Jump to content
FAS Goran
vladacukteras

Lancia Y 1.2 8v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Imam problem na Lancia y 2002 god,prvo paljenje nebitno da lije -10 ili +10 kad ga upalim odradi par sekundi ijednostavno se ugasi bez ikakvog trokiranja

kad zaverglam drugi put uopali na tri klipa i tako radi 5-6 sek. i dok tako radi auto se trese ceo i onda sve odjednom normalno.Promenuo sam bobine,svecice i kablove i nije se desavalo 10 dana to i onda sve opet isto.Sta mislite sta je jos ostalo da pogledam posto vise nemam zivaca da idem kod majstorqa svake nedelje i da menjam delove koji nisu bili uzrok da nazovem kvara.Auto posle toga ide normalno ali to prvo paljenje me brine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odakle si Vlado? Kad si kupio auto, kada je problem počeo da se javlja...Blesavo zvuči, ali meni liči na trule kablove. Mislim da bi bilo ozbiljno da malko promeniš majstora i upoznaš nekog ozbiljnog autoelektričara ili automehaničara. Kako je opisano, kvar izgleda banalno, neka od svećica ne dobija struju, posle se kontakt uspostavlja, a uzrok tome može biti samo STRUJA?. Čuvaj živce - nadji "pismenog" strujaša - sredi problem.

"Promenio si bobine, kablove...a jel si baš sve promenio ili "odnekle-donekle". Kako stoji sa masama na tom vozilu. Kakav ti je akumulator? Da ne gubiš negde struju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Iz Sapca sam,uzeo sam ga u novembru prosle god i desavalo mi se dva tri meseca posle kupovine npr. kad zaboravim da iskljucim grejace zadnjeg stakla ili grejane da kad ga upalim pocne da radi na tri klipa. Promenio sam prvo bobine i prestalo je da bi mi posle desetak dana poceo opet onda sam promenuo kablove i svecice medjutim nista.

Pre nego sto sam promenio bobine isao je na dijagnostiku i non stop je pokazivao bobine i sondu a rekli su mi u servisu da sondu najverovatnije pokazuje zbog bobina ili ako je lose gorivo kao sto i jeste bilo u tom trenutku.Tako da sam i ja zbog svega toga sumnjao na struju a sto se tice menjanja svega toga rekao sam svecice,kablovi i bobine su nove to je uradjeno pre 1000 km kad je menjano ulje,filteri,zupcasti i spaner.A sto se tice kvara cini mi se da je iz dana u dan sve gore

A sto se tice akumulatora stvarno ne znam kakav je, nisam imao problema u decembru na -15 da upali tj.palio je iz prve uvek sve dok nije pocelo to da se desava znaci cim sam nesto zaboravio da ugasim od struje pre paljenja on mi je upalio na tri klipa dok sada i kad je ugaseno sve upali pa se ugasi i onda upali na tri klipa drugi put ali se trese kao da je zemljotres i onda sve ok do sutradan i sve tako ponovo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da se desi i da pomalo ludi racunar. Da li se gasi iskljucivo pri prvom - jutarnjem startovanju ili palis svaki put iz dva pokusaja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta Lancia ima istu centralu kao i Punto.Ima na forumu tema o tome.Te centrale imaju fabricki lose odradjen izlaz na bobinu.Sve smrdi na to.Kvar se resava.Prvo majstor utvrdi kvar a onda se salje kod elektronicara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se desi kad je prvo paljenje nebitno da lije minus ili plus to jeste cim odstoji vise od 5-6 sati bez paljenja,on kad pocne da trokira tako ja cim mu dam malo gasa on se ugasi.desi se i pali na tri klipa i kasnije ali nije ni blizu kao na prvom paljenju tj.ne trese toliko i mnogo brze dodje sebi posle 1-2 sekunde i onda sve ok.E sad oko mene su svi pametni jedan kaze hoce to zbog ditunga na glavi sto ne razumem u servisu kazu sonda a da je ona nebi mogao da predje 100km/h a auto ide i vuce normalno,treci kaze svecice i kablovi sto sam izmenjao i ispostavilo se da nije to sad mi ostaje da proverim kompijuter i sta mi bog da

Edited by Vlada Cukteras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bejah prisutan na jedno tri Punta kod Mixija,kojima je centrala odneta kod elektronicara na sredjivanje.Sto se dihtunga glave tice.Moze,kad pusti malo u cilindre,onda ruzno radi dok ne sastavi.Mada,i ako kazes da si menjao svecice,koje si stavio?Ako je Sampinjon,moze da se desi da su fabricki lose.Sve u svemu,treba ti majstor sa dijagnostikom,i da jos i zna da gleda u nju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze da uzrok bude dihtung glave.proveri svecice kad skines da nije neka vidno cistija od ostalih

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bejah prisutan na jedno tri Punta kod Mixija,kojima je centrala odneta kod elektronicara na sredjivanje.Sto se dihtunga glave tice.Moze,kad pusti malo u cilindre,onda ruzno radi dok ne sastavi.Mada,i ako kazes da si menjao svecice,koje si stavio?Ako je Sampinjon,moze da se desi da su fabricki lose.Sve u svemu,treba ti majstor sa dijagnostikom,i da jos i zna da gleda u nju.

Koji je majstor za dijagnostiku dobar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, zanima me vase misljenje.

Imam Lancia Y 2001.god 8v i jutros nije hteo da upali. Nov je akumulator, ne verujem da je to.Vec duze vreme imam problema sa paljenjem, kao da je problem sa alnaserom ili mozda alternatorom.Cak nije mogao ni da vergla. Da li je bolje popraviti alnaser ili novi? kako se krecu cene popravke i novog?

