Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Kineski Chery, MG, Geely, BYD i zvanično stigao u Srbiju / Kineski automobili

Recommended Posts

Livan RL9

 

livan 04.jpg

 

Prezentacija brenda Livan (deo Geely grupacije) i dva koncept automobila je održana u junu, dok je serijska proizvodnja električnih vozila počela 1. novembra. Krosover Livan RL9 sa sedam sedišta je prvi koji je počeo da silazi sa proizvodnih traka fabrike u Čongkingu.

 

livan 03.jpg

 

Treba napomenuti da je Livan RL9 nastao na bazi SUV modela Geely Haoyue, od koga se razlikuje po izmenjenom prednjem delu. Tu je i novi zadnji branik i drugačiji točkovi od 18 inča. Automobil je duži za 10 mm (ima 4.845 mm), dok klirens iznosi 135 mm.

 

livan 02.jpg

 

Elektromotor ima 204KS i 310 Nm, a baterija 66.6 kWh omogućava domet od oko 470 km (po CLTC normama). Ovde i podatak da 1.870 kg teško volilo može da postigne maksimalnu brzinu od 163 km/h.

 

livan 01.jpg

 

Unutrašnjost je pozajmljena od modela Geely Haoyue L, sa dva ekrana od po 12.3-inča. Cene u Kini startuju od oko 28.000 evra, pri čemu deo opreme čine i adaptivni tempomat i el. podešavanje prednjih sedišta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

JMEV EV2 Little Kirin

 

jmev 03.jpg

 

JMEV, zajedničko preduzeće francuske Renault grupe i kineske grupe Jiangling Motors Corporation, predstavlja pristupačni električni hečbek EV2 Little Kirin.

EV2 Little Kirin je tek krenuo u prodaju u Kini po ceni od 55.900 juana (7.660 evra) za baznu verziju, a ima za cilj da zauzme deo kineskog tržišta gradskih električnih automobila.

 

jmev 02.jpg

 

Automobil ima pogon na prednje točkove, a što se dimenzija tiče dužina iznosi 3.500 mm, širina 1.646 mm, visina 1.460 mm i međuosovinsko rastojanje 2.340 mm.

 

jmev 01.jpg

 

Elektromotor raspolaže sa 35KS i 84 Nm, dok je maksimalna brzina 100 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geely na evropskom tržištu sa Geometry EV brendom

 

203324-geometry c03.jpg

 

Geely je potpisao sporazum o strateškoj saradnji sa mađarskom firmom Grand Automotive Central Europe za distribuciju i prodaju proizvoda brenda Geometry. Sve će početi sa modelom Geometry C koji će se u prvoj polovini sledeće godine naći u prodaji u Mađarskoj, Češkoj i Slovačkoj.

 

geometry c 02.jpg

 

''Ovo je prvi put da brend Geely ulazi na tržište Evropske unije i predstavlja značajan korak napred za Geely globalne ambicije'', rekao je izvršni zamenik generalnog direktora Geelyja Xue Tao.

 

geometry c 01.jpg

 

Geometry C ima formu hečbeka, dužine 4.432 mm, širine 1.833 mm i visine 1.560 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2.700 mm. Jedan elektromotor sa 200KS i 310 Nm pokreće prednje točkove, a model se nudi u dve specifikacije; sa baterijama od 51.9 kWh i dometom do 400 km, kao i baterijama od 61.9 kWh i autonomijom od 550 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemci prilično naklonjeni kineskim markama

 

BYD Atto3 03.jpg

 

Automobili iz Kine, iako sve češći, još uvek su egzotika za evropske kupce. Međutim, uskoro bi to moglo da se promeni - kineski brendovi sve hrabrije ulaze u Nemačku, a domaći kupci iskazuju otvorenost prema novim proizvodima.

