Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Kineski Chery, MG, Geely, BYD i zvanično stigao u Srbiju / Kineski automobili

Recommended Posts

Qiantu K20

 

225474-Qiantu 04.jpg

 

Qiantu Motors predstavlja K20, novi sportski automobil sa dva sedišta i potpuno električnim pogonom. Slike otkrivaju da K20 ima nekonvencionalnu siluetu hečbeka sa troja vrata, kao i karakterističnu zakrivljenu liniju na bokovima koja daje dvobojni izgled.

 

225475-Qiantu 03.jpg

 

Pozadi se nalazi staklo čudnog izgleda sa integrisanim spojlerom iznad LED zadnjih svetala pune širine.

 

225476-Qiantu 02.jpg

 

U unutrašnjosti se ističu asimetrični otvori za klimatizaciju i veoma tanak centralni tunel između sedišta koji odaje usku kabinu. Digitalni kokpit je sa instrument tablom i infotainmentom integrisanim u jedan panel iza dvokrakog volana. Bakarni detalji na kontrolnoj tabli i na vratima su kombinovani sa sivim i belim presvlakama kako bi se stvari začinile.

 

Qiantu 01.jpg

 

Detalji o električnom pogonu ostaju nepoznati, ali Car News China izveštava da je K20 opremljen sa jednim električnim motorom koji omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4.7 sekundi. Prve isporuke su zakazane za četvrti kvartal 2022. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nezha S Yaoshi

 

nezha 04.jpg

 

Osim standardnog električnog modela Nezha S (koji je prikazan još pre nekoliko meseci), kineska kompanija Hozon Motors sada prikazuje i specijalni Nezha S Yaoshi model sa prednjim vratima koja se otvaraju u vis, u Lamborghini stilu. U ponudi su dve verzije, jedna ima dva elektromotora sa ukupno 462KS i pogon na sva četiri točka (ubrzanje do 100 km/h traje 3.9 sekundi, domet iznosi oko 650 km), dok je druga na raspolaganju sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom (do 100 km/h ubrzava za 6.9 sekundi, autonomija je oko 715 km).

 

nezha 03.jpg

 

Automobil je dugačak 4.980 mm, širok 1.980 mm, visok 1.450 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.980 mm.

 

nezha s 02.jpg

 

Specijalno izdanje Yaoshi će biti napravljeno u ograničenoij seriji od samo 999 primeraka, a pored pomenutih vrata automobil ima i crne alu točkove, zelena kočiona klešta, LED svetla, panoramski krov, 13.3-inčnu digitalnu instrument tablu, 17.6-inčni 2K infotainment ekran, 12.3-inčni ekran ispred suvozača, head-up displej, audio sistem sa 21 zvučnikom...

 

nezha 01.jpg

 

U ponudi su tri boje za eksterijer (Magic Night Black, Extreme Night Green i Rushing Silver), dok cene u Kini startuju od 338.800 juana (47.530 evra). Prve isporuke bi trebalo da budu u julu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni MG Mulan

 

mg mulan 03.jpg

 

U MG-u su pripremili novi globalni električni model koji će se u Kini prodavati kao MG Mulan (do sada je bio poznat pod nazivom CyberE). Mulan će premijeru imati uskoro, a po sadašnjim najavama biće dostupan i na evropskom tržištu (najverovatnije kao MG 4), gde će konkurisati modelima kao što je Volkswagen ID.3.

 

mg mulan 02.jpg

 

U svakom slučaju, njegov izgled je već sada poznat, zahvaljujući prvim zvaničnim fotografijama. Automobil će se bazirati na platformi specijalno reazvijenoj za električna vozila, a dobiće i najmoderniju tehnologiju u vidu sistema (polu)autonomne vožnje.

 

mg mulan 01.jpg

 

Što se dimenzija tiče, Mulan je dugačak 4.287 mm, širok 1.836 mm, visok 1.516 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.705 mm. Za pogon se brine jedan elektromotor (smešten pozadi) koji raspolaže sa 204KS. U ponudi će se naći verzije sa baterijama od 44 kWh, 64 kWh, kao i 100 kWh i 150 kWh (ove poslednje dve od sledeće godine). Autonomija sa baterijama od 44 kWh je 400 km, a sa 64 kWh iznosi više od 500 km. Za proizvodnju će biti zadužena SAIC fabrika u Kini, dok će prodaja u Evropi startovati u četvrtom kvartalu ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Feifan R7

 

feifan 03.jpg

 

SAIC je novu marku Feifan osnovao prošle jeseni, sa ciljem da proizvodi električna vozila. Sada Feifan predstavlja R7 koji preuzima ulogu njihovog vodećeg modela. Dužina ovog kupe krosovera iznosi 4.900 mm, širina 1.925 mm, visina 1.655 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.950 mm. Ovde i podatak da su točkovi od 21 inča.

