Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
bio1212

Lancia Y - ECU / dizne

Recommended Posts

Pre tri meseca pocelo je da mi se desava kad upalim Lanciu pocne da radi na tri klipa i to je trajalo dve/tri sek.Vremenom je postajalo sve gore sve do danasnjeg dana kad su simtomi kvara da kad je prvo paljenje ona se ugasi upalim ga drugi put ona pocne da se trese toliko da vrata hoce da otpadnu.Posle toga pali normalno sve dok se auto ne zagreje skroz i onda radi non stop na tri klipa i nece da upali normalno dok se motor ne ohladi.Oterao sam je u Citroen servis ljudi imaju dijagnostiku za sva vozila i kod njih sam promenuo

1 SVECICE

2 KABLOVI

3 BOMBINE

4 LAMDA SONDA

5 SENZOR NA RADILICI

6 Proverili su ceo motor,instalacije,dizne,pumpu u rezervoaru i rekli su da je sve u redu da sto se tice mehanike nema nigde kvara ali da sumnjaju na ECU jer racunar i dalje prijavljuje gresku BOMBINA SEKUNDARNA ILI PRIMARNA tako pise,Stavljeno je bar desetak bombina polovnih i dalje je to pisalo i na kraju sam kupio nove i opet je isto.

Negde na forumu sam procitao da je neko napisao da hoce da strada izlaz na bombinama na ECU sto sumnjaju i u servisu ali nisu sigurni sta je i preporucuju mi da promenim ECU sto je skupo sobzirom da sam sve pare potrosio a nista nisam uradio i mene trenutno zanima da lije moguce nekako da ne bih menjao ECU bez potrebe da se isti nekako popravi ili nesto uradi na njemu da vise ne pokazuje taj kvar jer auto je bukvalno ne upotrebljiv jer ne znam gde i kad ce me ostaviti na tri klipa a to ne mora da znaci da ce se desiti svaki dan mada par puta me je ostavljao u gradu i onda kao idiot cekam da se ohladi da bi se dovukao do kuce.Ako neko zna nesto o tome ili je imao priliku da cuje za takav problem bio bih zahvalan na pomoci i ako moze priblizno cena polovnog ECU ili te popravke istog kod elektronicara ako uopste ima leka za to. Hvala na vremenu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj praviti duple naloge!

Ako si zaboravio lozinku ili sl...uvek imaš opciju za te situacije odmah ispod polja gde inače kucaš lozinku, ili pošalji mail na: info@fiat-lancia.org.rs

Oko problema sa ECU, pročitaj ovu temu, tamo imaš i adresu i telefon momaka koji se bave njihovom popravkom:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37364

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

Vec dve nedelje proveravam i dosao sam do zakljucka da auto Lancia Y - 1.2 8V nenormalno trosi benzin 10l na 65km.

Oterao sam kod majstora i kaze mi da na sve cetri dizne bukvalno prosipa benzin (poredi ga sa jacinom tecnosti za brisace). Stavljao je njegovu diznu i isto.

Njegova ideja je da je to do elektronike. Sumnja na glavni komjuter.

Jel imate bar neko iskustvo oko ovoga!?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da uvek je ispod polovine, tacnije nikad ne dodje na pola skazaljka za temperaturu.

Auto npr. ujutru perfektno upali ali zato ima mnogo nemiran rad,

Odlicno vuce, ne gusi se motor ni u jednoj brzini. Ali sam primetio da nikad ne podigne teperaturu do polovine. Normalno se ukljuciju ventilator. Grejanje ima ali nije da se kuvam unutra od vrucine vec je sasvim zadovoljavajuce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor koji nije na radnoj pije i do 30% više goriva od motora na radnoj.

Plus, uzorak od pređenih samo 65 kilometara nije merodavan za pregled prosečne potrošnje. Bez pređenih bar par stotina kilometara ništa. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nema potrebe da predjem par stotina da bi dosao do istog zakljucka da auto trosi mnogo goriva.

Ocigledno je da dizne mnogo bacaju goriva. Moja potrosnja je 15.5l na 100km. To je previse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda zuji i step motor ... kao da nesto melje. mada kad stavim ruku na one dzekove od ecu osecam kako vibrira i zuji.

na leru dok je hladan trokira , ali se ne gasi. kad skinem prvu svecicu ona kao da ne radi. kad se zagreje motor normalno radi.

champion svecice se nisu dobro pokazale za olin zato ti i trokira uzmi silver brisk svecice i resices problem pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nema potrebe da predjem par stotina da bi dosao do istog zakljucka da auto trosi mnogo goriva.

 

Treba.

Svako može da pređe tvojim autom 65 km i da ima čak i za 50% veću potrošnju od ove koju si naveo, ili za 50% manju. Premalo je to kilometara, plus ti je termostat neispravan, a tu je kraj bilo kakve priče o potrošnji dok se on ne sredi.

Ali ok...ti radi kako misliš da treba. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam da si 100% upravu da nekad mora da se dobro proveri pre nego sto se donese neki zakljucak.

Uopste mi nije cilj da pametujem jer sam u ovom slucaju daleko od toga. Vozio sam pre ove Lancije jos jednu identicnu i to tri godine i sa prvim sipanjem benzina kod ove sadasnje primetio sam da nesto nije u redu. Ponovo sam sipao i resetovao kilometrazu. Sipao sam 10 litara na OMV i presao tacno 65km kada se auto ugasio. Probao sam dva puta da ga upalim, upali se ali kad mu dam gas ugasi se. Upalio sam ga tek kad sam sa kantom otisao do pumpe.

 

Majstor je rasturio dizne i kaze da na njima bukvalno curi benzin i ne rasprsuje se kao sto treba. Probali su sa njihovom isto se desava. Njihova sumnja je da je nesto sa ECU a meni je to po malo neverovatno. Da probam da stavim sve 4 dizne pa da vidim sta se desava?

I ocigledno je i to da je termostat los odnosno da  mu mnogo treba da dostigne radnu temperaturu. Pa zbog toga mozda i on radi pod sauhom mnogo duze a onda samim tim i trosi vise benzina.

Edited by miljkonis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne diraj dizne, sredi termostat, provozaj nekih 200km i vidi potrosnju. Meni je na 1,4b gradska voznja 10l laganini voznje bez upiranja gasa. Ko kaze da trosi manje, laze. Istina na otvorenom oko 6l, ali ja sam penzioner stilom voznje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima,

 

Problem je rešen.

 

U pitanju je bila Lambda sonda gornja. Dijagnostika kod prvog majstora je definitivno loša i nije prijavila grešku a interesantno je da mi ni auto nije prijavio grešku. Oterao sam kod drugog i kod njega je iz prve prijavio grešku. Napon na koji radi je 2,6V a kod mene sa starom je bilo 4,6V. Čim je zamenjena auto je progledao: smirio rad motora i što je najbitnije potrošnja je sada normalna (provereno na dužem putovanju).

 

Nadam se da će nekom biti od koristi ovaj problem koji me je upališio jer je prvi majstor imao ideju da je ECU otišao i da daje pogrešan napon diznama pa su zbog toga previše bacale benzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala što si se setio foruma da napišeš rešenje, sigurno će nekom ko bude ovo čitao značiti tvoja informacija. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...