Jump to content
Goran
neshaoct

Kineski Chery, MG, Geely, BYD i zvanično stigao u Srbiju / Kineski automobili

Recommended Posts

2 hours ago, bane1321 said:

Ali je lakše postati Mason, nego ući u tu grupu. Poslao sam zahteve sa dva profila na dnu, čekao tri meseca i odustao! Nešto kao svojevremeno Citroen forum, gde su polagao prijemni ispit za ulazak!

Ja se učlanio u Chery  Balkan, nisam našao Chery srbija, i sad baš razgledam. Evo jednig info, copy /paste

 

Први мали сервис урађен на Тигго 8 Про, на 13500км.

Рено Сава (Сава моторс), Панчево.

Цена 20500 динара.

Батерија за кључеве 530 дин.

10/10 услуга. Звао сам пре 3 дана да закажем данас.

 

Elem, suma sumarum vlasnici svi prezadovoljni, pogotovo Tigo 8 modelom, tu i tamo zeza multimedija, lošee hvatanje radii stanica, BT neće iz prve, ali nadaju se nekom ažuriranju koje će sve to da ispegla.

A ima i par njih kojima se boja oljuštila sa elemenata oko menjača.

Kude Grand Motors a hvale ovaj navedeni servis iz PA.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Reno Savu, doduše Beogradsku u Mirijevskom bulevaru, hvale i vozači Renoa.

Chery Srbija je FB grupa, ali mi nije jasna tajnovitost! Verovatno sektaši u najavi, poput Tojota foruma. Mada ima i tamo normalnih, jel tako @moron:thumbsup:

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/16/2025 at 11:05 PM, moron said:

Videh danas ovaj post na Honda forumu, na temu održavanja MG HS-a ( a ako dobro sabrah, prva četiri redovna servisa tokom 60.000 km je skoro RSD 125.000 ):

 

"Vozim HS-a već nekih dve i po godine, za nekih 1300km idem na 5 redovan servis, videćemo da li će cena nastaviti da raste kao do sad.

Inače uopšte nisam zadovoljan Grand Motorsom, mnogo su aljkavi i dosta stvari mora da završiš sam nakon servisa. Dobio sam servisnu knjigu od MG-a gde sve lepo piše na koliko se i šta sve menja i radi, ali u Grand Motorsu to ni ne gledaju, tako da su mi na 3-ćem i 4-om malom servisu zamenili ulje za kočnice. Kolegi na drugom HS-u kad su zamenili filter kabine, kasetu nisu vratili kako treba, i u vožnji mu se kaseta otvorila i raspala dole po podu. Čak sam im jednom dao servisnu knjižicu da mi upišu da su mi odradili servis, gde mi je lik rekao "Ma ne treba to da se upisuje, imamo mi sve u sistemu". Jako veliko razočarenje i žao mi je ljudi koji moraju da idu kod njih.

 

MG HS 1.5 turbo Luxury 2022... ali aplikacija koju koristim nije ažurirana i ne izbacuju ažuriranja za nju već godinama, pa nemaju HS da se izabere, zbog toga sam izabrao ZS u aplikaciji "

 

 

 

Screenshot_20250816_152228_ServisnaKnjizica(3).jpg.344646b7f7c4ab33d1e81d4cb86d0944.jpg

Za HS ne znam, ako je mislio na update iGo mapa, krajnje je glupo odrađen sistem za update. Deluje krajnje jednostavno ali da bar izbaci nesto kada ne postoji update verzija mapa ili neku gresku zasto ne iscitava USB sa podacima sa fabricke navigacije vec onako bleji i nista ne radi, ne znam. Naviextras je generalno za sve koji imaju iGo, tako da je kod svih tih sistema isti nacin da se uradi update. 

 

22 hours ago, ivica su said:

Neću da crnim, ali polako se ostvaruje ono o čemu sam stalno gunđao, kako se svi zaleću zbog luksuznih enterijera, ekrana, konkurentne cene, 7 godina garancije, a ne znaju šta kupuju. Već sam čuo za par primera da ovlašćen distributer uopšte ne zna koji je motor ispod haube, bukvalno ne znaju, sem konjaže i zapremina nemaju ni jedan drugi podatak, da li je kaiš, lanac, ko je proiuvođač, ne znaju... drugo, bilo je ljudi koji su prijavljivali softverske bagove, ovlašćeni uopšte nema kako to da reši, nemaju softver, nemaju ništa, ne mogu ni update da urade... 

 

Nadam se da će se mreža servisa širiti, ali i nivo usluge/znanja... za sada, ovo je još tanko...

