Jump to content
FAS Euroauto Goran
srkiv

Punto 1.9 JTD - chip

Recommended Posts

Punto da bi isao 200 treba da ima preko 120ks i mapu koja mu omogucava te konje na vecim obrtajma od 3500. dzaba mapa, dzaba sve kad je menjac tako koncipiran da je 200kmh na 3900rpm a sam punto izbacuje snagu na 3500rpm a motor u 5. preko deklarisane snage ne moze da se vrti vise od 100rpm osim ako prenos nije produzen- vecom dimenzijom guma od propisane a i tada nece pokazivati 200, vc ce realna brzina biti veca od od one prikazane na satu.

Isto tako sat moze lagati, kao i obrtomer, a posto se brzina ocitava preko senzora koji je povezan sa obrtajima, moguce je da dodje do odstupanja ili da se vozi po nizbrdici i onda se u zaisnosti od ugla menja i optercenje potrebno za ostvarivanje tako velikih brzina.

meni sa 120ks je jedva skazaljka dolazila do 196km/h sto je realno 189km/h a sa mnooogo modifikacja je duboko zagazio u 200, sto je po GPS-u bila brzina od 204km/h, sto je za punta ogromna brzina....

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom slucaju, cipovan JTD moze da ide 200km po satu..., mislim da je to pitao freedole par postova gore. Mada je to po meni sumanuta brzina za Punto sa standardnim vesanjem, kocnicama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kad fabricki Punto JTD pokazuje na satu 180-190 km onda ovi cipovani idu taman toliko vise jer im menjac ne da.

Moj 1,3 M-Jet75ks je juce na idealnom pravcu pokazao 180 km/h a em je u tezoj piksli.Doduse koliko sat laze ne znam ali ipak je to mnogo manji motor.

Eh da,kod mene u komsiluku ima jako ozbiljan auto elektricar koji reprogramira kompjutere,kodira kljuceve i bavi se tim poslom veoma ozbiljno jer mu je servis non stop pun i resava neresive kvarove i pre neki dan saznam od drugara koji ima auto servis da ide kod njega na chipovanje a cena je 100 eura!

Jos lik ne ucitava standardne mape nego ih sam pravi prema autu i naravno prvo pregleda motor i stanje turbine jer ako turbina i motor nisu dobri onda ne vredi raditi.To su njegove reci.

Provozacu drugarov chipovani Punto koji ce se raditi ovih dana pa cu podneti izvestaj kako se ponasa jer ako je to to za tih 100 eura onda mislim da ce pola foruma doleteti da cipuje svoj auto. :lol:

Edited by Dule 021

Share this post


Link to post
Share on other sites

poz svima. Nacinjem staru temu, u stvari javljam se samo da konstatujem nesto.

Kazaljka mi je presla 200kmh (naravno da pretjerujem kad kazem 220kmh). tockovi su 15'' 7J 185/55. Jedno je sigurno, a to je da mi je punto cipovan. Nekako sam se navikao na njega i htio bih da je malo jaci :)

Ako neko bude prolazio kroz Brcko BiH sa cipovanim puntom mk2 1.9 JTD, neka se obavezno javi da napravimo jedan krugic sa njegovim autom. Kafa se podrazumijeva.

pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, u poslednje vreme se trudim da ispratim forum za neke stvari koje me zanimaju, naravno zarazio sam se i tudjim garažama. . .B)

Primitio sam da niko nije dao neku precizniju informaciju vezano za neki ozbiljniji tjuning JTD motora, naravno izvinjene svima ako mi je promaklo.

 

Odma i da se ogradim da ne bi bilo napada kupi naočare itd. konkretno mislim na zamenu:

 

-Dizni

-Turbine

-Menjača

-Pumpe

-Auspuha

 

Ponoviću da nisam stigao da prelistam ceo forum pa je greška moguća.

Vlasnik sam Fiat Punta mk2 2001 JTD 5 vrata već 6 godina, prvom prilikom ću ga i predstaviti, imam želju da sa njim dodjem do nekih  140 - 150 ks ako je to ikako moguće. Verujem da svaki treći posetilac ovog foruma želi isto svojoj naftarici ali nekako čini da se jako brzo odustaje od toga, barem sam stekao takav utisak.

 

Radio sam sledeće na motoru; Čip 116 ks, ukinuo erg, redovno ga održavam i ne dam ništa da fali :D

Sa majstorom se dogovaram da ove zime pokušamo tako neki poduhvat pa me zanima i vaše mišljenje kako učiniti gore navedeno.