 

feifan 02.jpg

 

U vesti se navodi da automobil možete da otključate pomoću pametnog telefona, kao i da R7 poseduje sistem autonimne vožnje (cilj je treći nivo autonomije, ali će se to postići postepeno). Unutrašnja arhitektura Feifana R7 podseća na najnoviji električni Mercedes sa njihovim Hyperscreen prednjim panelom. Kineska verzija se zove Trinity, a tri ekrana su ugrađena ispod jednog ravnog stakla. Displej instrumenata ispred vozača je najmanji sa 10.25 inča. Ekran suvozača ima 12.3 inča, a na njemu možete gledati filmove čak i tokom vožnje. A u centru je Amoled ekran sa dijagonalom od 15.05 inča.

 

feifan 01.jpg

 

Sedišta imaju grejanje, ventilaciju i masažu, a deo opreme čine i Bose audio sistem sa 14 zvučnika i panoramski krov. Feifan R7 je napravljen na novoj platformi za električna vozila, pri čemu bazna verzija ima pogon na zadnje točkove i elektromotor od 340KS. Verzija sa pogonom na sve točkove ima i prednji elektromotor od 204KS, tako da je ukupna snaga 544KS i 700 Nm. Ubrzanje do 100 km/h bi trebalo da traje oko četiri sekunde. Kapacitet litijum-jonske baterije nije objavljen, ali trebalo bi da ponudi domet do 600 km (ali po NEDC ciklusu). Početak prodaje u Kini je zakazan za drugu polovinu godine, a cene tek treba da budu objavljene.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Lynk & Co 03 i Lynk & Co 01

 

225660-lynk 06.jpg

 

Nakon skoro četiri godne na tržištu, Lynk & Co 03 će uskoro doživeti značajno doterivanje. To potvrđuju i prve slike koje su objavljene u Kini, a pokazuju da je Lynk & Co 03 facelift dobio izmenjeni prednji i zadnji deo.

 

225658-lynk 05.jpg

 

Ovde treba pomenuti agresivniji prednji branik sa večim otvorima za vazduh, spojler i restilizovana svetla, kao i zadnji difuzor, doterana zadnja svetla i duple ovalne izduvne cevi.

 

225659-lynk 04.jpg

 

U ponudi će se naći i sportska verzija 03+ sa crnim kontrastnim krovom, aero body paketom i novim alu točkovima. Lynk & Co je za 03 facelift predvideo četiri verzije. Tri verzije dolaze sa 2.0 četvorocilindričnim turbo motorom koji ima 218 KS u baznom modelu, 254KS u srednjoj specifikaciji odnosno 265KS u sportskoj Link & Co 03+ varijanti. Tu je i hibridna verzija sa 1.5 trocilindričnim benzincem i električnim motorom. Lynk & Co 03 inače deli kompaktnu modularnu arhitekturu (CMA) sa nekoliko modela uključujući Volvo XC40. Takođe, blago je doteran i crossover Lynk & Co 01 sa hibridnim pogonom.

 

225666-lynk 03.jpg

 

Ovde imamo kombinaciju 1.5 litarskog trocilindričnog benzinca i elektromotora, sa kombinovanih 245KS i 545 Nm, uz prednji pogon. U vesti se navodi da ovakav Lynk & Co 01 EM-F ima ukupnu autonomiju od skoro 1.200 km.

 

225665-lynk 02.jpg

 

Prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 4.9 l/100 km, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 7.8 sekundi.

 

225667-lynk 01.jpg

 

Što se tiče vizuelnih izmena, one nisu velike i obuhvataju šemu prednje maske, zadnja svetla, redizajnirani zadnji branik i nove 19-inčne alu točkove. Za unutrašnjost su predviđeni novi materijali kao i doterani volan. Osim toga, bogatija je i lista bezbednosnih i sistema pomoći vozaču.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jidu Robo-01

 

jidu 04.jpg

 

Jidu prikazuje koncept vozilo Robo-01 koji sledeće godine treba da dobije i serijsku verziju. Ovaj potpuno električni SUV je razvio tehnološki gigant Baidu, a proizvodiće ga Geely, sa ciljem da se na tržište dovedu mogućnosti autonomne vožnje nivoa 4. Koncept najavljuje serijski model koji će uslediti 2023. godine, zadržavajući oko 90% dizajna.