I u vecini slucajeva ti nece dati odgovor. Prodavci pogotovu (cast izuzecima ali generalno je to nacelo). Mislim da je taj 1,5 turbak unutra u osnovi ovaj moj sa dodatim turbom. U sustini, motor iz saradnje GM-a i Saic-a 16V, atmosferac, lanac pogon. Moze se o njemu naci na netu, gledao sam pre kupovine. Menjac verujem da je 99% kineski, sto se tice ZS-a manualca. A/T kod ZS-a od 6 brzina iskreno nisam ni gledao ciji je (CVT) mada me uopste ne bi cudilo da je kineski, kao i kod HS-a. 

 

Ako izuzmen da iGo ume ponekad da se resetuje (fazon jendom u 8-9 koriscenja i to da je non stop upaljen) nemam softverske bug-ove (mislim mozda ih ima ali ih jos nisam otkrio :D). Za put do GR, iGo sljakao bez problema.

 

U bivsoj firmi su odrzavali Fieste u GM-u na NBG, bili su zadovoljni. Vise nas je pogodilo odrzavanje u KDD (L200) gde su za set kvacila i zaMLajac trazili oko 560,000 RSD a drugi ovlasceni skoro 150K manje (orig.delovi za vozilo u garanciji i pod lizingom). Reno Sava za 1 diznu na 1,5 dci dusteru je trazio 68K, tako da ono...ovlasceni je ovlasceni, ko hoce da zadrzi garanciju osuđen je na njega ali isto tako moze izabrati drugi servis gde da održava. Kad dođe vreme za servis kod mene, znaće se :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bane1321 Jedina mana Atlasa koju ja vidim za sada je relativno mali broj vozila koji je prodat, mada to nadomescuju sa Link&Co i sto su se spojili sa Volvo servisom tako da se nadam da ce biti delova ako zatreba.

 

Inace ja I dalje ne mogu da verujem sta su oni prodavali za 30 000e. 

 

Komsije koje parkiraju u istom redu do mene voze Tucson i Qashqai. Obojica su iskomentarisali da Atlas deluje kvalitetnije i naravno zalili se da ce trocilindras manje da traje jer mora Kinez za nesto da se opljuje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A oni silni 1.5l motori na kineskim autima čiji su? Mislim od kojih su motora razvijeni,Kinezi nemaju neku istoriju u automobilimu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshtry Ko zna, neki mozda poticu iz Hy / Kia grupacije obsirom da i oni imaju 1.5 atmos (i30). Za MG sam konkretno naveo odakle motor potice. Obzirom da je Saic jedan od 10 najvecih kineskih proizvodjaca automobila, mozda i on snabdeva druge marke (kao i obratno). Danas svako ume da napravi atmosferski motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaju oni ozbiljnu autoindustriju i nazalost nama ocigledno nepoznatu. Prvobitno sam mislio da im motore prave samo Geely i Cheri, medjutim,

pogledah ovaj klip: 13 Chinese Car Engines That Last FOREVER - YouTube
Gomila nekih meni potpuno nepoznatih proizvodjaca. od ovih 13, bukvalno za 3 sam samo cuo. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  To nije tacno. Menjac je Getragov DCT, a motor u Atlasu je Volvo T3 kao i u Link&Co 01 prve generacije.  

Druga generacija Link&Co, Starray i Coolray imaju cetvorocilindras koji je iskljucivo iz Geely fabrike i isti menjac.

 

A 2.0 motori imaju Aisin osmobrzinac.

 

Da me ne shvatis pogresno, ali sa tim stavom si i zeleo da opljujes Geely, a i prodavac ti je ucinio  

Da odes u BMW I pitas ciji je taj motor isto ce ti odgovoriti, ali verovatno neces to napisati na forumu.

 

 

A Cherry forum drzi onaj sto je napravio Youtube kanal od kupovine Tigga 7.

Nesto mi to sve odbojno zvuci. Napravili ljudi kult kao da prezentuje pozlaceni 911 GT2 specijalnu ediciju, a ne jednog od bezbroj Kineza C klase, ali ajd', to je  moje misljenje

 

 

Da se ne razumemo pogrešno, ja sam hteo da kupim Coolray-a ali teško sam vario onaj njegov zadnji spojler tako da ne znam odakle ti zaključak da je ovo pljuvanje I mislim da menjač nije Getragov jer u Renou i Fordu je Getrag i nisu se nimalo proslavili nego neki kineski. Svakako ih možeš nazvati pa proveriti

 

 

I samo da ti skrenem pažnju, svojim zaključcima kad neko dirnw u Kineze u diskusiji postaješ gori od vw fanova. Ovaj forum nije bio takav default_).gif

 

c9564884b34b31664b6a9a6995e69743.jpg

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511

 

Info o ovom menjaču kriju kao zmiji noge ali mogu se naći informacije:

https://evomalaysia.com/2020-proton-x70-ckd-7-speed-dct

 

Tako da ako piše dct ne mora biti sinonim za Getrag

 

16f7c3e2964a0a76968bc9af5392503b.jpg

 

A i Getrag vise nije Getrag nego Magna

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako rekoše u SAT plus, Cityray će biti između Cool I Starraya!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@srdjos ja sam nasao ovo. Verujem ja tebi nego mislim da ni prodavci ne znaju :D

 

 

IMG_8054.jpeg

5 hours ago, srdjos said:

 

I samo da ti skrenem pažnju, svojim zaključcima kad neko dirnw u Kineze u diskusiji postaješ gori od vw fanova. Ovaj forum nije bio takav default_).gif

 

 


ma sigurno da je tako :D ja sam poznat po teskim stavovima.

