Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Kineski Chery, MG, Geely, BYD i zvanično stigao u Srbiju / Kineski automobili

Recommended Posts

12 hours ago, moron said:

Da li su oba modela na sajtu AEBS-a sa podacima o WLTP emisiji i potrošnji?

 

Ne znam gde gledas to :D 

 

Sto se ova dva tice malo sam citao sinoc jer me je zanimalo u cemu je fora i na kraju je samo menjac isti:

  • Coolray je na BMA platformi koja je "developed independently by Geely", dok je Atlas na CMA platformi koju i Volvo koristi
  • Coolray ima "Liechen Power" motor koji je nepoznatog porekla, Atlas ima T3
  • Jedan ima 4 godine garanciju, drugi 7
  • Iako je razlika manje od 15cm u duzini, razlika u tezini je oko 200kg ili vise

Nekako mi je bas bezveze ovo od fabrike da ima priliku da se dobro pozicionira na trzistu, a da vec ima "dobar i budget" model. Bolje da su onda nastavili samo sa jednim modelom neko vreme.

 

Pogotovu sto je po recima prodavca Atlas sada maksimalno skrajnut sa cenom da bi privukao publiku tako da ce verovatno Atlas da poskupi ili Coolray da pojeftini da bi razlika bila vidljivija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema ih na listi AEBS-a, ali, lista je ionako dobrim delom puna pogrešnih podataka :)

 

https://www.abs.gov.rs/admin/upload/documents/20231016113943--o-ekonomicnosti-potrosnje-goriva.pdf

 

p.s. stavili su "Jazz HEV" (na str. 95 ) kao prvoplasiranog na listi 10 najekonomičnijih benzinskih motora (mada su hibridi potpuno posebna rang lista), a obzirom na napomenu koju su z anjega stavili u kolonu "vrsta goriva", oni pojma i nemaju da je to hibrid (za hibride u tu kolonu ide napomena „Benzin/EE“, a za klasičan SUS ide oznaka „benzin“ ili „dizel“ ). Koji moroni :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam ovaj dokument linkovan na sajtu Geely-ja, sad mi nista nije jasno :D Sto bi to radili ako nisu u dokumentu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atlas Pro je kao model (negde) prvi put startovao/predstavljen 2019 ?

A ovaj Coolray ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da jeste 2019. Jako je tesko reci koliko se oni frljaju sa imenima:

Geely Boyue - Wikipedia

 

Ali bih rekao da je model iz 2019e ovaj koji je kod nas.


Sto se Coolray-a tice deluje da je kod nas model iz 2021/22:

Geely Binyue - Wikipedia

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test FL verzije MG HS-a :

 

 

 

 Sad mi skoro i jasno zašto kod nas uz onoliki popust na sajtu "Polovni automobili" nude HS - jer nisu FL primerci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 3/21/2024 at 7:05 PM, moron said:

Kako znaš da Coolray ima 4 cilindra?

On 3/21/2024 at 8:43 PM, Woodoo said:

Lynk & Co 01 mi je otkrovenje ovog sajma i auto koji je ostavio najbolji utisak.

Malopre pogledah ono sto su SAT-ovci ukratko probrali od noviteta na Sajmu.

Kinezi krecu prvi, konkretno Geely Coolray na 6:14 .

A Lynk&Co 01 koji @Woodoo pominje je na 7:08 . Kako kazu, brend osnivaju takodje Geely i Volvo, sediste je u Geteborgu, a proizvodnja naravno u Kini. Po primenjenim tehnologijama, materijalima i zavrsnoj obradi kazu da je Lynk&Co znatno blizi Volvo pristupu nego Geely.

Ispred ova dva modela je mali Chery eQ1, a iza njih par manjih modela slabije poznatih kineskih proizvodjaca.

Ja sam "namotao" timer na Coolray pa Lynk&Co:

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas mi se dopada ovaj Geely Coolray!

Ako je neko bio na sajmu i ulazio u kabinu, molim utiske...;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesam, klasika kao i ostali Kinezi, ima sve, ima mesta, gepek je manji u odnosu na chery tigo 7 i na geely atlas pro (ovako vizuelno deluje, nisam ga merio).
Deluje mi da je tu kao MG HS. 

