti 2.0 litarski četvorocilindrični turbo ili 2.5 litarski petocilindrični agregat iz Audija RS3. Automobil će sigurno imati pogon na sva četiri točka, a neki izvori kažu da će biti snažniji od koncepta budući da bi trebalo da raspolaže sa 420KS (zato bi na kraju naziv serijskog modela u stvari trebalo da bude VW Golf R420). Podsećanja radi, Golf R400 concept sa 400KS je od 0 do 100 km/h ubrzavao za samo 3.9 sekundi, a mogao je do el. ograničenih 280 km//h. Naravno, pored snažnog motora očekuje se i aero body kit, sportsko oslanjanje, high-performance kočnice, sportski izduvni sistem, novi točkovi, sportski enterijer...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

HPA Volkswagen Golf R sa 740KS

 

 

Tjuner iz Vankuvera. Došao im vlasnik ovog Golfa R i rekao da ima u komšiluku jedan Nissan GT-R, i da želi da mu naprave Golfa koji neće biti sporiji od tog auta.

I, tako nastade ovo... :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak ništa od najjače R verzije Volkswagen Golfa - R420?

 

vw%20r%20677.jpg

 

Mada su nedavno iz Volkswagena stigli nagoveštaji da bi uskoro na tržište mogao da stigne i najjači Golf R (još pre dve godine najavljen konceptom), poslednje glasine kažu da od toga ipak neće biti ništa. Pozivajući se na insajdere iz VW-a, Automotive News piše da je taj projekat Golfa R otkazan, kao poslednica afere Dieselgate. Podsećanja radi, Golf R400 concept je raspolagao sa 400KS, od 0 do 100 km/h je ubrzavao za samo 3.9 sekunde, a mogao je do el. ograničenih 280 km//h. Serijski model je inače trebalo da dobije 2.0 litarski četvorocilindrični turbo ili 2.5 litarski petocilindrični agregat iz Audija RS3, kao i pogon na sva četiri točka. Neki izvori su navodili da je automobil trebalo da bude i snažniji od koncepta budući da se pominjala snaga od 420KS (u tom slučaju naziv modela bi bio VW Golf R420). Međutim, ako se ove poslednje vesti pokažu kao tačne, od serijskog Golfa R400 / R420 neće biti ništa...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

O.CT Tuning Volkswagen Golf R sa 450KS

 

150404-oct%20golf%201.jpg

 

Firma O.CT Tuning za Volkswagen Golf R nudi više paketa za pojačanje snage njegovog 2.0 turbo motora.

 

150405-oct%20golf%2011.jpg

 

Stage 1 znači pojačanje sa serijskih 300KS i 380 Nm na 370KS i 460 Nm, Stage 2 podrazumeva 378KS i 480 Nm, Stage 3 ima 395KS i 505 Nm, a Stage 4 raspolaže sa svih 450KS i 550 Nm obrtnog momenta (modifikovani turbo, interkuler i ECU jedinica).

 

oct%20golf%20111.jpg

 

U paketu su između ostalog i sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i modifikovani DSG menjač i launch control.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf R360S

 

abt%20111111.jpg

 

Volkswagen i tjuner ABT su udružili snage i pripremili su još snažniji Golf R, namenjen kupcima u Švajcarskoj.

 

154320-abt%20111.jpg

 

Tjuneri su se pobrinuli da specijalna i ograničena verzija Golfa R pod nazivom R360S bude ponovo na vrhu kada je reč o snazi. Biće proizvedeno 165 primeraka hatcback verzije, kao i 55 praktičnijih Varianta.

 

154319-abt%201.jpg

 

Pokretaće ih poboljšani 2.0 litarski motor sa turbo punjačem čija snaga je sa 300KS i 380 Nm povećana na 360KS i 460 Nm obrtnog momenta.

 

154322-abt%2011111.jpg

 

Zahvaljujući povećanju snage, Golf R360S od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.7 sekundi, što znači da je za 0.2 sekunde brži od standardnog Golfa R opremljenog DSG menjačem. Standardni model može da postigne elektronski ograničenu brzinu od 250 km/h, dok ova pecijalna verzija dostiže respektabilnih 265 km/h.

 

154321-abt%201111.jpg

 

Kupci mogu da naruče automobil sa šestostepenim manuelnim ili sedmostepenim dual-clutch menjačem. Snaga se prenosi na obe osovine, a svi automobili dolaze sa DCC sistemom (Dynamic Chassis Control), kao i sa sjajnim crnim točkovima, satelitskom navigacijom, kamerom za pogled unazad, kao i specijalnim nalepnicama. Prodaja počinje ovog meseca u Švajcarskoj, po ceni od 50.600 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf R facelift sa 310KS

 

159457-vw%20r%20111.jpg

 

Volkswagen je u novembru prvo prikazao blago osveženi Golf VII u standardnim verzijama, a sada stiže i obnovljeni Golf R modelske godine 2017.

 

159456-vw%20r%2011.jpg

 

Kao i regularni Golf, i ovaj Golf R je pretrpeo manje estetske promene na eksterijeru i u enterijeru (ovde treba pomenuti novi 9.2-inčni displej i kontrolu gestovima), uz bezbednosne i sisteme asistencije vozaču.

 

159455-vw%20r%201.jpg

 

Pod haubom je 2.0 litarski turbo četvorocilindraš sa 310KS i 400 Nm (ranije 300KS i 380 Nm), koji je dostupan i u kombinaciji sa sedmostepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom. Ovde i podatak da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.6 sekundi.

 

159458-vw%20r%201111.jpg

 

Pored hatchback verzije, Golf R se nudi i kao karavanski Variant, pri čemu deo R paketa čine i pogon na sva četiri točka, aero body kit, veći alu točkovi, modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem sa četiri izudvne cevi, jače kočnice, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom.

 

159459-vw%20r%2011111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...