Gusar 4 Posted May 5, 2013 standardan kvar kod vozila koa su stajala na placu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted May 5, 2013 Garant senzor radilice ! Imao slučaj,od tad nosim jedan u rezervi! To je jedini senzor koji može da zaustavi auto, a 2000 din nije strašna investicija! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neo abarth 1 Posted May 6, 2013 Meni kad je otisao da li senzor radilice ili bregastih,upalio se check engine i jos neka lampica! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted May 6, 2013 Skinuo senzor radilice i izmerio, tacno 920 ohma, da li ima neku toleranciju ili je pred riknjavanje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 6, 2013 Za Mereu 860 Ohm +- 110 % na 20 C , za Stila je 900 Ohm. Onaj moj stari što je dva puta zeznuo (pa posle savršeno radio) 1050-1100 Ohm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted May 6, 2013 Te vrednosti otpora variraju u zavisnosti od temperature motora. Sam kažeš da ti auto ide,dok se ne zagreje. Dok radi,otpor mu je u granicama normale,čim se zagreje,otpor se toliko promeni, da se auto ugasi! Kad se ohladi,opet normalno radi. Otpor može pouzdano da detektuje crkavanje senzora radilice,samo kad isti totalno rikne! Kupi novi, košta oko 20 eur., i ne msli više o njemu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 6, 2013 Zovi AP u Vojvode Stepe bio je Bosch sa kablom za smešne pare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 6, 2013 Skinuo senzor radilice i izmerio, tacno 920 ohma, da li ima neku toleranciju ili je pred riknjavanje? Nema merenje veze sa tim. Problem na autu oko senzora radilice nastaje usled njegovog zagrevanja i sirenja unutrasnjosti. Tako nastane prekid u njemu i to je to. Kada ti se u voznji gasio auto morala je da se upali lampica od motora i da ostane greska vezana za senzor u memoriji gresaka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted May 6, 2013 Hvala Mariner, bas sam hteo da pitam kako da proverim da li je pumpa ispravna... jos kad bi malo pojasnjenje dobio:- ukljucite paljenje znaci - upalite auto ?- gde je relej pumpe?- inercioni prekidac je onaj pored sedista? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted May 7, 2013 kupio sam senzor radilice (naravno neki NO NAME, 2900 rsd), u AP sportu trenutno nisu imali inace je 2350, zamenicu veceras ili sutra pa javljam rezultat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 7, 2013 - ukljucite paljenje znaci - upalite auto ? Verovatno misle kontakt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted May 7, 2013 1. ukljuciti paljenje je dati kontakt- ne startovati motor.2. rele se nalazi iza akumulatora sa desne strane.3. inercioni je pored sedista. Ako je od pomoci, pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dabizz 0 Posted May 8, 2013 Druze, moje iskustvo.. Isto mi se desavalo.. Pazi ovako, 100% ti je senzor radilice, e sad, zameni njega, nije skup, ali, pre nego sto startujes vozilo, proveri senzor bregaste, jer, na lybrama, kad se zameni senzor radilice, mora da se zameni i senzor bregaste, da bi komp dobio normalne podatke, kad sve to namestis, pokaci na komp, pobrisi sve greske, i tek onda startuj vozilo.. mene je zezalo to mesec dana, e onda je mesec dana auto bio kod majstora, sve zivo isprobano, izmenjano, ulozeno para koliko kosta pola lybre .. Slobodno probaj ovo, neces pogresiti, imao sam iskustva.. Javi mi se na pp, da ti ostavim broj telefona, da ti objasnim tacno kako i sta, ako imas nekih nedoumica.. Veruj mi, za godinu dana, prosao sam sa ludom lybrom svakave trenutke.. Jos malo, planiram da otvorim servis koliko sam proveo kod majstora i koliko sam naucio fora oko doticne Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted May 8, 2013 (edited) hmm, jos jedanput da me ostavi na putu i ode u oglase kao lybra 2001. NOV AUTO a kako da proverim senzor bregaste, jer dijagnostika verovatno nista nece pokazati?! Edited May 8, 2013 by sashicus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 8, 2013 A ko ti je rekao da nece nista pokazati? Jedino sto ne moze da prikaze kao konkretan kvar je pumpa goriva. Da li si uopste radio dijagnostiku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted May 8, 2013 (edited) Y, doduse u CG - napisao sam vec, ne znam sta im je tacno pokazalo ali nisu mi rekli da je nesto ozbiljno. mada sam prethodni post napisao po malo ironicno povucen prethodnim iskustvom kada sam imao problem sa vakuum crevcetom, kada mi vise razlicitih dijagnostika nije nista pokazivalo, sve do trenutka kada sam "namerno" upalio lampicu i tako sa upaljenom otisao na dijagnostiku - tek tada je prijavila gresku... Edited May 8, 2013 by sashicus Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted May 8, 2013 A jel i dalje imas problem i sa zamenjenim senzorom radilice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 8, 2013 Da li ti je u trenutku gasenja upalio MIL lampicu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted May 8, 2013 (edited) zamenjen senzor i necete verovati -auto radi bez da se gasi-istestirao sam ga po kraju ali nemam tako ubitacne uzbrdice, nagurao do 90 stepeni, nije se ugasio hvala svima! p.s. da martini, palio je lampicu svaki put kad se ugasi. Edited May 8, 2013 by sashicus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 8, 2013 E pa onda je dijagnostika morala da vidi gresku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 9, 2013 Nađi neki kršten senzor (da se sledeći put ne javiš sa neke egzotične destinacije) i malo ga duže vozi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted May 9, 2013 E pa onda je dijagnostika morala da vidi gresku.ova crnogorska je izgleda kineska, pa nije videla, ali ici cu ovih dana kod druga, pa cu javiti sta pise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BigG 0 Posted May 9, 2013 sve je dobro kad se svrshi dobro Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimyou 1 Posted November 28, 2013 evo da se i ja nadovezen na pricu, treba mi savjet.naime, prosle zime su poceli problemčići na nižim temepraturama, akumulator se ispraznio jednom skroz, ali kako je počelo ljeti radi perfektno, startuje motor normalno, bez bilo kakvih problema.međutim, počeli opet hladniji dani i jutarnje prvo paljenje vergla. Duže, čak dva- tri puta pokušavam, dok startujem a motor kao da se muči, odnosno vergla, ali mu uvijek malo fali da startuje. kada ga staertje prvi put, odmah isključim auto, posle 10 sekundi i drugi put startuje odlično. i tako u toku cijelog dana, dok ga ne ostavim 7-8 sati, kada padne mrak i kada opet zahladi, prvo startovanje opet isti problem...Danas gledao na nekom apartu u servisu BMWa?? akumulator, kapacitet ispod 50%, ostala poruka da je neupotrebljiv...!Sada razmišljam, simptomi mogu biti kao da je akumulator, međutim, šta može biti još u pitanju?Lampice grijača su ok, ne uključuju se, alternator je servisiran nedavno. Quote Share this post Link to post Share on other sites