Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Kineski Chery, MG, Geely, BYD i zvanično stigao u Srbiju / Kineski automobili

Recommended Posts

Haval Chitu

 

haval chitu 3.jpg

 

Kineski Haval je zvanično predstavio još jedan novi SUV, i to Chitu (''crveni zec'') koji će kupcima biti ponuđen od sledećeg meseca. Što se dimenzija tiče, Haval Chitu je dugačak 4.450 mm, širok 1.841 mm, visok 1.625 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2.700 mm.

 

haval chitu 2.jpg

 

U paleti će biti 1.5 Turbo benzinac sa 150KS i 220 Nm, kao i jača verzija koja raspolaže sa 184KS i 275 Nm, u paru sa DCT menjačem.

 

haval chitu 1.jpg

 

Kasnije stiže i hibridna varijanta sa kombinacjoim 1.5 atmosferskog benzinca i elektromotora, uz kombinavanu snagu od 190KS. U opremi se između ostalog mogu naći multimedia sistema sa ekranom od 12.3 inča, digitalna instrument tabla, el. podešavanje prednjih sedišta, pomoć pri parkiranju i panoramski krov. Cena za sada nije saopštena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Changan CS55

 

212186-changan cs55 02.jpg

 

Kineski Changan će 19. aprila na sajmu u Šangaju prikazati i novu generaciju svog SUV modela CS55. Dizajnerske promene u odnosu na prethodnika se odnosne na drugačiji prednji deo (maska, svetla, branik), novi dizajn alu točkova, izmenjena zadnja svetla i branik, kao i modernizovani enterijer sa kvalitetnijim materijalima i bogatijom opremom.

 

212187-changan cs55 01.jpg

 

CS55 će kupcima biti na raspolaganju sa 1.5 turbo-benzincem koji razvija 188KS, u paru sa 7-stepenim DCT menjačem. Najveća brzina je 190 km/h, a prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 5.9 litara na 100 kilometara. Što se dimenzija tiče, novi CS55 je dugačak 4.515 mm (+15 mm u odnosu na stari model), širok 1.865 mm (+5 mm), visok 1.680 mm (+10 mm), dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2.656 mm (+6 mm).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

FAW Bestune T55

 

faw-t55 4.jpg

 

Kineski FAW je svoju gamu proširio i novim SUV modelom Bestune T55 koji se za sada nudi sa samo jednim motorom. Bestune T55 koristi FMA platformu, pri čemu je automobil dugačak 4.437 mm, širok 1.850 mm, visok 1.625 mm, i ima međuosovinsko rastojanje od 2.650 mm.

 

faw-t55 3.jpg

 

Za unutrašnjost su Kinezi predvideli dvokraki volan, digitalnu instrument tablu, kao i 12.3-inčni ekran infotainment sistema.

 

faw-t55 2.jpg

 

Kao što je pomenuto na početku, Bestune T55 je za sada dostupan samo sa 1.5 turbo-benzincem sa 169KS i 258 Nm, u kombinaciji sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom i prednjim pogonom.

 

faw-t55 1.jpg

 

Kasnije će se pojaviti i bazna verzija sa 1.2 turbo agregatom i 143KS. Deo opreme između ostalog čine i klima uređaj, tempomat, zadnja kamera i 18-inčni točkovi.

Cene u Kini startuju od 104.900 juana (13.515 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roewe i5 restajling

 

212297-roewe i5 04.jpg

 

Roewe je sedan i5 na kineskom tržištu počeo da prodaje pre manje od tri godine, a sada stiže i njegova obnovljena verzija. U pitanju je automobil dugačak 4.601 mm, širok 1.818 mm, visok 1.489 mm, i sa međuosovinskim rastojanjem od 2.680 mm. Prtljažnik je zapremine 512 litara.

 

roewe i5 03.jpg

 

Obnovljena verzija dolazi sa novom prednjom maskom, izmenjenim svetlima i branicima, doteranim enterijerom (uz 12.3-inčni ekran intotainment sistema), kao i bogatijom opremom.

 

roewe i5 02.jpg

 

I dalje će se nuditi 1.5 benzinski motor sa 120KS (sa manuelnim menjačem ili opcionim automatikom), kao i 1.5 turbo varijanta sa 169KS.

