Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Kineski Chery, MG, Geely, BYD i zvanično stigao u Srbiju / Kineski automobili

Recommended Posts

Kineski automobili čine skoro polovinu novih automobila predstavljenih 2022. godine

 

mg7 3.jpg

 

U 2022. godini predstavljen je ili lansiran 131 novi automobil. Broj isključuje modele sa novim oznakama, restajlnge i koncepte, ali uključuje sve serijske automobile predstavljene javnosti širom sveta.

 

Najzanimljivija stvar u ovom bilansu je da novi automobili kineskih proizvođača predstavljaju 47% ukupnog broja, navodi Motor1. Brojke od 1. januara 2022. pokazuju da su iz Kine stigla 62 nova modela, sa prosečno pet novih vozila mesečno. SAIC je proizvođač koji je uveo najviše inovacija na tržište, sa 10 različitih novih modela. Slede Geely sa osam modela i Great Wall sa 6 debija. Po podacima koje objavljuje JATO Dynamics, Toyota je grupa koja je predstavila najviše vozila u 2022. Japanska kompanija je lansirala 11 novih modela koji uključuju četiri SUV vozila, tri limuzine, tri MPV i jedan gradski automobil. To je isti broj novih automobila koje je Toyota lansirala 2021. godine, ponovo pod brendovima Toyota, Lexsus i Daihatsu.

 

gw shanhai 2.jpg

 

Drugi je SAIC sa ukupno 10 novih modela podeljenih između šest SUV vozila, dve limuzine, jednog hečbeka sa petoro vrata i MPV-a. General Motors je takođe na 10, zahvaljujući brendovima Buick, Cadillac, Chevrolet i GMC. Sledeća je Honda sa osam novih automobila koji uključuju, između ostalih, nove generacije modela Accord, CR-V i Pilot. Stellantis je evropska grupa sa najvećim brojem debija. Među njima su Alfa Romeo Tonale, Citroen C4 X, Fiat Fastback, Jeep Avenger, Maserati Grecale i Peugeot 408, ali je novi Maserati GranTurismo isključen jer unutrašnjost još nije otkrivena. Volkswagen je takođe imao ukupno šest debija, računajući Audi za Kinu, Škodu Enyaq Coupe, dva VW-a za Kinu, novi Amarok i ID.Buzz. Dalje, nalazimo BMW i Mercedes-Benz sa po četiri nova proizvoda, a zatim Suzuki, Ford i Hyundai sa tri.

 

geely h1.jpg

 

Kao što se i očekivalo, SUV-ovi su nastavili da dominiraju na debitantskoj listi, dostižući udeo od 51% novih automobila predstavljenih 2022. Proizvođači kao što su SAIC, Geely, Honda i Stellantis preovlađuju na ovoj rang listi. Odsutnije su nove limuzine koje opstaju pre svega zahvaljujući potražnji kineskog tržišta. Ukupno 23 limuzine su predstavljene 2022. godine, a 12 od njih je dostupno samo u Kini. Pomalo iznenađujuće, bilo je 16 novih MPV-a u 2022. godini uprkos padu prodaje monovolumena i MPV-a u Evropi i Severnoj Americi. Kao i kod sedana, polovina ovih novih modela neće napustiti kinesko tržište. Statistiku zaokružuju osam novih gradskih automobila, sedam pikapa, šest limuzina i četiri sportska automobila koji uključuju nodele Ford Mustang, GAC Aion Hyper SSR, Pagani Utopia i Rolls-Royce Spectre.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

=====

 

GAC GS3

 

230735-GAC GS3 5.jpg

 

GAC Motor je na Guangzohiu sajmu predstavio potpuno novi model GS3, dizajniran za generaciju Z. Sa temom dizajna ''Super Mate'', GAC GS3 je dizajniran da zadovolji potrebe kupaca generacije Z, nudeći izgled, prostor i kvalitet koji odgovaraju njihovom aktivnom načinu života. Pruža druženje sa ''Super Mate'' mlađim kupcima i donosi im više hrabrosti i duhovnog zadovoljstva.

 

230736-GAC GS3 4.jpg

 

Potpuno novi GAC GS3 karakteriše hrabar, upečatljiv izgled, poboljšan niskim profilom i dinamičnim stavom. Bočnu stranu karoserije definišu čiste i zategnute površine fokusirane na preciznost i zapreminu upotpunjene dobro definisanim oštrim linijama. Novi GS3 je duži (60 mm), niži (55 mm) i širi (25 mm) od modela prethodne generacije. Međuosovinsko rastojanje je povećano za 90 mm, dok je prednji prepust skraćen za 31 mm.

 

230737-GAC GS3 3.jpg

 

Po prvi put, GAC GS3 je dostupan i sa novom R-Style verzijom koja sadrži agresivne elemente dizajna koji upotpunjuju stajling inspirisan performansama. Ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 7.5 sekundi.

 

GAC GS3 2.jpg

 

Unutrašnjost pruža praktične karakteristike, prostor i tehnologiju koje zahtevaju mlađi kupci. Zaobljeni dizajn panela vrata i kontrolne table u kombinaciji sa konkavnom površinom donosi osećaj opuštenosti i udobnosti. ''Crystal Shifter'' ima prelepi izgled sa materijalima nalik na kristal i ergonomski je oblikovan za udobniju, intuitivniju kontrolu.

 

230738-GAC GS3 1.jpg

 

Opcije boja enterijera uključuju trendovske boje, dok je ambijentalno osvetljenje postavljeno na panele vrata, instrument tablu i otvore za vazduh prilagodljivo sa 32 različite boje. Zapremina prtljažnika je povećana na 341 litar i ima ravan pod koji omogućava različite scenarije prilagođavanja i proširenja kako bi se zadovoljile potrebe mlađih kupaca. Novi GAC GS3 pokreće 1.5 turbo motor, uparen sa 7-stepenim VDCT menjačem. Potrošnja goriva može da bude 6.2 litre na 100 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hongqi H6

 

hongqi h6 03.jpg

 

Luksuzna marka Hongqi (deo koncerna FAW - First Automotive Works) na Guangzhou sajmu automobila predstavlja svoj novi veliki liftback H6. Što se dimenzuija tiče, dužina H6 je 4.990 mm, širina 1.880 mm, visina 1.455 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.920 mm, dok su točkovi od 18 i 19 inča.

