shakalkv 153 Posted January 27, 2020 Ja sam menjao set na delti 3 1.4 110kw pre 6 meseci. Isti simptomi kao tebi, proslajfuje na oko 3000 obrtaja. Posebno u preticanju. Uzeo sam luk korpa kvacilo 11.000 dinara. A potisni lezaj je bio 9000 ako se dobro secam LPR. Narucio bio Valeo ali nije pasovao, imao 2 rupe za sraf umesto 3 tako da obrati paznju na to. Inace u srbiji sam jedva nasao druk, samo je delmax imao taj lpr. Zamajc nisam dirao, ima malo lufta napred nazad a levo desno nema. Ostao je mada sam mogao i njefa da zamenim... oko 16000 din je luk. 1 1 Ivan and bit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiica 20 Posted January 29, 2020 @shakalkv Da li si menjanjem samo seta kvacila, bez plivajuceg, oktlonio taj problem skakanja obrtaja, a od ubrzanja nista? Inace, mislim da cu i ja menjati samo set kvacila. Jer koliko sam se informisao i citao o simptomima loseg plivajuceg, kod mene jos uvek nema nijednog simptoma. Kontaktirao sam delmax, set kvacila, plus lezaj kvacila (LPR), plus plivajuci, sve Luk, 48.000. Samo nisam razumeo da li su tu i ruke (cisto sumnjam). A bez plivajuceg malo manje od 28.000. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted January 29, 2020 Otklonio sam problem naravno, sad nize i hvata kvacilo. To su te cene koje sam ti i napisao. Doduse ja sam u delmaxu samo druk uzeo, lamela korpa u auti miko kraljevo 11000 din Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5890 Posted January 29, 2020 To nesto jeftiniji plivajuci za 1.4tjet? za 2.0 je daleko vise (da nije valeo) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted January 29, 2020 Koliko je Valeo za 2.0 mjet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5890 Posted January 29, 2020 Mislim da se Valeo krece oko 40tak hiljada, LUK je oko 80-90000 dinara Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted January 29, 2020 A jbt pa jel su ovi od zlata ili je Valeo toliko losiji bas.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17586 Posted January 29, 2020 (edited) 2 hours ago, andreja.micovic said: To nesto jeftiniji plivajuci za 1.4tjet? Ako gledas OEM varijantu - vise nego duplo. Okvirna cena za MultiAir: Dok se za 2.0 ta cena krece oko 900-1000 EUR. Cak mislim da je i tu nesto skuplje ako je u pitanju stari Opelov menjac (C542 ili GM oznaka F40). A trunku jeftinije za noviji FPT-ov menjac, od restyle (FPT C635). Druga stvar, na benzincima plivajuci dosta redje i odlaze. Pored ostalog, gledao sam ih prilicno i pri kupovini i vecinom su svi delovali OK, bez nekih kakakteristicnih simptoma da su naceti. Edited January 29, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted January 29, 2020 Treba dooobro da se zagreje čitav menjač, da bi pokazao neke znake, ako ih ima. A to bez probne vožnje od 30-45min teško da će da se oslušne. Послато уз помоћ ТT Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted January 29, 2020 Tako je. Meni je lamela klizala samo kad odem na duzi otvoren put. Quote Share this post Link to post Share on other sites
basadzija 8 Posted January 29, 2020 Evo da ima ako se neko interesuje za bravo 1.9 16v multijet 110kw. Kakav je kvalitet nisam hteo da ispitujem nego sam menjao sve kod gorana za oko 70000 dinara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiica 20 Posted January 31, 2020 Evo i ovde ponude koje sam dobio za zamenu seta kvacila i plivajuceg, za 1.4 t-jet. Pored ovih, dobio sam jos jednu, izadje oko 70 hiljada sve. Jedno pitanje, kakav je taj FIAT set kvacila, sto sam dobio od Stojanova, u odnosu na recimo LUK, a s obzirom da je taj FIAT 33.400, a ovaj 12800, oba seta bez druk lezaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted January 31, 2020 