 

212298-roewe i5 01.jpg

 

Prodaja u Kini počinje u drugom kvartalu, po ceni od (preračunato) 10.600 dolara za baznu verziju. Takođe, uskoro se očekuje i obnovljena električna varijanta koji nosi naziv Ei5.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xiaomi radi na električnom automobilu

 

ora iq 1.jpg

 

Kineski proizvođač telefona, nakon romobila navodno planira nova električna vozila. Prema informaciji koju donosi Reuters citirajući tri neimenovana izvora, jedan od najvećih proizvođača pametnih telefona na svetu, Xiaomi, planira da koristi proizvodne pogone kineskog proizvođača automobila Great Wall Motors, kako bi na tržište doveo svoj prvi automobil Xiaomi Mi branda.

 

Do sada se Xiaomi već prilično etablirao kao proizvođač dobrih i povoljnih e-romobila, pa ga je možda uspeh s njima uverio da može još puno toga reći u industriji transporta. Reuters kaže da će partnerstvo između Xiaomija i Great Wall Motorsa biti objavljeno tokom sledeće nedelje, kada bismo mogli saznati kakve to električne automobile misle da proizvode, odnosno da li će se raditi o skupim vozilima ili onima namenjenim masovnom tržištu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geely Emgrand S

 

geely s 1.jpg

 

Geely je nakon skoro pet godina značajno izmenio cross-hatch model Emgrand GS koji se sada zove Emgrand S. U odnosu na dosadašnju verziju, 2021 Geely Emgrand S je dobio potpuno izmenjeni prednji deo (drugačija svetla, veća maska, novi branik), promenjenu haubu, retrovizore novog dizajna, drugačije točkove...

 

geely s 2.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni novi infotainment sistem sa 10.25-inčnim ekranom, nova instrument tabla i kvalitetniji materijali. Automobil je dugačak 4.430 mm, širok 1.833 mm, visok 1.573 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.700 mm, dok su točkovi od 17 i 18 inča. Emgrand S je inače napravljen na CMA platformi (Common Modular Architecture), ima pednji pogon, a u gami motora su 1.4 turbo benzinac sa 141KS i 1.5 agregat koji razvija 177KS. U zavisnosti od verzije, nudiće se 6-stepeni manuelni menjač, CVT i 7-stepeni automatik sa dvostrukim kvačilom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xiaomi potvrdio da želi da proizvodi električna vozila

 

xiaomi.jpg

 

Kineski proizvođač pametnih telefona Xiaomi najavio je da će u sledećih 10 godina uložiti 10 milijardi dolara u novo poslovanje s pametnim električnim vozilima (EV). Kompanija će u početku uložiti 10 milijardi juana (1.52 milijarde dolara) u filijalu kojoj će biti jedini vlasnik, a ciljani iznos ukupnih ulaganja u sledećih 10 godina je 10 milijardi dolara. Izvršni direktor Xiaomija Lei Jun biće ujedno i izvršni direktor poslovanja sa ''pametnim'' električnim vozilima, dodala je kompanija.

 

Prelaz u sektor proizvodnje električnih vozila se nadovezao na slične poteze drugih tehnoloških divova, u Kini i u inostranstvu. U januaru je kineski softverski div Baidu najavio da će poslovanje električnih vozila razviti kroz partnerstvo s domaćim proizvođačem automobila Geely Automobile Holdingsom. Kineski proizvođač pametnih telefona Huawei Technologies navodno takođe pregovara sa državnim proizvođačem automobila Changan Automobileom i drugim kompanijama o proizvodnji električnih vozila. Mediji su izvestili da i američki Apple već dugo planira ulazak na tržište električnih vozila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kineski Zeekr 001 kao rival Tesli

 

zeekr 04.jpg

 

Najveći kineski proizvođač automobila Geely lansira brend električnih automobila koji će biti rival Tesli. Kineska kompanija, koja je vlasnik marki Volvo i Lotus, izbacila je brend Zeekr, koji bi trebalo da zadovolji potrebe kineskog tržišta za električnim vozilima. Do ovoga dolazi u trenutku kada Ilon Mask kreće u ofanzivu u Kini, hvaleći njene planove za borbu protiv emisije ugljenika. Osnivač Tesle nastoji da ublaži zabrinutost Kineza zbog kamera u njegovim automobilima.

