Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Kineski Chery, MG, Geely, BYD i zvanično stigao u Srbiju / Kineski automobili

Recommended Posts

Wuling Victory

 

206157-Wuling 03.jpg

 

Kompanija SAIC-GM-Wuling (u kojoj su Amerikanci vlasnici 44% akcija) najavljuje da će u četvrtom kvartalu na kineskom tržištu početi sa prodajom novog MPV modela Victory. Victory je dugačak 4.875 mm, širok 1.880 mm, visok 1.690 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.800 mm.

 

206158-Wuling 02.jpg

 

Kupcima će se nuditi standardna verzija sa šest sedišta i luksuznija varijanta sa četiri sedišta.

 

206159-Wuling 01.jpg

 

Za pogon se brine 1.5 turbo benzinac sa 150KS, u kombinaciji sa CVT menjačem i prednjim pogonom.

 

wuling v 02.jpg

 

Deo opreme čine i infotainment sistem, digitalni instrumenti, panoramski krov, kamera sistem...

 

wuling v 01.jpg

 

Na kraju, neke informacije kažu da će Victory od 2022. godine biti dostupan i kupcima u Evropi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hongqi kreće sa proizvodnjom superautomobila S9 od 1.2 miliona evra

 

hongqi s9.jpg

 

Kineska luksuzna marka Hongqi dovela je dva spektakularna koncepta na prošlogodišnji sajam u Frankfurt, hibridni automobil S9 i električni SUV E115. Prema kineskim vestima, S9 konačno počinje da se proizvodi sledeće godine i to u 70 jedinica. Cena? ''Slatkih'' 1.2 miliona evra - što je manje od glasina koja je su govorile da će koštati 1.85 miliona evra. U svakom slučaju, njegova cena čini Hongqi S9 najskupljim kineskim automobilom u istoriji.

S9-ov hibridni pogonski sklop odlikuje maksimalnu snagu od 1.400 konja i ubrzanje od od 0 do 100 km/h od samo 1.9 sekundi. Kažu da je najveća brzina 400 km/h, ali to još treba da se dokaže. U svakom slučaju, ovo su spektakularne brojke, a ako su tačne S9 će se naći među najbržim putničkim vozilima na svetu. Sve što znamo je da se hibridni sistem zasniva na V8 turbo-benzinskom motoru, ali ako bismo nagađali pretpostavljamo da bi ovaj agregat mogao imati i jedan ili možda više električnih motora koji rade zajedno sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chery Tiggo 8 Plus

 

chery tiggo 2021 3.jpg

 

Kineski Chery će krajem ovog meseca prikazati i produženu verziju SUV modela Tiggo 8.

Nazvan Tiggo 8 Plus, ovaj model je dugačak 4.722 mm, širok 1.860 mm, visok 1.745 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.710 mm.

 

chery tiggo 2021 2.jpg

 

Takođe, razlike u odnosu na regularni Tiggo 8 podrazumevaju i drugačije branike, doterana zadnja svetla i alu točkove od 19 inča.

 

chery tiggo 2021 1.jpg

 

Slika unutrašnjosti još nema, ali se navodi da će se kupcima nuditi verzije sa 5, 6 i 7 sedišta. Pod haubom je 1.6 turbo-benzinac sa 197KS i 290 Nm, uz prednji pogon i 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BYD Song Plus

 

206690-byd 2021 04.jpg

 

Kineski BYD pedstavlja novi crossover Song Plus koji će popuniti prazninu između modela Song Pro i Tang. Start prodaje u Kini je najavljen za 16. septembar, po ceni od 118.800 do 146.800 juana (od 14.720 do 18.190 evra).

 

206691-byd 2021 03.jpg

 

Za početak je predviđen samo jedan motor, i to 1.5 turbo benzinac sa 185KS i 288 Nm, u paru sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom i prednjim pogonom.

 

206692-byd 2021 02.jpg

 

Automobil je dugačak 4.705 mm, širok 1.890 mm, visok 1.680 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.765 mm. Deo opreme čine i digitalna instrument tabla i 12.8-inčni displej infotainment sistema.

