Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Uskoro subvencije za kupovinu hibridnih vozila

Recommended Posts

27 minutes ago, Woodoo said:

...podlo podmećeš da sam ja za subvencije a to nigde nisam napisao, već sam čak naveo da se slažem da je moralnost upitna.

Ali, tu upitnost si onda relativizovao sa pričom u stilu pa šta, bile su takve iste subvencije i pre

17 hours ago, Woodoo said:

Veoma je isto...

Nije isto.

Ono su bile subvencije Miletu da umesto Yuga vozi Punto Classic, a ovo su sada da uvoznici prodaju Saši Popoviću* novi auto.

Koji to plug-in hibrid ili električni auto ljudi u SRB imaju da kupe za 10k evra...koji? Nijedan. Eto kome će onda otići subvencije...onima koji imaju po 30k-40k evra za auto jer u tom cenovnom rangu ima plug-in hibrida i EV.

 

*ne znači bukvalno Saša Popović, nego je slikovit primer za one ljude u SRB koji će najavljene subvencije dobijati.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, neshaoct said:

Ali, tu upitnost si onda relativizovao sa pričom u stilu pa šta, bile su takve iste subvencije i pre

Opet politika. Jasno sam napisao da se slažem da je moralnost subvencija upitna i da isto mislim i za subvencije za 500L što sam pisao veoma često u ovih nekoliko prethodnih godina. Nema potrebe da moje jasno napisane izjave stavljaš u svoj kontekst i omalovažavaš ih tako.

6 minutes ago, neshaoct said:

*ne znači bukvalno Saša Popović, nego je slikovit primer za one ljude u SRB koji će najavljene subvencije dobijati.

Ako stvarno misliš da je ljudima kao što je gorepomenuti bitna subvencija za kupovinu ovakvog tipa auta onda mogu da tvrdim da takve kupce i to tržište ne poznaješ. Uostalom i taj sa čitankom na glavi je taj auto kupio dok subvencije nisu bile ne samo u najavi već je klima bila takva da ih verovatno nikada neće ni uvesti. Nemoj sad samo da se uhvatiš za pojedinačne slučajeve koji su izuzetak a ne pravilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Woodoo said:

Ako stvarno misliš da je ljudima kao što je gorepomenuti bitna subvencija za kupovinu ovakvog tipa auta onda mogu da tvrdim da takve kupce i to tržište ne poznaješ.

Ja mogu da tvrdim da nisi ni pročitao šta sam pisao, jer teško mi je da pomislim da si pročitao, ali eto nisi razumeo sve ovo npr.:

 

On 1/27/2020 at 2:18 PM, neshaoct said:

Dolazimo tako do paradoksa da masa ljudi u SRB koji voze euro3 i euro4 automobile, tj. aute od par hiljada evra...će davati subvencije onoj manjini koja ionako već ima 20.000 ili 30.000 evra za novi auto...al' eto ae da im se pomogne...

On 2/9/2020 at 10:41 PM, neshaoct said:

...davanje subvencije onome ko ionako već ima dubok džep za novi auto i može da ga kupi svakako, nije isto kao i...

On 2/9/2020 at 3:04 PM, neshaoct said:

Time će siromašni građani Srbije dati pare bogatijim građanima Srbije da kupe nove automobile (dati subvenciju onima koji ionako već imaju pare za novi auto)

Ima toga još, svaki put sam pisao da ti ljudi ionako već imaju pare za novi auto i njima ne treba subvencija da bi ga kupili.

U tome i jeste problem sa subvencijama koje braniš kada govoriš da su one ''veoma iste'' kao one pre za Punta i 500L:

- dobiće ih oni ljudi kojima subvencija uopšte NE TREBA, tj. dobiće ih najbogatiji sloj stanovništva u SRB koji ionako već ima dovoljno novca za nov auto koji žele.

 

Prosto, Sašu Popovića* je bolelo dupe za subvencije za Punto Classic ili za 500L jer on vozi automobile klase mnooooogo iznad i ne bi ni džabe uzeo Punta ili 500L.