 

zeekr 03.jpg

 

Iz Geely-a su rekli da će razvijati i proizvoditi vrhunske električne automobile pod brendom Zeekr i da očekuju da će isporuke započeti u trećem kvartalu 2021.

Električni model Zeekr 001 (na slikama, zvanična premijera zakazana za 15. april) će se suočiti sa žestokom konkurencijom Tesle čiji je Model 3 bio najprodavanije električno vozilo u Kini prošle godine, kao i sa kineskim markama koje se dobro prodaju. Peking želi da više od petine automobila koji se prodaju u Kini budu električni do 2025. godine. Geely ima ambicije da postane prvi kineski proizvođač automobila sa dosegom sličnim Volkswagenu, a zajedno sa brendovima Volvo i Lotus poseduje manjinski udeo u vlasništvu Daimlera, firme koja drži Mercedes.

 

zeekr 02.jpg

 

Zeekr će se na početku okrenuti kineskom tržištu, ali će istražiti i prekookeanske mogućnosti, s obzirom na sve veću globalnu potražnju za premijum električnim vozilima. Premium marka će imati sedište u Hefeju, u istočnoj Kini.

 

zeekr 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIO proizveo 100.000-ti automobil

 

nio 100k.jpg

 

Kompanija NIO je proslavila proizvodnju 100.000-tog automobila, i to u JAC-NIO fabrici u kineskom mestu Hefei. Jubilarni primerak je električni ES8, koji je inače predstavljen 2017. godine (proizvodnja je startovala godinu dana kasnije). ES8 ima dva elektromotora sa ukupno 643KS i 840 Nm (do 100 km/h ubrzava za 4.4 sekunde), kao i pogon na sva četiri točka, baterije sa do 100 kWh i autonomiju do 580 km. NIO je u martu ove godine isporučio 7.257 vozila (rast od 373% u odnosu na mart 2020. godine), od čega na model ES8 otpada 1.529 primeraka. Manji ES6 sa pet sedišta je prodat u 3.152 primerka, a EC6 SUV-Coupe u 2.576 jedinice. U saopštenju se navodi i da je NIO u prvom kvartalu 2021. isporučio rekordnih 20.060 vozila (rast od čak 423%).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Wuling SUV

 

wuling 730 02.jpg

 

Kompanija SAIC-GM-Wuling (u kojoj Amerikanci imaju 44% učešća) za predstojeći sajam automobila u Šangaju najavljuje novi SUV model. Iako to još nije zvanično potvrđeno, njegov naziv bi trebalo da bude Wuling 730S.

 

wuling 730 01.jpg

 

U pitanju je kompaktni SUV koji će po nekim izvorima pokretati 1.5 turbo benzinac sa 147KS i 250 Nm. Očekuju se 6-stepeni manuelni menjač i opcioni automatik, dok će u ponudi najverovatnije biti samo pogon na prednje točkove. Takođe, u opremi će se naći i digitalna instrument tabla, multifunkcionalni volan i 10.25-inčni ekran osetljiv na dodir.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geely Vision X3 Pro

 

213023-geely x3 03.jpg

 

Geely obnavlja svoju paletu pa će tako od 15. aprila kupcima u najmnogoljudnijoj zemlji sveta biti dostupan i obnovljeni Vision X3. Restilizovani model nosi ime Vision X3 Pro, a u odnosu na dosadašnju verziju dolazi sa novom maskom, doteranim svetlima i branicima, kao i 16-inčnim točkovima.

 

213025-geely x3 02.jpg

 

Takođe, i unutrašnjost je značajno izmenjena, pri čemu se ističu novi multifunkcionalni volan, 8.0-inčni ekran osetljiv na dodir, drugačiji prednji panel i nova sedišta.

 

213024-geely x3 01.jpg

 

Motor je 1.5 benzinac sa 109KS i 142 Nm, standardno u kombinaciji sa manuelnim 5-stepenim menjačem, a opciono i sa automatikom. Automobil je dugačak 4.005 mm, širok 1.760 mm, visok 1.575 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.480 mm, dok je zapremina prtljažnika 400 litara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi električni Ora po uzoru na VW Bubu

 

ora ev 03.jpg

 

Great Wall i njihov podbrend za električna vozila Ora sa nekoliko slika najavljuju skoru promociju novog električnog hatchback vozila sa 5 vrata. U kratkoj najavi nema mnogo detalja, ali ove slike najavljuju da će novi električni automobil imati retro izgled, i to po uzoru na legendarnu Volkswagenovu Bubu.