 

206693-byd 2021 01.jpg

 

Kasnije će se u ponudi naći i električni Song Plus, u verzijama sa 163KS odnosno 184KS i autonomijom od 405 km odnosno 505 km po NEDC ciklusu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oshan X5

 

Oshon 004.jpg

 

Oshan (deo kompanije Changan Auto) će u novembru početi sa prodajom novog SUV modela X5 koji će biti dostupan samo sa jednim motorom.

 

Oshon 003.jpg

 

U pitanju je 1.5 turbo benzinac koji raspolaže sa 180KS i 300 Nm obrtnog momenta (uz prednji pogon i 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom).

 

Oshon 002.jpg

 

Deo opreme između ostalog čine i LED svetla, gloss black točkovi, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor, hromirani završeci izduvnog sistema, digitalna instrument tabla, veliki ekran infotainment sistema, kao i dvobojni kožni enterijer.

 

Oshon 001.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lynk & Co Zero concept

 

207175-lynk 04.jpg

 

Lynk & Co (deo kineske kompanije Geely) je za ovogodišnji sajam automobila u Pekingu pripremila novi električni koncept automobil Zero. Ovaj koncept je ''touring coupe'' napravljen na Geely EV platformi pod nazivom SEA (Sustainable Experience Architecture), a po sadašnjim informacijama ubrzanje od 0 do 100 km/h će trajati manje od 4 sekunde.

 

207176-lynk 03.jpg

 

Autonomija sa jednim punjenjem baterija će navodno iznositi 700 km (po starom NEDC ciklusu), dok ostali detalji tek slede.

 

207177-lynk 02.jpg

 

U vesti se još navodi da je međuosovinsko rastojanje 3 m, kao i da deo opreme čine i digitalni instrumenti i glasovni assistent.

 

207178-lynk 01.jpg

 

U planu je i serijski model, a on bi mogao da se pojavi već tokom sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Great Wall Futurist Concept

 

gw f 05.jpg

 

Kineski Great Wall Motors na sajmu u Pekingu između ostalog predstavlja i svoj novi koncept automobil Futurist.

 

gw f 04.jpg

 

U vesti nema mnogo detalja, ali se navodi da je u pitanju luksuzni električni sedan sa retro stajlingom.

 

gw f 03.jpg

 

Ističu se i hromirane kamere umesto retovizora, okrugla svetla za maglu, takozvana samoubilačka vrata, vrata bez okvira, odsustvo B stubova, kao i trokraki retro volan, digitalni instrumenti, multimedia sistem, glasovne komande i sistem autonomne vožnje Nivoa 3.

 

gw f 02.jpg

 

Za Futurist Project je inače zaslužan bivši Land Roverov dizajner Phil Simmons, a treba napomenuti i da se Futurist Concept bazira na novoj Lemon platformi koja može da primi SUS motore, kao i Plug-in Hybrid, električni ili FCEV pogon.

 

gw f 01.jpg

 

Na kraju, poznato je da Futurist Concept ima potpuno električni pogon i autonomiju od 700 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beijing Radiance Concept

 

beijing radiance 2021 04.jpg

 

Još jedna zanimljiva studija na sajmu automobila u Pekingu je i ovaj električni Beijing Radiance Concept.

 

beijing radiance 2021 03.jpg

 

Proizvođač ga opisuje kao tehnički i dizajnerski eksperiment koji uključuje njihovu novu strategiju koja podrazumeva kreiranje pametnijih i bezbednijih vozila za novu generaciju kupaca.

 

beijing radiance 2021 02.jpg

 

O samom konceptu međutim nema mnogo detalja, sem ranije najave da ima autonomiju od 800 km i sistem autonomne vožnje Nivoa 4.

 

beijing radiance 2021 01.jpg

 

Takođe, Radiance Concept odlikuju i samoubilačka vrata, stakleni panoramski krov, kao i enterijer insipirisan tradicionalnim kineskim nameštajem (uz četiri individualna sedišta i digitalnu instrument tablu u volanu).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hongqi H9+

 

207370-hongqi h9 2021 04.jpg

 

Nakon što je ranije već prikazao standardnu verziju luksuzne limuzine H9, kineski Hongqi sada na sajmu automobila u Pekingu promoviše i njenu produženu varijantu.