I sada ga jednako boli dupe jer i dalje ima pare i vozi skupe automobile...i zato neće ni znati da postoji subvencija dok ne dođe da plati npr. novi Jaguar I-Pace...kad ono...država mu daje subvenciju i on odjednom vidi da mu ostaje u džepu hiljade evra koje je on ionako već poneo jer ih ima pa ima...subvencija mu ne treba. Ali, iako mu ne treba - dobiće je.

 

*ne znači bukvalno Saša Popović, nego je slikovit primer za one ljude u SRB koji će najavljene subvencije dobijati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet vrtiš praznu priču a nastavljaš da podmećeš i subvenciju za Punta koju u ovih par dana nisam ni spomenuo.

 

Spomenuo sam je ranije na ovoj temi i napisao da zbog pozivitnog efekta sklanjanja gomile krševa, samim tim i ekologije mislim da je ta subvencija bila dobra.

2 hours ago, neshaoct said:

Ja mogu da tvrdim da nisi ni pročitao šta sam pisao,

Nema potrebe da tvrdiš ono što sam već bio napisao, da sam prestao da čitam u trenutku kad sam video neistinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Woodoo said:

...prestao da čitam u trenutku kad sam video neistinu.

Ja lažem??

Gde? Daj citat...gde sam napisao laž?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Woodoo said:

podmećeš i subvenciju za Punta koju u ovih par dana nisam ni spomenuo.

Jeste, jeste...evo kako ''podmećem'' za Punta a prećutkujem za 500L, je l tako?

22 hours ago, neshaoct said:

- nekadašnje subvencije su bile za ljude koji ionako ne bi mogli da dobace do novog auta (Punto Classic).

- nekadašnje subvencije su bile za onaj cenovni rang automobila gde naši ljudi nekako mogu da dobace (500L).

Pričanje o svim subvencijama koje su ikada postojale u SRB kako bi imali kontekst sa ovim najavljenim novim subvencijama je podmetanje?

A, što prosto ne odgovoriš koji plug-in hibrid ili električni auto ima da se kupi nov u Srbiji za 10.000 evra?

 

2 minutes ago, Woodoo said:

Napisao sam ti već gore.

Ne vidim.

Napiši mi opet gde ja to lažem???

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, neshaoct said:

ovo nije tvoja i moja privatna rasprava.

 

Mogu da komentarišem neku novu vest vezano za ovu temu, sve što sam imao za prethoden sam već napisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/10/2020 at 2:59 PM, neshaoct said:

Ovi za koje ti sada podržavaš da dobiju subvenciju su najbogatiji sloj stanovnika SRB koji već ima barem 30k-40k evra za nov auto.

Kad već insistiraš da te opet citiram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Woodoo

 

Da, podržavaš najavljene subvencije.

Dokaz da ih podržavaš nije rečenica ''podržavam ih'' jer to nisi napisao. Podržavaš ih onako kao perfidno tako što njihovu ''upitnu moralnost'' odmah potrčiš da relativizuješ (umanjiš) time što kažeš da su ove najavljene subvencije iste kao one pre što su bile. Evo kako to kažeš:

On 2/9/2020 at 11:12 PM, Woodoo said:

Veoma je isto

 

Ako su iste, a one pre nisi podržavao (za 500L nisi, za Punto Classic jesi), zašto ove sada braniš kad su ''veoma iste''???

Evo kako dalje relativizuješ najavljene nove subvencije i zloupotrebljavaš činjenice:

On 2/10/2020 at 12:20 PM, Woodoo said:

Za mene su i te nemoralne jer i ti ljudi i ovi prvi spadaju u grupu od oko 10-ak hiljada fizičkih lica koja sebi mogu da priušte novi auto u Srbiji. I tim malo manje bogatim je neka sirotinja pomogla da kupe auto.

23 hours ago, Woodoo said:

...u oba slučaja ogromna siromašna većina pomaže ljudima bogatijim od njih da jefitnije prođu prilikom kupovine novgo auta.

 

Praviš se da ne znaš da nisu isti ljudi koji sa platom u SRB i kreditom na 7, 8 ili 10 godina jedva namaknu za nov auto od oko 10k evra, i oni drugi koji kupuju nekoliko puta skuplji auto...iako i jedni i drugi spadaju u tih 10k kupaca (fizičkih lica) u SRB.