 

hongqi h6 02.jpg

 

Dizajn enterijera i oprema Hongqija H6 su po uzoru na aktuelni H5 sedan, uz isti infotainment sistem sa velikim vertikalnim tabletom.

 

hongqi h6 01.jpg

 

Za pogon je izabran 2.0 četvorocilindrični turbo benzinac koji se nudi u verzijama sa 224KS i 252KS, uz 8-stepeni automatski menjač.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Venucia V-Online & Venucia Ve concept

 

Venucia V-Online

 

Brend Venucia (zajednički projekat Nissana i kineskog Dongfenga kreiran 2010. godine) na Guangzhou sajmu automobila najavljuje svoje planove za bufućnost, uz promociju dva noviteta.

Pre svega, novi modeli marke Venucia će biti hibridni ili električni automobili, a u planu su i automobili na vodonik. Takođe, kompanija je postavila ambiciozan cilj da poveća prodaju na pola miliona automobila godišnje (u početku do 300.000 automobila godišnje, a dugoročno žele da ovu cifru dovedu na 500.000 primeraka). Što se noviteta tiče, na Guangzhou sajmu Venucia prikazuje hibridnu verziju krosovera V-Online i električni Ve concept.

 

Venucia V-Online

 

Hibridni V-Online DD-i je dugačak 4.562 mm, a napravljen je na modularnoj platformi VSA (Venucia Smart Architecture), razvijenoj posebno za brend Venucia koristeći komponente iz alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi. Ovaj krosover je opremljen 1.5 turbo četvorocilindrašem sa 190 KS, uz elektromotor. Kombinovana snaga Venucia V-Online DD-i još nije objavljena, ali je saopšteno da je potrošnja goriva približno 4.0 l/100 km i da automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 7 sekundi. Hibridna verzija se razlikuje od standardnog V-Online dizajnom prednjeg dela, uz drugačiji branik, masku i doterana svetla. Električni Venucia Ve concept je baziran na novoj V-π platformi, planiranoj za buduće električne automobile marke (po svemu sudeći opet uz učešće Renault-Nissan-Mitsubishi).

 

Venucia Ve concept

 

Vozilo ima takozvana samoubilačka vrata (zadnja se otvaraju u suprotonom smeru od prednjih), a umesto uobičajenih retrovizora postavljene su kamere.

 

Venucia Ve concept

 

Za unutrašnjost su predviđeni veliki centralni ekran, kao i manji ekran koji je ugrađen u volan.

 

Venucia Ve concept

 

Venucia Ve concept najavljuje i novi korporativni identiteta brenda. Takođe se pominje i napredni adaptivni tempomat, dok tehničke specifikacije vozila nisu saopštene. Hibridni Venucia V-Online DD-i trebalo bi da stigne na kinesko tržište sledeće godine, a tada se očekuje i serijska verzija Venucia Ve concepta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Zeekr 001 i sa dometom od 1.032 km

 

zeekr 5.jpg

 

Zeekr (deo kineske Geely grupe) za modelsku godinu 2023. predstavlja doterani model 001, uključujući i novu verziju sa dužim dometom. Nova verzija koja će biti ponuđena u ograničenoj seriji, naime nudi domet od 1032 km (doduše, po kineskom CLTC ciklusu).

 

zeekr 4.jpg

 

Zeekr 001 zadržava električni pogon svog prethodnika sa 272 KS u verziji sa jednim elektromotorom ili 544 KS u varijanti sa dva elektromotora. Najsnažnija verzija do 100 km/h stiže za 3.8 sekundi.

 

zeekr 3.jpg

 

Standardni paketi baterija imaju isti kapacitet od 86 kWh ili 100 kWh, sa autonomijom od 546 odnosno 741 km, ali novi paket baterija od 140 kWh omogućava domet od pomenutih 1.032 km (u varijanti sa samo zadnjim pogonom). Međutim, ta verzija će biti ograničena na samo 1.000 primeraka.

 

zeekr 2.jpg

 

Vizuelnih izmena na 497 cm dugačkom vozilu ovog prilikom nije bilo, budući da se radi o novom modelu redstavljenom u aprilu 2021. Zeekr je jedino u paletu dodao tri nove boje, nazvane Yu Guang Orange, Extreme Blue i Polar Night Black. Ni u unutrašnjosti nema modifikacija, pa tu ostaju 14.7-inčni ekran osetljiv na dodir, digitalna instrument tabla od 8.8 inča i 5.7-inčni ekran za putnike pozadi.

 

zeekr 1.jpg

 

Prednja sedišta imaju grejanje i ventilaciju sa funkcijom masaže, dok je Nappa koža dostupna u crnoj, plavoj, sivoj ili braon nijansama. Ostale karakteristike uključuju kontrolu klime u tri zone, dinamično ambijentalno osvetljenje, vrhunski audio sistem kompanije Yamaha i sistem prilagodljivog vazdušnog oslanjanja. ADAS paket je modifikovan novim i sofisticiranijim karakteristikama uključujući aktivni sistem promene trake. Na kraju, dostupan je i opcioni ''Z Sport'' paket koji dodaje set aluminijumskih felni od 22 inča, jači Brembo kočioni sistem, električno podesiva sportska sedišta i alkantaru unutrašnjosti. 2023. Zeekr 001 već može da se naruči u Kini, dok se prve isporuke očekuju u drugom kvartalu. Cene se kreću od 300.000 do 386.000 juana (od 40.700 do 52.365 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jidu ROBO-02

 

230833-jidu 03.jpg

 

Na Guangzhou sajmu automobila se pojavio i Jidu Auto koji je na svom izložbenom prostoru pažnju posetilaca privukao modelom ROBO-02. Novi sedan deli mnoge dizajnerske elemente sa SUV modelom ROBO-01, kao i nedostatak konvencionalnih ručica na vratima. Umesto toga, možete da koristite svoj glas ili Bluetooth funkciju.

 

230834-jidu 02.jpg

 

Automobil je i dalje u velikoj meri fokusiran na autonomnu vožnju i veštačku inteligenciju, pri čemu Jidu Auto ne saopštava podatke o performansama. S obzirom na sličnost u dizajnu, ROBO-02 će verovatno deliti svoje pogonske sklopove sa ROBO-01, koji ima dva motora sa kombinovanom snagom od 544KS i CATL baterijom od 100 kWh.