 

207371-hongqi h9 2021 03.jpg

 

To je Hongqi H9+ koji u poređenju sa standardnim H9 ima za 20 cm duže međuosovinsko rastojanje i više mesta za putnike pozadi.

 

207372-hongqi h9 2021 02.jpg

 

To podrazumeva međuososovinsko rastojanje od 3.260 mm, dok dužina vozila iznosi 5.340 mm.

 

207373-hongqi h9 2021 01.jpg

 

Hongqi H9+ ima 3.0 V6 motor sa 283KS i 400 Nm obrtnog momenta, a pored luksuzne opreme pažnju privlači i dvobojni eksterijer (u ovom slučaju Cream White/Burgundy Red kombinacija).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Hongqi E-HS9

 

hongqi-e-hs9 2021 03.jpg

 

Hongqi je na sajmu u Pekingu izložio i E-HS9, luksuzni SUV sa elektropogonom. E-HS9 će biti dostupan u dve verzije: slabija ima 160 kW/218KS i 350 Nm dok jača raspolaže sa 245 kW/333KS i 450 Nm. Prva varijanta ima domet od 460 km, a jača može da pređe 510 km. Ovde i podatak da model sa 333KS od 0 do 100 km/h ubrzava za oko 4 sekunde.

 

hongqi-e-hs9 2021 02.jpg

 

Automobil je dugačak 5.209 mm, širok 2.010 mm, visok 1.731 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 3.110 mm.

 

hongqi-e-hs9 2021 01.jpg

 

Deo opreme čine i tri digitalna ekrana, kao i koža, drvo i aluminijumski detalji u enterijeru. Cene u Kini startuju od 68.600 evra za slabiju verziju, dok jača ima cenu od 93.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voyah i-Land concept

 

Voyah 2022 04.jpg

 

Dongfeng je nedavno osnovao novu marku automobila Voyah za koju se u saopštenju kaže da će se baviti isključivo razvojem i prodajom električnih i hibridnih vozila.

 

Voyah 2022 03.jpg

 

Voyah će u gami imati više modela, uključujući crossovere i SUV-ove, kao i MPV vozila i sedane. Proizvodnja će se odvijati u fabrici u Wuhanu, gde su se ranije pravila Dongfeng-Renault putnička vozila. Kapacitet je 150.000 vozila godišnje, ali to može da se poveća ako to tržište bude zahtevalo. Sada je na sajmu u Pekingu predstavljen koncept sportskog sedana sa 4 sedišta pod nazivom Voyah i-Land concept (i - Intelligent, L - Luxury, A - Autonomous, N - Nature, D – Delicate), kod koga se između ostalog ističu Lexani točkovi, vrata koja se otvaraju u vis i više digitalnih ekrana u enterijeru. Tehnički detalji o vozilu u vesti nisu navedeni.

 

Voyah 2022 02.jpg

 

Po pisanju nekih medija tokom sledeće godine se može očekivati serijski automobil inspirisan dizajnom ovog koncepta, i to sa sistemom (polu)autonomne vožnje i Windlink 4.0 sistemom konekcije.

 

Voyah 2022 01.jpg

 

Nakon toga, tokom 2022. gamu će dopuniti i prvi SUV i MPV modeli.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neta Eureka 03 Concept

 

eureka 05.jpg

 

Neta je nova kineska marka električnih automobila (deo kompnaije Hozon Auto), a na sajmu u Pekingu se predstavlja koncept vozilom Eureka 03.

 

eureka 04.jpg

 

Odmah treba napomenuti da Eureka 03 Concept najavljuje budući serijski model kojim će Neta konkurisati modelima kao što su Xpeng P7 i Tesla Model 3.