 

Ovim prvim treba subvencija da bi kupili nov auto. Ovim drugima ne treba subvencija da bi kupili nov auto koji žele.

Ovi prvi neće sada dobiti ništa od subvencija jer nema plug-in hibrida ili električnog automobila koji košta oko 10.000 evra, a oni za više od toga nemaju. Ovi drugi će sada dobiti subvencije jer u cenovnom rangu gde oni ionako kupuju nove automobile ima plug-in hibrida i električnih automobila.

 

Subvencije će sada dobiti Saša Popović*, ranije ih nije dobijao jer ga nije zanimao auto koji je bio subvencionisan, svejedno da li Punto ili 500L (uopšte bilo koji auto iz tih segmenata).

Najbolji dokaz koliko su one ranije i ove sada subvencije različite (nikako nisu ''veoma iste'') je ''test Saše Popovića''. Prve on nije dobio, druge će dobiti iako mu uopšte ne trebaju. 

 

To je sva glupost subvencija koje braniš (možda ti se reč ''braniš'' više dopada od reči ''podržavaš'') - dobiće ih oni ljudi u SRB kojima subvencije ni ne trebaju da bi kupili nov auto koji žele.

Oni kojima trebaju ih neće dobiti jer nema u ponudi plug-in hibrida i električnih automobila sa cenom oko 10.000 evra...a, za više od 10.000 evra oni ne mogu da dobace jer nemaju platu za to.

 

*ne znači bukvalno Saša Popović, nego je slikovit primer za one ljude u SRB koji će najavljene subvencije dobijati.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje / dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, neshaoct said:

@Woodoo

 

Da, podržavaš najavljene subvencije.

Dokaz da ih podržavaš nije rečenica ''podržavam ih'' jer to nisi napisao. Podržavaš ih onako kao perfidno tako što njihovu ''upitnu moralnost'' odmah potrčiš da relativizuješ (umanjiš) time što kažeš da su ove najavljene subvencije iste kao one pre što su bile. Evo kako to kažeš:

Već sam te zamolio da ako želiš da učestvujem dalje u ovoj diskusiji od iste ne praviš političku skupštinu, ne vređaš i ne podmećeš tvoje političko slobodno tumačenje onoga što sam veoma jasno napisao (ne znam zašto samo kad si ti u pitanju ovo stalno moram da ponavljam i na istom insistiram).

 

Ako ti nije jesno iz ovoga što sam do sada pisao da razložim na proste činioce. Za nekoga ko radi za 300, 400 ili obećanih 500 € plate potpuno je isto da li će deo od poreza koji plaća da ode nekome ko ima mogućnost da kupi auto od 12.000 ili 30.000 € jer su oba toj ogromnoj većini nedostupni. Isto važi i za subvencije za taksiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Woodoo said:

Već sam te zamolio da ako želiš da učestvujem dalje u ovoj diskusiji od iste ne praviš političku skupštinu, ne vređaš i ne podmećeš tvoje političko slobodno tumačenje onoga što sam veoma jasno napisao (ne znam zašto samo kad si ti u pitanju ovo stalno moram da ponavljam i na istom insistiram).

Pogledaj post koji citiraš pre nego što klikneš.

Video bi da sam ga dopunio pre jedno 50 minuta, tj. napisao da si subvencije za Punto Classic podržao, a one za 500L nisi. Time je ustvari gore po tvoje branjenje ovih najavljanih novih subvencija...

 

8 minutes ago, Woodoo said:

Ako ti nije jesno iz ovoga što sam do sada pisao da razložim na proste činioce. Za nekoga ko radi za 300, 400 ili obećanih 500 € plate potpuno je isto da li će deo od poreza koji plaća da ode nekome ko ima mogućnost da kupi auto od 12.000 ili 30.000 € jer su oba toj ogromnoj većini nedostupni. Isto važi i za subvencije za taksiste.