 

230835-jidu 01.jpg

 

Očekuje se takođe da će ROBO-02, ako je opremljen istim motorom i baterijom kao ROBO-01, imati još bolje ubrzanje i performanse u poređenju sa SUV-om, dok bi autonomija trebalo da iznosi oko 600 km (po CLTC ciklusu). Po sadašnjim najavama, ROBO-01 će biti dostupan kasnije ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arcfox Kaola

 

230936-arcfox 04.jpg

 

Arcfox (deo kineskog proizvođača automobila BAIC) predstavlja kompaktni model Kaola, dizajniran posebno za mlade majke. Dizajn kompaktnog vozila je naime optimizovan za specifične zahteve koji se tiču udobnosti i bezbednosti trudnica i beba.

 

230937-arcfox 03.jpg

 

Zadnja leva vrata Kaole su uobičajena, dok su desna klizna i elektrifikovana zbog lakšeg ulaska/izlaska. U drugom redu su postavljena dva odvojena sedišta, desno je optimizovano za prevoz trudnica: u njemu možete da se vozite zavaljeni sa nogama na naslonu suvozačevog sedišta spuštenog napred.

 

230939-arcfox 02.jpg

 

U multimedijalni sistem su integrisane posebne medicinske aplikacije koje prate zdravlje buduće majke.

 

arcfox 01.jpg

 

Dete će putovati na levom zadnjem sedištu u jedinstvenom, prilagodljivom sedištu. Kada beba zaspi, samo sedište će zauzeti horizontalniji položaj, a sistem kontrole klime sa ugrađenim antibakterijskim filterom će automatski odabrati optimalnu temperaturu i vlažnost. Ako beba piški, senzori ugrađeni u sedište će odmah obavestiti roditelja o tome. Pametna kamera sve vreme prati dete, a ako vidi da plače aktivira umirujući režim uz tihu muziku. Prozori su opremljeni zavesama za stvaranje intimne atmosfere tokom dojenja i oblačenja. Za sada nema informacija o tehničkim specifikacijama vozila, kao ni o ceni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chery uskoro u Srbiji

 

chery srb 02.jpg

 

Do sada je Chery izvozio automobile u više od 80 zemalja i regiona, osnovao 10 fabrika u inostranstvu, ima više od 1.500 dilera i servisa širom sveta, te je akumulirao 10 miliona globalnih korisnika, uključujući 2.1 milion korisnika u zemljama s druge strane okeana, zauzimajući tokom 19 uzastopnih godina prvo mesto u izvozu putničkih automobila u Kini. Chery Automobile je oduvek pridavao značaj evropskom tržištu, a u automobilskom sektoru posebno ceni bolje prihvatanje korisnika i bolju infrastrukturu. Očigledno je da će Srbija postati Cheryeva strateška lokacija, ne samo važno tržište za ubrzanje Cheryevog procesa globalizacije, već i odskočna daska za potpuni ulazak Cherya u Evropu.

 

chery srb 01.jpg

 

Modeli Chery Pro serije opremljeni su najnovijom Chery tehnologijom i imaju karakteristična svojstva PRO modela. Za razliku od Cheryevih prethodnih modela, modeli porodice PRO su kompletno unapređeni. Među njima je TIGGO 8 Pro, najnoviji model, kojeg su korisnici zavoleli otkako je predstavljen. TIGGO 8 PRO usvaja dizajn prednjeg dela vozila u Sunshine Star River stilu kao i ostatak TIGO porodice, sa veoma prepoznatljivom i upečatljivom maskom u obliku dijamanata u geometrijskom rasporedu i koja u kombinaciji sa LED dizajnom farova, izgleda dinamično i upečatljivo. Unutrašnjost je familijarna sa kokpitom, koji je u skladom odnosu crne i braon boje i laserski brušenim dekorativnim panelima, stvarajući elegantnu teksturu. U isto vreme, TIGGO 8 PRO je opremljen sa 12 ADAS funkcija kao što su automatsko pokretanje i zaustavljanje, ACC adaptivni tempomat , AEB sistem automatskog kočenja, FCW upozorenje na sudar sa prednje strane i tako dalje. Uz podršku inteligentnog podešavanja, ovaj model ne samo da izražava osećaj za buduću tehnologiju, već što je još važnije, može u velikoj meri poboljšati bezbednost putovanja.

 

TIGGO 7 PRO predstavlja potpuno novi dizajn TIGO porodice, sa stilizovanim elementima poput velike heksagonalne prednje rešetke u obliku dijamanta, prodornih LED zadnjih svetala, i vrhunski dizajn i teksturu unutrašnjosti. Posebno uz podršku pametnih tehnologija kao što su ultrajasni veliki centralni kontrolni ekrani, indukciona električna vrata prtljažnika i bežično punjenje za mobilne telefone, TIGGO 7 PRO pruža iskustvo pametnog automobila koje je ispred drugih modela iste klase. Do sada je TIGGO 7 PRO lansiran na ključnim tržištima kao što su Čile, Saudijska Arabija i Peru, i dobro je prihvaćen od strane lokalnih potrošača.

 

FX predstavlja novi stil tehnologije budućnosti, namenjen grupi korisnika koja voli da isproba nove stvari, novoj urbanoj generaciji sa stavom, doslednoj sebi. FX zadovoljava potrebe savremenih kupaca, nosioca novih svetskih trendova, pružajući moderan dizajn, dinamičan izgled, impresivno iskustvo inteligentne vožnje i tehnologije. Spoljašnost modela FX obeležena je novom rešetkom I farovima bez ivica koje su intergrisane u prednji deo vozila; unutrašnjost je jednostavna i ukrašena jednostavnim dinamičkim linijama; Opremljen je sa dva ekrana veličine 10.25 inča, 4.0 Human-Machine interfejsaom, kao i sa 16 bezbednosnih funkcija za pomoć u vožnji. Napredni ADAS integriše inteligentnu tehnologiju u sve aspekte vožnje.

 

U budućnosti, pored lansiranja vozila na tradicionalna goriva u Srbiji, Chery će se fokusirati na uvođenje električnih i drugih vozila pokretanih novim izvorima energije kako bi pomogao razvoju srpske auto-industrije.