 

Anketa koju je naručio dnevnik ''Welt'' među vlasnicima domaćih marki poput Mercedesa, BMW-a i Audija pokazuje da kineski automobili nisu u gubitničkoj poziciji. ''Oko 20% ispitanika moglo bi da zamisli prelazak na kinesku luksuznu marku''. Čak 61% ispitanika dodaje da su već imali kontakt sa kineskim automobilima. Taj procenat bi uskoro mogao da se poveća.

Sve zahvaljujući saradnji kineskog brenda BYD i rent-a-car agencije Sixt. U idućih šest godina njegova flota će se obogatiti za 100.000 BYD automobila. Za mnoge kupce ovo će biti prvi kontakt sa automobilima iz Kine.

Prisutnost na najvećem automobilskom tržištu u Evropi je velika prilika za kineske proizvođače. Međutim, za uspeh će biti potrebno uveriti kupce u prednosti takvih proizvoda. Trenutno se percipiraju prilično prosečno. Nemački kupci ne vide ''značajnu tehničku vrednost'' u kineskim markama, a svaki četvrti ispitanik s iskustvom sa kineskim automobilima kritikuje njihov kvalitet - prenosi ''Welt''. BYD ima hrabre planove. U roku od četiri godine u Nemačkoj namerava da proda čak 120.000 električnih vozila. Međutim, industrija je skeptična. ''Nerealno je pridobiti toliki broj kupaca u kratkom vremenu, pogotovo ako se ponuda odnosi samo na e-automobile. Nemačko tržište električnih automobila je premalo za to i presporo se razvija'', citiraju stručnjaci u ''Weltu'' i kažu: ''vreme će pokazati''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Hycan A06

 

229682-hycan 04.jpg

 

U Kini je počela prodaja električne limuzine A06, koja nudi nova marka Hycan (''Here you can''), nastale inače kao rezultat saradnje kompanija GAC i Nio. Hycan A06 ima izuzetan koeficijent otpora Cd od 0.217, a što se dimenzija tiče dužina je 4.965 mm, širina 1.920 mm, visina 1.520 mm dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2.850 mm.

 

229683-hycan 03.jpg

 

Unutrašnjost sa pet sedišta je uređena u Teslinom duhu minimalizma. Na prednjem panelu se nalazi instrument ekran od 10.25 inča i infotainmnet sistem od 14.6 inča.

 

229684-hycan 02.jpg

 

Standardna oprema između ostalog uključuje stakleni krov, alu točkove od 18 inča (opciono od 19 inča), električna prednja sedišta, kamera sistem, kao i autopilot drugog nivoa pod nazivom Hycan Pilot.

Osnovna verzija ima pogon na prednje točkove sa jednim elektromotorom (184KS i 225 Nm) i baterijom od 63 kWh, sa dometom od 550 km po NEDC ciklusu. Hycan A06 sa motorom od 218KS i baterijom od 71 kWh prelazi 630 km sa jednim punjenjem. Na vrhu ponude je Hycan A06 Performance sa pogonom na sve točkove, koji ima dodatni elektromotor na zadnjoj osovini. Ukupna snaga dva motora je 462KS i 534 Nm, tako da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3.7 sekundi. Baterije od 71 kWh bi trebalo da omoguće domet do 560 km.

 

229685-hycan 01.jpg

 

Proizvodnja Hyacana A06 je već počela u fabrici GAC-a u Hangdžouu, gde se proizvode i drugi modeli. Cene se kreću od 24.820 do 37.300 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wuling Bingo

 

wuling bingo 02.jpg

 

Wuling, zajedničko preduzeće kompanija SAIC i General Motors, najavljuje malo i jeftino električno vozilo Wuling Bingo. Sa dužinom od 3.950 mm i širinom od 1.708 mm, mali hečbek ima unutrašnjost sa četiri sedišta, točkove od 15 inča i elektromotor od samo 41KS.