Nije isto. Ako ti nije jasno iz ovoga što sam do sada napisao da razložim na proste činioce:

 

- Onaj koji radi za 400-500 evra plate može da ''namakne'' za novi auto od oko 10-tak hiljada evra. Ne može za više od toga jer mu plata to ne dozvoljava. Zato uzme kredit na što više godina može za auto koji je plafon oko 10k evra, i eto mu rate od oko 100-120 evra. Ali, za te pare nema plug-in hibrid ili električni auto, pa nema ni subvencija za njega od njegovih para.

- Onaj koji radi za mnogo veće pare kupuje mnogo skuplje aute od 10-tak hiljada evra. Njega boli dupe za subvencije, on pare za novi auto svakako ima pa ima. Ali će još kako da se obraduje kada mu kažu u salonu da može da zadrži hiljade evra jer umesto njega to daje država SRB kroz subvencije. Daje njemu, kome ionako subvencije za nov auto ne trebaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, neshaoct said:

Time je ustvari gore po tvoje branjenje ovih najavljanih novih subvencija.

Haha, mogu samo da ti čestitam na upornosti i na želji da 100 puta ponovljena laž postane istina.

22 hours ago, neshaoct said:

- Onaj koji radi za 400-500 evra plate može da ''namakne'' za novi auto od oko 10-tak hiljada evra.

Dobro je ovo, od samouverenih tvrdnji da će ljudi kupovati plug in vozila samo radi subvencije a onda ih voziti isključivo na benzin došli smo do toga da ti je odbrana subvencija za 500L da ljudi sa 400-500 evra platom mogu da namaknu za novi auto.

 

Ja ne znam nikoga ko je sa tom platom kupio novi auto, ne kažem da ih nema ali su statistička greška. Jednom sam imao uvid u plate ljudi koji na kredit kupuju automobile od 11-12 hiljada, sve su bile daleko iznad tog iznosa a dobar deo njih preko 100.000 RSD, sigurno preko pola. Nacionale je sa subvencijom koštao 11.000 €.

 

I ta plata od 500 evra je nedostižna za ogroman broj građana. Medijalna plata za novembar je iznosila 370 € što podrazumeva da 50% zaposlenih u Srbiji prima platu do tog iznosa. A pričam o 2019 godini, 2013 kad je subvencija za Nacionale bila aktuelna je prosečna plate (ne medijalna) iznosila oko 320 €.

 

2019 je broj kupaca fizičkih lica bio oko 10.000 a celo tržište oko 34.000. 2013 je celo tržište iznosilo 22.000. Što znači da je samo malom broju privilegovanih građana bilo omogućeno da im ostala ogromna većina subvencioniše kupovinu novog auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, Woodoo said:

Dobro je ovo, od samouverenih tvrdnji da će ljudi kupovati plug in vozila samo radi subvencije a onda ih voziti isključivo na benzin došli smo do toga...

To da će kupovati samo zbog subvencija i dalje stoji. To se dogodilo svuda po Evropi, dogodiće se i kod nas naročito što je u SRB mreža punjača skoro nepostojeća. Prešli smo na teren priče samo o subvencijama da se ne bi raspravljali o dve stvari istovremeno, a ne zato što ta priča ne stoji.

Svima koji te lično znaju je jasno zašto braniš najavljene subvencije za plug-in hibride i električne automobile. ;)

 

Isto tako, nemam više šta da se raspravljam sa tobom oko ove teme, idi se žali što javnost misli da će te najavljene subvencije dobijati bogati, vidi npr.:

https://www.danas.rs/ekonomija/trivanova-subvencija-za-dva-odsto-najbogatijih-video/

https://www.danas.rs/ekonomija/subvencije-bogatima-da-kupe-skupe-automobile/

 

Moguće je da sam ja lud, ovi novinari su isto ludi, ljudi koji ovu temu čitaju i povremeno ponešto lajkuju od postova su takođe ludi...i jedino je to što ti pričaš o ovoj temi ispravno braneći najavljene subvencije za 2% najbogatijih stanovnika Srbije (kako piše ''Danas''). Nemamo mi više šta o vome, sve je jasno svima.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogrešio si čoveka, svađaš se sa nekim imaginarnim podržavaocem subvencija. 