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Zeekr 003 stiže i u Evropu

 

zeekr 003 03.jpg

 

Kineski Zeekr priprema kompaktni krosover koji bi trebalo da ponese oznaku 003 i koji će biti ponuđen i na odabranim evropskim tržištima. Proizvodnja će početi kasnije ove godine (premijera se očekuje u aprilu na sajmu u Šangaju), pri čemu 003 treba da pomogne kompaniji da udvostruči svoju prodaju na 140.000 jedinica u 2023. godini.

 

zeekr 003 02.jpg

 

Zeekr 003 se bazira na SEA platformi matične kompanije Geely, a što se ostalih detalja tiče, britanski Autocar navodi da će se ovaj model prodavati sa izborom pogona na zadnje točkove sa jednim elektromotorom, kao i sistemom pogona na sva četiri točka sa dva elektromotora, sa snagom od oko 268 KS do 422 KS u top verziji.

 

zeekr 003 01.jpg

 

Automobil je dizajniran od strane internog tima, u Geelyjevom dizajnerskom centru u Geteborgu, u Švedskoj. U vesti se navode i dimenzije, pri čemu je Zeekr 003 dugačak oko 4.300 mm, širok 1.830 mm i visok 1. 640 mm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Great Wall Tank 700

 

tank 700.jpg

 

Tank (podbrend kompanije Great Wall) najavljuje serijski model Tank 700, koji je u predprodukcijskoj formi prikazan još pre dve godine. Tank 700 će tako postati treći model u ponudi, u kojoj se već nalaze Tank 300 i Tank 500. Izmene u odnosu na predserijski primerak iz 2021. se odnose na retrovizore, točkove, krovne šine, kao i doterana svetla i branike.

Dužina iznosi 5.090 mm, širina 2.061 mm, visina 1.952 mm, a međuosovinsko rastojanje 3.000 mm. Što se točkova tiče, biće na raspolaganju od 20 ili 22 inča. Pod haubom je 3.0 V6 benzinac sa 360 KS i 500 Nm, uz 9-stepeni automatski menjač i 4x4 pogon. Prema sadašnjim najavama, Tank 700 na kineskom tržištu treba da startuje na proleće, ali za sada nije poznato po kojoj ceni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kineski Xpeng stiže na evropsko tržište sa električnim modelima P7 i G9

 

xpeng p7 008.jpg

 

Xpeng je još ranije najavio da planira prodaju svojih automobila i na evropskom tržištu, a u međuvremenu je saopštio više detalja. Planovi za sada uključuju Norvešku, Švedsku, Dansku i Holandiju, kao i lansiranje dva električna vozila, i to krosovera G9 i sedana P7.

 

xpeng p7 007.jpg

 

Xpeng P7 se odlikuje niskim koeficijentom otpora od 0.236, točkovima od 18 inča, 10.25-inčnom digitalnom instrument tablom i 15.0-inčnim infotainmentom. Deo opreme čine i prednja i zadnja sedišta sa grejanjem, panoramski krov, bežični punjač za pametne telefone i sistem ambijentalnog osvetljenja.

 

xpeng p7 006.jpg

 

Verzija P7 Long Range ima bateriju od 82.7 kWh i električni motor postavljen pozadi koji raspolaže sa 276KS i 440 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje do 100 km/h traje 6.7 sekundi, dok domet iznosi do 576 km u WLTP ciklusu. Kada je baterija prazna, mogućnost brzog punjenja od 175 kW DC znači da punjenje od 10% do 80% traje samo 29 minuta.

 

xpeng p7 005.jpg

 

Tu su i verzije P7 Performance i P7 Wing Edition. Obe imaju sistem pogona na sva četiri točka i dva električna motora sa ukupno 473KS i 757 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje do 100 km/h je smanjeno na 4.1 sekundu, dok je domet 505 km. Cene u Holandiji startuju od 49.990 evra, pri čemu se isporuke najavljuju za jun.

 

xpeng p7 004.jpg

 

Sledi SUV model Xpeng G9 sa 10.25-inčnim digitalnim instrumentima, dva 15.0-inčna ekrana, visokim nivoom bezbednosti i sa više od 85% delova koji mogu da se recikliraju.

 

xpeng g9 003.jpg

 

G9 je dugačak 4.891 mm, širok 1.937 mm, visok 1.680 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.998 mm.

 

xpeng g9 002.jpg

 

Model dolazi u tri konfiguracije. Standardna verzija ima jedan motor postavljen pozadi i bateriju od 78.2 kWh (oko 75 kWh neto). To je dovoljno za WLTP domet do 460 km. Motor razvija 313KS i 430 Nm obrtnog momenta, pa vozilo teško 2.235 kg od 0 do 100 km/h ubrzava za 6.4 sekunde. Postoje dve verzije G9 sa većom baterijom kapaciteta 98 kWh. Verzija sa zadnjim pogonom ima isti motor kao i verzija standardnog opsega, ali može da pređe do 570 km sa jednim punjenjem. Top verzija G9 AWD Performance ima istu bateriju od 98 kWh ali dobija dodatni prednji motor za kombinovanu snagu od 551KS i 717 Nm. Može da dostigne brzinu od 100 km/h za 3.9 sekundi, ali domet je manji i iznosi do 520 km.

 

xpeng g9 1.jpg

 

Cene za Holandiju počinju od 57.990 evra i kreću se do 71.990 evra za G9 AWD Performance, uz najavu da se vozilo očekuje u septembru. Xpeng kaže da će biti relativno malo opcija, tako da su elementi poput 19-inčnih alu točkova, panoramskog staklenog krova, grejanja i ventilacije prednjih sedišta, grejanih zadnjih sedišta i grejanog volana standardna oprema u čitavom asortimanu. Xpeng ima i planove za otvaranje četiri centra za isporuku i usluge na ključnim evropskim tržištima kasnije ove godine. Prvi objekat bi trebalo da bude otvoren u Lørenskogu u Norveškoj još tokom ovog meseca. Sledi centar u Badhovedorpu u Holandiji. Predviđeno je da bude otvoren za posao u drugom kvartalu. Ovo je Xpengov najvažniji centar za isporuku i servis, jer će služiti i kao objekat za obuku tehničara i osoblja, kao i čvorište rezervnih delova. Dostavni i servisni centri se takođe otvaraju u Steketu, Švedska, kao i Hilerodu u Danskoj.