 

ora ev 02.jpg

 

Kako će novi automobil zaista izgledati videćemo uskoro, na predstojećem sajmu u Šangaju.

 

ora ev 01.jpg

 

U svakom slučaju, automobil po nekim izvorima pokreće elektromotor sa 143KS i 210 Nm, a sa jednim punjenjem baterija od 47.8 kWh autonomija iznosi oko 500 km (po NEDC ciklusu). Takođe, u vesti se kaže da su za unutrašnjost predviđeni dvokraki volan, 7.0-inčni digitalni instrumenti i 10.25-inčni ekran infotainment sistema.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Zhiji L7

 

213088-Zhiji L7 05.jpg

 

Na slikama je još jedan električni automobil iz Kine, i to Zhiji L7.

L7 je proizvod marke Zhiji Auto (joint venture kompanija SAIC, Zhangjiang Hi-Tech i Alibaba Group), koji će uskoro moći da vide posetioci sajma automobila u Šangaju dok će prve isporuke startovati u prvom kvartalu sledeće godine.

 

213089-Zhiji L7 04.jpg

 

U vesti se navodi sa Zhiji L7 ima i efikasni bežični sistem punjenja, sistem autonomne vožnje (12 kamera, radari, lidar), drvo u enterijeru i 39-inčni 4K smart ekran koji se prostire na prednjem panelu.

 

213091-Zhiji L7 03.jpg

 

Automobil raspolaže sa 540KS i 700 Nm, od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za 3.9 sekundi. Autonomija sa jednim punjenjem baterija od 93 kWh iznosi 615 km. U najavi je i verzija sa baterijama od 118 kWh i autonomijom od 1.000 km.

 

213090-Zhiji L7 02.jpg

 

Na kraju, kupcima će se (bar na početku) nuditi izbor od tri ekskluzivne boje eksterijera (Diana White, Repin Black i Rapheal Tea).

 

213092-Zhiji L7 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eletrični Zeekr 001

 

zeekr 04.jpg

 

Geely je prošlog meseca najavio da će lansirati novi brend Zeekr koji će se baviti proizvodnjom i prodajom samo električnih vozila. Zeekr je sada zvanično predstavio i svoj prvi model, nazvan jednostavno 001. Kako stvari sada stoje, Zeekr će biti električna sestrinska marka brendu Lynk&Co. slično odnosu koji imaju i brendovi Volvo i Polestar.

 

zeekr 03.jpg

 

Zeekr 001, koji će na kineskom tržištu startovati ove jeseni, koristi modularnu EV platformu Sustainable Experience Architecture (SEA), koju je Geely predstavio prošle godine.

 

zeekr 02.jpg

 

U vesti se još navodi da je 001 dugačak 4.851 mm, kao i da top verzija ima dva elektromotora sa ukupno 536KS i 766 Nm. To je dovoljno da ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi manje od četiri sekunde, dok je najveća brzina 200 km/h.

 

zeekr 01.jpg

 

Najveća baterija u ponudi je od 110 kWh i nudi više od 400 km (645 km) autonomije. Tu su takođe i 800V električni sistem, vazdušno oslanjanje i head-up displej. Na kraju, Geely najavljuje da će Zeekr u narednih pet godina predstavljati bar jedan novi model godišnje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Ora Conceptcat

 

ora cc 04.jpg

 

Great Wall i njihov podbrend za električna vozila Ora su pre nekoliko dana najavili skoru promociju novog električnog vozila.

 

ora cc 03.jpg

 

U međuvremenu su objavljene i ove prve slike, a u pitanju je električni fastback sa 4 vrata nazvan Ora Conceptcat.

 

ora cc 02.jpg

 

U vesti se kaže da ovaj automobil pruža prostrani enterijer (međuosovinsko rastojanje iznosi 2.800 mm), a tu su i četiri individualna sedišta, stakla bez okvira, kamere umesto klasičnih restovizora, panoramski krov,  trokraki kožni volan, 12.3-inčni ekran infotainment sistema i alu točkovi od 20 inča.

