dussan 0 Posted July 30, 2012 Sta ga znam...Mada sumnjam da je mahanicki problem,jer je sve proradili kada sam skinuo komp sa struje i ponovo ga prikacio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted July 30, 2012 jel si pokusao sa drugim (rezervnim kljucem) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 30, 2012 Svi simptomi ukazuju na ECU !Verujte mi , znam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussan 0 Posted July 30, 2012 Nemam rezervni kljuc,tj imam ali on nema kod tj mogu samo da otkljucam auto sa njim...I ja mislim da komp brljavi nesto,samo ne znam kako da resim.Menja se ceo ili ima nekog leka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemke 92 Posted November 8, 2012 (edited) Imam problem sa strujom.. Nece da upali.. vergla i nista.. kad dam kontakt pocne da zveci crveni relej 12V 30A (kupljen nov 1900din ) za paljenje i gasenje.Nema dovoljno struje u pumpi za gorivo, nece da vuce gorivo? Da nije mozda izgubio neku masu? Ne znam sta da radim molim za neku pomoc ako neko zna mozda sta je? pozdrav... Edited November 9, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 9, 2012 probaj dovedi direktno sturuju na pumpu,vidi sta ce se desiti,jesi li merio pritisak koji pumpa daje,vidim da si iz zemuna,pozovi gorana,odvezi/odslepaj auto kod njega.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemke 92 Posted November 9, 2012 Odslepao sam auto kod elektricara Bebeta u zemunu.. pa cemo videti sta je... hvala i pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
xalexas 84 Posted November 9, 2012 (edited) Imam sličan problem kao na početku teme. Meni se ne gasi kad ga palim kad je hladan ali zato isto trokira jedno 10-tak sekundi a na auspuhu pravi oblak belog dima. Posle tih 10-20 sekundi radi normalno i nema belog dima. Menjao svećice i kablove i radio OK 2 meseca i posle opet isto. Ako je neko rešio problem nek napiše ovde. Sramota me da više smaram majstora. Na dijagnostici je sve čisto, ne prijavljuje ni jednu grešku. Kad je topao pali bez trokiranja. Edited November 9, 2012 by Sasha70 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted November 9, 2012 Jel ti neko proveravao da nije otisao dihtung glave? Quote Share this post Link to post Share on other sites
xalexas 84 Posted November 9, 2012 (edited) Nisam proveravao dihtung glave. Koji su još simptomi kod dihtunga glave? Koliko se sećam kad rikne dihtung, creva za vodu budu tvrda. Kod mene su normalno meka. Edited November 9, 2012 by Sasha70 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted November 9, 2012 Proveravaj nivo rashladne tecnosti da li ti nestaje, teze verglanje kod prvog paljenja, da li su ti neke svecice kojim slicajem bele kad ih skines? To su u glavnom oni vidljiviji simptomi. Kod mene je bio slucaj da je probio dihtung a da je trosio bas neprimetno vode pa je utvrdjeno merenjem koncentracije gasova u boci za rashladnu tecnost . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
xalexas 84 Posted November 9, 2012 Troši antifriz, ali curi negde na crevima. Danas sam uradio novi plin i izmenjao sva creva pa ćemo da vidimo da li će sad da troši. Sutra ću da skinem svećice da iskontrolišem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted November 9, 2012 Proveri pa napisi sta si zatekao, potrazi negde na netu imas slike kako treba da izgledaju svecice kad je dobro sagorevanje a kako ako nije, naravno ako nisi vec upucen u to. U svakom slucaju ne smeju biti bele Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemke 92 Posted November 13, 2012 Kod mene resen problem... otisle instalacije...zamenjene instalacije i sad radi ko mina... pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
masinac 4 Posted October 21, 2014 Gde se FIZICKI nalazi ANLASER kod lancije Y, nikako ne mogu da ga vidim?????? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 21, 2014 Ispod usisne grane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 22, 2014 izmedju usisne i kucista menjaca,zvona ,enjaca,kako god...samo,ovo nije u odgovarajucoj temi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran011 9 Posted March 8, 2019 On 3/15/2010 at 12:59 PM, vladacukteras said: Imam problem na Lancia y 2002 god,prvo paljenje nebitno da lije -10 ili +10 kad ga upalim odradi par sekundi ijednostavno se ugasi bez ikakvog trokiranja kad zaverglam drugi put uopali na tri klipa i tako radi 5-6 sek. i dok tako radi auto se trese ceo i onda sve odjednom normalno.Promenuo sam bobine,svecice i kablove i nije se desavalo 10 dana to i onda sve opet isto.Sta mislite sta je jos ostalo da pogledam posto vise nemam zivaca da idem kod majstorqa svake nedelje i da menjam delove koji nisu bili uzrok da nazovem kvara.Auto posle toga ide normalno ali to prvo paljenje me brine Isti problem imam, kako li je ovaj resio problem? Ništa nije napisao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted March 8, 2019 Probati isključiti Map senzor Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran011 9 Posted March 8, 2019 (edited) Hvala, videcu sutra sa majstorom. Veceras je počeo i da ima nemiran rad na ler gasu kao da podrhtava. Edited March 8, 2019 by zoran011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
xalexas 84 Posted March 8, 2019 Dihtung glave motora je kod mene bio problem. Uđe malo antifriza u cilindar i radi tako na tri cilindra dok ne izbaci antifriz na izduv. Kad izbaci sav antifriz iz cilindra, radi normalno. Proveri da li ti podiže nivo antifriza u ekspanzionoj posudi. Zagreješ motor do radne temperature i onda voziš bar 3km na 3000obr. Ako je probio dihtung verovatno će ti nabiti pritisak u ekpanzionoj posudi i možda isterati antifriz na čep. Dva puta sam menjao taj dihtung u roku od 2 godine. 1 zoran011 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran011 9 Posted March 12, 2019 Zamenio kablove i svecice I sad je okej,bar ova 3 dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted September 5, 2021 (edited) On 3/8/2019 at 9:14 PM, xalexas said: Dihtung glave motora je kod mene bio problem. Uđe malo antifriza u cilindar i radi tako na tri cilindra dok ne izbaci antifriz na izduv. Kad izbaci sav antifriz iz cilindra, radi normalno. Proveri da li ti podiže nivo antifriza u ekspanzionoj posudi. Zagreješ motor do radne temperature i onda voziš bar 3km na 3000obr. Ako je probio dihtung verovatno će ti nabiti pritisak u ekpanzionoj posudi i možda isterati antifriz na čep. Dva puta sam menjao taj dihtung u roku od 2 godine. Kod mene su ovi simptomi sto si naveo,ali majstor kaze da ne vidi da je dihtung u pitanju.Inace nema one skrame od majoneza ni na cepovima ni na sipci za ulje.Inace menjan hladnjak vode. i nekad pri paljenu je takav oblak dima da se nista ne vidi par sekundi.ne dize temp i uredno pali ventilator .Kad se ohladi motor, antifriz se povuce nazad da se ne vidi uopste u prelivnoj posudi.Dihtung ili ne? Edited September 5, 2021 by mitros Quote Share this post Link to post Share on other sites
xalexas 84 Posted September 5, 2021 Promeni majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted September 5, 2021 4 hours ago, xalexas said: Promeni majstora. Pa to je taj drugi Quote Share this post Link to post Share on other sites