 

jidu 03.jpg

 

Jidu je pokazao tri dostupne boje pod nazivom Porcelain White, Nebula Gray i Galaxy Purple, sve u kombinaciji sa setom crnih točkova. LED svetla visoke tehnologije imaju AI digitalnu pixel tehnologiju, a pažnju privlače i prednja makazasta vrata koja u kombinaciji sa zadnjim samoubilačkim vratima omogućavaju lak pristup kabini.

 

jidu 02.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni široki ekran visoke definicije na instrument tabli, kamere koje zamenjuju retrovizore, volan koji se sklapa kada nije potreban, futuristički centralni tunel sa delovima osetljivim na dodir i četiri individualna sedišta.

 

jidu 01.jpg

 

Vozilo dolazi opremljeno DuerOS softverom veštačke inteligencije, dok hardver sadrži NVIDIA Orin X čip i Qualcomm 8295 procesor. Što je još važnije, dva Lidara iskaču sa obe strane haube, od kojih svaki integriše 128 lasera koji mu daju domet do 200 m. Oni će biti kombinovani sa dvanaest kamera, dvanaest ultrazvučnih radara i radarima koji neprekidno skeniraju okolinu. U stvarnosti, Jidu Robo-01 će većinu vremena moći da vozi sam, uz nadzor vozača. Xia Yiping, izvršni direktor kompanije Jidu, navodi da će u novoj eri automobila ''prava vožnje'' biti preneta sa ljudi na veštačku inteligenciju. Jidu za sada nije otkrio detalje o električnom pogonu ovog SUV-a.

Cena serijskog modela će navodno biti blizu 30.000 dolara (28.500 evra), što ga čini prilično jeftinim imajući u vidu tehnologiju kojom će biti opremljen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nio ES7 zvanično

 

nio es7 4.jpg

 

Kao što nedavno i najavio, NIO je i zvanično predstavio novi električni model ES7. NIO je inače planirao da ES7 prikaže u aprilu ali je to odloženo zbog zaključavanja u Šangaju, dok se prve isporuke sada najavljuju za kraj avgusta.

 

nio es7 3.jpg

 

Kako bilo, u pitanju je crossover sa pet sedišta na kome je primenjen NIO-ov X-Bar dizajnerski rečnik.

 

nio es7 2.jpg

 

Ispred vozača je instaliran 10.2-inčni ekran za instrumente, a tu je i ekran infotainment sistema od 12.8 inča.

 

nio es7 1.jpg

 

NIO ES7 je dugačak 4.912 mm, širok 1.987 mm, visok 1.720 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.960 mm, dok su točkovi do 21 inča. ES7 ima dva elektromotora sa ukupno 653KS i 850 Nm, a tu je i pogon na sva četiri točka. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3.9 sekundi, ali je najveća brzina ograničena na 200 km/h. U ponudi će se naći baterije od 75 kWh (domet po CLTC ciklusu iznosi 485 km), kao i od 100 kWh (domet 620 km). Kasnije takođe stiže i verzija sa baterijama od 150 kWh.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg Automarket.hr: Seres 3

 

Nakon brojnih električnih automobila iz Evrope, došao je red i na prvog iz Kine. Kakav je DFSK Seres 3 u odnosu na Evropljane proverite u novoj epizodi Jura se fura :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chery Arrizo 5 GT

 

225837-chery a 03.jpg

 

Chery je gamu modela Arrizo 5 proširio i sportskom GT verzijom.

Ovaj 460 cm dugački sedan sada pod haubom ima 1.6 turbo benzinac sa 197KS i 290 Nm obrtnog momenta, i to u kombinaciji sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom. U kratkoj vesti se navodi da ubrzanje do 100 km/h traje oko 6 sekundi.

 

225838-chery a02.jpg

 

Osim jaćeg motora, Arrizo 5 GT je dobio i izmenjeni prednji deo sa većom maskom, drugačije branike, 17-inčne alu točkove, izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, kočioni sistem sa narandžastim kočionim čeljustima, kao i doterano oslanjanje.

 

225839-chery a01.jpg

 

Uz sve to, i unutrašnjost je modifikovana, sa kožnim volanom sa zaravnjenim donjim delom, sportskijim sedištima, narandžastim šavovima i aluminujumskim detaljima. Chery Arrizo 5 GT na kineskom tržištu startuje na jesen, ali njegova cena još nije poznata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MG4 Electric

 

mg4 03.jpg

 

MG je ranije ovog meseca u Kini već predstavio novi globalni električni model koji će se u Kini prodavati kao MG Mulan, a u Evropi kao MG4.

MG je sada objavio i prve slike i specifikacije evropske verzije MG4 modela, pri čemu će njegova prodaja na Starom kontinentu startovati u četvrtom kvartalu ove godine.