Hvala i pozdrav svima

sutra ga vozim kod majstora pa da znam koliko me otprilike mogu osinuti po dzepu :)

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo popravka, nov je skuuuuuuup, stotine eura. :thumbup:

Cena popravke zavisi od toga šta će trebati da se radi...računaj 50 eura, pa ćeš videti....možda bude malo manje, možda malo više...

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo popravka i ne dozvoli da ti pametuju kako treba da se radi generalna reparacija ,obidji vise majstora. meni je lik trazio 150 eu i kenjao kako narucuje delove iz bg i kako treba da se obradi rotor i menjaju lezajevi itd. slucajno mi naleti drugar i m ga skinemo ,rastavimo ,a ono pukao bendiks jer je od plastike i kupimo novi u veleprodaji za 1500 dinara i zamenimo ga i radi kao sat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao muke sa anlaserom.

Palio kako kad mu se cefne. Cakce, muci se, muka ziva.

Trazili mi po fensi servisima oko 50 eura samo da ga skinu i vide sta je. Dosetim se, pa odem do komsije krpadzije automehanicara da mi skine anlaser, zatim ga tako skinutog odnesem jednom loklanom elektricaru/autoelektricaru. Ovaj ga ocisti, podmaze, zameni biksne itd. Vratim komsiji automehanicaru da ga namontira nazad. Auto pali kao mina, sve sljaka bez problema.

CENA: 600 din automehanicaru, 1000 autoelektricaru. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia Y 1.2 benzin+plin,problem sledeci:

odjednom se ugasio,i ni da mrdne,vergla i sipmtomi su kao da nema goriva (pali na benzin,pa se prebacuje na plin kada dodje do 2500 obrtaja),dakle samo vergla.

Kada sam pustio da odstoji 20ak min,upalio je na pola kljuca i sledecih nekoliko gasenja i paljenja je sve radilo kako treba...

Posto mrzim kvarove koji se poprave sami od sebe,jer se uvek iznova jave kada ti je najveci problem,hteo sam da pitam da li neko zna sta bi moglo da bude u pitanju,i da li da se ide kod majstora ili je po sredi neka sitnica,kao i na sta da obratim paznju.

Hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri senzor radilice i temperature...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam jutros kod majstora,zadrzao je auto,kaze verovatno senzor radilice,tako se manifestuje...Temperaturu nije pominjao,a dobro je da ako mi ugrade novi senzor,ako se ponovi isti slucaj,vracaju mi moj,a novi vracaju u radnju!?Nisam znao da to tako ide.Servis je Imola u Rakovici.

Uglavnom,kod majstora je,pa cu javiti sta je bilo,ako ga popravi uspste,mozda nekom pomogne moj problem.Hvala Notorni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto stavljen na kompjuter,ne prijavljuje greske,testiran do radne temperature,ne gasi se,pali bez problema.Kaze majstor da je ispravan.Jedan od onih problema koji su se resili sami,ali me to bas brine.Verovatno ce se pojaviti ponovo,nije bez razloga pravio problem.Uglavnom dijagnostika nista ne pokazuje.Ostajem u nedoumici...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi,imam problem ponovo...

Kada malo zustrije vozim,nekoliko brzih preticanja u gradu i voznja na vise obrtaja,auto se jednostavno ugasi i nece da upali nekih pola sata.

Promenio sam senzor radilice pre par dana u AP sportu,onako na svoju ruku i ocigledno nije to bilo problem.

Radio je auto normalno nekoliko dan i danas ponovo problem.

Dovezao me je do kuce i kada sam parkirao,motor je poceo da se trese i radi neravnomerno i tako jedno 30ak sekundi i onda se ugasio i nisam mogao vise da upalim.

Ako neko ima bilo kakvu pretpostavku sta bi moglo da bude,neka pomaze.Nemam vise ideju sta bi moglo da bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista napamet bez dijagnostike znas i sam koliko sve razloga moze biti od pumpe za gorivo, raznoraznih senzora, bobine, prekida mase, struje, osiguraca........

Share this post


Link to post
Share on other sites

moguce da je opet senzor radilice,bobina.... dijagnostika,a ovde mozes naci sve sta ti treba tako da uradi dijagnostiku,pa nam pisi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je i najveci problem,dijagnostika nista ne pokazuje.

Uglavnom,nemam ideju sta da radim,moj majstor kaze "Sve u redu,teraj" tj ne prijavljuje nikakve greske,a nemam poverenja u auto da krenem bilo gde.

Javicu ako saznam u cemu je problem,mozda nekom koristi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tragu sam problemu.

Poslednji put kad mi je stao i nisam mogao da upalim,primetio sam da se ne gasi lampica za kod kljuc.Kada je normalna situacija,dam kontakt i svetli par sekundi i onda se ugasi i auto se startuje.Sada to nije slucaj,svetli po 40min bez prestanka.

Dakle nije senzor radilice u pitanju,koji sam,btw,dzabe menjao,nego pretpostavljam da kompjuter nesto brlja.

Posle stajanja od 40-ak min,iz svog znanja o racunarima,setim se da kada brlja,restartuj ga,pa tako i uradim.Skinem + klemu na akumulatoru i vratim je,lampica se ugasi i startujem auto najnormalnije.

Sad,sta je u pitanju,ne znam,znam samo da dijagnostika i dalje nista ne pokazuje.

Ako neko zna,svaki savet dobrodosao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...