Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Volkswagen i zvanično osnovao R diviziju

Recommended Posts

vw%20golf%20r%2011111.jpg
 

Posebna R GmbH divizija baviće se isključivo razvojem sportskih varijanti Volkswagenovih modela, od kojih je nekoliko već prisutno na tržištu. Reč je o modelima iz R serije, posebno dorađenih u VW-ovim radionicama. Nova divizija može se uporediti sa sličnim "kućnim" tjuning jedinicama u Mercedesu (AMG) i BMW-u (M divizija). Trenutno ponudu R odeljenja čine Golf R i Scirocco R, kao i posebni paketi opreme R Line i luksuzne Volkswagen Exclusive komponente. Volkswagen R će postojeću ponudu proširiti i drugim modelima, mada za sada nije potvrđeno koji će tačno modeli dobiti prestižnu oznaku R.

Sedište Volkswagen R-a se nalazi u Warmenauu nedaleko od Wolfsburga i zapošljava više od 350 radnika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam Shaft Volkswagen Golf R sa 325KS

cam%20shaft%20golf%20r%2011.jpg

Nemački Cam Shaft sada kupcima nudi i VW Golf R sa zanimljivim eksterijerom (narandžasta boja je nazvana "Electric Orange"), kao i pojačanim 2.0 litarskim motorom.

cam%20shaft%20golf%20r%201.jpg

Dok fabrički Golf R raspolaže sa 270KS i 350 Nm obrtnog momenta, Cam Shaft je svoju verziju pojačao na 325KS i 430 Nm.

cam%20shaft%20golf%20r%20111.jpg

U paketu su takođe i Tarox kočioni sistem, H&R sportske orpuge, kao i set crnih OZ Ultraleggera točkova (sa narandžastim akcentima).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

SchwabenFolia Volkwagen Golf R sa 330 KS

sf%20vw%20golf%20r%201.jpg

Odmah nakon Cam Shafta, još jedna nemačka firma je predstavila svoj modifikovani Volkswagen Golf R.

sf%20vw%20golf%20r%2011.jpg

To je SchwabenFolia koji je 2,0 litarski turbo motor pojačao sa fabričkih 270 KS na 330 KS, a ovaj Golf R u mat gunmetal sivom izdanju je dobio i novi Atomic Warbird sportski izduvni sistem (može da generiše do 130 dB), modifikovano ogibljenje i set 19-inčnih BBS alu točkova u Fire Red High Gloss boji i sa Dunlop gumama 235/35-19

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Polo R WRC Limited Edition

91111-vw%20polo%20wrc%201.jpg

Pored trkačkog Pola R WRC, Volkswagen je predstavio i novo specijalno izdanje Pola - Polo R WRC Limited Edition.

91112-vw%20polo%20wrc%2011.jpg

Volkswagen će Polo R WRC Limited Edition ponuditi u ograničenoj seriji od 2.500 primeraka, i to po ceni koja će u Nemačkoj iznositi 33.900 eura (sa uključenim tamošnjim porezom).

91113-vw%20polo%20wrc%20111.jpg

Pored aero body kit-a, u paketu su i Cagliari alu točkovi od 18 inča, plava kočiona klešta, plave i sive trkačke trake, sportski podešeno ogibljenje, gloss black retrovizori, R WRC oznake, dve izduvne cevi, doterani enterijer (sportska sedišta sa WRC logom, sportski volan sa alkanatarom, alu pedale...) i 4Motion pogon na sva četiri točka, dok je pod haubom 2.0 TSI motor sa 220KS i 350 Nm obrtnog momenta (u paru sa šestostepenom manuelnom transmisijom). Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 6.4 sekunde, a maksimalna brzina 243 km/h.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Volkswagen Golf R sa više od 300KS?

92660-vw%20golf%20111.jpg

Pozivajući se na insajdera iz Volkswagena, Britanski magazin Auto Express piše da bi novi Golf R mogao da raspolaže sa više od 300KS, kao i to da se očekuje da bude pristupačniji od svog prethodnika. Pod haubom će u svakom slučaju nalaziti 2,0 litarski turbo benzinac, pogon će biti na sva četiri točka, a novi Golf R biće za oko 100 kg teži od Golfa GTI (prethodni Golf R je inače imao 150 kg više od Golfa VI GTI).

Takođe, novi Golf R će između ostalog dobiti i elektronsku kontrolu stabilnosti koja će moći da se dekativira, kao i novi sportski izduvni sistem, dok se premijera očekuje u septembru, na Salonu automobila u Frankfurtu (prodaja se međutim očekuje početkom 2014. godine).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Novi Volkswagen Golf R na Salonu u Frankfurtu
 
92660-vw%20golf%20111.jpg
 
Po poslednjim vestima, novi Volkswagen Golf R bi trebalo da raspolaže sa 300KS, a isporuke kupcima bi trebalo da startuju početkom 2014. godine. Pod haubom će u svakom slučaju nalaziti 2.0 litarski turbo benzinac (sa 300KS i 380 Nm obrtnog momenta), pogon će biti na sva četiri točka, a novi Golf R biće za oko 100 kg teži od Golfa GTI (prethodni Golf R je inače imao 150 kg više od Golfa VI GTI).
Po sadašnjim informacijama, novi Golf R će od 0 do 100 km/h ubrzavati za 4.8 sekundi, dok će maksimalna brzina iznositi 250 km/h. Takođe, novi Golf R će između ostalog dobiti i elektronsku kontrolu stabilnosti koja će moći da se dekativira, kao i novi sportski izduvni sistem, dok se premijera očekuje u septembru, na Salonu automobila u Frankfurtu.
Cena? Oko 40.000 evra...
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Novi Volkswagen Golf R: novi render
 
vw%20golf%20r.jpg
 
Novi Volkswagen Golf R bi trebalo da raspolaže sa 300KS, a isporuke kupcima bi trebalo da startuju početkom 2014. godine.
Pod haubom će u svakom slučaju nalaziti 2.0 litarski turbo benzinac (sa oko 300KS i 380 Nm obrtnog momenta), pogon će biti na sva četiri točka, a novi Golf R biće za oko 100 kg teži od Golfa GTI (prethodni Golf R je inače imao 150 kg više od Golfa VI GTI). Po sadašnjim informacijama, novi Golf R će od 0 do 100 km/h ubrzavati za 4.8 sekundi, dok će maksimalna brzina iznositi 250 km/h.
Takođe, novi Golf R će između ostalog dobiti i elektronsku kontrolu stabilnosti koja će moći da se dekativira, kao i novi sportski izduvni sistem, dok se premijera očekuje u septembru, na Salonu automobila u Frankfurtu.
Cena? Oko 40.000 evra...
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Novi Volkswagen Golf R na Salonu u Frankfurtu
 
101338-vw%20golf%20r.jpg
 
Novi Volkswagen Golf R bi trebalo da raspolaže sa 300KS, a isporuke kupcima bi trebalo da startuju početkom 2014. godine.
Pod haubom će se u svakom slučaju nalaziti 2,0 litarski turbo benzinac (sa oko 300KS i 380 Nm obrtnog momenta), pogon će biti na sva četiri točka, a novi Golf R biće za oko 100 kg teži od Golfa GTI (prethodni Golf R je inače imao 150 kg više od Golfa VI GTI). Po sadašnjim (nezvaničnim) informacijama, novi Golf R će od 0 do 100 km/h ubrzavati za 4.8 sekundi, dok će maksimalna brzina iznositi 250 km/h. Takođe, novi Golf R će između ostalog dobiti i elektronsku kontrolu stabilnosti koja će moći da se dekativira, kao i novi sportski izduvni sistem, dok se premijera očekuje u septembru, na Salonu automobila u Frankfurtu.
Cena? Oko 40.000 evra...
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Novi Volkswagen Golf R: prve zvanične slike
 
vw%20golf%20r%2043.jpg
 
Nezvanične informacije su sada i potvrđene, novi Volkswagen Golf R raspolaže sa 300KS, a zvanična svetska premijera će biti održana sledećeg meseca na Salonu automobila u Frankfurtu. Dakle, pod haubom se nalazi 2.0 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 221 kW/300KS pri 5500-6200 o/min. i 380 Nm obrtnog momenta pri 1800-5500 o/min., pogon je na sva četiri točka, a izbor menjača se svodi na šestostepeni manuelni i opcioni šestostepeni DSG. Novi Golf R sa manuelnim menjačem će od 0 do 100 km/h ubrzavati za 5.1 sekundu, sa DSG-om za 4.9 sekundi, dok će maksimalna brzina u oba slučaja iznositi elektronski ograničenih 250 km/h.
 
vw%20golf%20r%20433.jpg
 
Takođe, novi Golf R je između ostalog dobio i sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, aero body kit, ''Cadiz'' alu točkove od 18 inča sa gumama 225/40 (opciono i od 19 inča), modifikovano ogibljenje (za 20 mm je niži od običnog Golfa i za 5 mm od Golfa GTI), XDS, DCC sistem (sa četiri moda – Eco, Normal, Individual i Race), bi-xenon prednja svetla, LED zadnja svetla, kao i jače kočnice i dorađeni enterijer (alkantara, sportski trokraki volan...). Verzija sa manuelnim menjačem po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju goriva od 7.1 l/100 km i emisiju CO2 od 165 grama po km, a sa DSG-om troši 6.9 l/100 km i emituje 159 grama CO2 po km.  
Što se cene tiče, ona za novi Golf R u Nemačkoj iznosi 38.325 evra.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
B&B Volkswagen Polo R WRC Street

 

bb%20polo%201.jpg

 

Dok standardni Volkswagen Polo R WRC sa 2.0 TSI motorom raspolaže sa 162 kW/220KS i 350 Nm obrtnog moemnta, nemački tjuner B&B Automobiltechnik nudi nekoliko paketa za njegovo pojačanje, pri čemu najjači paket podrazumeva 362KS. Dakle, najjači B&B Volkswagen Polo R WRC Street ima 266 kW/362KS i 510 Nm, ubrzanje do 100 km/h traje 5.2 sekunde, dok je najveća brzina povećana sa 243 na 270 km/h.

 

bb%20polo%2011.jpg

 

Drugi B&B paketi za ovaj VW Polo podrazumevaju pojačanje na 280KS i 420 Nm, 310KS i 450 Nm i na 326KS i 475 Nm. Paket zaokružuju i modifikovano ogibljenje i jače kočnice, dok je u pripremi i novi B&B aero body kit.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Obustavljena proizvodnja Volkswagen Scirocca R

 

vw%20scirocco%2090.jpg

 

Ako je verovati najnovijim izveštajima, Volkswagen je obustavio proizvodnju Scirocco R modela. Iako vest zvuči apokaliptično, kompaktni sportista je navodno prestao da silazi sa pokretne trake jer je nemački proizvođač prestao da proizvodi EA113 turbo motor. Iako će mnogi fanovi ostati razočarani ukidanjem njihovog ljubimca, izgleda će osvežena verzija ''običnog'' Scirocca biti predstavljena sledećeg proleća na auto showu u Ženevi, a postoje naznake da ga odlikovati evolucijski dizajn i da će biti opremljen novom prednjom maskom sa prepravljenom prednjom rešetkom i unapređenim svetlima. Opcije motora će najverovatnije biti iste kao i kod novog Golfa, a u ponudu bi jednog dana trebalo da se vrati i Scirocco R opremljen novim EA888 agregatom koji razvija 300KS i 380 Nm obrtnog momenta.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Volkswagen Polo R sa 250KS na sajmu u Ženevi

 

108459-vw%20polo%20r%2011.jpg

 

Imajući u vidu uspeh Volkswagen Pola R u WRC šampionatu, ne iznenađuje činjenica da će nemačka marka uskoro ponuditi i standardnu, civilnu verziju Pola R. To bi moglo da se desi već početkom marta, na sajmu automobila u Ženevi, kada bi trebalo da se pojavi i restilizovana verzija standardnog Pola.

 

108458-vw%20polo%20r%201.jpg

 

U svakom slučaju, VW Polo R će pokretati 2.0 litarski četvorocilindrični turbo motor sa 250KS, u paru sa šestostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznositi manje od 6 sekundi, dok će majveća brzina biti ograničena na 250 km/h. U paketu će biti i 4Motion pogon na sva četiri točka, sportski podešeno ogibljejnje, novi izduvni sistem sa dve izduvne cevi, jače kočnice, par novih aerodinamičkih dodataka, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Volkswagen Golf R Evo na sajmu u Pekingu?

 

101918-vw%20golf%20r%2043.jpg

 

Prema poslednjim vestima, Volkswagen bi na ovogodišnjem sajmu automobila u Pekingu mogao da predstavi i Golf R Evo. Britanski mediji prenose informacije insajdera koji kažu da će Golf R Evo u Pekingu biti promovisan u formi koncepta, kao i to da je moguća i serijska verzija. Kako bilo, Golf R Evo će pre svega karakterisati manja težina, zahvaljujući između ostalog krovu i drugim karoserijskim delovima od ugljeničnih vlakana. Takođe, moguće da Golf R Evo ostane i bez zadnjih sedišta i da dobije nove, lagane točkove. Pod haubom bi trebalo da bude 2.0 litarski četvorocilindrični turbo motor sa više od 300KS (koliko ima standardni Golf R), dok bi ubrzanje od 0-100 km/h trebalo da bude manje od 4.9 sekundi.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
B&B Volkwagen Golf R sa 420 KS

 

bb%20golf%201.jpg

 

B&B Automobiltechnik se pobrinuo za pojačanje najjačeg serijskog VW Golfa R koji posle njihovog tretmana može da raspolaže i sa 420KS. U ponudi je u stvari nekoliko paketa za pojačanje. Prvi podrazumeva pojačanje sa serijskih 300KS i 380 Nm na 360KS i 450 Nm (po ceni od 1.298 evra), drugi paket na 385KS i 480 Nm (3.950 evra), a treći paket na 420KS i 530 Nm (po ceni od 9.850 evra - B&B turbo, sportski izduvni sistem, reprogramirana ECU jedinica...).  