 

Neta Eureka 03.jpg

 

Eureka 03 Concept je dugačak 4.800 mm, širok 2.000 mm, visok 1.400 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi  2.900 mm, dok su točkovi od 21 inča (gume Michelin Pilot Super Sport 325/30 ZR21).    

 

Neta Eureka 02.jpg

 

U saopštenju nema detalja koji se tiču elektromotora i baterija, ali se navodi da ubrzanje do 100 km/h traje 4 sekunde kao i da autonomija iznosi 800 km (po NEDC ciklusu).

 

Neta Eureka 01.jpg

 

Takođe, deo opreme čini i sistem autonomne vožnje Nivoa 4. Serijski model se na kineskom tržištu očekuje tokom 2022. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bestune B70

 

207384-bestune 4.jpg

 

FAW je svoj novi sedan Bestune B70 premijerno prikazao na sajmu u Pekingu koji je u toku, dok će prodaja najverovatnije startovati do kraja ove godine.

 

207385-bestune 3.jpg

 

U pitanju je automobil sa prednjim pogonom, 1.5 turbo benzincem sa 169KS, 6-stepenim manuelnim ili 6-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, kao i opremom koja između ostalog uključuje šest vazdušnih jastuka, LED prednja svetla, dvozonsku klimu, širok digitalni ekran i veštačku kožu u enterijeru.

 

207386-bestune 2.jpg

 

Što se dimenzija tiče, B70 je dugačak 4.810 mm, širok 1.840 mm, visok 1.455 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.800 mm. Ovde treba reći i da je B70 prvi automobil koji koristi potpuno novu FMA platformu kompanije FAW.

 

bestune 1.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hongqi HS7+

 

207455-hongqi-hs7 2021 04.jpg

 

Kineska kompanija FAW je 2018. godine na Guangzhou sajmu automobila promovisala SUV model HS7, dok je sada na sajmu u Pekingu prikazala i njegovu produženu varijantu.

 

hongqi-hs7 2021 03.jpg

 

HS7+ odmah privlači pažnju velikim prednjom maskom, mada bi kupce pre svega trebalo da privuče prostrana i luksuzna unutrašnjost sa kožnim sedištima, aluminijumskim detaljima, multifunkcionalnim volanom, velikim ekranom infotainment sistema i dva individualna sedišta pozadi.

 

207463-hongqi-hs7 2021 02.jpg

 

Što se dimenzija tiče, HS7+ je 500 mm duži i 90 mm viši u odnosu na standardni HS7.

 

hongqi-hs7 2021 01.jpg

 

Pod haubom je 3.0 V6 benzinac sa 337KS i 445 Nm obrtnog momenta (uz 8-stepeni automatski menjač i 4x4 pogon).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chery Arrizo Star

 

chery-arrizo 03.jpg

 

Kineska vozila su nekada imala dosadne i neinspirativne dizajne ili su kopirala evropske i američke modele. Stvari se brzo menjaju, a Arrizo Star, koji se trenutno prikazuje na sajmu u Pekingu, jedan je od najupečatljivijih automobila iz Kine. Arrizo zapravo prvi put predstavljen svetu na sajmu automobila u Čengduu u julu, a dolazi iz Chery kompanije. Zasnovan je na limuzini CherY Arrizo GXS, ali je podvrgnut sveobuhvatnoj reviziji dizajna do te mere da čak ni približno ne izgleda slično.

 

chery-arrizo 02.jpg

 

Prednji kraj Arrizo Staar ima par futurističkih farova sa LED tehnologijom i osvetljenim amblemom. Takođe ima masivne usisnike za vazduh i oštar razvodnik.

 

chery-arrizo 01.jpg

 

Tu su rašireni lukovi prednjih i zadnjih točkova, kao i set mat crnih aluminijumskih felni. Ručke na vratima automobila takođe su lepo uklopljene u karoseriju i primetićete da auto ima  dvokrilna vrata, iako B-stub i zadnje bočno staklo ostaju u istom položaju kao kod obične Arrizo GXS limuzine. Detalji u vezi sa pogonskim sklopom koncepta takođe ostaju nejasni, ali se pretpostavlja da će posedovati motor snage 160 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Changan Vision-V Concept

 

changan vision 03.jpg

 

Još jedan kineski proizvođač na sajmu u Pekingu izlaže novi koncept automobil. Proizvođač je Changan, a studija u pitanju je Vision-V Concept.