 

mg4 02.jpg

 

U Evropi će konkurisati modelima kao što je Volkswagen ID.3, a nudiće se u nekoliko verzija. Bazna varijanta ima elektromotor sa 170KS, baterije od 51 kWh i domet od 350 km, dok jača raspolaže sa 204KS, kao i baterijama od 64 kWh i autonomijom od 450 km.

 

mg4 01.jpg

 

Osim  toga, MG za kasnije najavljuje i verzije sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri ročka. Automobil se bazira na modularnoj MSP platformi specijalno reazvijenoj za električna vozila, a u opremi će imati i ''napredna rešenja za autonomnu vožnju''. Što se dimenzija tiče, MG4 je dugačak 4.287 mm, širok 1.836 mm, visok 1.516 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.705 mm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

HiPhi Z

 

226334-hiphi 04.jpg

 

Kineski proizvođač električnih vozila Human Horizons je predstavio električni grand tourer sa četvoro vrata opremljen futurističkim enterijerom i inteligentnom tehnologijom. Nazvan HiPhi Z, to je drugi serijski automobil kompanije, nakon HiPhi X SUV-a, koji je u prodaji u Kini od prošle godine. Automobil ima baterije od 120 kWh, što mu daje domet od oko 705 km. HiPhi Z od 0-100 km/h ubrzava za 3.8 sekundi, ali nije saopšten podatak o najvećoj brzini.

 

hiphi 03.jpg

 

HiPhi Z koristi aluminijumsko vazdušno vešanje, a ima i upravljanje na zadnjim točkovima i napredni sistem dinamičke kontrole vozila.

 

hiphi 02.jpg

 

Human Horizons tvrdi da sistem upravljanja HiPhi Z-a daje krug okretanja sličan onom kod Mini hečbeka, uprkos tome što je dugačak 5.036 mm, širok 2.018 mm i visok 1.439 mm.

 

226335-hiphi 01.jpg

 

Njegova spoljašnjost ima svetlosnu zavesu i inteligentna vrata koja mogu da otkriju privezke, druga vozila i ljude. Takođe ima koristi od zadnjeg spojlera za podešavanje nivoa otpora i podizanja, za koji Human Horizons kaže da poboljšava performanse. U unutrašnjosti se ističe ''ultra-futuristički digitalni sistem nalik svemirskom brodu'' sa modernim sistemom veštačke inteligencije (AI) koji se zove HiPhi Bot, sposoban da prilagodi uslove za putnike. Paket uključuje i ambijentalno osvetljenje, audio sistem sa 23 zvučnika kompanije Meridian, trkačka sedišta i napredni sistem za pomoć vozaču koji je razvijen u kompaniji. Sistem je sposoban za kočenje, upravljanje, ubrzanje i naprednije manevre, uključujući parkiranje i daljinsko pozivanje. Koristi kombinaciju od 34 senzora oko automobila i lidarske tehnologije za skeniranje okoline. Termin početka prodaje biće objavljen na sajmu automobila u Čengduu u avgustu. Human Horizons HiPhi Z košta od 89.000 do 129.000 dolara, ali je malo verovatno da ćemo ga uskoro videti u Evropi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evergrande započinje prodaju električnih vozila

 

hengchi h5 04.jpg

 

Jedinica za električna vozila kineske kompanije Evergrande počela je da prima narudžbine za svoj prvi model, za koji je ovaj investitor nada da će biti prvi korak ka nadoknađivanju velikih investicija u automobilskom sektoru. Jedinica za električna vozila Evergrande lansirala je prvi automobil, dok njena matična kompanija za nekretnine priprema plan o svom restruktuiranju. Sportsko terensko vozilo Hengchi 5 ima autonomiju od 602 kilometra sa jednim punjenjem baterije, a prodaje se po ceni od 179.000 juana (26.700 američkih dolara) uključujući depozit u iznosu 1.000 juana. China Evergrande Vehicle Group saopštila je da isporuke počinju u oktobru i da je cilj kompanije da isporuči 10.000 komada do prvog kvartala naredne godine.

 

hengchi h5 02.jpg

 

Evergrande je takođe objavio imena svojih dobavljača, koji uključuju kinesku fabriku električnih baterija CATL, nemački Bosch i japanski Jtekt, kao i proizvođača industrijskih robota Fanuc. ''Mnogo srca i duše uloženo je u ovo u poslednje tri godine'', saopštila je kompanija Evergrande. Kineska kompanija najavila je 2018. godine ulazak u industriju električnih automobila, a 2019. godine predstavila je planove o ulaganju 45 milijardi juana tokom tri godine. Kompanija se udružila sa evropskim proizvođačima delova i stekla srodnu intelektualnu svojinu. Evergrande je sada spremna za masovnu proizvodnju i prodaju uz podršku kineske tehnološke grupe Tencent Holdings i drugih investitora. Iako velika imena, kao što su BYD i Tesla već kontrolišu veći deo kineskog tržišta električnih automobila, Evergrande najavljuje borbu za svoj deo kolača.