 

ja iskreno vec razmisljam o drugim kolima, ne zato sto Kinez ne valja nego sto bih elektircnih 300+ ks tako da nije da sam nesto vezan za Geely

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

[mention=6960]igor0511[/mention]

 

Ne znam odakle ti to niti si ostavio izvor informacije ali ako je wiki ili AI, ja bi to dva puta proverio

 

Pošto nisu isti modeli ali sumnjam da bi se kinrzi oslanjali na nešto izvan geely grupe a posebno na feleričnu marku menjača

 

Svakako, teško primaš diskusije oko kineza

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste AI, mada mi je i fabrika poslala isto kada smo se dopisivali, nisam do tad ni znao za to da imaju 3/4 cilindra motore iste kubikaze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@bane1321 ne znam ni sam, verovatno nista jos neko vreme :D 

dve najprimanljivije opcije su mi Mini Cooper SE i Macan Electric s tim sto je prva premala, a druga preskupa :D 

Svidja mi se i Discovery Sport PHEV kao racionalnija opcija

 

Ostali Kinezi mi ne deluju toliko primamljivo. Mozda BYD, mada mi sve deluje suvise “kineski” :D  MG4X i onaj Seres (malo teze varljivo ime je bonus) deluju super na papiru makar.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bane1321 gde stiže? 

Probao sam 01 pre kupovine pežoa i odustao jer je mali, ipak je kao xc40. Inače auto je izuzetno dobar. Drugar je odmah posle sajma testirao 02, hteo da uzme ali nije bilo kao onda za 25k, prodat kontigent. 

 

E za cherry Srbija grupu sam valjda imao sreću još na početku sam se prijavio. Taj servis iz Pančeva svu hvale i ispadoše jedini poslovni. Svi preskaču BG i voze u Pančevo na servis. 

Generalno, koliko sam pratio iskustva, najviše problema ima FX, dosta njih je imalo lupanje na trampu tipa kao da je krst poluosovine, zatim voda u zadnjoj kameri, radar brljavi kada se uhvate insekti na autoputu

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@darkman14

Beograd, ali nije po toj promo ceni od 25k već po regularnoj, mislim da ga je u višem paketu (more) izašao oko 31k.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E a ne znam kako računaju sad subvencije jer više država ne daje. Bilo je pre koji dan da su sva sredstva potrošena. 

Kad smo gledali 02 je bio oko 28k sa svim subvencijama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, srdjos said:

I samo da ti skrenem pažnju, svojim zaključcima kad neko dirnw u Kineze u diskusiji postaješ gori od vw fanova. Ovaj forum nije bio takav default_).gif

 

Mene više nerviraju ljudi koji se kunu u kineze, a ne poseduju iste, niti šta znaju o istima :) Ne mogu da odem negde a da ne krenu da me prozivaju: "Što nisi uzeo Kineza? Oni su najbolji, pregaziće sve evropske proizvođače". Nemam ništa protiv Kineza, ali me prosto nervira takav stav, nervira me hajp, vidi se velik uticaj domaćih auto YT kanala ( da li ih plaćaju ili ne, ne znam ).

 

Ali nije to tema... Od svih, meni Geely deluje kao ozbiljna priča, pa možda i MG ( ipak ima evropsle korene i know how )... Cherry mi je trn u oku jer me je xy ljudi nagovaralo da ga kupim, a mislim da se o njemu najmanje zna ( kao što sam već gore pisao ), a količinski ih prodaju kao da su patike, a ne auti.

Share this post


Link to post
Share on other sites



 
 
Ali nije to tema... Od svih, meni Geely deluje kao ozbiljna priča, pa možda i MG ( ipak ima evropsle korene i know how )... Cherry mi je trn u oku jer me je xy ljudi nagovaralo da ga kupim, a mislim da se o njemu najmanje zna ( kao što sam već gore pisao ), a količinski ih prodaju kao da su patike, a ne auti.


Lično ne verujem da će nešto puno kineskih marki ući na naše tržište jer smo im nebitni a i tu su raznorazni monopoli na uvoz, čitaj, bratski i kumovski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...