Yugiša 0 Posted June 7, 2012 (edited) Zanima me koje bih opruge mogao da kupim da odgovaraju za HGT-a ceo set da ga spustim bilo nove ili polovne svaka informacija bi mi dobro došla Cene gde ima da se nabavi i tako.Hvala unapred Edited June 9, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 7, 2012 Kucaj Koni opruge na guglu i nadji njihov sajt u Srbiji i vidi tamo, trebalo bi da ima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Tuborg 37 Posted June 7, 2012 Evohttp://www.amortizerikoni.com/katalog/sportske-opruge-fiat-punto.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yugiša 0 Posted June 7, 2012 Aha,hvala bitno da znam da odgovara Još da vidim jel bi sam radio ili nekom to iskusnijem da prepustim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yugiša 0 Posted June 9, 2012 I pitanje da li bi te opruge vršile funkciju na fabričkim amortizerima Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted June 10, 2012 KoNi zapravo ne pravi opruge, nego za njih to radi H&R. U svakom slučaju su za preporuku, baš kao i amortizeri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yugiša 0 Posted June 10, 2012 Dobro to sam na drugoj strani isto čuo Ali mene zanima da li bi bilo dobro staviti opruge koje Koni pravi(ili već ko pravi za njih) na fabričke amorte od HGT-a čuo sam da su isti kao na JTD-u,da li bi imalo efekat ili bi to bilo samo vizuelno i bez prave namene što me ne zanima Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 10, 2012 Zavisi sta je tebi prava namena... Te zamenske opruge su u 99% slucajeva tvrdje od 20 do 30% od fabrickih i za 95% ljudi su i te pretvrde i auto je kamen i lezi kao peNgla, a ako zelis vrhunske performanse to ne moze bez opruga koje su minimum 2-3 puta tvrdje od fabrickih a to u 99% slucajeva znaci stavljanje stelujucih po visini amortizera jer su te opruge toliko tvrdje obicno... Bice poboljsanja u lezanju, ne samo u izgledu ali realno nije to nista tako drasticno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yugiša 0 Posted June 10, 2012 Pa štelujući amorti su mi prevelika investicija iskreno Želeo bih da malo bolje leži,samim tim što će biti niži mislim da će se to ostvariti do neke mere možda uz još neke distancere,naravno tu je malo i do izgleda biće lepše,ali bitno mi je da tvrđe opruge ne skrate znatno vek trajanja fabričkih amorta ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 11, 2012 Pa nece tvrdje opruge skratiti zivot amortizerima ali ako nisu dovoljno tvrde za tu visinu koji spustaju mogu brze da propadnu i oslanjanje nece raditi na odgovarajuci nacin... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yugiša 0 Posted June 11, 2012 Znači radile bi posao,po mogućstvu nove uzeti I oprostiti se od bubrega haha Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted June 11, 2012 Stelujuce amorte imas za ~20k din nove u ap sportu (ako se dobro secam). Ne znam koji je proizvodjac niti kako su se pokazali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yugiša 0 Posted June 11, 2012 Znam da ima gledao sam,ali ne bih toliko da ulažem a i nemam Tako da bi opruge za prvu ruku bile dobar posao čini mi se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted July 1, 2014 Tražim neke opruge za Punta 1.2 8V. Znam da su nove najbolje ali .... Da li uzeti polovne i očuvane i kako znati da li su očuvane?Evo ove su npr. fabričke sa Punta 1.3 mjet-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 1, 2014 Ako su leva i desna jednake duzine, ako nije kao kifla i ako rdja nije tolika da je pojela deo zice tj ako je rdja samo povrsinska jer je skinuta farba, nemas problema... Jedina stvar kod stranih vozila je to da li je benzinac ili dizelas ili neka "sportska" varijanta pa mogu zavisiti rezultati nakon ugradnje... Quote Share this post Link to post Share on other sites