ISV_01 4032 Posted May 13, 2021 Akumulator proveri i punjenje. 1 krajo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
krajo 14 Posted May 13, 2021 Znači moglo bi biti do akumulatora? Start-stop sistem je.Znači ako je do akumulatora, trebam potražiti akumulator za start -stop. 1.3MJet ,62kw. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17652 Posted May 13, 2021 1 hour ago, krajo said: Kada motam volan u mjestu smanjuje se jačina farova.Zašto se to dešava? Elektricni servo je izuzetno veliki potrosac struje. Ranije TRW jedinice su vukle cak preko 90A u piku prilikom motanja. Zato se i gasi u slucaju nekih problema sa akumulatorom. Pretpostavljam da ne vozis sa upaljenim City modom (pojacanom servo asistencijom)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
krajo 14 Posted May 14, 2021 (edited) Uključen je City mod, sa uključenim vozim. Da li to smanjenje napona prilikom motanja znači da bih trebao zamijenuti akumulator? Edited May 14, 2021 by krajo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted May 14, 2021 Alo su jako kratke relacije i konstantno se vozi sa City modom ukljucenim, prebrzo se prazni akumulator i ne stigne da se napuni. Mogucnosti: -Voziti bez City ukljucenim da se akumulator napuni + voziti malo duze i dalje da se napuni. Kratke relacije ga ne napune dovoljno, a CITY vuce mnogo struje i eto rezultata. -Napuniti akumulator i usput isti proveriti da nije neka celija crkla pa je zreo za zamenu. Ako je sve ok, primeniti navike gore pomenute da ne bi nov crkavao ili se brze praznio. -Provera punjenja akumulatora takodje. 1 krajo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17652 Posted May 14, 2021 Ne znam kako uopste mozete da vozite sa ukljucenim City modom , tada se uvek uplasim i pomislim da su tockovi otkaceni . Salu na stranu, meni je i standardna servo asistencija preterana, cak i za neko zahtevnije parkiranje. U City modu volan mozes da zavrtis malim prstom, rekoh da tada u piku vuce i preko 90A. Na bivsem Stilu mislim da sam za 10 godina 2-3 puta upalio City mod cisto da probam ili iz zaje*ancije. Na Bravcu srecom mogu samo da ugasim servo asistenciju u Sport modu, pojacanja nema . 1 italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 473 Posted May 14, 2021 Apsolutno nijednom nisam vozio 500L u city modu, a u Puntu samo probao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 829 Posted May 15, 2021 Ja takođe City ne koristim osim u slučajevima ekstremnog manevrisanja. Nekako mi je neprirodno da volan nema nikakav otpor. A ako stvarno vuče 90A... to je više nego što alternator može da proizvede... Quote Share this post Link to post Share on other sites
krajo 14 Posted May 15, 2021 Danas sam ugasio CITY mod i probao.Malo je teže, ali nije ništa strašno. Nego sam uključio CITY i tako vozio iz razloga što pored Punta imam Pežo 308 t9 , a kod njega je volan lagan kao kada u Punta radi CITY. Navika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 829 Posted May 21, 2021 Ako si u mogućnosti, probaj još neki EVO. Ja moj bez City gotovo da mogu da okrećem jednim prstom. Možda imaš neki problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
krajo 14 Posted May 24, 2021 Eto već vozim par dana bez CITY i navikao sam se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miroslavnw85 0 Posted October 4, 2021 Pozz ljudi pomagajte ako neko zna sta bi moglo da bude ili ako je neko imao slican problem. Pali mi se crveni volan gp 1.4 2006 u standardnu poruku i gasi mi servo pri pokretanju aiuta, prilikom ponovnog paljenja sve normalno. Kada je auto u leru i tockovi ispravljeni tj. ispravljen volan mi se trese pri voznji na pravac on isto trese pri normalnom skretanju sve normalno. Prilikom blagog skretanja (parking i slicno) imam osecaj kao da volan cese i trese malo volan (pri vecim brzinama toga nema). Sta bi moglo biti? Akumulator je nov tj sad ce godinu dana. Moj majstor kaze da prekontrolisem senzor kod elektricara pa ako nije da trazimo dalje da nije neki mehanicki problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miha68 0 Posted October 6, 2021 Lagano crkava senzor položaja volana, ko što ti i reče majstor. Imao isti slučaj, senzor je oko 18000 rsd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miroslavnw85 0 Posted October 7, 2021 23 hours ago, Miha68 said: Lagano crkava senzor položaja volana, ko što ti i reče majstor. Imao isti slučaj, senzor je oko 18000 rsd. Sad je dva dana radio normalno malo zatrese i to je to a nekad mi dodje da ga ufff. Senzor sa belim kablom 9000din kod nas u prodavnici. Prvo cu to da zamenim pa cu da vidim kako ce biti posle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miroslavnw85 0 Posted October 12, 2021 Uz slucaju menjanja senzora jel se radi jos nesto tipa neka podesavanja ili se samo menja senzor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 12, 2021 On 8/27/2011 at 9:15 AM, Goran Zemun said: Problem je samo u senzoru. U nekim slucajevima se moze nastelovati. Imam aparat za stelovanje senzora volana na grandee puntu.....na njemu se ne moze raditi kalibracija... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted October 12, 2021 (edited) To je bilo davno.... Sada moze i kalibracija... Edited October 12, 2021 by neshaoct formatiranje 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luka051 1 Posted November 6, 2021 (edited) Poz, zanima me da li netko mozda zna gdje se tocno u kutiji sa osiguracima kraj akumulatora nalazi power steering relej. Trazio sam po forumima ali ne mogu se snac koji bi to tocno relej bio, za osigurac znam gdje se nalazi ali relej ne mogu nac. Edited November 6, 2021 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17652 Posted November 6, 2021 (edited) @Luka051 Nema nikakvog releja. Imas jedan Maxi Fuse (F6 od 70A) na akumulatoru, koji direktno napaja City kontrolnu jedinicu (M86). I za M86 imas jos jedan osigurac za napon sa kontakta (mali F21 od 7.5A) kod Body Compa. Ima jos 2 CAN linije i masu. Evo ti ispod kompletne seme City sistema i polozaj komponenti na vozilu. Nepotrebno otvorenu temu cemo spojiti sa postojecom. Edited November 6, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2199 Posted November 10, 2021 gledam kod mene na gp je city mod tezi nego kod lancie muse racimo, njoj bukvalno mogu malim prstom da motam volan dok na puntu ne, oba auta su na 16 felnama cak Musa ima i siru gumu 205 dok gp ima 195. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted November 15, 2021 Drugaru danas na GP (tjet 2007) upali crvenu lampicu serva i ugasi mu asistenciju, kad je ugasio i opet upalio sve normalno. Da nije senzor polozaja volana? Ja sam na mom menjao ali mi nije gasio servo samo je izbacivao asr failure i slicne greskice na displeju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2199 Posted November 15, 2021 mozda akumulator zeza, meni tako izbacivao kad sam uzeo punta, alternator povremeno prestajao da puni i kad prestane onda pali greske za volan i sl. a od pocetka mi s vremena na vreme izbacuje asr i hill holder problem, to je verovatno senzor polozaja volana Quote Share this post Link to post Share on other sites
Žile97 2 Posted December 8, 2021 Pozdrav! Vozim grande punta 1.4 natural power 2009 godište. Već neko vreme imam problem sa servom gasi mi esp asr i hill hold povremeno. Hteo sam da promenim senzor ugla volana pošto mi javlja tu grešku međutim ispostavilo se da moj auto nema taj senzor sa kablom koji se menja već je to u sklopu serva. Majstor je rekao da mora polovni i probali smo više komada i ne odgovaraju. Jedini koji odgovara ne radi kako treba, lakše mota u levu stranu. Zanima me da li je neko radio remont ovog tipa serva, kod koga i koliko je izašlo? I koji broj se gleda na nalepnici na servu kada tražim polovan servo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted December 8, 2021 (edited) 55 minutes ago, Žile97 said: Već neko vreme imam problem sa servom gasi mi esp asr i hill hold povremeno @Žile97Slab akumulator. Proveri napon istog, napon punjenja akumulatora i tu trazi problem. Mozda je crkla celija. Takodje proveri kako hvataju kleme na akumulatoru da nisu dobile lufta Edited December 8, 2021 by ISV_01 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Žile97 2 Posted December 8, 2021 1 hour ago, ISV_01 said: @Žile97Slab akumulator. Proveri napon istog, napon punjenja akumulatora i tu trazi problem. Mozda je crkla celija. Takodje proveri kako hvataju kleme na akumulatoru da nisu dobile lufta Akumulator je dobar, sigurno je senzor u pitanju, javlja gresku na dijagnostici. Pali gresku kada auto ostavis ugasen, a volan blago zakrenut na desno i ako tako upalis pali se greska. I povremeno vuče volan sam u desno, čak iako nisu upaljene greške Quote Share this post Link to post Share on other sites