 

ora cc 01.jpg

 

Ora Conceptcat pokreću dva elektromotora (po jedan za svaku osovinu), ali podaci o snazi, baterijama i autonomiji još nisu saopšteni. Jedino je poznato da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje oko 3.5 sekundi. Kako stvari sada stoje, serijska verzija trenutno nije u planu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wey Tank 300 Cybertank

 

213321-wey 04.jpg

 

Kineski Wey (deo kompanije Great Wall) od jula prošle godine u svojoj ponudi ima terensko vozilo Tank 300, a koje će na predstojećem sajmu u Šangaju moći da se vidi i u Cybertank izdanju.

 

213322-wey 03.jpg

 

Wey Tank 300 Cybertank odlikuju agresivniji dizajn u poređenju sa standardnom verzijom, widebody kit, drugačiji prednji branik sa LED dnevim svetlima u formi slova Y, hauba sa otvorom za vazduh, solarni paneli na krovu, zadnji krovni spojler, novi poklopac rezervnog točka, kao i drugačiji točkovi sa off-road gumama.

 

213324-wey 02.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni koža, okrugli ventilacioni otvori, detalji od aluminijuma, piano black elementi, žuta linija na oplatama vrata, digitalni instrumenti...

 

213323-wey 01.jpg

 

Pod haubom je 2.0 turbo benzinac koji u standardnoj verziji raspolaže sa 225KS i 385 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roewe Jing

 

roewe jing 03.jpg

 

Roewe je za sajam automobila u Šangaju potvrdio novi SUV-coupe model Jing, uz najavu da će njime pokušati da privuče pre svega mlađe kupce. Jing se bazira na platformi modela Roewe RX5, pri čemu su dimenzije vozila ovakve: dužina 464 cm, širina 189 cm i visina 172 cm.

 

roewe jing 02.jpg

 

U paleti motora će se naći dva turbo benzinca, i to 1.5 i 2.0 sa 173KS odnosno 231KS.

 

roewe jing 01.jpg

 

Kupcima će se nuditi 6-stepeni manuelni ili opcioni automatski menjač, a bez obzira na izabrani motor pogon je uvek na prednje točkove.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buick Verano Pro

 

213359-buick verano 05.jpg

 

Shanghai-GM je predstavio novu, treću generaciju limuzine Buick Verano koja će se prodavati na kineskom tržištu.

Najnovija generacija je nazvana Verano Pro i napravljena je na General Motorsovoj platformi VSS-F.

 

213360-buick verano 04.jpg

 

Vizuelne promene u odnosu na prethodnika se između ostalog odnose na doteranu prednju masku, izmenjena svetla i branike, novi dizajn alu točkova, kao i moderniju unutrašnjost sa digitalnom instrument tablom i novim infotainment sistemom od 10.25 inča.

 

213361-buick verano 03.jpg

 

GM navodi da ovaj 470 cm dugački automobil donosi i novi dizajnerski rečnik za limuzine ove kompanije, pri čemu je automobil širi i nudi prostraniju i komformiju kabinu. Deo opreme čine i sistemi asistencije vozaču, uključujući adaptivni tempomat, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci, detekciju pešaka, upozorenje na frontalni sudar i sistem pomoći pri parkiranju.

 

buick verano gs 02.jpg

 

Takođe, u paleti će se naći i Verano Pro GS, sportskija varijanta za mlađe vozače, sa dinamičnijim stajlingom (uz prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor, spojler na portljažniku, saćastu prednju masku sa crvenim GS logom, crnim retrovizorima i novim alu točkovima).

 

buick verano gs 01.jpg

 

Pod haubom je 1.5 turbo benzinski motor, u paru sa CVT menjačem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Ora Punk Cat po uzoru na Volkswagen Bubu

 

ora pc 05.jpg

 

Great Wall i njihov podbrend za električna vozila Ora su nedavno sa nekoliko slika najavili promociju novog električnog hatchback vozila sa 5 vrata.

 

ora pc 04.jpg

 

U pitanju je Ora Punk Cat koji je premijeru imao na sajmu u Šangaju, dok bi prodaja u Kini trebalo da startuje još pre kraja ove godine.