Predloženo mi je da postojeću turbinu pošaljem u Užice na povećavanje  i dizne na proširenje. Mislite li da će to biti dovoljno? imali neko iskustva sa tim? Predpostavljam da ću morati remap da radim. Koga bi mi preporučili za mapu?

 

Čuo sam da postoji servis u Čačku koji radi menjače, pravi nove zupčanike te povećava perfomanse auta. Ima li neko iskustvo sa tako nečim? Ili jel moguće napakovati neki drugi menjač na punta?

Oće li mi trebati veća pumpa, Interkuler? Kvačilo i korpu bi svakako ojačao. Ima li neko malo jača i preciznija iskustva, šta da radim gde da idem a da to nije plac za kupovinu drugog auta. :D

 

Hvala unapred

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ces od tih u Uzicu dobiti vecinu odgovora, pre svega vezanih za to koliko ces dobiti na snazi prepravkom turba i dizni. Cini mi se da te to najvise zanima. Nisam video da je ovde neko tako radikalno pojacao Punta, mada je moguce da mi je promaklo. Ipak ovde ima veoma mnogo materijala za citanje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@chela - ajde chela :)

Dizne prosirenje, kako prosirenje? Dizne se uzimaju "vece" sa neceg vec sta odgovara, stilo neki ili sta vec

Hibridna turbina koja mora biti propracena - izduv, dizne^, interkuler itd...

Dakle ono sto ti mozes da radis je, auspuh servis, da se cupa sve sto moze, nadjes odgovarajuce dizne koje ce malo ozbiljnije strckati, turbina na preradu u Uzice, sve ostalo su neki detalji tipa...bude li morao MAF ili MAP senzor neki drugi itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, nesa 169 said:

Mislim da ces od tih u Uzicu dobiti vecinu odgovora, pre svega vezanih za to koliko ces dobiti na snazi prepravkom turba i dizni. Cini mi se da te to najvise zanima. Nisam video da je ovde neko tako radikalno pojacao Punta, mada je moguce da mi je promaklo. Ipak ovde ima veoma mnogo materijala za citanje.

 

Istina, planiram ih pozvati.

 

7 hours ago, Milutin-NS said:

@chela - ajde chela :)

Dizne prosirenje, kako prosirenje? Dizne se uzimaju "vece" sa neceg vec sta odgovara, stilo neki ili sta vec

Hibridna turbina koja mora biti propracena - izduv, dizne^, interkuler itd...

Dakle ono sto ti mozes da radis je, auspuh servis, da se cupa sve sto moze, nadjes odgovarajuce dizne koje ce malo ozbiljnije strckati, turbina na preradu u Uzice, sve ostalo su neki detalji tipa...bude li morao MAF ili MAP senzor neki drugi itd...

 

Meni je rečeno da moje postojeće dizne mogu da se prošire, i takva priča mi i odgovara jer bi voleo da sve ostane jednim delom fabrički. E sad dal je to moguće...

Svakako čini mi se da sam na pravom mestu za dobijanje odgovora.

 

Predpostavljam da MAF i MAP senzori idu tek ako se uoče neke nepravilnosti, tipa rupa u turbu, neravnomeran rad i svi drugi problemi koji mogu da dodju. Iskreno, prvi put i čujem za te senzore, evo sad uz pomoć svemoćnog googla i tebe znam ponešto i o njima. A recite mi od kog automobila bi stavljao te senzore ako bi došlo do toga? Jel radio neko izduv na puntu? i kod koga ako nije tajna ?

 

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pirke auspuh servis ti je odgovor na ovo pitanje vezano kod koga izduv raditi...

 

Ovi iskusniji kada je diesel tuning u pitanju ce ti reci nesto vise o senzorima, radi se o tome da senzori mere do jednog odredjenog fabrickog pritiska...ako ces petljati sa hibrid turbinama - trebace senzori koji mere preko, ima tu dosta zackoljica...

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, neshaoct said:

@Huko

 

Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 

 e pa da, ima ima povezanosti, nije da nema :rolleyes:, nego u ovoj temi se više nekako diskutuje o mapama koja meni dolazi tek na kraju. Barem ja tako mislim, ili možda nije tako :). Sve u smemu par vrlo bitnih informacija dobih svakako.

I naravno jedno pitanje već kad pišem. Jel ima neko iskustva sa stavljanjem nekog drugog menjača u Punta ili možda čak pravljenja i doradjivanje postojećeg?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Milutin-NS said:

@chela - ajde chela :)

Dizne prosirenje, kako prosirenje? Dizne se uzimaju "vece" sa neceg vec sta odgovara, stilo neki ili sta vec

Hibridna turbina koja mora biti propracena - izduv, dizne^, interkuler itd...

Dakle ono sto ti mozes da radis je, auspuh servis, da se cupa sve sto moze, nadjes odgovarajuce dizne koje ce malo ozbiljnije strckati, turbina na preradu u Uzice, sve ostalo su neki detalji tipa...bude li morao MAF ili MAP senzor neki drugi itd...

Uh, ima tu toliko stvari da sve daleko prelazi cenu malo jeftinijeg jtd-a. Prvo sve mehanicki treba da bude u savrsenom stanju (motor, menjac), kad kazem savrseno stanje, pod to podrazumevam bukvalno nov motor. Sledeca stavka bi trebalo da bude prenos snage, naravno u zavisnosti od ocekivanja. 120-130ks moze  da se izgura sa serijskim delovima i to je to, ako hoces vise, svaki konj preko toga kosta 100€. 

 

0. Motor

1. Dizne

2. Turbo

3. Straight pipe

4. Kvacilo

5. Remap

u zavisnosti od boosta ide i map senzor koji gura preko 1.5 bar. 

 

Manje vise je sve napisano, kao sto su i rekli a za te zackoljice, te zackoljice zavise od auta do auta, na svakom autu se razlikuju (mislim na to da je svaki auto razlicit i da ne vazi isto za sve). 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/19/2017 at 9:50 PM, chela said:

Uh, ima tu toliko stvari da sve daleko prelazi cenu malo jeftinijeg jtd-a. Prvo sve mehanicki treba da bude u savrsenom stanju (motor, menjac), kad kazem savrseno stanje, pod to podrazumevam bukvalno nov motor. Sledeca stavka bi trebalo da bude prenos snage, naravno u zavisnosti od ocekivanja. 120-130ks moze  da se izgura sa serijskim delovima i to je to, ako hoces vise, svaki konj preko toga kosta 100€. 

 

0. Motor

1. Dizne

2. Turbo

3. Straight pipe

4. Kvacilo

5. Remap

u zavisnosti od boosta ide i map senzor koji gura preko 1.5 bar. 

 

Manje vise je sve napisano, kao sto su i rekli a za te zackoljice, te zackoljice zavise od auta do auta, na svakom autu se razlikuju (mislim na to da je svaki auto razlicit i da ne vazi isto za sve). 

Evo i mene ponovo sa nekim novim pitanjima i odgovorima. :D

Zbog količine truda  odlučio sam da probam da dobijem 150-160 ks

Turbina poslata da postone hibridna na 160ks

Stavljen zamajac, lamela, druk lager od stila 115 i to sve ojačano

Menjač remontovan. Niko nije uspeo da mi ponudi neku varijantu menjača koja nije za trkačke staze. Odustao sam jer mi nije cilj trkački auto već auto za svaku dan.

Dizne su išle na čišćenje jer mi je rečeno da za traženu konjažu nema potrebe da ih menjam. Nijedna dizna nije bila u problemu.

Auto stavljen na default mapu a potom i na valjke gde je pokazao 82 ks na točkovima 76ks. Čekam da sve gore i dole navedeno bude upakovano pa ponovo na dino testiranje i pravljenje mape za mene.

Zakazana ugradnja kompletnog izduva kod pirketa.

 

 

E sad, tapkam u mestu zbog intercoolera, zna li neko dimenzije ic-a koji bi mogao da stavim u auto a da ne sečem branik od  jtd punta sa petoro vrata. Ne treba mi veliki, kako god to zvučalo :D Jel ima neko iskustva?

Gledam recimo 300x155x65mm koji ide do 250ksintercooler-550x140x65mm1.thumb.jpg.6e6237b3aaaeed917518e1132a9f1b92.jpg ili 550x140x65mm do 350ks intercooler-550x140x65mm2.thumb.jpg.ace81f7cd721ba4e2e9f98d41fa70390.jpg   www.fmic.eu

Firme po Srbiji ne rade custom varijantu, a i ja i sam slab sa vremenom pa otud i pitanje za pomoć. Naručio bi što pre da mi stigne.

Varijante od kombija bi preskočio jer čini mi se da su većih dimenzija od meni potrebne.

Još jedno pitanje, da li će mi turbina ići preko 1.5 bara sobzirom da neću ići preko 160 ks?

Ova pitanja bi postavio i svom tjuneru ali sve ovo će raditi inostrana firma kojima ćemo mi poslati podatke dina a njihovi inžinjeri će po tim parametrima napraviti mapu za auto. 

hvala

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...