Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Volkswagen i zvanično osnovao R diviziju

Recommended Posts

topgear.jpg Top Gear: 2022. Volkswagen Golf R

 

Najnoviji Volkswagen Golf R je naravno najmoćniji i najbrži Golf ikada, ali novi VW superhatch sa pogonom na svim točkovima je očigledno po prvi put doneo i nešto nemačkog humora/zabave. To je uspeo zahvaljujući pametnom zadnjem diferencijalu i Drift režimu. Da, ovaj Golf može da driftuje :D

Ali, da li je taj trik ono što ljudi zaista žele od razumnog, elegantnog superhatch-a od 316 konja? Ipak je ovo pre svega Golf.

I da li je Volkswagenova bizarna odluka da zameni fizičke dugmiće i logiku, sa ekranom osetljivim na dodir upropastila Golfov osećaj kvaliteta i zrelosti?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: 2022. Volkswagen Golf R

 

Koliko je blizu AMG-u A45? Da li je mnogo bolji od Civic Type R, Focus RS ili Megane RS?

Kao što vidite, namerno nisu pomenuti Audi RS3 ili AMG A45 S jer sa njima ne može ni u istu rečenicu... :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Golf R karavan

 

320 konja, pogon na svim točkovima i veliki gepek, a mnogo je jeftiniji od RS6 :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2022. Volkswagen Golf R

 

Volkswagen zna kako da napravi hothatch. Golf R efektivno predstavlja Golf GTI na steroidima, dajući mu više konjskih snaga, više obrtnog momenta, pogon na sva četiri točka i adaptivno vešanje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviewyoutubelogonew.jpg RedlineReviews: 2022. Volkswagen Golf R

 

Manuelac sa 300 konja i pogonom na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf R 20 Years Edition postavio rekord na Nirburgringu

 

vw golf r 03.jpg

 

Volkswagen je ranije ove godine obeležio 20-godišnjicu svog R Performance odeljenja, a tim povodom je napravljen i specijalni Golf R 20 Years Edition, najmoćniji fabrički Golf do sada. Specijalac je baziran na standardnom Golfu R, ali je ovde 2.0 turbo-motor pojačan na 333KS. Motor je uparen sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, a tu je i pogon sva četiri točka. Ubrzanje do 100 km/h traje 4.6 sekunde i može do el. ograničenih 270 km/h.

 

vw golf r 02.jpg

 

Sada je Volkswagen saopštio da je Golf R 20 Years Edition popravio vreme aktuelnog Golfa R na Nirburgringu za četiri sekunde, budući da je tu legendarnu stazu prešao za 7:47.31 minuta (20,832 km verzija staze).

 

vw golf r 01.jpg

 

Za ovaj model su predviđeni i sportski Akrapovičev sportski izduvni sistem od titanijuma, modifikovani DSG menjač kako bi dao ''primetnu povratnu informaciju prilikom prebacivanja u viši stepen'', Lapiz Blue ili bela boja eksterijera, 19-inčni Estoril aluminijumski točkovi (dostupni i u sjajnoj crnoj boji), gume Michelin Pilot Sport Cup 2, retrovizori u kontrastnoj boji u odnosu na ostatak vozila (plavi na belim automobilima, crni na plavim vozilima), ''20'' oznake na vratima, detalji od ugljeničnih vlakana u unutrašnjosti, kao i plavi ''R'' logo na volanu. Treba napomenuti da će Golf R 20 Years Edition biti dostupan za naručivanje samo u ograničenom vremenskom periodu.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oettinger Volkswagen Golf R

 

ot 03.jpg

 

Iz tjuning kuće Oettinger su povodom 20-godišnjice Golfa R pripremili paket modifikacija za aktuelnu generaciju ovog sportskog kompakta. Ukratko, komplet uključuje novi i izraženiji prednji spliter, aerodinamične produžetke bočnih pragova, dodatni element na difuzoru i dve različite opcije za zadnji spojler.