 

wuling bingo 01.jpg

 

Bingo je veći brat mikroautomobila Wuling Mini EV, koji se pokazao kao hit na kineskom tržištu zbog niske cene. Za sada nije poznato koliko će u Kini koštati Wuling Bingo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi GAC Trumpchi GS3

 

229763-gac gs3 02.jpg

 

Krosover GAC Trumpchi GS3 druge generacije zamenjuje prethodni model koji se pojavio 2017. godine. Novi SUV izgleda agresivnije od svog prethodnika, a uz doplatu će biti ponuđen još agresivniji aero body paket.

 

229764-gac gs3 01.jpg

 

Pored toga, automobil je sada veći, sa sledećim dimenzijama: dužina 4.410 mm i međuosovinsko rastojanje 2.650 mm. Za sada je potvrđena samo jedna verzija, i to sa 1.5 benzinskim turbo motorom od 177 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geely Panda

 

229783-Geely Panda 02.jpg

 

Kineski Geely je pripremio novi gradski elektirčni model koji je nazvao Panda.

Novitet je dugačak samo 3.065 mm, širok 1.522 mm, visok 1.600 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.015 mm. Automobil pokreće električni motor od 40KS, a tu je i litijum-gvozdeno-fosfatna baterija kompanije Gotion Hi-Tech (podatak o dometu se ne navodi).

 

229784-Geely Panda 01.jpg

 

Ova Panda će se prodavati kroz Geely brend Geometry, ali za sada nije poznato kada tačno počinje prodaja i po kojoj ceni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chery će ući na srpsko tržište sa nekoliko modela

 

229870-chery tiggo 7 01.jpg

 

U prošlom oktobru, Chery Grupa je prodala ukupno 132.828 vozila, što je povećanje od 50.4% u odnosu na isti period prošle godine. To je peti mesec zaredom da je mesečna prodaja premašila 100.000 vozila. Od januara do oktobra ove godine, Chery Grupa je prodala ukupno 1.026.758 vozila, što je povećanje od 38.8% u odnosu na isti period prošle godine. Po prvi put je godišnja kumulativna prodaja premašila milion vozila, što je bio najbolji rezultat u istom periodu. Modeli serije Chery Pro Family su opremljeni najnovijom Chery tehnologijom i imaju različite PRO karakteristike.

 

Prvi je Pro modni dizajn, koji uvodi novi dizajn prednje strane Sun Galaxyja, koji je veoma prepoznatljiv i upečatljiv; unutrašnjost usvaja dizajn kokpita okruženog porodicom kako bi se stvorio kokpit dinamične tehnologije; u isto vreme, inteligentna tehnologija je najizrazitija karakteristika Pro Family serije proizvoda, sa ultra jasnim centralnim kontrolnim ekranom, daljinskim startovanjem, panoramskom slikom od 360 stepeni i drugim tehnološkim konfiguracijama, pružajući kupcima iskustvo pametnog automobila koje prevazilazi očekivanja. Pored toga, osnovna tehnologija automobila je motor, a Chery sam proizvodi skoro sve delove motora. Puna vezana kontrola od prednjeg do zadnjeg kraja, tako da su Chery motori predodređeni da budu izuzetnog kvaliteta, a Pro serija ima veću snagu. Ukupno 9 Chery motora je bilo među

 

''Deset Najboljih Motora'' u Kini, sa velikom snagom i ekonomičnijom potrošnjom goriva. Tehnologija Cheryjeve posvećenost i upornost u istraživanju i razvoju motora konačno su ga učinili uspešnim, privukli pažnju industrijskih giganata i uspešno osnažili proizvode. Pored toga, Chery nastavlja da pruža globalnim korisnicima bogatiju matricu visokokvalitetnih proizvoda kako bi zadovoljio različite potrebe putovanja. Do sada, Chery je izvozio u više od 80 zemalja i regiona, osnovao 10 fabrika u inostranstvu, tamo ima više od 1.500 dilera i servisa i ima 10 miliona globalnih korisnika, uključujući 2.1 miliona u inostranstvu. Broj 1. je izvoznik putničkih automobila 19 uzastopnih godina.

 

Saopšteno je da će Chery u Srbiju ući sa novom Pro serijom i FX modelima sa visokim tehnološkim elementima. Chery Automobile je uvek bio optimističan u pogledu evropskog tržišta. U automobilskom sektoru posebno ceni bolje usvajanje od strane korisnika i kompletniju infrastrukturu koju poseduje. Očigledno, Srbija će postati Cheryjeva strateška lokacija, ne samo važno tržište za ubrzavanje Cheryjevog procesa globalizacije, već i odskočna daska za njegov potpuni ulazak u Evropu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borgward proglasio bankrot

 

199309-borgward 01.jpg

 

Borgward je proglasio bankrot nakon što su poslednji pokušaji da se spasi kompanija propali. Istorijski nemački brend je 2024. godine oživeo Foton (filijala kamiona kompanije BAIC u kineskom državnom vlasništvu), a 2019. je prodat Ucaru, kineskoj kompaniji za mobilnost.

Presuda o bankrotu, koju je doneo sud u Pekingu, stavlja tačku na dugoročne planove da se Borgward, nekada treći najveći proizvođač automobila u Nemačkoj, ponovo uspostavi pod kineskim vlasništvom. U saopštenju nakon presude, Foton je rekao da Borgward traži sudsko odobrenje za likvidaciju svoje imovine. Izveštaji kineskih medija procenjuju da Borgwardova neizmirena dugovanja poveriocima iznose više od 5.33 milijarde jena (720 miliona evra). Foton i dalje drži manjinski udeo u kompaniji koja je u stečaju, koju Ucar kontroliše sa 67%.

 

Borgward BXi7 02.jpg

 

Sa sedištem u Štutgartu, Nemačka, ali sa inženjeringom, proizvodnjom i prodajnim operacijama koje se odvijaju u Kini, Borgward je između 2015. i 2019. lansirao četiri SUV-a: BX3, BX5, BX6 i BX7. Prodavali su se na odabranim tržištima, uključujući Kinu, Maleziju, Nepal i neke evropske zemlje. U 2018, Borgward je najavio planove za početak prodaje u Velikoj Britaniji i Irskoj preko uvoznika International Motors. Pošto je dostigao vrhunac od oko 55.000 jedinica u 2019. godini, Borgwardova prodaja i isporuke su opali nakon što je prodat Ucaru, delimično zahvaljujući posledicama pandemije Covida. U 2020. godini kompanija je prodala 8.703 automobila, a sredinom 2021. proizvodnja je zaustavljena zbog sudskih naloga i nastojanja poverilaca da traže naplatu neizmirenih dugova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chery Tiggo 9

 

230222-chery t 04.jpg

 

Do sada je ovaj automobil bio poznat pod internom oznakom T26, ali su kineski mediji sada objavili da veliki krosover nosi naziv Chery Tiggo 9. Kako se navodi, ovo je novi vodeći krosover kineskog brenda. O njemu međutim nema mnogo informacija, ali su objavljene prve zvanične fotografije.

 

230223-chery t 03.jpg

 

Tiggo 9 je najbliži rođak nedavno predstavljenog krosovera Exeed Yaoguang sa dužinom od 480 cm. Ipak, Exeed ima unutrašnjost sa pet sedišta, dok ovaj Tiggo 9 ima prostraniju unutrašnjost, a među opcijama će biti i treći red sedišta.

 

230225-chery t 02.jpg

 

Najavljeni su i LED matrix farovi i točkovi od 20 inča. Turbo motor 2.0 TGDI serije Kunpeng je potvrđen za Tiggo 9 (u Exeedu raspolaže sa 261KS), ali još nema informacija o menjaču. Exeed Yaoguang ima tradicionalni osmostepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka, a Tiggo 9 bi mogao da dobije isti komplet.