 

Xpeng navodi da će svaki pružiti ''najbolje moguće korisničko iskustvo, sa fokusom na inspekcije pre isporuke, postprodaju i popravke''. Kompanija je dodala da će se dodatne lokacije otvoriti kasnije ove godine kako bi se obezbedila još veća pokrivenost na ovim tržištima. Kao deo svog početnog evropskog programa, Kpeng je potvrdio da će G9 i P7 standardno dobiti petogodišnju garanciju, s tim što će ona biti produžena na sedam godina za sve porudžbine primljene do kraja 2023.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restajling Hongqi HS5

 

hongqi hs5 02.jpg

 

Hongqi HS5 se na kineskom tržištu pojavio 2019. godine, a kako bi se nastavila njegova uspešna prodaja (ovaj model čini čak 45% ukupne prodaje marke), uskoro stiže i njegova značajno obnovljena verzija. Krosover je dobio potpuno redizajnirani prednji deo, u stilu aktuelnih Hongqi modela, sa LED farovima, novim branikom, doteranom maskom i drugačijom haubom.

 

hongqi hs5 01.jpg

 

Dužina krosovera je porasla za 25 mm, na 4.785 mm. Unutrašnjost nije mnogo izmenjena, pri čemu je prednji panel sa dva kombinovana ekrana ostao isti, dok je centralna konzola potpuno nova. Poboljšan je i kvalitet materijala, uz duži spisak serijske opreme. Takođe, 2.0 turbo motor je pojačan sa 224 na 252 KS. Nudiće se prednji i pogon na sva četiri točka, ali ostali detalji tek slede. Prodaja startuje na proleće kada će biti poznata i cena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geely najavljuje novi električni sedan

 

geely ev 2.jpg

 

Kineski Geely će kasnije ove godine svoju ponudu proširiti i novim električnim sedanom koji je najavljen setom zatamnjenih slika. Slike otkrivaju prednja LED svetla, dugu haubu, kao i nagnutu liniju krova i sužene C stubove. Prve informacije kažu da je u pitanju limuzina dužine 4.900 mm, verovatno bazirana na Geely SEA platformi.

 

geely ev 1.jpg

 

Upotreba postojeće platforme, kao i moguća upotreba baterija i elektromotora drugih Geely brendova, neizbežno će pomoći u smanjenju troškova i ubrzanju razvoja i lansiranja vozila. Geely inače planira seriju novih električnih vozila koja će se pridružiti ovoj limuzini.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Zeekr X

 

zeekr x 04.jpg

 

Kineski Zeekr je pripremio novi kompaktni krosover X (ranije inače poznat kao Zeekr 003), koji će po nekim najavama biti ponuđen i na odabranim evropskim tržištima. Proizvodnja će početi kasnije ove godine (premijera se očekuje u aprilu na sajmu u Šangaju), pri čemu Zeekr X treba da pomogne kompaniji da udvostruči svoju prodaju na 140.000 jedinica u 2023. godini.

 

zeekr x 03.jpg

 

Zeekr X se bazira na SEA platformi matične kompanije Geely, a što se ostalih detalja tiče, ovaj model će se po nekim informacijama prodavati sa izborom pogona na zadnje točkove sa jednim elektromotorom, kao i sistemom pogona na sva četiri točka sa dva elektromotora.

 

zeekr x 02.jpg

 

Najsnažnija verzija će do 100 km/h ubrzavati za manje od 4 sekunde. Drugi detalji će biti saopšteni naknadno.

 

zeekr x 01.jpg

 

Automobil je dizajniran od strane internog tima, u Geelyjevom dizajnerskom centru u Geteborgu, u Švedskoj. U vesti se navode i dimenzije, pri čemu je Zeekr X dugačak 4.450 mm, širok 1.836 mm i visok 1.572 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2.750 mm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wuling Bingo, električni Kinez koji će koštati samo 13.500 evra

 

Wuling Bingo.jpg

 

Potpuno električni model B-segmenta uskoro dolazi na kinesko tržište, a biće dostupan po vrlo pristupačnoj ceni. Da li će stići i u Evropu?

Kineski Wuling, kojeg ljubitelji električnih automobila verovatno znaju po vrlo uspešnom mini EV modelu Hongguang, sada predstavlja simpatičan gradski automobil koji će takođe potražiti uspeh uz pristupačnu cenu. Naime, ona će za osnovnu verziju iznositi samo 13.500 evra. To je jeftini mališan koji može da primi do četiri putnika, a na lokalno kinesko tržište stiže krajem februara ili početkom marta 2023. Wuling Bingo je dugačak 3.990 mm, širok 1.695 mm i visok 1.590 mm. Pritom ima masu manju od 1.000 kg, što obezbeđuje umerenost u potrošnji električne energije.

 

Biće dostupan u verziji sa elektromotorom snage 41 konja u kombinaciji sa litijum-jonskom baterijom kapaciteta 17.4 kWh, ili sa elektromotorom koji razvija 68 KS i opremljen je s litijum-jonskom baterijom kapaciteta 31.9 kWh. Slabiji model ima domet 150 km (WLTP), dok snažniji model sa jednim punjenjem može da pređe do 250 km. Najveća brzina obe verzije je ograničena na 100 km/h, a znatno se razlikuju u ceni. Prvi će koštati 13.500 evra, a drugi 21.000 evra. Za sada nije poznato da li će Bingo stići i na evropsko tržište, ali jasno je da dolaskom kineskih brendova na Stari kontinent svakako možemo očekivati mnogo zanimljivih modela.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Nio EC6

 

231885-nio ec6 02.jpg

 

Kineski Nio će na predstojećem sajmu automobila u Šangaju izložiti i obnovljenu verziju električnog krosovera EC6. Ovaj novitet će verovatno biti nazvan EC6 NT2, a restilizacija će njegov dizajn doterati u skladu sa ostatkom game. To između ostalog podrazumeva i nova prednja svetla, masku i nove donje svetlosne jedinice na oba kraja prednjeg dela, kao i drugačije retrovizore, lukove točkova, nova zadnja svetla i izmenjeni zadnji branik.

 

231886-nio ec6 01.jpg

 

Osim toga, očekuje se više naprednih sistema pomoći vozaču, kao i modernizovani enterijer. Podataka o baterijama i dometu doteranog modela za sada nema, ali se navodi da elektromotori raspolažu sa ukupno 489 KS. Više detalja se očekuje u narednom periodu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeekr stiže u Evropu

 

zeekr 5.jpg

 

Kineski Zeekr proizvodi neke od najprivlačnijih električnih automobila, a sada se priprema da ih plasira na evropsko tržište dok radi na novom uzbudljivom sedanu. Direktor Zeekra An Canghui je nedavno tokom saopštavanja finansijskih rezultata rekao da će brend stići u Evropu do kraja ove godine, a potom i u SAD 2024. godine. Deo plana da Zeekr privuče kupce na novim tržištima je lansiranje pet novih modela do 2025. godine.

 

zeekr 4.jpg

 

''Zeekr je dobrostojeći proizvod u Kini, ali će se brzo širiti na međunarodna tržišta, što je naš prvobitni plan'', izjavio je An. Potpuna ponuda novi modela na kojima kompanija radi još uvek nije poznata, ali britanski Autocar piše da će jedan od njih imati formu sedana. Trenutno je poznat pod kodnim imenom CS1E i predstavlja prvu generaciju kompaktnog sedana s električnim pogonom, koji će biti rival Teslinom Modelu 3. Takav automobil bi mogao da postane jedan od Zeekrovih najpopularnijih modela, a s obzirom na to koliko su dramatična tri trenutna modela, očekuje se izuzetno privlačan dizajn.

 

zeekr x 04.jpg

 

Iz Zeekra tvrde da će, kada porodica električnih modela poraste na osam, moći da prodaje do 650.000 automobila godišnje. To su ambiciozni ciljevi za proizvođača koji je prošle godine prodao ukupno 71.841 automobil, a svi su pripadali modelu 001 Shooting Brake. Nedavno je otkrivena namera da se prodaja udvostruči zahvaljujući lansiranju 009 MPV-a, kao i X kompaktnog SUV-a. ''Do 2025. godine ćemo imati osam modela s ciljem prodaje 650.000 automobila. Verujemo da je to ostvarivo'', dodao je An.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chery ponovo na srpskom tržištu

 

bg chery 02.jpg

 

Kompanija Grand Automotive potpisala je nedavno distributerski ugovor sa Chery Automobile i time postala distributer brenda Chery za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju, Bosnu i Hercegovinu. Posle potpisivanja ugovora usledilo je prvo predstavljanje novih Chery modela na Međunarodnom sajmu automobila u Beogradu.

Rukovodstvo Chery Automotive-a ocenilo je da je povoljan trenutak da se brend pozicionira na evropskom tržištu odlukom da se brend lansira sa modelima benzinskih motora uprkos ekspanziji električnih vozila. Chery FX, Tiggo 7 Pro i Tiggo 8 Pro su samo neki od modela koji će se prodavati u Srbiji. Konferenciju za medije na Međunarodnom sajmu automobila otvorio je gospodin Thomas Schmid, COO Grand Automotive, članice Taavura grupe, predstavljajući razvojne planove grupacije koji se odnose na Chery u Srbiji i zemljama regiona za koje je grupacija dobila zastupstvo.

 

bg chery 01.jpg

 

Pored kvaliteta vozila i pomenutog uspeha brenda Chery na globalnom tržištu, jedan od važnijih faktora koji brend izdvaja od konkurenata je svakako dostupnost za kupce i kraće vreme isporuke vozila, što je svakako jedan od bitnih argumenata za kupce koji se odluče za kupovinu novog automobila, pored jednog od najdužih garantnih perioda na tržištu u trajanju 7 godina.

FX je porodični krosover u C segmentu, dugačak 4.4 m i širok 1.83 m, visok 1.58 m sa međuosovinskim rastojanjem od 2.63 m, zapremine prtljažnika od 378 l. Tiggo 7-Pro, porodični SUV koji se oslanja na međuosovinsko rastojanje od 2.67 m i dugačak je 4.5 m, širok 1.84 m, visok 1.7 m i ima zapreminu prtljažnika od 475 l. Tiggo 8 Pro je veliki SUV sa tri reda sedišta, za sedam putnika i međuosovinskim rastojanjem od 2.71 m, ukupne dužine 4.72 m, širine 1.84 m, visine 1.7 m i gepeka od 193l iza trećeg reda sedišta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni MG4 na sajmu u Beogradu

 

mg 4 2023.jpg

 

Potpuno električni ''hečbek'' MG4 Electric je jedna od najzanimljivijih premijera 55. Međunarodnog salona automobila, koji se u Beogradu održava do 28. marta.

 

MG4 Electric je prvi u nizu modela zasnovanih na inteligentnoj, novoj MSP platformi (Modularna skalabilna platforma), što ga čini najvažnijim automobilom u novijoj istoriji brenda MG Motor. Odlikuju ga kompaktne dimenzije, moderan, dinamičan dizajn, dobro ponašanje u vožnji, visok nivo električne efikasnosti, brojni inovativni sistemi za pomoć vozaču, svestrana upotrebljivost i visok nivo bezbednosti. Premijerni model, koji upravo počinje i snažan prodor u važan C segment u Evropi, izložen je na štandu uvoznika, prodavca i servisera čuvenih engleskih automobila, Grand motors d.o.o. Kupcima u Srbiji će tokom godine biti dostupne tri verzije. Za MG4 Electric Standard, s kapacitetom baterije od 51 kWh, autonomijom do 350 km u WLTP ciklusu i pozadi ugrađenim zadnjim električnim motorom snage 125 kW (170 KS), formirana je cena od 33.990 evra (sa PDV-om, u dinarskoj protivvrednosti). Verzije MG4 Electric Comfort i MG4 Electric Luxury imaju bateriju od 64 kWh i električni motor od 150 kW (204 KS). Verzija Comfort omogućava autonomiju do 450 km, a nudi se po ceni od 38.490 evra. Najluksuznije opremljen, MG4 Electric Luxury, s autonomijom od 435 km, na početku prodaje će koštati 40.490 evra.

 

MG Motor je posebno ponosan što je MG4 Electric u svim verzijama opreme dobio maksimalnih pet zvezdica na čuvenom Euro NCAP testu bezbednosne provere novih automobila. Sve verzije ovog modela opremljene su sveobuhvatnim paketom bezbednosne opreme MG Pilot, koja, inače čvrstoj karoseriji, omogućava da vozaču i putnicima omogući dodatu zaštitu. Elektronski pomoćnici vozaču, uključujući aktivno kočenje u slučaju nužde, prilagodljivi tempomat, pomoć pri zadržavanju trake i upozorenje na pažnju vozača, uključeni su u standardnu opremu celog asortimana MG4 Electric. Inteligentna pomoć za automatsko uključivanje/isključivanje dugog svetla i pomoć za ograničenje brzine su takođe uključeni kao deo jednostavnog, intuitivnog paketa bezbednosnih funkcija koje štite putnike i druge učesnike u saobraćaju. U verziji Luxury MG Pilot paket čine i sistem za otkrivanje vozila u mrtvom uglu, pomoći pri promeni trake, upozorenja na saobraćaj iza vozila, na nadolazeći saobraćaj (aktivira se pri otvaranju vrata), na nestabilnu vožnju, dok kamera s uglom „pokrivanja“ od 360 stepeni na ekranu ispred vozača prikazuje okolinu oko vozila.

 

Debitant na srpskom tržištu automobila, hečbek s petoro vrata, dugačak je 4.287, širok 1.836 i visok 1.504 mm, dok njegov dugačak međuosovinski razmak od 2.705 mm pruža obilje unutrašnjeg prostora – čak i petočlanoj porodici. Kapacitet prtljažnika je između 350 i 1.165 litara (kada su preklopljena zadnja sedišta). Zavisno od verzije, koeficijent otpora vazduha je između Cw 0,27 i 0,287. Jedan od doprinosa uzornoj aerodinamičnosti je i sistem aktivnog upravljanja količinom rashladnog vazduha koji je ugrađen u prednjem delu: kada je potrebno manje vazduha zatvara se njegov ulaz, poboljšavajući aerodinamičke performanse do 30 odsto što omogućava uvećanje autonomije do 10 odsto. Potrošnju energije smanjuju i pneumatici renomiranog svetskog proizvođača s niskim otporom kotrljanja. MG4 Electric će biti dostupan u bojama karoserije Pebble Black, Dover White, Medal Silver, Andes Grey, Diamond Red, Brighton Blue i Fizzy Orange.

 

Upečatljiva prednja svetla i nagnuti uspravni pokazivači pravca daju modelu MG4 Electric nepogrešivo prepoznatljiv prednji deo, naglašen s 28 LED dioda i šest poprečnih pruga od optičkih vlakana. Tri jedinice - za maglenke, kratka (oborena) i duga svetla kombinovane su LED svetlima koja prate skretanje vozila. Čak 172 LED diode i zadnja svetlosna traka, koja se proteže celom širinom vozila, dodatno naglašavaju optičke specifičnosti novog modela. Dvobojni krov i njegov sofisticirani oblik prelaze u dvokrilni krovni usmerivač vazduha (spojler), poboljšavajući aerodinamiku. Izdašno prostrana unutrašnjost modela MG4 Electric ciljano je dizajnirana na minimalistički način, naglašavajući temeljna načela jednostavnosti, moderne tehnologije i kvaliteta. Kokpit maksimalno povećava raspoloživi prostor s laganim, tankim pločama s instrumentima i kontrolnim elementima, korišćenjem visokokvalitetnih materijala i pažljivom ugradnjom. ''Plutajući'' dizajn centralne konzole stvara više prostora i integriše korisne funkcije, poput mesta za odlaganje pametnog telefona i bežičnog punjenja u najluksuznijoj verziji. Visina i položaj dvokrakog kola upravljača su podesivi. Upravljač je dostupan s kožnom završnom obradom od verzije Comfort i ima grejanje u verziji Luxury, koja takođe nudi grejana prednja sedišta, dok vozačevo sedište ima šest opcija električne konfiguracije.

 

Pozadi ugrađen električni motor, pogon na zadnje točkove i uravnotežena raspodela mase (50:50%) omogućavaju izvanrednu upravljivost i uživanje u vožnji. Poput većih vozila evropskih vrhunskih proizvođača, MG Motor koristi prednju nezavisno oslonjenu osovinu MacPherson tipa i složeno pojedinačno oslanjanje zadnjih točkova. Električni servo upravljačem brzo i precizno prilagođava snagu upravljanja brzini vozila u stvarnom vremenu - od laganog pri nižim brzinama do ''tvrđeg'' pri većim brzinama - i tri konfigurišuća načina rada (Light, Standard, Sport ). U gradu je MG4 Electric vrlo okretan i lak za manevrisanje, s krugom okretanja od 10.6 metara. Kočioni sistem sa četiri disk kočnice, koji je podesiv u tri moda (Comfort, Normal i Sport) garantuje izvrsno usporavanje: zaustavni put pri 100 km/h manji je od 37 metara. Električni motor takođe može da koči MG4 Electric i (rekuperacijom) vraća energiju na različitim nivoima.

 

MG4 Electric Standard ubrzava od 0 do 100 km/h za 7.7 sekundi, postiže najveću brzinu od 160 km/h. Snaga punjenja naizmeničnom strujom (AC) na javnom punjaču iznosi 6.6 kW, dok se baterija može brzo puniti jednosmernom strujom (DC) snage 117 kW, kada je za dostizanje 80% kapaciteta potrebno 40 minuta. Verzije Comfort i Luxury ubrzavaju od 0 do 100 km za 7.9 sekundi i postižu najveću brzinu od 160 km/h. Ugrađeni punjač (AC) od 11 kW standardan je za obe verzije, ali se baterija može brzo puniti (DC) od 10% do 80% kapaciteta za 35 minuta na punjaču od 135 kW. Električni motor sve tri verzije ima najveći obrtni moment od 250 Nm.

 

PR saopštenje - Grand motors d.o.o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

km77youtubelogo.jpg km77.com: MG4 na testu izbegavanja ''severnog jelena'' 

 

Sa ENG prevodom nakon klika na CC - potpuno električni auto sa pogon pozadi i 204KS, na gumama Continental PremiumContact C XL u dimenziji 215/50 R17:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geely Boyue Cool

 

geely boyue 03.jpg

 

Nakon što je prošle godine Geely pokazao krosover Boyue L, sada stiže i njegova kraća verzija Boyue Cool. Automobili su napravljeni u istom stilu, sa sličnim dizajnom, ali im se dimenzije naravno razlikuju.

 

geely boyue 02.jpg

 

Dužina modela Boyue Cool je 4.510 mm (veći Boyue L je dugačak 4.670 m), širina iznosi 1.865 mm, visina 1.650 mm, a međuosovinsko rastojanje 2.701 mm.