Kakvo ludilo od razlika u ceniSent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted February 1, 2020 (edited) Da taj Fiat set nije Ricambi (original)? Svakako je razlika qq leleee Sa Sash i Luk nema greske. E sad, mozda gresim, ali zar nije bolje da je ceo set od jednog proizvodjaca nego malo ovog, malo onog.. Mislim zbog pasovanja? Edited February 1, 2020 by ISV_01 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17586 Posted February 1, 2020 17 minutes ago, ISV_01 said: Da taj Fiat set nije Ricambi (original)? "Ricambi" ti na zabarskom znaci rezervni deo . A na kutiji (ili kesama) su obicno belo-sive strafte sa natpisima Ricambi Originali (Genuine Parts, i tako na vise jezika). Kao i SN dela, Bar Code i isti natpis Ricambi Originali na nalepnici - sto samo ukazuje da je u pitanju originalni fabricki rezervni deo, tj. OEM deo. A koji brend pakuju pod fabrickim logom, ostaje da se vidi u konkretnom slucaju. Prica je generalna, evo primera: 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted February 1, 2020 (edited) Druze moj, ja sam kao sto rekoh u avgustu zamenio set kvacila na delti iz prve ugradnje. Znas sta je na njemu pisalo? LUK sa dodatim FPT (Fiat parts). Tako da uzimaj Luk. Edited February 1, 2020 by shakalkv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiica 20 Posted February 1, 2020 Onda definitivno Luk, hvala @shakalkv. I za sad samo set kvacila, a videcu kakvo je stanje plivajuceg, kada majstor bude skidao kvacilo, pa cu videti da li je potrebno menjati i njega ili ne Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted February 1, 2020 Ja nisam mogao tada nigde da nadjem Luk potisni lezaj. Samo je bio Lpr, akron i valeo. Od ta 3 preporuka je bila lpr. Zamajac sam kao sto rekoh ostavio, nema lufta levo desno ali ima malo lufta napred/nazad. Majstor kaze moze jos 60.000. A potisni svakako zameni... meni je na 130.000km zujao bas dosta kada se zarotira Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiica 20 Posted February 1, 2020 Da, da, kad kazem set, mislim i na potisni. A zamajac ce svakako proveriti majstor u kakvom je stanju, pa ce mi dati savet sta da radim Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 1, 2020 On 27.1.2020. at 9:10 PM, shakalkv said: Zamajc nisam dirao, ima malo lufta napred nazad a levo desno nema. Razlog što sam ja zamenio zamajac je bio upravo taj što sam bio ubeđen da je skroz otišao kada sam video koliko ''radi''. Ugaono pomeranje mu je bilo sigurno 10mm. Kada je stigao nov, uporedio sam ga sa starim i imao je identične luftove... ali eto, tad je već gotovo bilo, 70 hiljada samo za zamajac ode u vetar. Inače u moj auto je išao i SACHS i LUK kao prva ugradnja, od serije do serije su ih menjali. Inače, identični su, i ono što sam čuo je da im je i kvalitet identičan. Ja sam stavio LUK i miran sam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted February 1, 2020 70000 samo zamajac??? Zlatne li su mu opruge? Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted February 1, 2020 Ja mislim da je toliko i za 2.0mjt tako da nemoj da te cudi Za audi a4 je toliko mozda najjeftinijiПослато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted February 1, 2020 I posle skup Audi za odrzavanje. Sent from my SM-J530F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted February 1, 2020 Za audi a4 je toliko mozda najjeftinijiPa sad... za B8 2.0 tdi S-tronic je oko 350€ beše.Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted February 1, 2020 Ne znam koji je B , onaj model lupam '10 i mladji Skoro je i Duke pisao da ga je jedva nasao nesto za 70-80000dinПослато са SM-J330F помоћу Тапатока 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites