Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Kineski Chery i zvanično stigao u Srbiju / Kineski automobili

Recommended Posts

Qiantu K20

 

225474-Qiantu 04.jpg

 

Qiantu Motors predstavlja K20, novi sportski automobil sa dva sedišta i potpuno električnim pogonom. Slike otkrivaju da K20 ima nekonvencionalnu siluetu hečbeka sa troja vrata, kao i karakterističnu zakrivljenu liniju na bokovima koja daje dvobojni izgled.

 

225475-Qiantu 03.jpg

 

Pozadi se nalazi staklo čudnog izgleda sa integrisanim spojlerom iznad LED zadnjih svetala pune širine.

 

225476-Qiantu 02.jpg

 

U unutrašnjosti se ističu asimetrični otvori za klimatizaciju i veoma tanak centralni tunel između sedišta koji odaje usku kabinu. Digitalni kokpit je sa instrument tablom i infotainmentom integrisanim u jedan panel iza dvokrakog volana. Bakarni detalji na kontrolnoj tabli i na vratima su kombinovani sa sivim i belim presvlakama kako bi se stvari začinile.

 

Qiantu 01.jpg

 

Detalji o električnom pogonu ostaju nepoznati, ali Car News China izveštava da je K20 opremljen sa jednim električnim motorom koji omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4.7 sekundi. Prve isporuke su zakazane za četvrti kvartal 2022. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nezha S Yaoshi

 

nezha 04.jpg

 

Osim standardnog električnog modela Nezha S (koji je prikazan još pre nekoliko meseci), kineska kompanija Hozon Motors sada prikazuje i specijalni Nezha S Yaoshi model sa prednjim vratima koja se otvaraju u vis, u Lamborghini stilu. U ponudi su dve verzije, jedna ima dva elektromotora sa ukupno 462KS i pogon na sva četiri točka (ubrzanje do 100 km/h traje 3.9 sekundi, domet iznosi oko 650 km), dok je druga na raspolaganju sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom (do 100 km/h ubrzava za 6.9 sekundi, autonomija je oko 715 km).

 

nezha 03.jpg

 

Automobil je dugačak 4.980 mm, širok 1.980 mm, visok 1.450 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.980 mm.

 

nezha s 02.jpg

 

Specijalno izdanje Yaoshi će biti napravljeno u ograničenoij seriji od samo 999 primeraka, a pored pomenutih vrata automobil ima i crne alu točkove, zelena kočiona klešta, LED svetla, panoramski krov, 13.3-inčnu digitalnu instrument tablu, 17.6-inčni 2K infotainment ekran, 12.3-inčni ekran ispred suvozača, head-up displej, audio sistem sa 21 zvučnikom...

 

nezha 01.jpg

 

U ponudi su tri boje za eksterijer (Magic Night Black, Extreme Night Green i Rushing Silver), dok cene u Kini startuju od 338.800 juana (47.530 evra). Prve isporuke bi trebalo da budu u julu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni MG Mulan

 

mg mulan 03.jpg

 

U MG-u su pripremili novi globalni električni model koji će se u Kini prodavati kao MG Mulan (do sada je bio poznat pod nazivom CyberE). Mulan će premijeru imati uskoro, a po sadašnjim najavama biće dostupan i na evropskom tržištu (najverovatnije kao MG 4), gde će konkurisati modelima kao što je Volkswagen ID.3.

 

mg mulan 02.jpg

 

U svakom slučaju, njegov izgled je već sada poznat, zahvaljujući prvim zvaničnim fotografijama. Automobil će se bazirati na platformi specijalno reazvijenoj za električna vozila, a dobiće i najmoderniju tehnologiju u vidu sistema (polu)autonomne vožnje.

 

mg mulan 01.jpg

 

Što se dimenzija tiče, Mulan je dugačak 4.287 mm, širok 1.836 mm, visok 1.516 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.705 mm. Za pogon se brine jedan elektromotor (smešten pozadi) koji raspolaže sa 204KS. U ponudi će se naći verzije sa baterijama od 44 kWh, 64 kWh, kao i 100 kWh i 150 kWh (ove poslednje dve od sledeće godine). Autonomija sa baterijama od 44 kWh je 400 km, a sa 64 kWh iznosi više od 500 km. Za proizvodnju će biti zadužena SAIC fabrika u Kini, dok će prodaja u Evropi startovati u četvrtom kvartalu ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Feifan R7

 

feifan 03.jpg

 

SAIC je novu marku Feifan osnovao prošle jeseni, sa ciljem da proizvodi električna vozila. Sada Feifan predstavlja R7 koji preuzima ulogu njihovog vodećeg modela. Dužina ovog kupe krosovera iznosi 4.900 mm, širina 1.925 mm, visina 1.655 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.950 mm. Ovde i podatak da su točkovi od 21 inča.

 

feifan 02.jpg

 

U vesti se navodi da automobil možete da otključate pomoću pametnog telefona, kao i da R7 poseduje sistem autonimne vožnje (cilj je treći nivo autonomije, ali će se to postići postepeno). Unutrašnja arhitektura Feifana R7 podseća na najnoviji električni Mercedes sa njihovim Hyperscreen prednjim panelom. Kineska verzija se zove Trinity, a tri ekrana su ugrađena ispod jednog ravnog stakla. Displej instrumenata ispred vozača je najmanji sa 10.25 inča. Ekran suvozača ima 12.3 inča, a na njemu možete gledati filmove čak i tokom vožnje. A u centru je Amoled ekran sa dijagonalom od 15.05 inča.

 

feifan 01.jpg

 

Sedišta imaju grejanje, ventilaciju i masažu, a deo opreme čine i Bose audio sistem sa 14 zvučnika i panoramski krov. Feifan R7 je napravljen na novoj platformi za električna vozila, pri čemu bazna verzija ima pogon na zadnje točkove i elektromotor od 340KS. Verzija sa pogonom na sve točkove ima i prednji elektromotor od 204KS, tako da je ukupna snaga 544KS i 700 Nm. Ubrzanje do 100 km/h bi trebalo da traje oko četiri sekunde. Kapacitet litijum-jonske baterije nije objavljen, ali trebalo bi da ponudi domet do 600 km (ali po NEDC ciklusu). Početak prodaje u Kini je zakazan za drugu polovinu godine, a cene tek treba da budu objavljene.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Lynk & Co 03 i Lynk & Co 01

 

225660-lynk 06.jpg

 

Nakon skoro četiri godne na tržištu, Lynk & Co 03 će uskoro doživeti značajno doterivanje. To potvrđuju i prve slike koje su objavljene u Kini, a pokazuju da je Lynk & Co 03 facelift dobio izmenjeni prednji i zadnji deo.

 

225658-lynk 05.jpg

 

Ovde treba pomenuti agresivniji prednji branik sa večim otvorima za vazduh, spojler i restilizovana svetla, kao i zadnji difuzor, doterana zadnja svetla i duple ovalne izduvne cevi.

 

225659-lynk 04.jpg

 

U ponudi će se naći i sportska verzija 03+ sa crnim kontrastnim krovom, aero body paketom i novim alu točkovima. Lynk & Co je za 03 facelift predvideo četiri verzije. Tri verzije dolaze sa 2.0 četvorocilindričnim turbo motorom koji ima 218 KS u baznom modelu, 254KS u srednjoj specifikaciji odnosno 265KS u sportskoj Link & Co 03+ varijanti. Tu je i hibridna verzija sa 1.5 trocilindričnim benzincem i električnim motorom. Lynk & Co 03 inače deli kompaktnu modularnu arhitekturu (CMA) sa nekoliko modela uključujući Volvo XC40. Takođe, blago je doteran i crossover Lynk & Co 01 sa hibridnim pogonom.

 

225666-lynk 03.jpg

 

Ovde imamo kombinaciju 1.5 litarskog trocilindričnog benzinca i elektromotora, sa kombinovanih 245KS i 545 Nm, uz prednji pogon. U vesti se navodi da ovakav Lynk & Co 01 EM-F ima ukupnu autonomiju od skoro 1.200 km.

 

225665-lynk 02.jpg

 

Prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 4.9 l/100 km, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 7.8 sekundi.

 

225667-lynk 01.jpg

 

Što se tiče vizuelnih izmena, one nisu velike i obuhvataju šemu prednje maske, zadnja svetla, redizajnirani zadnji branik i nove 19-inčne alu točkove. Za unutrašnjost su predviđeni novi materijali kao i doterani volan. Osim toga, bogatija je i lista bezbednosnih i sistema pomoći vozaču.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jidu Robo-01

 

jidu 04.jpg

 

Jidu prikazuje koncept vozilo Robo-01 koji sledeće godine treba da dobije i serijsku verziju. Ovaj potpuno električni SUV je razvio tehnološki gigant Baidu, a proizvodiće ga Geely, sa ciljem da se na tržište dovedu mogućnosti autonomne vožnje nivoa 4. Koncept najavljuje serijski model koji će uslediti 2023. godine, zadržavajući oko 90% dizajna.

 

jidu 03.jpg

 

Jidu je pokazao tri dostupne boje pod nazivom Porcelain White, Nebula Gray i Galaxy Purple, sve u kombinaciji sa setom crnih točkova. LED svetla visoke tehnologije imaju AI digitalnu pixel tehnologiju, a pažnju privlače i prednja makazasta vrata koja u kombinaciji sa zadnjim samoubilačkim vratima omogućavaju lak pristup kabini.

 

jidu 02.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni široki ekran visoke definicije na instrument tabli, kamere koje zamenjuju retrovizore, volan koji se sklapa kada nije potreban, futuristički centralni tunel sa delovima osetljivim na dodir i četiri individualna sedišta.