 

Neće se kupovati zbog subvencija, pošto me i ti lično znaš vrlo rado ću ti objasniti razloge i svaku stavku koju sam transparentno i bez laganja naveo na poslednjih nekoliko strana. A možeš i da nastaviš da živiš u neznanju. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa onda, celokupna javnost u SRB će živeti u neznanju, kao npr.:

https://www.danas.rs/ekonomija/trivanova-subvencija-za-dva-odsto-najbogatijih-video/

https://www.danas.rs/ekonomija/subvencije-bogatima-da-kupe-skupe-automobile/

 

...šta da radimo, jbg-a oprosti nam grešnima.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subvencija 5.000 evra za potpuno električne automobile, 3.500 za Plug-In, 2.500 za klasične hibride

 

skoda c 01.jpg

 

U nastojanju da pomogne da ekoloških modela bude više na našim ulicama, država je već odlučila da će sva vozila koja imaju elektromotor biti oslobođena dela troškova registracije, odnosno plaćanja poreza na upotrebu, a sada je spremna uredba koja će otići korak dalje pa će se i subvencionisati kupovina takvih vozila, piše najnoviji broj revije SAT Plus. Ovo je prvi put da naša država čini ovakav korak, čime se svrstava među zemlje koje pomažu kupovinu ekoloških vozila. Revija SAT Plus je imala ekskluzivni uvid u sadržaj uredbe, neposredno pred zaključenje ovog broja. Ukratko, subvencija za električna vozila će iznosti 5.000 evra, za plag-in hibride 3.500 evra, a za klasične hibride 2.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlada Srbije donela uredbu o subvencionisanju kupovine novih vozila na električni pogon i hibride

 

hyundai ioniq electric.jpg

 

Uredbom Vlade Srbije o subvencionisanju kupovine novih vozila na električni pogon i hibride u 2020. godini dodeljuju se podsticajna sredstva do 120 miliona dinara, saopštilo je Ministarstvo zaštite životne sredine. Sredstva za subvencionisanu kupovinu vozila dodeljuju se za kupovinu jednog vozila, a pravo na subvencije imaju pravna lica, preduzetnici i fizička lica. Pravo na subvencionisanu kupovinu vozila nemaju pravna lica i preduzetnici koji su ostvarili pravo na subvencionisanu nabavku putničkih vozila za potrebe obnove voznog parka taksi prevoza kao javnog prevoza. ''Ovom uredbom neposredno se podstiče korišćenje ekološki prihvatljivog vida transporta, u okviru sprovođenja mera za poboljšanje kvaliteta vazduha, i u cilju unapređenja kvaliteta životne sredine'', navodi se u saopštenju.

 

Subvencionisana kupovina vozila sprovodi se isplatom iznosa po kategorijama vozila po srednjem dnevnom kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate kupoprodajne cene.

Za moped i laki tricikl dodeljuje se 250 evra, za motocikle 500 evra, za putničko vozilo sa najviše devet sedišta i lako teretno vozilo na električni pogon 5.000 evra, dok je za vozila vrste M1 i N1 3.500 evra, a za hibridna vozila je 2.500 evra. ''Uredbom je u odnosu na način kupovine vozila propisan i postupak uplate subvencija, i propisano da se zahtev za dodelu subvencija podnosi Ministarstvu zaštite životne sredine, sa navođenjem dokumentacije koja se podnosi uz Zahtev'', dodaje se u saopštenju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreću subvencije za eko-automobile

 

179986-punjac.jpg

 

Kako pišu Novosti, Ministarstvo životne sredine počelo je da dodeljuje subvencije za eko-vozila i motore. Do sada je pristiglo 8 prijava, od kojih je 6 ispravno, a kod ostalih će biti dopunjena dokumentacija. Država je za ove podsticaje odvojila milion evra. Za kupovinu eko-automobila građani mogu da dobiju do 5.000 evra, a motori od 250 do 500 evra.