 

changan vision 02.jpg

 

 

Za Vision-V Concept nema mogo detalja ali su poznate dimenzije: dužina 4.900 mm i međuosovinsko rastojanje 2.800 mm.

 

changan vision 01.jpg

 

U svakom slučaju radi se o vozilu sa takozvanim samoubilačkim vratima, velikim točkovima i futurističkim enterijerom. Kineski mediji navode da je u planu i serijska verzija koja će po svemu sudeći ipak biti značajno ublažena po pitanju izgleda. Serijski model se navodno očekuje tokom sledeće godine i trebalo bi da dobije dva benzinska motora (1.5 i 2.0 turbo agregati).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beijing Offroad BJ30

 

207491-beijing bj30 04.jpg

 

Osim nove oznake brenda, koja uključuje sufiks ''Offroad'', Beijing je na sajmu automobila u Pekingu predstavio novi SUV model BJ30. Ustvari je reč o redizajniranom modelu BJ20, kojim su pre pet godina kineski konstruktori kopirali Jeep Compass. Beijing Offroad BJ30 dimenzijama podseća na Kia Sportage. Dužina SUV-a je 4.505 milimetara, a međuosovinsko rastojanje 2.675 milimetara.

 

207492-beijing bj30 03.jpg

 

Za razliku od prethodnika, BJ30 je dobio masivniji prednji deo, koji uključuje modifikovanu rešetku, klasičnu optiku (umesto dvostrukih farova BJ20) i tri elementa koji imitiraju usisne i izduvne cevi u prednjem i zadnjem braniku.

 

beijing bj30 02.jpg

 

Ispod poklopca novog kineskog SUV-a je dobro poznati 1.5 turbo benzinac sa 156 konja, koji je uparen sa 6-stepenim manuelnim ili CVT menjačem.

 

beijing bj30 01.jpg

 

Beijing Offroad BJ30 na kinesko tržište stiže do kraja oktobra, ali cena još nije saopštena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen NIO EE7

 

nio ee7.jpg

 

Kineski NIO sa jednom ''teaser'' slikom najavljuje novi električni koncept automobil EE7. U pitanju je električna limuzina koja će premijeru imati 21. januara sledeće godine na posebnom događaju u gradu Chengdu.  Trenutno nema mnogo detalja sem najave da će se 2022. u prodaji pojaviti i njegova serijska verzija koja će imati i sistem autonomne vožnje Nivoa 4.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Changan Uni-K

 

changan 2021 04.jpg

 

Kineska kompanija Changan Automobile prikazuje novi SUV-coupe model Uni-K, u stvari serijsku verziju njihovog koncept vozila Vision V.

 

changan 2021 03.jpg

 

Što se dimenzija tiče, Uni-K je dugačak 487 cm, širok 195 cm, visok 170 cm, međuosovinsko rastojanje je 298 cm, dok su točkovi i do 21 inča.

 

changan 2021 02.jpg

 

Uni-K će na početku biti dostupan samo sa 2.0 benzinskim motorom, uz 8-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka, ali kasnije stižu i druge verzije (uključujući i one sa samo prednjim pogonom).

 

changan 2021 01.jpg

 

Prodaja u Kini počinje u prvom kvartalu sledeće godine, po ceni od oko 23.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kineski Seres 3 stiže u Evropu

 

seres 04.jpg

 

Nemački mediji pišu da će sledećeg meseca na tamošnje tržište stići kineski električni automobil Seres 3, i to po ceni od 26.500 evra. U pitanju je kompaktni električni SUV koji proizvodi DFSK (joint venture između Dongfenga i Sokon Motorsa), a koji će u Nemačkoj prodavati firma Indimo Automotive.