 

230224-chery t 01.jpg

 

Zvanična premijera Tigga 9 sledi uskoro, a ovaj automobil bi trebalo da se pojavi na kineskom tržištu u prvoj polovini 2023. godine. Procenjena cena je oko 27.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže kineski električni automobil za 8.000 evra

 

byd ea1 01.jpg

 

Kineski automobilski div BYD je najavio revoluciju na tržištu električnih automobila. Sredinom sledeće godine kineska marka će predstaviti model Seagull koji će biti njihov prvi model na tržištu sa natrijumskim baterijama. Natrijumske baterije su mnogo jeftinije, sigurnije i trajnije od litijumskih, iako im je glavni nedostatak što nude manju gustinu energije. Zbog tog razloga će na početku biti ugrađene samo u električna vozila malog i srednjeg dometa.

 

Električni automobil BYD Seagull bi trebao da pokrene masovni prelazak na struju, a radi se o 3.6 metara dugačkom automobilu s pet sedišta koji će imati domet od 300 kilometara. Cena? 8.000 evra! Kako navodi BYD, natrijumske baterije se mogu proizvoditi po ceni od 88 evra po kWh (slična cena litijumskim baterijama), ali kako se proizvodnja bude povećavala, kineski proizvođač se nada da će smanjiti ovaj trošak na 68 evra/kWh. Ovim potezom BYD bi otvorio put prema jeftinom električnom automobilu, ali i napravio zaštitu od nezaustavljivog rasta cene litijuma, koja je ove godine već narasla 145%.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

FAW Bestune T99

 

faw t99 03.jpg

 

Krosover T99 je od 2019. najveći i najskuplji SUV u ponudi brenda Bestune u vlasništvu koncerna FAW, a posle tri godine vreme je za doterivanje na sredini njegovog životnog veka. Po uzoru na druge modele, i T99 je dobio izmenjenu prednju masku i novi amblem Bestune, kao i nove branike i blago doterana svetla.

 

faw t99 02.jpg

 

Dimenzije se nisu promenile pa dužina iznosi 4.800 mm, širina 1.915 mm, visina 1.685 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.870 mm. SUV je opremljen točkovima od 20 ili 21 inča.

 

faw t99 01.jpg

 

Unutrašnjost ima mesta za pet putnika, a tu su i digitalna instrument tabla i multimedijalni sistem osetljiv na dodir od 12.3 inča. Bestune T99 je zadržao 2,0 litarski benzinski turbo benzinac, ali sada sa 218KS. Cena će biti poznata uskoro, dok je dosadašnja verzija u Kini startovala od 19.300 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

IM LS7

 

im ls7 05.jpg

 

Mlada kineska kompanija IM Motors je spremna da na tržište izbaci svoj drugi model, i to veliki električni krosover LS7. Osnovan 2020. godine, IM Motors sa sedištem u Šangaju je zajedničko preduzeće SAIC-a, IT giganta Alibaba i Zhangjiang Hi-Tech, pri čemu je IM skraćenica za Intelligence in Motion. Na slikama je serijska verzija IM LS7, dok je koncept prikazan prošle godine.

 

im ls7 04.jpg

 

IM LS7 deli platformu sa limuzinom L7, koja je razvijena uz učešće stručnjaka iz britanske inženjerske firme Villiams Advanced Engineering (VAE).

 

im ls7 03.jpg

 

Dužina novog krosovera je 5.049 mm, širina 2.002 mm, visina 1.731-1.773 mm, u zavisnosti od verzije, a međuosovinsko rastojanje iznosi 3.060 mm.

 

im ls7 02.jpg

 

IM LS7 se odlikuje i sistemom autonmne vožnje, a tu su i sa dva ekrana i centralna konzola osetljiva na dodir. Volan umesto tradicionalnog upravljača je pozajmljen iz sportske verzije limuzine L7.