 

ot 02.jpg

 

Osim toga, Oettingerov Golf R je i niži u poređenju sa standardnim Golfom R i dolazi opremljen novim kompletom aluminijumskih točkova (koji smanjuju težinu za 8 kg), kao i Oettinger kočionim čeljustima.

 

ot 01.jpg

 

Izmena na motoru nema, pa 2.0 turbo-benzinac i dalje raspolaže sa 320KS odnosno 333 KS u Golfu R 20 Years Edition. Snaga se prenosi na sva četiri točka preko sedmostepenog DSG menjača ili šestostepenog manuelnog menjača. Oettinger je već počeo da prima narudžbine za komplet koji će biti dostupan u prvom kvartalu 2023. Cena za ceo paket bez točkova je 2.785 evra, uz dodatnih 1.090 evra za sjajno crnu završnu obradu. Svaka komponenta se takođe može kupiti pojedinačno. U okviru promotivne kampanje, kupci koji paket naruče do 31. oktobra dobijaju popust od 20%.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen R do 2030. godine postaje električan

 

vw golf r 8.jpg

 

Volkswagen je potvrdio da će njihov sportski podbrend R postati potpuno električan do 2030. godine. Nekoliko električnih vozila je već u pripremi, jer nastoji da ''postepeno'' pretvori svoj trenutni opseg u onaj samo za EV. Podbrend se uskladio sa Volkswagenovim širim obećanjem Way to Zero, koji cilja na kompletnu liniju električnih automobila.

 

Volkswagen ističe da ''postepeno pretvara svoj portfolio, sa nekoliko električnih R modela u fazama planiranja'', dodajući: ''Trenutno procenjujemo različite koncepte i mogućnosti, ali ćemo ponuditi samo R modele koji ispunjavaju naše zahteve. Jedno je sigurno: budućnost R-a je električna.'' To znači da bi aktuelni ID modeli mogli da budu prvi u nizu koji će dobiti sportske varijante, sa ID 4 R koji je ranije već nagovestio šef istraživanja i razvoja Tomas Ulbrih. Svi budući potpuno električni modeli su verovatno takođe predviđeni za R tretman, kao što su serijska verzija ID Aero i Project Trinity. Električne varijante aktuelne R serije, kao što su Golf R, Tiguan R i T-Roc R, verovatno će doći samo ako modeli dobiju električne zamene u budućnosti.

 

vw id3 1.jpg

 

''Da bismo postali potpuno električni brend do kraja decenije, već danas preduzimamo neophodne korake za predstojeću transformaciju'', potvrdio je direktor R Reinhold Ivenz. ''Globalno uspešni proizvodi iz Volkswagen R su deo ovog uzbudljivog procesa promena i u budućnosti će predstavljati održivu električnu mobilnost.'' Budući R modeli će zato usvojiti novu električnu SSP platformu Volkswagen grupe. Nije određen vremenski okvir za lansiranje električnih R automobila, ali s obzirom da su mnogi još u fazi planiranja, promocije u drugoj polovini decenije trenutno izgledaju najverovatnije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen za 2024. priprema prvi električni R koncept

 

vw ex1.jpg

 

Volkswagen je nedavno saopštio da njegovo R odeljenje za automobile sa visokim performansama postaje potpuno električno 2030. godine. To znači da će briljantni automobili poput Golfa R nestati te da će njihovo mesto zauzeti niz električnih R modela. Prvobitno se verovalo da će to biti R verzije modela ID.3 i ID.4, ali sada se stvari čine drugačijim. Šef Volkswagen R odeljenja Reinhold Ivenz je u razgovoru za Auto Express rekao da R modeli neće biti bazirani na postojećoj MEB električnoj platformi.