 

bb%20golf%2011.jpg

 

B&B nije saopštio podatke o ubrzanju za verziju od 420KS, ali je objavio da verzija sa 385KS do 100 km/h ubrzava za 4.5 sekunde, a do 200 km/h za 17.5 sekundi.

 

bb%20golf%20111.jpg

 

Tu su takođe i novi alu točkovi od 20 inča, modifikovano ogibljenje, kao i jači kočioni sistem.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ABT Volkswagen Golf R sa 370 KS

 

abt%20r%201.jpg

 

Izgleda da 300 konja u serijskom VW Golfu R nije dovoljno pa su u ABT Sportsline tjuning kući pripremili još jače izdanje ovog Golfa. Tačnije, umesto sa serijskih 221 kW/300KS i 380 Nm, ABT Golf R raspolaže sa 272 kW/370KS i 460 Nm obrtnog momenta, a ovo pojačanje će vlasnika košta 2.349 evra.

 

abt%20r%2011.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h je smanjeno sa 5.1 na 4.5 sekunde, dok je maksimalna brzina povećana sa 250 na 265 km/h. ABT za Golf R u ponudi ima i set novih točkova, kao i aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor, ABT maska i kućišta retrovizora, ''obrve'' za prednja svetla).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volkswagen priprema EVO varijantu Golfa R

 

111389-vw%20golf%20gti.jpg

 

To što Golf na slici nosi GTI oznake i nalepnicu koja upućuje na to da se njime pozabavio nemački tjuner Wiechers Sport ne znači da je to i tačno. Ispod te suptilne maske trebalo bi da se krije atraktivnija verzija Golfa R koja bi trebalo da se zove Golf R EVO. Ovaj model će biti lakši i snažniji od aktuelnog R primerka, a mogli bi da ga vidimo na sajmu u Pekingu ili Wörtherseeu u sledeća dva meseca.

 

U blizini Nirburgringa je ovih dana primećen zanimljiv primerak Golfa. Iako njegov izgled treba da zavara na to da je ovde reč tek o tjuniranoj verziji aktuelnog GTi-a koju potpisuje nemački takmičarski tim u WTCC-u iz Nienburga, prisutnost ovog automobila u Volkswagenovom boksu na Nirburgringu govori nešto potpuno drugo. Upravo to, ali i registarske oznake koje se povezuju uz VW koncern upućuju na to da je ovo test primerak jačeg Golfa. Prema određenim nagađanjima to je novi Golf R EVO.

Novi Golf R EVO bi dakle trebalo da bude snažniji i lakši od R varijante. Njegov doterani 2.0 litarski turbo će razvijati više od 300KS sa kojima raspolaže Golf R, a karbonski krov, poklopac motora i ostale metode smanjenja mase trebalo bi da mu donesu 100 kg manje i omoguće sprint do stotke za 4.6 s. Da je reč o opakijoj verziji Golfa otkrivaju i kavez u njegovoj putničkoj kabini, sportska sedišta i niže oslanjanje.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volkswagen Golf R 400 ipak u proizvodnji

 

vw%20r%20677.jpg

 

Mada se pre nekoliko dana pominjalo da je VW Golf R 400 samo koncept, poslednje vesti kažu da će ovaj ekstremni Golf ipak završiti u serijskoj proizvodnji. To je za Car & Driver potvrdio i Heinz-Jakob Neusser, šef za istraživanje i razvoj u Volkswagenu. Ipak, u vesti se ne pominje kada će tačno početi njegova proizvodnja, a nije poznato da li će se prodavati u Americi.

 

vw%20r%2067.jpg

 

Podsećanja radi, Golf R 400 concept raspolaže sa svih 400KS i 450 Nm, u kombinaciji sa DSG menjačem. Budući da je težina vozila 1420 kg, to znači da odnos težina/snaga iznosi 3,55 kg po 1KS. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.9 sekundi, dok je najveća brzina el. ograničena na 280 km/h. Takođe, u paketu su i wide body kit (modifikovani branici, spojleri, set pragova, proširenja blatobrana), crni krov, retrovizori od ugljeničnih vlakana, novi alu točkovi od 19 inča, pogon na sva četiri točka, jači kočioni sistem, novi izduvni sistem sa dve centralno postavljene izduvne cevi i izmenjeni enterijer (alkantara, koža, detalji od ugljeničnih vlakana, nova sportska sedišta...).

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...