 

geely boyue 01.jpg

 

Unutrašnjost kratke Cool verzije još nije prikazana, ali se po ugledu na dužu verziju i ovde očekuje multimedijalni sistem sa 13.2-inčnim ekranom. U svakom slučaju, kao i dugački Boyue L, kratki Boyue Cool je izrađen na platformi CMA (Compact Modular Architecture). Za sada je najavljena samo osnovna verzija sa 1.5 turbo benzincem sa 181KS i 290 Nm, sedmostepenim automatikom i pogonom na prednje točkove. Premijera će se održati sledećeg meseca, a prodaja u Kini će početi do leta. Na kraju, Geely najavljuje i hibridnu verziju koja bi trebalo da raspolaže sa 245KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lynk & Co 08 sa 245 konja

 

lynk 08 06.jpg

 

Lynk & Co će uskoro i zvanično predstaviti dugo najavljivani novi krosover 08, o kome je sada saopšteno nešto više detalja. Brend Lynk & Co se pojavio 2018. godine, pri čemu će 08 postati sedmi model u njihovoj gami.

 

lynk 08 05.jpg

 

Lynk 08 će biti i prvi koji će odlikovati novi stil brenda, dok će unutrašnjost karakterisati 15.4-inčni ekran osetljiv na dodir i 12.3-inčna digitalna instrument tabla.

 

lynk 08 04.jpg

 

Lynk & Co 08 se bazira na modifikovanoj verziji CMA platforme (Compact Modular Architecture), koju su razvili Geely i Volvo.

 

lynk 8 03.jpg

 

Dužina vozila iznosi 4.820 mm, širina 1.915 mm, visina 1.665 mm, a međuosovinsko rastojanje 2.848 mm.

 

lynk 8 02.jpg

 

Za sada se zna da će novi krosover moći da se dobije kao plug-in hibrid sa 1.5 benzinskim motorom sa 150KS, dok će kombinovana snaga hibridnog sistema sa elektromotorom iznositi 245KS i 545 Nm. Automobil će imati baterije od 17.2 kWh, a fabrika najavljuje domet od 70 km u elektro modu.

 

lynk 8 01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maple Caocao 60

 

maple 03.jpg

 

Geely će pre kraja proleća startovati sa prodajom novog električnog automobila Caocao 60, koji će se plasirati pod brendom Maple. Dužina ovog liftbeka je 4.640 mm, visina 1.870 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.760 mm, a zapremina prtljažnika je 500 litara.

 

maple 02.jpg

 

U poređenju sa prošlogodišnjim konceptom, dizajn je sada jednostavniji, koeficijent otpora vazduha je 0.24, dok su točkovi od 17 inča. Caocao 60 ima prilično jednostavan enterijer, uz digitalnu instrument tablu koja je veoma kompaktna.

 

maple 01.jpg

 

1.625 kg teški automobil pokreće elektromotor sa 163 KS, pogon je na prednje točkove, a domet iznosi 415 km. Caocao 60 će u Kini koštati od 15.965 do 18.600 evra, u zavisnosti od verzije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni BYD Seagull

 

byd s 03.jpg

 

BYD će uskoro ponuditi novi električni automobil Seagull, a kao najava skorog početka prodaje stiže i set zvaničnih fotografija. Ovaj mali hečbek sa 4 sedišta je dugačak 3.780 mm, širok 1.715 mm i visok 1.540 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2.500 mm.

 

byd s 02.jpg

 

Težina praznog vozila je između 1.160 i 1.240 kg, dok su točkovi od 15 i 16 inča.

 

byd s 01.jpg

 

Zvaničnih slika unutrašnjosti još nema, ali se najavljuju dva displeja na kontrolnoj tabli i trokraki volan. Elektromotor će raspolagati sa 75KS, a po ranijim najavama imaće FinDreams baterije od 30.7 kWh. Cene na kineskom tržištu startuju od 80.000 juana (10.690 evra), a prodaja treba da počne još tokom ovog meseca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BAIC Beijing X7 restajling

 

beijing x7 03.jpg

 

Tri godine nakon premijere, krosover Beijing X7 iz kineske kompanije BAIC je doživeo prvo veće doterivanje. U pitanju je vozilo bazirano na BMFA platformi, koje pod haubom u standardnoj verziji ima 1.5 turbo-benzinac sa 188KS i 275 Nm (u paru sa CVT menjačem).

 

beijing x7 02.jpg

 

U ponudi je i hibrid, u kojem je taj 1.5 benzinac dopunjen elektromotorom sa 150KS. Baterija je od 17.3 kWh, a domet u elektro režimu iznosi 83 km. Izmene se tiču prednjih svetala, maske i branika, a treba napomenuti da je Beijing X7 sada i nešto duži (ima 4.755 mm). Širina od 1.892 mm i visina 1.715 mm ostaju bez promena. Ovde i podatak da je međuosovinsko rastojanje 2.800 mm. Beijing X7 takođe ima digitalnu instrument tablu i moderan multimedia sistem.

 

beijing x7 01.jpg

 

U Kini će prodaja startovati pre kraja proleća, a očekuju se cene nešto više od sadašnjih (benzinska verzija od 15.190 evra, a hibrid od 24.470 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chery TJ-1

 

chery tj1 04.jpg

 

Chery je u Kini promovisao TJ-1, novi kompaktni SUV koji će kupcima biti dostupan i u PHEV verziji. Automobil će se po sadašnjim najavama u prodaji pojaviti jula ili avgusta ove godine, ali cene još nisu poznate.

 

chery tj1 03.jpg

 

Standardna verzija ima 1.6 turbo-benzinac i 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, dok PHEV varijanta kombinuje 1.5 turbo i elektromotor.

 

chery tj1 02.jpg

 

PHEV verziaja po fabričkim podacima ima potrošnju goriva od samo 1 l/100km, električni domet je više od 100 km, a ukupni domet iznosi oko 1.400 km. U vezi dimenzija, TJ-1 je dugačak 4.515 mm, širok 1.865 mm, visok 1.680 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.675 mm.

 

chery tj1 01.jpg

 

Automobil je dobio i digitalnu instrument tablu, pa 14.8-inčni centralni ekran, head-up displej, sistem za prepoznavanje lica, sistem pomoći u vožnji nivoa 2+, sedišta sa grejanjem, ventilacijiom i masažom, kao i Sony audio sistem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...