Bila je guzva i bilo je brzinski. Ja sa 2m stanem bez problema i ima iza mesta. Ergonomija je dobra, ima panoramu...

Jbg, kao i sve, moras provozati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, italiano said:

Bas mi se dopada ovaj Geely Coolray!

Ako je neko bio na sajmu i ulazio u kabinu, molim utiske...;)

Meni nije legao, mislim da je dosta lošije odrađen od Atlasa (kao i svi u toj kategoriji)... Atlas mi je odličan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kineski električni automobil jeftiniji od 9.000 evra

 

BYD Seagull 02.jpg

 

U okviru nove marketinške kampanje u kojoj se tvrdi da je struja jeftinija od nafte, kineski BYD je snizio cene svojih električnih i hibridnih modela. BYD-ov električni automobil Seagull sada košta oko 9.950 dolara (9.200 evra). Najprodavanija limuzina marke N Qin Plus je dostupna sa novom politikom sniženja za tek nešto više od 11.000 dolara (10.185 evra). Domet Seagulla je 305 km, a njegova maksimalna brzina je 128 km/h. Sasvim dovoljno, pogotovo kada se u obzir uzme skromna cena. Prošlog meseca BYD je najavio da će početi da prodaje Seagull u Meksiku za 20.990 dolara (19.435 evra). Dakle, cena raste za više od 100%. BYD planira da izgradi proizvodne pogone u drugim zemljama kao što su Tajland, Brazil, Mađarska, Uzbekistan, pa čak i Meksiko.

 

BYD Seagulll 01.jpg

 

BYD navodno ostvaruje zaradu čak i na jeftinom Seagullu. Ključ je u jeftinijoj tehnologiji baterija, a i činjenici da BYD kontroliše kompletan proizvodni proces električnih automobila, od sirovina, baterija do gotovog proizvoda. Kompanija sada želi da dopre do potencijalnih kupaca u kineskim gradovima i ruralnim područjima da bi se oni prebacili na električna vozila. Ovkakva politika cena će ozbiljno uticati i na konkurente, kineske i evropske (koji rade na kineskom tržištu).

 

Jeftino vozilo uzbunilo i Amerikance

 

Nedavno je kineski BYD-ov jeftini električni automobil Seagull uterao strah u evropske automobilske divove. Sada se zabrinutost širi i na Sjedinjene Države, gde se boje šta će se desiti sa domaćom industrijom i proizvodnjom. Bivši izvršni direktor GM-a, Terry Woychowski, veruje da se američka autoindustrija nalazi na raskrsnici i nazvao je događaj ključnim. BYD-ov Seagull nastavlja da uteruje strah na Zapadu. Automobil, koji neće koštati više od 8.800 evra na domaćem tržištu, zabrinjava divove u SAD-u i Evropi mada još nije ni pušten u prodaju. Istovremeno, BYD je najavio da ne planira ulazak na američko tržište automobila u bliskoj budućnosti. Ali najava nije umirila velike američke igrače koji se boje šta će jeftini električni automobili poput Seagulla i drugih pristupačnih modela učiniti kada dođu na severnoameričko tržište.

 

Bivši izvršni direktor General Motorsa, a sada izvršni direktor Caresoft Globara, Terry Woychowski, veruje da će to promeniti automobilsku industriju i nazvao događaj značajnim. ''To je poziv na buđenje za ostatak autoindustrije'', rekao je Woychowski. Savez za američku proizvodnju je organizacija koja promoviše američko preduzetništvo i proizvodnju, ima slične stavove koje je eleborirao u izveštaju prošlog meseca. ''Uvođenje jeftinih kineskih automobila - koji su toliko jeftini jer ih podržava kineska vlada - na američko tržište moglo bi izbrisati američku autoindustriju'', naglasila je organizacija. Mada se BYD Seagull još ne prodaje na američkom tlu, BYD se širi brzo i globalno. Mnogi misle da je samo pitanje vremena kada će vozila kineskih marki doći u Sjedinjene Države.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...