 

ora pc 03.jpg

 

Ovaj električni automobil ima spoljašnjost po uzoru na legendarnu Volkswagenovu Bubu, a i unutrašnjost je urađena u retro maniru sa trokrakim volanom (ali sa modernim detaljima kao što su digitalna instrument tabla i centralno postavljeni ekran infotainment sistema.

 

ora pc 02.jpg ora pc 01.jpg

 

Mada zvanični detalji nisu saopšteni, neki izvori nezvanično pominju da automobil navodno pokreće elektromotor sa 146KS, kao i da sa jednim punjenjem baterija od 47.8 kWh autonomija iznosi oko 500 km (po NEDC ciklusu).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hongqi S9, Hongqi L-Concept i Hongqi E-QM5

 

213452-Hongqi 011.jpg

 

Hongqi S9 se prvi put pojavio u septembru 2019. godine na sajmu u Frankfurtu, a sada je svetlost dana na sajmu u Šangaju ugledala i doterana verzija (dizajn je urađen u Italiji).

 

213453-Hongqi 010.jpg

 

S9 ima hibridni pogonski sistem (V8T i tri elektromotora), sa ukupno 1.029 kW/1.400KS.

 

213454-Hongqi 09.jpg

 

Ubrzanje 0-100 km traje 1.9 sekundi, najveća brzina iznosi 400 km/h.

 

213455-Hongqi 08.jpg

 

U planu je proizvodnja ograničene serije od samo 99 primeraka, po ceni od 1.45 miliona dolara po primerku. Prve isporuke se najavljuju za sledeću godinu.

 

Zanimljiv je i Hongqi L-Concept, luksuzna limuzina koja bi u proizvodnji trebalo da se pojavi tokom 2023. godine.

 

Hongqi L 07.jpg Hongqi L 06.jpg

 

Hongqi L-Concept privlači pažnju dvobojnim eksterijerom, velikom prednjom maskom, zadnjim samoubilačkim vratima, zadnjim delom sa šemom dijamqnta umesto klasičnog stakla, kao i sa samo tri sedišta, dvobojnim kožnim enterjerom i ''lusterom'' u zadnjem delu.

 

Hongqi L 05.jpg

 

Tehnički detalji nisu saopšteni.

 

Hongqi L 04.jpg

 

Na kraju, tu je i E-QM5 električni sedan. E-QM5 ima četiri individualna sedišta, veliki centralni naslon za ruke, gloss black detalje, elemente od ugljeničnih vlakana i aluminijuma, kao i displej u obliku tableta.

 

hongqi e 03.jpg

 

Automobil je dugačak 5.040 mm, širok 1.910 mm, visok 1.569 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.990 mm.

 

hongqi e 02.jpg hongqi e 01.jpg

 

Elektormotor raspolaže sa 136KS, a sa jednim punjenjem baterija od 55 kWh autonomija iznosi 431 km (po NEDC normama).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geely Xingyue L zvanično

 

geely kx11 4.jpg

 

Geely je na sajmu u Šangaju izložio i svoj novi crossover Xingyue L, koji je ranije inače bio poznat pod kodnom oznakom KX11.

 

Geely Xingyue 04.jpg

 

Vozilo se bazira na CMA platformi (Compact Modular Architecture) koja je razvijena zajednom sa kompanijom Volvo.

 

Geely Xingyue 03.jpg

 

Geely Xingyue L ima tri reda sedišta, dugačak je 4.770 mm, širok 1.895 mm, visok 1.689 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.845 mm, dok su točkovi od 18, 19 ili 20 inča.

 

geely kx11 57.jpg

 

Xingyue L je takođe dobio i digitalnu instrument tablu, veliki ekran multimedia sistema, LED ambijentalno osvetljenje, Bose audio sistem, sistem autonomne vožnje Nivoa 2, kao i automatski sistem parkiranja.

 

Geely Xingyue 01.jpg

 

Što se game tiče, za početak su predviđeni 2.0 četvorocilindrični turbo benzinac sa 238KS i 380 Nm, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem (do 100 km/h stiže za 7.7 sekundi), kao i slabija verzija istog motorora sa 218KS i 325 Nm (uz 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, ubrzanje do 100 km/h ovde iznosi za 7.9 sekundi).

