MS PK 7718 Posted November 28, 2013 Moze akumulator da pravi takve probleme lako, jer kada nema dovoljnu udarnu moc onda ne moze alnaser da zavrti dovoljno brzo i zbog toga ne moze da sastavi kao sto kazes. Probaj da pozajmis od nekoga drugi akumulator na jednu noc pa proveri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimyou 1 Posted November 28, 2013 u servisu su mi rekli da je akumulator ispod 50% kapaciteta, ali meni je pitanje da mozda nije još nešto, jer ne znam šta bi moglo da se manifestuje ovako.svakako razisljam i da anlaser pogledaju.Možda je neko imao ovakve simptome, a da je onda utvrđeno nešto drugo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 28, 2013 Moze da bude i alnaser ali posto ti je vec receno da je slab akumulator otkloni prvo tu sumnju, a i najlakse ti je da probas drugi i odmah ujutru vidis na cemu si. Ima tu jos x stvari zbog kojih moze tako da se ponasa auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimyou 1 Posted November 28, 2013 ok, najbolje je da tako probam. Sinoć sam zvao druga da testira, sa njegovim autom, dovezao kola, prikačuili kleme, jer mi je prvo pao na pamet akumulator pa sam htio da ga testiram kad je hladan.Zakačili kleme, on jeste verghlao 2-3 sekunde, ali je startovao odmah.Da li to daje neki dodatni doprinos priči? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted November 28, 2013 (edited) Loš akumulator (ako ga ubrzo ne zameniš),može da ti spali anlaser.Isuviše mala udarna snaga sporo vrti rotor i četkice varniče po kolektoru. Ili kupi dobar aku ili parkiraj limuzinu! Edited November 28, 2013 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
brus 0 Posted December 8, 2013 (edited) Okrenuo sam kljuc da upalim auto a ono nista ni da zasvijetli ni lampice ni motor nistaja reko akumulator pa da ga dopunim i cim samstavio kleme od punjaca sve doslo i normalno upalimnakon predenjih 5km u voznji se ugasiparkiram isto auto bez ijedne lampice da zasvijetliokrenem kluc par puta i on opet dodje sebinakon mjesec dana opet isto i opet u jutro prvo paljenjesta mu se desava ne znam ni jednu gresku ne ispise nista kao da nista nije bilo Edited December 10, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted December 8, 2013 (edited) A da ipak probas, prvo, sa drugim akumulatorom?Pa onda napadnes kontakt bravu ako nije aku... Edited December 8, 2013 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites
brus 0 Posted December 8, 2013 akumulator kupio novi pa cemo da vidimo Quote Share this post Link to post Share on other sites
brus 0 Posted December 13, 2013 zasad pali ko mina sve radi normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimyou 1 Posted December 23, 2013 evo i moje nove informacije.probao da napunim akumulator, servis ga pripunio, testirao, kazu mora novi, ovaj bi mogao dva dana jos i opet bi se praznio, ne bi imao snage dovoljno. kupio novi aumulator, Tudor 77Ah, 760 startne snage, jutro rano probao, auto upalio, medjutim ne onako kako upali ljeti ili u toku dana zimi, kada mu nije prvo paljenje. Da li ima neko informaciju sta sada moze biti problem, jer je problem akumulatora rijesen.auto ne trosi ulje, ima dobru snagu, lampice od grijaca ne trepere....dakle, problem je verglanje prilikom prvog jutarnjeg starta, eventualno, ukoliko ga ne startujem ujutro, problem se javi uvece, kada probam prvi put da startujem auto.Problem je poceo da se javlja samo od sada kada je hladno (posljednji mjesec) Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted December 23, 2013 Kod mene bili isti simptomi,prvo paljenje teže okreće anlaser,kasnije u toku dana o.k. (aku. nov). Automat anlasera je slabije propuštao struju (2-2500din., + ruke)! Posle zamene vergla k*o besan! Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimyou 1 Posted December 23, 2013 meni, rekao bih, nakon zamjene akumulatora i dalje dobro vergla. mada, iskren da budem, mozda ne mogu da primijetim razliku, posto ne znam kako vergla kada anlaser nije u potpunosti kako treba.da li je imao neko slicne simptome, svakako cu pogledati anlaser, da urade provjeru, moguce da je i to djelimicno problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2542 Posted December 24, 2013 Uglavnom kad se tako nesto desava,a isti su simptomi na svim automobilima,99,9% je alnaser... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko Mirza 1 Posted August 16, 2021 (edited) Postovanje pojavio mi se neobjasnjiv problem kod Lybre. Kako sam imao problem sa imobilajzerom tj signalom kod kljuca u martu mesecu sto sam resio sa imo off kod elektronicara , sad mi se pojavljuje cudan problem. Problem je sto se izgleda Lybra malo zainatila. Naime pojavio se problem sa paljenjem. Neki put vergla ko luda i nece da upali, pa upali jednom na zub i par puta zaredom nema veze da li je vruca ili hladna. Sta sam sve uradio da bi Lybra upalila s tim da sam bio kod elektronicara ( kaze komp nispravan) i na dijagnostici nema nikakve greske sem standardne - protokomer : 1. Pregledao pumu u rezervaru - nije kvar u njoj 2. Zamenio filter goriva - kvar isti 3. Zamenio regulator pritiska - kvar isti 4 Zamenio Boš pumpu- kvar isti 5. Zamenio nepovratni ventil -kvar isti 6. Sve senzore proverio , ispravni- kvar isti 7. Dizne prelivi kolega proverio ispravni Da li je imao neko ovaj slucaj , i po Vama sta je u kvaru ? Da napomenem kad upali extra radi, nedimi, vuce ko luda sve je super. Edited August 16, 2021 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 16, 2021 @Mirko Mirza Kada zeza kod ključa, to se rešava kupovinom druge (polovne) kontakt brave, ali onda mora i drugi komp sa tog istog auta sa kojeg se skida i brava...pa ljudi to izbegavaju preko immo off, kao što si i ti uradio. Mislim da je sav problem koji imaš i dalje rezultat istog problema iako si uradio immo off. Kada auto vergla i ne pali...a, kad upali nema nikakav problem u radu...nemaš šta da gledaš dizne, pumpu ili bilo šta drugo jer bi se svi ti problemi pokazali i kasnije u toku rada motora. Možda taj emulator za immo off koji je stavljen nije odgovarajući, možda je na neki drugi način urađen immo off pa nije najbolje odrađeno...jer to da vergla i neće da pali (iako auto nema nikakav problem) se dešava samo kada komp nema potvrdu od kontakt brave da je validan ključ i zato ne pušta gorivo...i onda se vrti u prazno i pali onu lampicu katanca na tabli (što tebi sad ne radi jer je immo off). Koliko znam, na tvom autu bi trebalo da je stavljeno nešto ovako: https://obd2.rs/proizvod/clixe-immo-emulator-fiat-alfa-lancia/ https://obd2.rs/proizvod/julie-emulator-fiat/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko Mirza 1 Posted August 16, 2021 Immo off je odradio elektrnicar direktno na kompu i od marta meseca do sad nisam imao nikakvih problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites