sijerca 0 Posted March 8, 2010 ljudi imam stilo 1.6 16V prilikom kretanja kada je motor hladan,desava se da trza par sekundi i onda to prestane, a kadase ugrije motor sve je ok,a prilikom kretanja u rikverc nema nikakvih problema cak ni kada je motor hladan???nosac motora je bilo los,zamijenio sam ga,svecice takodje al nikakve promene!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 283 Posted March 8, 2010 Prekontrolisi i dizne,mogle bi i one da prave problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 9, 2010 veci je prenosni odnos u rikvercu nego u prvoj, pa mu je potrebno manje snage,poslusaj kolegu post ranije Quote Share this post Link to post Share on other sites
sijerca 0 Posted March 9, 2010 da li neko zna kako se one ciste?od prilike da znam kako se to radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 9, 2010 naj sigurnije i najbolje skidanjem i ciscenjem u ultrazvucnoj kadi sa nekom hemijom Quote Share this post Link to post Share on other sites
sijerca 0 Posted March 9, 2010 to mi nije problem tako ocistiti jer sam u firmi gdje se to moze uraditi...ako bude do toga?u svakom slucaju hvala na savjetu Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoopetko 0 Posted May 2, 2010 pozdrav, danas mi se pojavio problem u vidu nekog seckanja na malim obrtajima, desilo se u voznji, ja ugasio, pa upalio auto javlja se isti problem s`tim sto je i upalio engine fault gresku na kompu....pa me interesuje da li je u pitanju mozda bobina i kako se manifestuje problem sa istom?u svakom slucaju idem posle praznika kod majstora ali me interesuje vase misljenje i mozda ako je neko imao slican problem...inace dan pre toga i danas presao ukupno 500km bez ikakvih smetnji.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 2, 2010 Idi u servis da očitaju tačno šta je u pitanju. Ako je bobina, to će lako ustanoviti dijagnostikom. Meni su riknjavale, i različito se ponašao automobil u ta dva slučaja.Prvi put prilikom kretanja sa semafora je riknula, upalila se greška...i onda nisam mogao brže od 30 Km/h jer čim pokušam više od toga počinje da trza.Drugi put sam došao sa Novog Beograda sa dvoje ljudi unutra...i mogao sam da idem i 50, 60...ali uz primetan nedostatak snage, naročito prilikom svakog kretanja iz mesta.Plus se zvuk promeni...jer jedan cilindar ili ne radi uopšte...ili radi kako ne treba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nixonbn 0 Posted May 26, 2010 I?Jesi rijesio problem?Mislim da bi bilo cool da ljudi koji ovde traze savjete i sl. postuju i rjesenje problema ako su do njega dosli, tako da i drugi ljudi mogu da rijese neki svoj slican ili isti problem.Ja nemam takav problem, ali me zanima rjesenje u sluvaju da mi se pojavi...Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sijerca 0 Posted May 27, 2010 nisam dizne ni dirao,problem je bio u lameli i korpi....zamijenio sam set kvacila i vise ne trzna,medjutim sad imam problem sa kvacilom kad se ugrije....otvoricu temu o tome... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nebriga 0 Posted December 13, 2010 Pozdrav svima jos jednom Imam jedno pitanje, kad vozim auto na manjim obrtajima auto mi trza i isto tako kad mjenjam brzine ne mogu da promjenim bez trzaja nekad manjeg a nekad veceg...mjenjao sam prije mjesec dana stopu mjenjaca, da nije sad stopa motora riknula? Hvala vam u naprijed!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 12, 2013 imam identican problem,,,svuda trazim resenje ali za sada ga nema Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 24, 2013 molim za pomoc. kad vozim auto na manjim obrtajima auto mi trza i isto tako kad mjenjam brzine ne mogu da promjenim bez trzaja nekad manjeg a nekad veceg. to se desava kada se auto zagreje..kada je hladan nema tog trzanja...sve radi savrseno...da li tu postoje neki senzori ili sta vec.? na dijagnostici nista ne pokazuje. stvarno mi se me prodaje ovaj auto ,,dobar je ugradio sam i plin,ali me ovo nervira . molim za neki predglog ili savet, jel ima jos neko ovakav problem i da je uspeo da ga resi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 24, 2013 Napisi sta si radio na autu od kad je kod tebe.Moze biti vise stvari,pa da iskljucimo neke... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nixonbn 0 Posted November 24, 2013 Trza li i na benzinu i na plinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 25, 2013 auto je na plinu, a i na benzinu je tako radeo. ja sam mu ugradio plin...kod mene je mesec dana uvezao sam ga licno ja iz nemacke, i dovezen je na tockovima iz nemacke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 25, 2013 Ok.Znaci nisi nista uradio osim ugradnje plina...? Znas li kad je radjen veliki servis?Mali servis?Jesi kacio na dijagnostiku?Ima li gresaka,koje su vrednosti npr. lambda sondi,bobina?Promeni svecice.Ocisti dizne ako ima potrebe.... To je neka procedura posle kupovine polovnog auta. Nije dovoljno samo licno ga dovesti Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 26, 2013 (edited) nema potrebe za ciscenjem dizni jer auto radi i na plin i na benzin isto ,,,kad radi na plin on ne koristi dizne za benzin..zamenio sam svecice, ulje, filter za ulje, filter za fazduh, antifriz total g12 , sve kocione plocice..kacio sam na dijagnostiku,, sve je savrseno, ne prijavljuje ni jednu gresku , ama bas nista. u sredu menjam spanere i sve kaiseve, kupio sam u euro auto sve power grip gates kaiseve . spanere skf..necu da zalim ,, posto imam neko lupkanje u predelu kaiseva, mislio sam da je menjac i sta sve nisu lupali majstori...ali evo ustanovljeno da dolazi negde iz zupcastog kaisa. kaze majstor da se verovatno spaner previse opustio.aj da to sve uradim pa cu da kazem sta dalje.. mada sam danas dobio resenje iz policije, zabrana na 3 meseca..prosao sam na crveno ali to nije istina. policajac laze..ali njemu se veruje..sramota od drzave...ali kad sam bio kod sudije nece ni da slusa....dace bog da se digne kuka i motika da narod ne trpi vise....tako da od srede krece zabrana..vozice me devojka mojim automobilom...place mi se Edited November 26, 2013 by milann Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 26, 2013 Ok.U tom slucaju ja bih proverio bobine.Nadji examiner pa nek se ocitaju vrednosti.Dizne bih svakako preventivno proverio na masini predvidjenoj za to.I svecice nadam se da su one iz uputstva? Kako radi na leru?Da li variraju obrtaji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 26, 2013 svecice su original, sve iz upustva..tu nema greske.. obrataji ne variraju...i ne trza on meni u smislu da ne valja bobina..znam koko to izgleda,,,kod mene je problem ne mogu da uskladim kvacilo i gas.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 26, 2013 Da te ne zeza mozda papucica gasa ili klapna? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted January 21, 2016 meni kad dam gas kao da trzne i kad pustim gas isto znaci kao da ga koci nesto kao taman ubrza i cim pustim kao da na sec stisnem kocnicu? je l se to smatra u trzanje ili?isto nekoliko puta mi je nekako gubio i dobijao gas sam znaci kao krene stane krene stane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coa123 0 Posted May 14, 2016 Pre nego što kupim i ubacim drugi motor... U pitanju je Stilo 1.6 16V koji je od pre par dana počeo da secka kod ubrzanja a onda počeo da trokira i radi na tri klipa. Nema pravila jer hladan radi normalno 5-10km pa počne da trokira i obrnuto, hladan odmah trokira pa posle 2, 3 ili 10 km proradi kako treba. Menjao sam mesta bobinama, greške ostaju p0300 i p0304. Menjao sam i svećice, nema promene. Auto se isto ponaša na benzinu kao i na plinu, samo što ako počne da trokira na benzinu, neće da prebaci na plin. Auto po nekad baci plavi dim na prvom paljenju i posle ne dimi, ulje mi curi ali po malo i troši. Neša sa Altine gledao i kaže mora generalna a meni i dalje nešto vuče na problem sa strujom na četvrtom cilindru... U vožnji, kada trokira, lampica greške motora se naizmenično pali i gasi uz pišanje (kao kada se resetuje klapna dijagnostikom). Da li je neko imao iskustva sa ovakvim problemom? Svaki savet je dobrodošao. Ako sam promašio temu, molim vas prebacite u odgovarajuću. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 14, 2016 @Coa123 Nije probano sa drugim bobinama? Kako rade postojeće možeš da vidiš na Examineru. Odnosno, možeš da vidiš da li ta četvrta odstupa po parametrima od ostale 3 (ako već sumnjaš na taj cilindar). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coa123 0 Posted May 14, 2016 Preostale tri prebacivao na četvrti i isti problem. Kada trokira, skidanjem džeka sa bobine četvrtog cilindra ne menja se ni zvuk, ni rad motora. Kada radi kako treba, skidanjem džeka se motor ponaša kao i kada trokira... Neša je merio kompresiju, kaže podjednaka na svim cilindrima. Quote Share this post Link to post Share on other sites