 

Seres 03.jpg

 

439 cm dugački Seres 3 je težak 1690 kg, raspolaže sa 163KS, a sa jednim punjenjem baterija od 52.5 kWh ima autonomiju od 405 km (po NEDC standardu).

 

Seres 02.jpg

 

Bazna verzija između ostalog ima infotainment sistem sa 10.25-inčnim ekranom osetljivim na dodir, digitalnu instrument tablu, navigaciju, parking senzore, alu točkove...   

 

seres 01.jpg

 

Skuplji Luxury paket opreme (doplata 3.500 evra) donosi i kameru sa pogledom od 360 stepeni, panoramski krov, prednja sedišta sa grejanjem...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hengchi je još jedna kineska marka električnih automobila

 

Hengchi kina02.jpg

 

Kina je dobila još jednu marku automobila koja će baviti proizvodnjom električnih vozila. Hengchi tako planira da do 2025. godine postane značajan igrač na tržištu električnih vozila, uz najavu da se njihovi prvi modeli na kineskom tržištu očekuju tokom 2021. godine.

 

Hengchi kina01.jpg

 

Za sada je najavljeno šest modela, i to dva kompaktna SUV-a, veliki SUV, jedan sedan srednje klase, jedan veliki sedan i jedan veliki MPV. Za izgled tri modela (dva sedana i MPV) se inače pobrinuo danski dizajner Anders Warming koji je radio za BMW i Mini.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BYD D1

 

byd d1 04.jpg

 

Kineska kompanija BYD predstavlja novi električni model D1, koji je pre svega namenjen ''kar-šeringu'', rent a kar kompanijama i taksistima.

 

208883-byd d1 03.jpg

 

U pitanju je 439 cm dugačko vozilo sa kliznim zadnjim bočnim vratima (sa suvozačeve strane), pri čemu se za pogon brine elektromotor sa 136KS.

 

208884-byd d1 02.jpg

 

U vesti nema mnogo detalja, ali se navodi da autonomija sa jednim punjenjem baterija iznosi do 420 km (po NEDC ciklusu).

 

208885-byd d1 01.jpg

 

Deo opreme čine i infotainment sistem sa 10.2-inčnim ekranom, zadnja kamera, parking senzori...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

GAC EMPOW55

 

Kineski GAC EMPOW55 je prvi sporrski sedan napravljen na GPMA platformi (Global Platform Modular Architecture), a odlikuje se i fastback linijom krova, 19-inčnim točkovima, kao i 1.5 i 2.0 motorima (biće dostupan i plug-in hybrid):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Leap C11

 

leap c11 03.jpg

 

Kineski Leap Motor je prošle godine na sajmu automobila u Šangaju prikazao koncept vozilo C-More, dok je sada na Guangzhou sajmu premijeru imala njegova serijska verzija C11 koja u prodaju kreće u drugoj polovini 2021. U pitanju je crossover sa matrix LED svetlima, 20-inčnim točkovima (gume Continental UltraContact 255/45 R20), panoramskim krovom, enterijerom sa Nappa kožom, sedištima sa grejanjem, dvokrakim multifunkcionalnim volanom, digitalnim instrumentima, 13-inčnim ekranom osetljivim na dodir...

 

leap c11 02.jpg

 

C11 je napravljen na novoj C modularnij platformi, a što se dimenzija tiče dužina vozila iznosi 4.745 mm, širina 1.890 mm, viisna 1.635 mm i međuosovinsko rastojanje 2.923 mm. 

 

leap c11 01.jpg

 

Automobil ima dva elektromotora sa ukupno 544KS i 720 Nm, pogon je na sva četiri točka, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.9 sekundi. Autonomija sa jednim punjenjem baterija od 90 kWh iznosi 550-600 km (po NEDC normama), a vozaču na raspolaganju stoje tri moda vožnje (Sport, Comfort i Eco). Takođe, tu je i sistem autonomne vožnje nivoa 3. Leap Motor najavljuje da će kasnije na tržište stići i pristupačnija verzija ovog modela koja će imati jedan elektromotor (ubrzanje do 100 km/h će trajati 7.9 sekundi).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...