Jump to content
FAS Goran
vladacukteras

Lancia Y 1.2 8v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Sta ga znam...Mada sumnjam da je mahanicki problem,jer je sve proradili kada sam skinuo komp sa struje i ponovo ga prikacio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam rezervni kljuc,tj imam ali on nema kod tj mogu samo da otkljucam auto sa njim...I ja mislim da komp brljavi nesto,samo ne znam kako da resim.Menja se ceo ili ima nekog leka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa strujom.. Nece da upali.. vergla i nista.. kad dam kontakt pocne da zveci crveni relej 12V 30A (kupljen nov 1900din :rant: ) za paljenje i gasenje.

Nema dovoljno struje u pumpi za gorivo, nece da vuce gorivo? Da nije mozda izgubio neku masu? Ne znam sta da radim molim za neku pomoc ako neko zna mozda sta je? pozdrav...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

probaj dovedi direktno sturuju na pumpu,vidi sta ce se desiti,jesi li merio pritisak koji pumpa daje,vidim da si iz zemuna,pozovi gorana,odvezi/odslepaj auto kod njega..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odslepao sam auto kod elektricara Bebeta u zemunu.. pa cemo videti sta je... hvala i pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam sličan problem kao na početku teme. Meni se ne gasi kad ga palim kad je hladan ali zato isto trokira jedno 10-tak sekundi a na auspuhu pravi oblak belog dima. Posle tih 10-20 sekundi radi normalno i nema belog dima. Menjao svećice i kablove i radio OK 2 meseca i posle opet isto. Ako je neko rešio problem nek napiše ovde. Sramota me da više smaram majstora. Na dijagnostici je sve čisto, ne prijavljuje ni jednu grešku. Kad je topao pali bez trokiranja.

Edited by Sasha70

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam proveravao dihtung glave. Koji su još simptomi kod dihtunga glave? Koliko se sećam kad rikne dihtung, creva za vodu budu tvrda. Kod mene su normalno meka.

Edited by Sasha70

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveravaj nivo rashladne tecnosti da li ti nestaje, teze verglanje kod prvog paljenja, da li su ti neke svecice kojim slicajem bele kad ih skines? To su u glavnom oni vidljiviji simptomi. Kod mene je bio slucaj da je probio dihtung a da je trosio bas neprimetno vode pa je utvrdjeno merenjem koncentracije gasova u boci za rashladnu tecnost . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troši antifriz, ali curi negde na crevima. Danas sam uradio novi plin i izmenjao sva creva pa ćemo da vidimo da li će sad da troši. Sutra ću da skinem svećice da iskontrolišem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri pa napisi sta si zatekao, potrazi negde na netu imas slike kako treba da izgledaju svecice kad je dobro sagorevanje a kako ako nije, naravno ako nisi vec upucen u to. U svakom slucaju ne smeju biti bele ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene resen problem... otisle instalacije...zamenjene instalacije i sad radi ko mina... pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

izmedju usisne i kucista menjaca,zvona ,enjaca,kako god...samo,ovo nije u odgovarajucoj temi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/15/2010 at 12:59 PM, vladacukteras said:

Imam problem na Lancia y 2002 god,prvo paljenje nebitno da lije -10 ili +10 kad ga upalim odradi par sekundi ijednostavno se ugasi bez ikakvog trokiranja

kad zaverglam drugi put uopali na tri klipa i tako radi 5-6 sek. i dok tako radi auto se trese ceo i onda sve odjednom normalno.Promenuo sam bobine,svecice i kablove i nije se desavalo 10 dana to i onda sve opet isto.Sta mislite sta je jos ostalo da pogledam posto vise nemam zivaca da idem kod majstorqa svake nedelje i da menjam delove koji nisu bili uzrok da nazovem kvara.Auto posle toga ide normalno ali to prvo paljenje me brine

Isti problem imam, kako li je ovaj resio problem? Ništa nije napisao. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dihtung glave motora je kod mene bio problem. Uđe malo antifriza u cilindar i radi tako na tri cilindra dok ne izbaci antifriz na izduv. Kad izbaci sav antifriz iz cilindra, radi normalno. Proveri da li ti podiže nivo antifriza u ekspanzionoj posudi. Zagreješ motor do radne temperature i onda voziš bar 3km na 3000obr. Ako je probio dihtung verovatno će ti nabiti pritisak u ekpanzionoj posudi i možda isterati antifriz na čep. Dva puta sam menjao taj dihtung u roku od 2 godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/8/2019 at 9:14 PM, xalexas said:

Dihtung glave motora je kod mene bio problem. Uđe malo antifriza u cilindar i radi tako na tri cilindra dok ne izbaci antifriz na izduv. Kad izbaci sav antifriz iz cilindra, radi normalno. Proveri da li ti podiže nivo antifriza u ekspanzionoj posudi. Zagreješ motor do radne temperature i onda voziš bar 3km na 3000obr. Ako je probio dihtung verovatno će ti nabiti pritisak u ekpanzionoj posudi i možda isterati antifriz na čep. Dva puta sam menjao taj dihtung u roku od 2 godine.

Kod mene su ovi simptomi sto si naveo,ali majstor kaze da ne vidi da je dihtung u pitanju.Inace nema one skrame od majoneza ni na cepovima ni na sipci za ulje.Inace menjan hladnjak vode. i nekad pri paljenu je takav oblak dima da se nista ne vidi par sekundi.ne dize temp i uredno pali ventilator .Kad se ohladi motor, antifriz se povuce nazad da se ne vidi uopste u prelivnoj posudi.Dihtung ili ne?

Edited by mitros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...