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wuling Xingchen

 

wuling 2022 03.jpg

 

Kineski Wuling (deo SAIC-GM-Wuling) na sajmu automobila u Šangaju izlaže i novi kompaktni crossover Xingchen.

Xingchen se bazira na platformi modela Baojun 530, dok su za unutrašnjost predviđeni digitalna instrument tabla i multimedia sistem.

 

wuling 2022 02.jpg

 

Deo opreme između ostalog mogu da čine i panoramski krov, kao i kamera sistem od 360 stepeni.

 

wuling 2022 01.jpg

 

Za početak je predviđen samo 1.5 benzinski motor sa 147KS (dovoljno za maksimalnih 170 km/h), koji je uparen sa 6-stepenim manuelnim ili opcionim CVT menjačem. U oba slučaja pogon je samo na prednje točkove.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni BYD EA1

 

byd ea1 02.jpg

 

Kineska kompanija BYD (Build Your Dreams) na sajmu automobila u Šangaju predstavlja novu platformu za svoja buduća električna vozila kao i koncept električnog hatchbacka. Ovo je BYD EA1 koji najavljuje novi dizajnerski rečnik ove marke, za koji će se brinuti evropski dizajner Wolfgang Egger.

 

byd ea1 01.jpg

 

O konceptu BYD EA1 za sada i nema mnogo informacija, sem da je postavljen na novu platformu koju u kompaniji zovu e-platform 3.0. Automobilima na ovoj novoj platformi će inače biti potrebno samo 5 minuta punjenja za 150 km autonomije. BYD EA1 će dobiti i serijsku verziju, ali za sada nije poznatao kada će ona tačno stići na tržište.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiways U6

 

213810-aiways 4.jpg

 

Aiways je prošle godine prvo prikazao U6ion concept, a sada je stigla i njegova serijska verzija U6. Tačnije, njegova zvanična prodaja u Kini će startovati početkom leta.

 

213811-aiways 3.jpg

 

Velikih vizuelnih razlika u osnovu na koncept i nema, a radi se o električnom crossover-coupeu koji se bazira na istoj MAS platformi (More Adaptable Structure) kao i ranije predstavljeni model U5.

 

aiways 2.jpg

 

Ovde treba napomenuti i da je za izgled zaslužan bivši Pininfarinin šef dizajna Ken Okuyama. Ističu se i digitalni instrumenti, dvokraki volan, 14.6-inčni ekran osetljiv na dodir, kao i stakleni panoramski krov.

 

213812-aiways 1.jpg

 

Serijski U6 ima isti pogonski sistem kao i pomenuti U5, što podrazumeva 190KS i 315 Nm (ubrzanje do 100 km/h traje 7.6 sekundi), baterije od 53 ili 63 kWh i autonomiju od 400 do 500 km (po NEDC ciklusu). Takođe, u planu je i treća verzija sa autonomijom od oko 650 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nio kreće u osvajanje evropskog tržišta

 

nio es8 11.jpg

 

Nio kreće u osvajanje evropskog kontinenta iz Norveške. Izbor je mudar jer je prihvatanje elektromobilnosti u skandinavskoj zemlji visoko, a to takođe znači da se kineski start-up mora takmičiti sa konkurentima poput Tesle i VW-a. ''Napad'' kineskog proizvođača na norveško tržište biće uvod u veliku bitku za Evropu. U septembru će Nio predstaviti ES8 (na slici gore). Evropska verzija SUV-a imaće bateriju od 100 kWh sa dometom od oko 500 kilometara (prema ciklusu WLTP), šest ili sedam sedišta, prtljažnik u koji staje maksimalno 1.861 litara i mogućnost vuče tereta prikolice od 1.500 kilograma.

 

nio 100k.jpg

 

Infrastruktura za punjenje je jedan od presudnih faktora za uspeh proizvođača električnih automobila. Zato Nio sarađuje sa Plugsurfom koji garantuje više od 20.000 stanica za punjenje u celoj Evropi. Uz to, Kinezi će implementirati i stanice za zamenu baterija, koje su odavno poznate u Kini, a četiri bi trebalo da budu aktivne na području Osla do kraja 2021. godine.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...