 

''Razgovarali smo o nekoliko koncepata u MEB svetu i nismo uvereni u ono što možemo napraviti s baterijom u ovom trenutku. Ako želimo specifičan MEB R model, on bi trebalo da ima svoju bateriju, a to je toliko skupo da takav automobil trenutno ne planiramo'', kaže Ivenz. Time su isključeni modeli ID.3, ID.4, ID. Aero i ID. Buzz. Oni koji žele snažniji crossover veličine Golfa, moraće da sačekaju. Međutim, dobra vest je da Volkswagen već radi na električnoj platformi sledeće generacije, koja će biti baza za buduće R električne modele. ''Platforma za električne automobile sledeće generacije će omogućiti mnogo vise snage. MEB nije toliko snažna platforma, ali mi ne razmišljamo o konjskim snagama nego o ubrzanju. Ako želimo ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4 sekunde, razgovaraćemo o tome koliko nam je snage potrebno kako bismo to ostvarili'', dodao je Ivenz.

 

On je u tom slučaju govorio o ubrzanju i upravljivosti koje ima Teslin Model Y Performance, a koji razvija više od 450KS. To znači da bi Volkswagenov cilj bio najmanje 500KS. ID. 3 je veličinom bliži Golfu, ali Ivenz smatra da je ID.4 bolji kandidat. ''ID. 4 je bolji koncept jer ima pogon na sva četiri točka, tako da imamo dobru bazu da napravimo R model. Ali, stvari se trenutno brzo menjaju, videćemo'', zaključio je on. Ivenz je takođe otkrio da će Volkswagen pokazati svoj prvi R električni koncept 2024. godine koji će biti uvid u put kojim kompanija ide. Produkcijski model se očekuje najmanje dve godine kasnije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Volkswagen Golf R 20 Years

 

Sa 330 konja ovo je najjači Golf ikada - ali je ovakav Golf R (s motorom SUS) verovatno i poslednji takav:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autosocialukyoutubelogo.jpg AutoSocialUK: VW Golf R 20th anniversary

 

Najbrži Golf ikada, ali sa cenom od preko 55.000 evra...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dolazi električni Volkswagen Golf R

 

vw golf r8 oznake.jpg

 

Hteli mi to ili ne, električni modeli su budućnost, a Volkswagen se sprema za revoluciju u automobilskoj industriji. Svaki brend nastoji da kupce navikne na novu stvarnost. Bolje je to učiniti postepeno umesto da sve okrenete za 180 stepeni. Sledeći korak ovog proizvođača biće električni Volkswagen Golf R, koji se navodno već dizajnira.

 

Deveta generacija popularnog kompaktnog automobila biće lišena motora sa unutrašnjim sagorevanjem. To znači da u ponudi takođe neće biti hibrida (čak ni plug-in). Neki će se možda malo naljutiti, ali morate zapamtiti da Evropska unija planira zabranu prodaje novih automobila s unutrašnjim sagorevanjem od 2035. godine. Kupci se polako sve više uveravaju u model ID.3, ali nema šanse da će moći da zameni sportske modele. Električni automobili ne stvaraju iste emocije, čak i ako imaju bolje performanse od automobila na benzinski pogon. I još mnogo godina mora da prođe da bi ljubitelji konzervativnog automobila zaboravili benzin. Moguće je da će novi vrhunski model ID.2 biti transformisan u Golf GTI. Baziraće se na MEB-Plus platformi prilagođenoj prednjem ili pogonu na sve točkove. Mislimo da je malo rano. Novi Volkswagen Golf R bi mogao da dobije hibridni pogon, što bi bila dobra prelazna faza. Hibridni Volkswagen Golf R se čini puno zanimljivijom idejom, ali tu su i troškovi. Do potpune elektrifikacije je ostalo nekoliko godina, zbog čega će proizvođači postupno izbacivati modele sa sagorevanjem - barem u Evropi koja postaje vrhunski muzej na otvorenom. U Sjedinjenim Državama, Aziji i Južnoj Americi nema tako velikih ograničenja. Plus, porezi su manji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...