Jump to content
FAS Goran
zeljkor

Lancia Lybra 1.9 JTD - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Sale, upali ga ?

Lako se skida nije neka zajebancija, naravno bez kanala ili dizalice teško izvodljivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, hvala svima sto ste se ukljucili i priticete u pomoc, stvarno znaci. Podigo sam dizalicom, zavuko se dole, pronaso ga i spreman da ga skinem, sa kablicem je. Ali dzaba kad ovde nemam gde da ga kupim, nasao sam jeenu radnju, imaju za benzince, imaju za stila itd, za libru jtd izbacuje 3 razlicita komada ali nemaju no jedan na stanju... Da bih skratio komplikaciju i da ne bih rizikovao, odslepao sam ga u jedan servis u budvi, nadam se sutra najboljem, imaju dijagnostiku i tako to... Javicu sta sam napravio, inace ostadoh ovde:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ide letnja sezona, tako da i nije mnogo strasno ako ostanes bar da zauzmes mesto na vreme, Budva se napuni zacas :D  Javi ako treba nesto da saljemo odavde, busom stize ujutru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

senzor radilice!

 

tako je kod mene bilo na puntu.  imas ga za 20e novog kod Vujovica u Budvu.

069465665   Ital Auto PG

069326772    Auto Box PG,  kontaktiraj ih ,mora da imaju senzor.    Da te ne oderu ti tamo zbog sitnice.

 

Ima onaj Radulovic tamo.  zivi na 10 min od Eko pumpe,a rodjak mu je automehanicar.  ja mu nemam broj, ali bi sigurno on vidjeo tvoju temu tamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoranicu nađi Saletu jednu pošteno i vredno žensko čeljade i nek se skrasi u toplije krajeve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

drugari, "dovuko" sam se do Nisa, putovao tacno 12h, sutra cu se raspisati, sada sam mrtav umoran, pa da idemo dalje sa resavanjem problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako si upalio?

Da li su budvani nesto radili ili si se opet igrao sa zicama ?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

verovatno je bilo "upalio, vozio dok ne stane,čekao 10ak minuta da opet upali i tako u seriji od 25 pokusaja"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo, jos jednom da se zahvalim svima sto su pokusavali da pomognu.

 

@ bglion i BigGLybra, da, bas je bilo tako nekako :)

Majstori u Budvi su mi resili problem koji sam ja napravio kad sam kratkospojio 2 zice, bio je glupi osigurac koji se nalazi ispod sofersajbne, kod motorcica za brisace... jbg, nisam ni znao da ih ima tu, prikacili ga na dijagnostiku ali ne znam tacno koju gresku im je prijavio, ali znam da nije prijavio nista za ovo gasenje auta vezano za podizanje temperature, sve u svemu, zamenili osigurac, auto upalio iz prve. ja ih pitam dalje za ovaj problem koji me prati, oni pogledase ofrlje, kao ne znaju oni, mehanicari su...upucuju na nekog elektricara, drugog... elektricari ne rade, praznici.... cak sta vise sumnjam da bi ii oni resili... ne znam, krenemo mi na srecu nazad. e tek onda nastaje problem, do tada se libra gasila kad dostigne 90 stepeni, ja je vec sa nekim alatom koji nosim sa sobom opremim ovako:

 

DSC_0561.jpg

 

 

sa dva deblja kabla direktno povezem ventilatore na akumulator. Krenemo mi prvo brdo, hop, ugasi se a temperatura nije presla ni 70. Joooj, tada ja povezem 1 ventilator, ohladim, pa krenemo dalje, drugo brdo - hop, gasi se, ja povezem i drugi ventilator, pa ponovo dalje. i tako vozim sa upaljena 2 ventilatora stalno, na nizbrdicama ukove na 50 ali cim omirise brdo...kuku mene... Sve u svemu birao sam puteve sa obilazenjem planina gde je to moglo, ali Morachu sam morao da probijem svakako.

 

Prvo sta cu da uradim, proverim termostat, zamenim davac temperature i izmerim omazu na senzoru radilice, obzirom da dijagnostika nista ne pokazuje (vise puta sam bio na dijagnostici i pre ovog putovanja) ima li neko ideju zasto se sve ovo desava? moze li pored ovoga sto sam naveo da bude nesto vezano za elektriku, elektroniku, kompjuter ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma nema ti to veze sa temp motora, on jednostavno sam odluci kad da ti ugasi motor, bez ikakvih pravila i sablona. dijagnostika bi morala pokazati gresku ako se auto sam ugasio. Nije ti ranije pokazivala gresku jer je nije bilo, a sad je tu i trebao bi ga opet prikopcati

Edited by BigGLybra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam pametan, na dole kad sam isao na 90 st.je gasio, a odozdo na 70. Recimo zadnjih 280 km se nije ugasio ni jednom, bila je ravnica uglavnom eventualno manje uzbrdice... A dijagnostiku sam radio dan pred polazak odavde i na dan polaska odozdo, ali svakako cu ga prikopcati ponovo.

Edited by sashicus

Share this post


Link to post
Share on other sites

vidim ja da ce ti da vratis una u pogon...

a libru da vozis samo nedeljom dok ne dostigne radnu temperaturu... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde se nalazi.taj.famozni "code" osigurac, ali me brine ovo prazno mesto za relej, da li treba tako da bude? Ako ima dobrih librasa da provere kod sebe?

 

DSC_0562.jpg

 

p.s. Evo sad sam napravio par krugova po gradu, sa iskljucenim ventilatorima, temp.dole, sve u redu:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sumnjam i dalje na senzor radilice ali moze biti i nesto drugo pa cak i banalne stvari poput neke mase. Zakacite lap top i testirajte auto u voznji dokle god se neugasi, i morace nesto da pokaze na dijagnostici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene je prazno to mesto, sad sam gledao.

 

Što ne proveriš dijagnostikom da l' ti rade sve brzine ventilatora? Meni je majstor gledao i zaključio da ne valja reostat jer ne uključuje prvu brzinu ventilatora, dok drugu uključuje. Čisto da otkloniš sumnju ako nije do toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sumnjam i dalje na senzor radilice ali moze biti i nesto drugo pa cak i banalne stvari poput neke mase. Zakacite lap top i testirajte auto u voznji dokle god se neugasi, i morace nesto da pokaze na dijagnostici.

E ovo ti je pametna ideja,al ga vozi malo ostrije,tad mora da izbaci nesto sigurno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je svercovao žensku radnu snagu sigurno (jadne se prestravile od prekida vožnje pa ponovo kući pretovaren).

Je si li merio otpore u senzoru ?

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, nisam bio pretovaren, dvoje u kolima + nesto stvari, nisam merio omazu jos. Sad sam krenuo do sela i zeznuo se sto nisam upalio una. Sad se gasi na 60 i nesto stepeni, nego ajd' nije daleko pa cu se vratiti. Rece mi drugar sto radi dijagnostiku da je njima problematicna bosh pumpa... Moze li to da bude, jer u trenucima bezuspesnog verglanja sam skinuo poklopac rezervora i cuo se onaj vakuum zvuk "pffff" odmah je nakon toga upalio. Mozda je oslabila pumpa, mozda onaj odusak?! Hmm, ispitacu sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se gasi na uzbrdicama, problem mozda ima veze sa dotokom goriva do motora.

Zato sam pitao da li si bio pretovaren.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ac pumpa, jel to pumpa u rezervoaru potapajuca ili ova napred? (nisam lenj da izgooglam, nego kad vec pisemo...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...