 

''Objedinjavajući znanje sveta i radeći sa najboljim dobavljačima delova, stvorili smo sjajan kineski automobil i težimo da postanemo globalno priznati nacionalni automobilski brend'', saopštila je kompanija Evergrande najavljujući prodaju svog automobila Hengchi 5. Kompanija Evergrande suočava se sa velikim problemima u svojoj osnovnoj delatnosti, poslovanju sa nekretninama. Evergrande ima više od 300 milijardi dolara duga, od čega je oko 20 milijardi u ofšor obveznicama denomiranim u dolarima. Kineska vlada fokusirala se na završetak radova na stotinama projekata Evergrandea, gde su kuće i stanovi prodati unapred. Predstavljanje modela Hengchi 5 usledilo je nakon prodaje akcija u vrednosti 64 miliona dolara u novembru prošle godine, nekoliko nedelja pre nego što je Evergrande Group zvanično proglašena neplatišom nakon isteka grejs perioda za namirivanje prispelih obaveza. Evergrande se nada da će objaviti plan restruktuiranja duga do kraja tekućeg meseca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aito M7

 

226362-aito m7 4.jpg

 

Kineski Aito je kupcima ponudio svoj drugi model, i to crossover M7 koji startuje po ceni od (preračunato) 47.780 dolara. M7 je vozilo sa šest sedišta, dugačko 5.020 mm, široko 1.945 mm, visoko 1.775 mm i sa međuosovinskim rastojanjem od 2.820 mm.

 

226363-aito m7 3.jpg

 

Deo opreme između ostalog čine 10.25-inčna digitalna instrument tabla, 15.6-inčni ekran multimedia sistema sa Huaweijevim operativnim sistemom HarmonyOS, kristalni menjač u stilu Volvoa, audio sistem sa 19 zvučnika, kao i sedišta koja u prednjem i drugom redu imaju funkcije grejanja, hlađenja i masaže.

 

226364-aito m7 2.jpg

 

Automobil ima 1.5 četvorocilindrični turbo motor sa 125KS, ali on se koristi za produženje dometa za punjenje baterije. Bazne verzije imaju jedan električni motor na zadnjoj osovini sa 272KS i 360 Nm obrtnog momenta, dok top verzija raspolaže sa dva elektromotora i kombinovanih 449KS i 660 Nm.

 

aito m7 1.jpg

 

Aito navodi da verzija sa jednim motorom postiže 100 km/h za 7.8 sekundi, dok top varijanta do stotke stiže za 4.8 sekundi. Obe varijante imaju bateriju od 40 kWh, pri čemu verzija sa jednim motorom može da pređe do 195 km u potpuno električnom režimu (ukupna autonomija je 1.100 km).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geely Icon restajling

 

226381-geely icon 04.jpg

 

Geely je objavio zvanične slike i detalje o obnovljenoj verziji crossovera Icon koji se na tržištu nalazi od 2019. godine.

 

226378-geely icon 03.jpg

 

Vizuelne izmene se odnose na drugačiju prednju masku i branike, novi dizajn alu točkova od 19 inča, kao i modifikovani enterijer (nova prednji panel, digitalna instrument tabla od 10.25 inča i ekran osetljiv na dodir od 12.3 inča).

 

226380-geely icon 02.jpg

 

Što se dimenzija tiče, Icon je dugačak 4.350 mm, širok 1.810 mm, visok 1.615 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.640 mm.

 

226379-geely icon 01.jpg

 

Icon je baziran na BMA modularnoj platformi, dok se za pogon brine novi 1.5 turbo-benzinac sa 181KS. U ponudi će se naći i mild hybrid verzija, a pogon je samo na prednje točkove.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Radar RD6

 

radar rd6 03.jpg

 

Zhejiang Geely Holding je predstavio novi električni pock-up, ciljajući na rastuću potražnju stanovnika iz gradova, jer korona virus podstiče interesovanje za aktivnostima na otvorenom poput kampovanja. Ovaj Vlasnik Volvoa je istovremeno lansirao novi brend, Radar, na online događaju gde je predstavio svoj prvi pick-up proizvod, nazvan RD6. Nije otkrivena prodajna cena ovog kamioneta baziranom na SEA platformi, ali je navedeno da će imati domet vožnje veći od 600 kilometara po punjenju i ubrzanje 0-100 km/h za oko 6 sekundi.