 

''Imali smo već prvu komisiju za električna i hibridna vozila i najbitnije je da smo počeli sa ovim subvencijama'', rekao je za Novosti Goran Trivan, ministar životne sredine. ''Izbijanje pandemije je malo usporilo sve, ali mislim da je sada ovo dobar početak. Nama je u interesu da se novac koji je namenjen za to i potroši. Isplaćivaćemo onim redom kako se ljudi budu prijavljivali.'' Uredba o uslovima i načinu sprovođenja subvencionisane kupovine novih vozila, koja imaju isključivo električni pogon, kao i automobila koje pokreće, uz atmosferski i električni pogon, hibrid, stupila je na snagu 21. marta. I od tog dana, svi građani mogu da se prijave za subvenciju. Ko god od građana bude dobio zeleno svetlo od konkursne komisije, može da pazari auto. Tek sa papirima da je vozilo kupljeno, novac leže na njegov račun. I dok će za eko-automobile subvencija biti 5.000 evra, Ministarstvo životne sredine će za hibridna vozila da daje, u zavisnosti od vrste: 2.500 i 3.500 evra. Inače, ovom uredbom neposredno se podstiče korišćenje ekološki prihvatljivog vida transporta, kako bi se, bar delimično, poboljšao kvalitet vazduha.

 

Auto na gas

Prema rečima ministra Trivana, razmišlja se čak i kako da se podstakne vožnja automobila na gas. Kako nam je objasnio, subvencije za eko-vozila su važne, ali je od suštinskog značaja da se ozbiljno razmišlja o promeni vrste goriva u automobilima, kako bi se smanjilo zagađenje životne sredine. ''Raspitujemo se sada koliko koštaju ti uređaji i kako bismo mogli da damo subvencije za to'', ispričao je Trivan. ''Vozila na gas mnogo manje zagađuju, a smanjuju i trošenje novca za gorivo. Želimo da stupimo u kontakt i sa Fiatom u Srbiji jer su oni nekada proizvodili automobile koji su imali fabrički ugrađen aparat za gas.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi za sva nova vozila da daju subvencije. Ja kad sam uzimao Punta bila i varijanta staro za novo,ja je nisam uzeo bilo mnogo cimanja za 500 evra kad se sve odbije.Uzeo auto u julu a prva rata u avgustu i bez učešća.Sad daju kredit a da ti uplatiš 30 %,šta ako nemam to učešće ili neću da ga uplatim 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testiranje plug-in hibrida:

Da li su oni čistija opcija od dizelaša?

 

179309-volvo xc40 1.jpg

 

Ideja je napuniti ga strujom, po gradu se voziti na električni pogon, a na otvorenom putu kada se isprazne baterije koristiti ga kao klasičan hibrid. Plug-in hibridi su definisani kao prelazna faza između klasičnih automobila i električnih vozila, za njih se u mnogim državama isplaćuju visoki podsticaji. Međutim, da li su oni uopšte ''čisti''? U mnogim istraživanjima se napominje da ih vozači retko pune električnom energijom i da neretko rade u isključivo hibridnom načinu rada, kombinujući (uglavnom) benzinske motore i elektromotore.

 

Koliko zaista troše plug-in hibridi?

To je proverio Nemački autoklub (ADAC) upoređujući podatke o potrošnji u tri režima rada: električna energija 50% vremena, a sa druge strane motor sa unutrašnjim sagorevanjem, odnosno rad sa uključenim klasičnim hibridnim sistemom 50% vremena, zatim odnos 80:20 u korist električnog pogona u odnosu na vožnju kao klasičan hibrid sa praznim baterijama, odnosno baterijama koje se pune u vožnji.

 

Dobar primer je Volvo XC40 PHEV koji u hibridnom modu troši pola litre goriva manje od sličnog benzinca, pri odnosu 50:50 emisije CO2 su manje za 25%, a u modu 80:20 emisije CO2 su manje 40%. Kod Volkswagen Passata, PHEV varijanta troši litru benzina više od slične dizel verzije, u odnosu 50:50 emisije oba vozila su slične, a plug-in hibrid emituje tek 10% manje CO2 od dizelaša u odnosu 80:20. Na kraju dizel BMW X5 je mnogo bolji od X5 PHEV-a u sva tri načina rada. On troši 3 litre goriva manje od hibrida u trenutku kad nema opciju električnog pogona. U ostala dva tipa rada dizel X5 ima manje emisije CO2 od plug-in hibirda.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...