 

im ls7 06.jpg

 

Osnovna verzija krosovera će imati jedan elektromotor na zadnjoj osovini, a njegova snaga je 340 KS. Verzija sa pogonom na sva četiri točka dodaje i prednji motor od 238KS za kombinovanu snagu od 578KS. Još nema podataka o bateriji i dometu, ali limuzina IM L7 opremljena baterijom kapaciteta 93 kWh može da pređe do 615 km sa jednim punjenjem po kineskom CLTC ciklusu. Zvanična premijera serijskog IM LS7 se očekuje u prvoj polovini sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Evropu za godinu dana dolazi mali MG hibrid

 

230409-mg01.jpg

 

Kineski proizvođač s engleskim imenom planira da s novim malim gradskim automobilom MG3 izazove pravi zemljotres na evropskom tržištu. Cilj je očigledno ući u celoj Evropi u klasu u kojoj je Dacia nedodirljivi vladar sa modelom Sandero, ali tu je i mali dodatak - hibridni model.

Aktuelna generacija MG3 se prodaje po početnoj ceni od 14.000 evra, a očekuje se da sa novom generacijom koja dolazi na tržište krajem 2023. godine, odnosno početkom 2024. godine, cene neće preterano rasti te da bi hibrid mogao da košta oko 16.500-17.000 evra, što bi bio žestoki udar na konkurente u klasi malih gradskih automobila. Naravno, 1.0 turbobenzinac bi trebalo sa bude još jeftiniji. Očekuje se da će novi MG3 biti u prodaji na svim važnijim eropskim tržištima. Uz ovu vest objavljujemo i fotografiju aktuelnog modela koji je u prodaji od 2018. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: MG4

 

Domet mu je od 350 do 450 kilometara u zavisnosti od cene jer veća cena donosi veću bateriju. Ali, generalno je dosta jeftiniji od svojih evropskih rivala, kao npr. VW ID.3:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Hozon Neta E

 

230406-hozon 03.jpg

 

Mlada kineska kompanija Hozon Auto nastavlja da širi svoju liniju modela i sprema se da na tržište do sledećeg proleća izbaci električni kupe Neta E. Novi 2+2 kupe je dugačak 4.704 mm, širok 1.980 mm, visok 1.418 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.770 mm, dok su točkovi od 19 inča.

 

230405-hozon 02.jpg

 

U najavi su dve verzije, bazna ima jedan elektromotor na zadnjoj osovini (raspolaže sa 231KS), a tu je i verzija sa pogonom na sve točkove sa dva elektromotora i ukupno 462KS.

 

230407-hozon 01.jpg

 

Kapacitet baterije nije saopšten, ali se zna da će verzija sa pogonom na zadnje točkove moći da pređe 560 km sa jednim punjenjem (po CLTC ciklusu), a verzija sa pogonom na sve točkove oko 580 km. Takođe, kasnije stiže i varijanta koje će imati domet do 660 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voyah Zhuiguang

 

voyah 1.jpg

 

Kineski Voyah, koji je deo Dongfenga, predstavlja novu limuzinu Zhuiguang.

 

voyah 2.jpg

 

Zhuiguang je treći model ove marke, što znači da će se nova limuzina pridružiti krosoveru Free i minivenu Dreamer, a imaće hibridnu i električnu verziju.

 

228984-voyah 03.jpg

 

Dužina limuzine je 5.088 mm, širina 1.970 mm, visina 1.505 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 3.000 mm. Treba reći i da električna verzija ima točkove od 20 inča. Automobil je napravljen na ESSA platformi (Electric Smart Secure Architecture), kao i druga dva modela ove marke.

 

228987-voyah 02.jpg

 

Za unutrašnjost su previđena tri displeja po celoj širini prednjeg panela.