 

radar rd6 02.jpg

 

''Po optimističnoj proceni, godišnja prodaja pick-up vozila bi mogla da dostigne 3 miliona jedinica u Kini do 2030. godine'', rekao je izvršni direktor Radara Ling Šikuan u intervjuu za Reuters. ''Više ljudi vodi zdrav način života sa više aktivnosti na otvorenom, dok vlade takođe ublažavaju ograničenja za kamionete u gradovima. Te promene podržavaju rast kamioneta.''

 

radar rd6 01.jpg

 

Ling je rekao da Geely ima za cilj da počne da nudi RD6 kineskim kupcima u četvrtom kvartalu, dok kompanija takođe proučava tržište jugoistočne Azije za potencijalne mogućnosti širenja. Geely bi takođe mogao da pokuša da dovede kamionet u Sjedinjene Američke Države, najveće svetsko tržište pick-up vozila, kako bi se takmičio sa postojećim igračima kao što su Ford, Tesla i Rivian, rekao je Ling.

Pick-up vozila su činila oko 2% prodaje automobila u Kini prošle godine, sa rastom koji je nadmašio rast u drugim segmentima, uključujući limuzine i SUV-ove. Raste interesovanje među urbanim stanovnicima zemlje koji se bave aktivnostima na otvorenom jer mere COVID-19 obeshrabruju okupljanja i ozbiljno pogađaju domaća i međunarodna putovanja. Ipak, prodaja pick-up vozila je pala za 10.3% u prvih pet meseci ove godine, u poređenju sa padom od 13% kod putničkih vozila, pokazali su podaci Kineskog udruženja za putnička vozila (CPCA), takođe zbog ograničenja COVID-a.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geely FX11

 

geely fx 11 02.jpg

 

Novi Geely crossover (interne oznake FX11) na kinesko tržište stiže kasnije ove godine, ali prve slike su već sada pred nama.

Za početak, FX11 je napravljen na platformi CMA (Compact Modular Architecture), koju je kreirao Geely zajedno sa Volvoom. Poznate su i dimenzije: dužina 4.670 mm, širina 1.900 mm, visina 1.705 mm i međuosovinsko rastojanje 2.777 mm.

 

geely fx 11 01.jpg

 

 Dizajn spoljašnjosti je urađen po uzoru na prošlogodišnji Geely Vision Starburst koncept, dok će u unutrašnjosti po najavama centralno mesto zauzimati multimedijalni sistem sa ogromnim vertikalnim ekranom. FX11 će biti u ponudi sa 1.5 i 2.0 benzinskim turbo motorima sa 181KS odnosno 218KS, ali i kao hibrid (očekuje se kombinacija 1.5 benzinca i elektromotora sa ukupno 245KS).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaiyi Xuanyue concept

 

kaiyi 03.jpg

 

Chery u svom vlasništvu ima i marku Cowin koja sada želi da se fokusira pre svega na mlađu publiku. Zato njihov novi plan podrazumeva lansiranje novo englesko ime (Kaiyi), restilizovani logo, novi automobil i novi koncept.

 

kaiyi 02.jpg

 

Uz novi Xuanyue (SUV sa 7 sedišta sa 1.6 i 2.0 benzinskim motorima+PHEV verzija), Kaiyi najavljuje i ovaj Xuanyue concept.

 

kaiyi 01.jpg

 

Kaiyi brend će zvanično biti promovisan 22. jula, kada će se u javnosti premijerno pojaviti i ovaj concept u upadljivoj žutoj boji Njegov dizajn je po najavama fabrike inspirisan avionom a kako se pretpostavlja najavljuje budući vodeći model ove marke. Detalja za sada nema, ali se više informacija očekuje 22. jula.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geely Binye Cool

 

geely bc 03.jpg

 

Kineski Geely je modifikovao svoj kompaktni crossover, a istovremeno je obnovljenom izdanju podario naziv Binye Cool. Uz promenjene branike (zbog čega je automobil 50 mm duži i sada ima 4380 mm), tu su i nova prednja i zadnja svetla, drugačiji pragovi, nove lajsne i točkovi novog dizajna. Modifikovana je i unutrašnjost, uz 10.25-inčnu digitalnu instrument tablu i 12.3-inčni ekran intotainment sistema.

 

geely bc 02.jpg

 

Pod haubom je novi 1.5 četvorocilindrični turbo benzinac sa 181KS i 290 Nm, u kombinaciji sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom i prednjim pogonom.

 

geely bc23.jpg

 

Vreme ubrzanje do 100 km/h je smanjeno sa 7.9 na 7.6 sekundi, a potrošnja goriva sa 6.3 na 5.8l/100 km (po NEDC ciklusu). Prodaja će startovati na jesen, kada bi trebalo da budu objavljeni i podaci o hibridnoj verziji koja će se takođe nuditi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sehol X8 Plus

 

sehol x8 4.jpg

 

Kineski JAC Motors je kroz svoj brend Sehol ponudio novi SUV model sa tri reda sedišta, nazvan X8 Plus. X8 Plus se bazira na standardnom X8 modelu, koji je ovde produžen i ponuđen u verzijama sa šest ili sedam sedišta.

