Jump to content
FAS Goran
bokija

Cene setova kvačila / koje kvačilo uzeti?

Recommended Posts

To je B8. Jedino ako je za restylinga 150 ks drugačiji menjač, pa je skuplji set i zamajac.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš tako, možda u ovlašćenom.

Evo samo na prvu pretragu u UK i Nemačkoj za 2.0 tdi 150 ks, znači ovaj noviji motor:

https://m.autodoc.co.uk/sachs/1219867

https://m.pkwteile.de/autoteile/audi-ersatzteile/a3-sportback-8va/55597/10157/schwungscheibe

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par postova iznad napisah cene i za 1.4 turbak (za koji je covek pitao) i za 2.0 dizel.

Iz ePer, a cene kod ovlascenih i jesu okvirno te, +/- neki dinar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎12‎/‎26‎/‎2019 at 1:11 PM, Zan Batist said:

treba da mjenjam set kvacila na 307.

poznanik slupao C4 na kojem je mjenjao set prije 3 mjeseca. Mogu da kupim set za 50E. Sto mislite o tome?

Ugradnja polovnog koji je presao par hiljada km?

zemjenjeno. Kuplung med... vozim novo auto.

50e ruke, 50e 1k km "star" set. Osjetno bolje ubrzava… :pirate:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji bi set kvacila preporucili za Grande punto 2006godiste 1.3 dizel 55kw/75 konja... sasija  ZFA19900000140904.

Koliko mogu ocekivati za ruke u servisu od 50 do 100e?

Cuo sam da je luk dobro, ali tvrdo, kalav je valeo ...u servisi su mi nudili i neki jeftiniji blue print... Mislio sam da luk uzmem, ali da pritam za misljenje.. i koliko se krecu cene oko100e?

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@milosss90

 

Za ruke si napisao opseg cene za koji mislim da je realan u Beogradu.

BluePrint meni ne bi bio za izbegavanje, ipak su deo iste firme zajedno sa Febi, Swag... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja menjao relativno skoro i isto tako lupao glavu sta staviti, dok me bukvalno nije ostavilo na putu i na brzinu resavao po metodi daj sta das. I, stavio Saschs i mogu ti reci bas bas dobro. Bilo tipa oko 13000 ceo set. Mekano, fino..
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima ljudi..uzecu luk ili sachs.. 

U automiki zvao Valeo = 12600 din, Sachs = 11500.. Nesto mi majstor rekao da nabavlja jeftinije u euro07, lukovo 8800 to je bas smesno, valjda je original. Posto je on u drugom gradu, Ja mogu sam nabavim set i da dam nekom majstoru ugradi? Nece imati problema da mu fali jos neki deo? Uglavnom je sve u setu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, milosss90 said:

Hvala na odgovorima ljudi..uzecu luk ili sachs.. 

U automiki zvao Valeo = 12600 din, Sachs = 11500.. Nesto mi majstor rekao da nabavlja jeftinije u euro07, lukovo 8800 to je bas smesno, valjda je original. Posto je on u drugom gradu, Ja mogu sam nabavim set i da dam nekom majstoru ugradi? Nece imati problema da mu fali jos neki deo? Uglavnom je sve u setu? 

Euro 07 baš i nije neki sinonim za kvalitet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala ljudi na odgovorima, pitam zato sto nemam pojma kako se krece to, pa mogu biti laka ovca za sisanje...mada vidim nije toliko drasticna razlika u cenama...i ne mogu nesto ustedeti, s obzirom da je u ovlascenom na altini stavljaju valeo 22000 sa ugradnjom. Ovako 12000kvacilo + ruke dodje slicna cena.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji ovlasceni? Sto ne odes kod Gorana da ti odradi to i da ne bijes glavu?

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas taj, to cu i da uradim... kod njega je valeo 22000 sa ugradnjom, a ovako bi me izaslo 19-20 isti djavo ko da cu ustedeti puno... znam da su dobri,a ja izmisljam toplu vodi, ocu i jare i pare.

 

a i da mi urade dijagnostiku, nesto mi je strasno trom auto, znam da je mali motor... uzbrdo gas do daske..sve mislim da tu nesto ne valja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prepusti lepo ti njemu izbor i bices zadovoljan sigurno.
Vrlo cesto to pocetno jeftinije posle bude skuplje.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Zamenio sam set kvacila i druk lezaj na Delti 3 1.4 t-jet, ali sam ostavio stari plivajuci. Imam snimak stanja plivajuceg, pre nego sto mi je majstor namontirao novo kvacilo. Steta sto ne mogu da ga upload-ujem da vidite. Uglavnom, majstor me je savetovao da nema potrebe menjati ga, pa sam ga i poslusao. Za sad  je sve ok, ali ni pre novog kvacila plivajuci nije pokazivao nikakve simptome istrosenosti. Na satu stoji 166k km. Inace me je set kvacila LUK i druk LPR sa rukama izasao 35 hiljada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci druk i dalje ima samo Lpr da se nadje? Meni je auto bio 125.000 kad sam menjao. Plivajuci na pomeranje levo desno nema ni malo, ali ni malo, na ovo napred nazad je isto kao i tebi, majstor ga ostavio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam pojma iskreno za druk. Majstor rece da je taj LPR odgovarajuci. Da li postoji jos neki da je odgovarajuci, a da je  jeftiniji ili kvalitetniji, nemam pojma, nisam ga ni pitao. Mada i ranije je neko na forumu napisao da je ugradio LPR, tako da nisam puno lupao glavu, plus i ne razumem se bas, a verujem da bi mi majstor rekao da ima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro sam promenio set na GP 1.4 16 v, uzeo sam originalni rikambi set. Isti ovakav sam i skinuo sa auta (180k kilometara), koliko će ovaj zgaziti nemam pojma.

Mehaničar se prilično iznenadio koliko ima više delova na ovom kvačilu od recimo Sachs-a.

 

e5dfd651e26ab7401113500d672e6997.thumb.jpg.9a3da67ca7f27f8564911071d41f60fa.jpg Untitled1.thumb.png.5e5181578d8c1d80033bd0bc7a1e5718.png Untitled2.thumb.png.e91efe65df2fcda70893f72cf64a6864.png

 

Edited by Ivan
Sredjene slike i prilagodjeno pismo foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko repa i gde je uzeto?

2 hours ago, Home said:

uzeo sam originalni rikambi set.

Nalepnica "Ricambi originali" u prevodi znaci "originalni rezervni deo". Tj. nije nikakva marka kako neki ljudi shvataju, vec oznaka OEM dela, koji mogu da rade i razliciti proizvodjaci. U ovom slucaju pod FPT logom (Fiat Powertrain Technologies) je Valeo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...