 

voyah 5.jpg

 

Zhuiguang je opremljen autopilotom nivoa 2, koji ima 12 kamera, 12 ultrazvučnih radara i dve GPS jedinice.Za sada su predstavljene samo električne verzije, a kasnije stiže i hibrid u kojem benzinski motor radi isključivo kao generator za punjenje baterije. Električni Zhuiguang ima pogon na sva četiri točka; jedan električni motor je postavljen na prednjoj osovini i ima 218KS, a onaj na zadnjoj raspolaže sa 292KS. Standardna baterija od 82.1 kWh je dovoljna za 580 km dometa po CLTC ciklusu, dok Long Range verzija ima bateriju od 108,7 kWh i domet od 730 km. Maksimalna brzina je 210 km/h za osnovnu verziju i 205 km/h za Long Range verziju. Obe verzije do 100 km/h stižu za 3.8 sekundi. Električni Zhuiguang u baznoj verziji u Kini startuje po ceni od 42.900 evra, a Long Range verzija od 57.800 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Chery eQ7

 

chery eq7 02.jpg

 

Chery je uz nekoliko zatamnjenih slika najavio novi električni SUV srednje veličine. Automobil nosi kodnu oznaku eQ7 i očekuje se da će na tržištu startovati u drugoj polovini 2023. godine.

 

chery eq7 01.jpg

 

Sudeći po slikama, profil budućeg eQ7 izgleda veoma slično manjem eQ5 modelu koji je dizajnirao Pininfarina a koji je predstavljen 2020. Očekuje se da će eQ7 dobiti aluminijumsku karoseriju, kao i najnoviju ADAS tehnologiju i potpuno digitalni kokpit. Detalja još nema sem da će se eQ7 nuditi sa potpuno električnim pogonom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Changan Lamore

 

changan lamore 05.jpg

 

U Kini će u prvoj polovini sledeće godine na tržištu startovati Changan Lamore, relativno velika i prostrana, ali i pristupačna limuzina koja se nalazi između današnjih C i D klasa.

 

changan lamore 04.jpg

 

Dužina vozila iznosi 4.770 mm, širina 1.840 mm, visina 1.440 mm, međuosovinsko rastojanje je 2.765 mm, dok su točkovi od 18 inča.

 

changan lamore 03.jpg

 

U enterijeru se ističu digitalna instrument tabla i multimedija (koja se može kontrolisati glasom i gestovima), a tu je i funkcija za praćenje pažnje vozača.

 

changan lamore 02.jpg

 

Oprema između ostalog uključuje klima uređaj, el. podesiva prednja sedišta i panoramski krov.

 

changan lamore 01.jpg

 

Za pogon je izabran 1.5 turbo-benzinac sa 170KS i 260 Nm, uz menjač sa dvostrukim kvačilom. Kasnije stiže i snažnija verzija sa 2.0 motorom. Cene u Kini će se kretati od oko 14.000 do 17.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Geely crossover

 

geely g2023 02.jpg

 

Kinesko Ministarstvo industrije je objavilo prve fotografija novog krosovera iz kompanije Geely. Mada zvanično ime još nije saopšteno, neki mediji navode da bi njegov komercijalni naziv trebalo da bude Geely Binyue L.

 

geely g2023 01.jpg

 

U pitanju je model dugačak 4.510 mm, širok 1.865 mm, visok 1.650 mm, uz međuosovinsko rastojanje od 2.701 mm. Slika unutrašnjosti još nema, ali se po uzoru na druge krosovere ove marke očekuje vertikalni multimedijalni sistem. Za sada je potvrđen samo jedan motor, i to 1.5 turbo-benzinac sa 181KS i 290 Nm, u paru sa sedmostepenim menjačem sa dva kvačila i samo prednjim pogonom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni BYD Dolphin

 

byd d4.jpg

 

BYD Dolphin je kompaktni hečbek koji se pojavio u leto 2021. ali je već doživeo prve izmene. U Kini je do sada inače prodato više od 230.000 primeraka ovog automobila, a sada potražnja dostiže 25.000 jedinica mesečno.