 

sehol x8 3.jpg

 

U opremi se između ostalog nalaze i LED svetla, 19-inčni alu točkovi, kao i crna obloga na lukovima točkova i donjim delovima vrata.

 

sehol x8 2.jpg

 

Svi detalji još nisu saopšteni, ali X8 Plus će dobiti isti pogon kao i standardni X8.

 

sehol x8 1.jpg

 

To podrazumeva 1.5 benzinski turbo motor sa 181KS i 300 Nm obrtnog momenta, uz 6-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geely Preface restajling

 

geely p4.jpg

 

Nisu prošle ni dve godine od premijere, a Geely je već doterao svoj luksuzni sedan Preface. Na njemu je primenjena evolucija kompanijinog Expanding Cosmos dizajnerskog rečnika, dok je kao baza poslužila CMA platforma koju su razvili zajedno sa Volvoom.

 

226614-geely p3.jpg

 

Što se dimenzija tiče, Preface je dugačak 479 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 280 cm. Izmene u odnosu na dosadašnju verziju čine drugačiji branici, nova maska i blago doterana svetla, dok promena u mehanici nema.

 

geely p2.jpg

 

To znači da se za pogon i dalje brine 2.0 turbo benzinac sa 190KS i 300 Nm obrtnog momenta, uparen sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom. U kabini su upotrebljeni novi materijali (opciono i alkantara), a unapređen je i multimedijalni sistem.

 

226615-geely p1.jpg

 

U vesti se navodi da se u opremi nalaze i poboljšani adaptivni tempomat, automatsko kočenje i sistem održavanja vozila u traci. Modernizovani Preface u Kini košta (preračunato) od oko 17.000 do 22.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni MG4 uskoro i u Evropi

 

mg 4 eu04.jpg

 

MG je objavio informacije o cenama i specifikacijama za novi električni hečbek MG 4 pre njegovog tržišnog lansiranja sledećeg meseca.

Ovaj rival Volkswagenovom ID.3 će moći da se dobije sa izborom baterija od 51 kWh ili 64 kWh, SE i Trophy paketima opreme, kao i cenom koja na britanskom tržištu startuje od 25.995 funti za baznu verziju (30.955 evra).

 

mg 4 eu03.jpg

 

Bazni MG 4 SE automobil ima manju bateriju sa dometom od 350 km, a između ostalog standardno dolazi sa automatskim LED farovima, aluminijumskim felnama od 17 inča, adaptivnim tempomatom, zadnjim parking senzorima i MG Pilot Safety sistemom. Svi automobili imaju ekran infotainmenta od 10.25 inča i ekran za vozača od 7 inča, uz Apple CarPlay i Android Auto.

 

mg 4 eu02.jpg

 

Opciono, SE verzija se može dobiti sa baterijom dužeg dometa, što podiže cenu na 28.495 funti (33.935 evra) i povećava domet na 452 km. Na brzom punjaču do 80% kapaciteta baterija može da se napuni za 35 minuta.

 

mg 4 eu01.jpg

 

MG 4 Trophy verzija startuje po ceni od 31.495 funti (37.505 evra) i opremljen je većom baterijom od 64 kWh za domet od 434 km. Dolazi sa poboljšanom sigurnosnom opremom, uključujući detekciju mrtvih uglova, saobraćajna upozorenja i pomoć pri promeni trake. Drugi komplet uključuje zadnja zatamnjena stakla, zadnji spojler, dvobojni krov, kožne presvlake, grejana prednja sedišta, bežično punjenje telefona, satelitsku navigaciju, ulaz bez ključa i kameru od 360 stepeni. MG 4 će na startu prodaje ponuditi paletu od šest boja: Arctic White, Holborn Blue, Black Pearl, Camden Grey, Volcano Orange i Dynamic Red. Svaki MG 4 će se standardno prodavati sa sedmogodišnjom garancijom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BYD Seal krajem godine i u Evropi

 

227108-byd seal eu3.jpg

 

Prodaja novog električnog automobila BYD Seal počela je u Kini, a kompanija BYD je potvrdila da se prve isporuke očekuju krajem ovog meseca. BYD Seal je kompaktna limuzina koja se smatra rivalom Teslinog Modela 3. Cilj je privući do 60.000 prednarudžbina u Kini, a cene se kreću od 32.250 do 43.258 evra