 

jidu 01.jpg

 

Vozilo dolazi opremljeno DuerOS softverom veštačke inteligencije, dok hardver sadrži NVIDIA Orin X čip i Qualcomm 8295 procesor. Što je još važnije, dva Lidara iskaču sa obe strane haube, od kojih svaki integriše 128 lasera koji mu daju domet do 200 m. Oni će biti kombinovani sa dvanaest kamera, dvanaest ultrazvučnih radara i radarima koji neprekidno skeniraju okolinu. U stvarnosti, Jidu Robo-01 će većinu vremena moći da vozi sam, uz nadzor vozača. Xia Yiping, izvršni direktor kompanije Jidu, navodi da će u novoj eri automobila ''prava vožnje'' biti preneta sa ljudi na veštačku inteligenciju. Jidu za sada nije otkrio detalje o električnom pogonu ovog SUV-a.

Cena serijskog modela će navodno biti blizu 30.000 dolara (28.500 evra), što ga čini prilično jeftinim imajući u vidu tehnologiju kojom će biti opremljen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nio ES7 zvanično

 

nio es7 4.jpg

 

Kao što nedavno i najavio, NIO je i zvanično predstavio novi električni model ES7. NIO je inače planirao da ES7 prikaže u aprilu ali je to odloženo zbog zaključavanja u Šangaju, dok se prve isporuke sada najavljuju za kraj avgusta.

 

nio es7 3.jpg

 

Kako bilo, u pitanju je crossover sa pet sedišta na kome je primenjen NIO-ov X-Bar dizajnerski rečnik.

 

nio es7 2.jpg

 

Ispred vozača je instaliran 10.2-inčni ekran za instrumente, a tu je i ekran infotainment sistema od 12.8 inča.

 

nio es7 1.jpg

 

NIO ES7 je dugačak 4.912 mm, širok 1.987 mm, visok 1.720 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.960 mm, dok su točkovi do 21 inča. ES7 ima dva elektromotora sa ukupno 653KS i 850 Nm, a tu je i pogon na sva četiri točka. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3.9 sekundi, ali je najveća brzina ograničena na 200 km/h. U ponudi će se naći baterije od 75 kWh (domet po CLTC ciklusu iznosi 485 km), kao i od 100 kWh (domet 620 km). Kasnije takođe stiže i verzija sa baterijama od 150 kWh.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg Automarket.hr: Seres 3

 

Nakon brojnih električnih automobila iz Evrope, došao je red i na prvog iz Kine. Kakav je DFSK Seres 3 u odnosu na Evropljane proverite u novoj epizodi Jura se fura :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chery Arrizo 5 GT

 

225837-chery a 03.jpg

 

Chery je gamu modela Arrizo 5 proširio i sportskom GT verzijom.

Ovaj 460 cm dugački sedan sada pod haubom ima 1.6 turbo benzinac sa 197KS i 290 Nm obrtnog momenta, i to u kombinaciji sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom. U kratkoj vesti se navodi da ubrzanje do 100 km/h traje oko 6 sekundi.

 

225838-chery a02.jpg

 

Osim jaćeg motora, Arrizo 5 GT je dobio i izmenjeni prednji deo sa većom maskom, drugačije branike, 17-inčne alu točkove, izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, kočioni sistem sa narandžastim kočionim čeljustima, kao i doterano oslanjanje.

 

225839-chery a01.jpg

 

Uz sve to, i unutrašnjost je modifikovana, sa kožnim volanom sa zaravnjenim donjim delom, sportskijim sedištima, narandžastim šavovima i aluminujumskim detaljima. Chery Arrizo 5 GT na kineskom tržištu startuje na jesen, ali njegova cena još nije poznata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MG4 Electric

 

mg4 03.jpg

 

MG je ranije ovog meseca u Kini već predstavio novi globalni električni model koji će se u Kini prodavati kao MG Mulan, a u Evropi kao MG4.

MG je sada objavio i prve slike i specifikacije evropske verzije MG4 modela, pri čemu će njegova prodaja na Starom kontinentu startovati u četvrtom kvartalu ove godine.

 

mg4 02.jpg

 

U Evropi će konkurisati modelima kao što je Volkswagen ID.3, a nudiće se u nekoliko verzija. Bazna varijanta ima elektromotor sa 170KS, baterije od 51 kWh i domet od 350 km, dok jača raspolaže sa 204KS, kao i baterijama od 64 kWh i autonomijom od 450 km.

 

mg4 01.jpg

 

Osim  toga, MG za kasnije najavljuje i verzije sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri ročka. Automobil se bazira na modularnoj MSP platformi specijalno reazvijenoj za električna vozila, a u opremi će imati i ''napredna rešenja za autonomnu vožnju''. Što se dimenzija tiče, MG4 je dugačak 4.287 mm, širok 1.836 mm, visok 1.516 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.705 mm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...