 

byd d3.jpg

 

Dolphin je baziran na modularnoj električnoj platformi treće generacije (e3.0), pri čemu izmene za novu prodajnu sezonu sadrže novi zadnji branik, izmenjeni dizajn točkova, revidiranu paletu boja karoserije i doterana zadnja sedišta (naslon je sada odvojen u odnosu 60:40 i u njega je ugrađen centralni naslon za ruke).

 

byd d2.jpg

 

Nove opcije uključuju i grejanje prednjih sedišta, kao i el. podesivo sedište za suvozača. Iz ponude je izbačena bazna verzija sa baterijom od 30.7 kWh (domet 301 km) i ekranom od 10 inča medijskog sistema. Od sada, sve verzije imaju bateriju od 44.9 kWh i ekran medijskog sistema od 12.8 inča.

 

byd d1.jpg

 

Verzija sa elektromotorom od 95KS i 180 Nm ima domet od 420 km (po NEDC ciklusu), a varijanta sa 177KS i 290 Nm prelazi 401 km. Cene u Kini se u zavisnosti od verzije kreću od 15.500 do 18.100 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dongfeng Mengshi M-Hero

 

mengshi 04.jpg

 

Dongfeng je nedavno svoju paletu dopunio brendom Mengshi, koji je predviđen za proizvodnju skupih električnih SUV-ova. Istovremeno, Kinezi su predstavili nekoliko koncept automobila, i to terensko vozilo M-Terrain sa petoro vrata i M-Terrain S sa troja vrata. Sada su pred nama i prve slike serijskog proizvoda koji bi trebalo da ponese oznaku M-Hero.

 

mengshi 03.jpg

 

Serijski model veoma liči na koncept M-Terrain, s tim što su branici jednostavniji, a tu su i standardne bočne stepenice, drugačiji točkovi, novi retrovizori i ručice na vratima.

 

mengshi 02.jpg

 

Dimenzije serijskog modela još nisu objavljene, dok je dužina koncepta približno 520 cm. U unutrašnjosti se prema najavama nalazi veliki ekran multimedia sistema, kao i manji ekran postavljen ispred vozača. Mengshi je napravljen na novoj modularnoj platformi MORA (Mengshi Off Road Architecture). Pretpostavlja se da, kao i koncept, serijski SUV ima četiri elektromotora (po jedan za svaki točak).

 

mengshi 01.jpg

 

Ukupna snaga koncepta Mengshi M-Terrain je oko 1.000 konja, a Dongfeng je ranije najavio da će do 100 km/h stizati za 4.2 sekunde. Koncept je opremljen baterijom od 140 kWh, koja sa jednim punjenjem nudi domet od 500 km. U Kini će prodaja početi 2023. godine, a lokalni mediji za njega predviđaju početnu cenu od oko 90.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BAIC BJ90

 

baic bj90 4.jpg

 

Kineski BAIC sada nudi i BJ90 Shanhe Edition, novu verziju luksuznog SUV-a koji je u stvari prepravljeni Mercedes GL druge generacije. BJ90 Shanhe Edition je kineskim kupcima dostupan po ceni od 478.000 do 498.000 juana, što je od 64.415 do 67.110 evra.

 

baic bj90 3.jpg

 

Zanimljivo, BAIC ovakav BJ90 nudi samo u crnoj boji, sa točkovima od 20 inča i crnom unutrašnjošću. Vozilo ima novi 10.4-inčni ekran infotainment sistema, kao i drvene akcente i presvlake od prave kože.

 

baic bj90 2.jpg

 

BJ90 je dugačak 5.171 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 3.100 mm.

 

baic bj90 1.jpg

 

Pod haubom je Mercedesov 3.0 V6 turbo motor sa 333 KS i 480 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na sva četiri točka preko devetostepenog automatskog menjača. Ovaj Kinez takođe nasleđuje Airmatic adaptivno vazdušno vešanje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...