 

byd seal eu5.jpg

 

Eksterijer automobila je nasledio karakteristike koncepta Ocean X, automobil je dugačak 4.800, širok 1.875 i visok 1.460 mm, što znači da je duži 106, uži 58 i viši 17 mm od Modela 3, dok je međuosovinsko rastojanje 45 mm duže i iznosi 2.920 mm. Seal je baziran na BYD-ovoj e-Platform 3.0 platformi, treći nakon modela Dolphin i Yuan Plus, a dostupan je s izborom između dve BYD Blade baterije kapaciteta 61.4 i 82.5 kWh. Obe sadrže BYD-ovu LFP tehnologiju baterijskih ćelija te koriste CTB konstrukciju, što znači da je baterijski modul integrisan u karoseriju. Osnovni model sa zadnjim pognom pokreće električni motor koji razvija 201 KS, a poseduje bateriju kapaciteta 61.4 kWh. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 5.7 sekundi, dok domet iznosi 550 km.

 

223662-byd seal 2.jpg

 

Dostupan je i model s motorom koji isporučuje 308 KS i koji je uparen sa baterijom kapaciteta 82.5 kWh. U ovom slučaju se ubrzanje do stotke obavlja za 5.9 sekundi, a domet je procenjen na 700 km. Najsnažnija verzija ima dva električna motora koji su smešteni napred i pozadi. Prednji razvija 215, a zadnji 308 KS, dok kombinovana snaga iznosi 523 KS. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.8 sekundi, a domet zahvaljujući bateriji kapaciteta 82.5 kWh iznosi 650 km. Modeli sa 62.4 kWh baterijom podržavaju punjenje do 110kW, dok modeli s baterijom od 82.5 kWh mogu podržati punjenje do 150kW.

 

byd seal eu1.jpg

 

Model s dva motora ima distribuciju težine 50:50, kao i BYD-ov ITAC sistem (Intelligent Torque Adaptation Control) za raspodeli pogona između prednje i zadnje osovine. Seal će se prodavati u Nemačkoj i Švedskoj od četvrtog kvartala ove godine putem evropske grupe Hedin Mobility. Takođe, ubrzo se očekuju i isporuke u druge evropske zemlje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Chery Tiggo 5x

 

chery tiggo5x 04.jpg

 

Chery je ponovo doterao svoj manji crossover Tiggo 5x (poslednji put je to uradio pre samo dve godine).

 

chery tiggo5x 03.jpg

 

Spoljašnje izmene ukljujučuju veću prednju masku, blago doterane branike i drugačije točkove. Ovde treba pomenuti i širu paletu boja, kao i modernizovanu unutrašnjost sa novim prednjim panelom, kao i dva ekrana od po 10.25-inča.

 

chery tiggo5x 02.jpg

 

Deo opreme između ostalog mogu da čine i adaptivni tempomat i el. podesivo suvozačevo sedište. U gami će se naći 1.5 atmosferski benzinac sa 116KS (uz manuelni menjač), kao i njegova turbo verzija koja ima 156KS (u paru sa CVT transmisijom).

 

chery tiggo5x 01.jpg

 

Prodaja u Kini će početi sredinom avgusta, ali još nije poznato po kojoj ceni (stara verzija je počinjala od 10.300 dolara).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Startovao električni Avatr 011

 

223845-avatr 01.jpg

 

Saradnjom kompanija Changan, Huawei i CATL je nastala marka za proizvodnju električnih automobila, koja je u novembru prošle godine prvo prikazala koncept električnog crossovera Avatr 11. U aprilu ove godine je predstavljen serijski model, nazvan Avatr 011, dok je sada konačno i zvanično u Kini startovala i njegova prodaja.

 

223847-avatr 02.jpg

 

Avatr 011 se bazira na CHN platformi, a što se dimenzija tiče automobil je dugačak 4.880 mm, širok 1.970 mm, visok 1.601 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.975 mm. Za pogon se brinu dva elektromotora sa ukupno 578KS i 650 Nm, dok su baterije od od 90.38 kWh i 116.79 kWh.

 

avatr 03.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.98 sekundi, a najveća brzina je ograničena na 200 km/h. Verzija sa baterijama od 90.38 kWh ima automomiju od 555 km, a sa baterijama 116.79 kWh može da pređe 680 km.

 

223846-avatr 04.jpg

 

Avatr 11 može da se dobije u verzijama sa četiri ili pet sedišta, 10.25-inčnom digitalnom instrument tablom, 15.6-inčnim infotainment ekranom i audio sistemom sa 14 zvučnika. Cene za Avatr 11 u Kini počinju od 349.900 juana (50.800 evra), dok najskuplji košta 409.900 juana (59.510 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...