Jump to content
FAS Goran
zeljkor

Lancia Lybra 1.9 JTD - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Garant senzor radilice ! Imao slučaj,od tad nosim jedan u rezervi! To je jedini senzor koji može da zaustavi auto, a 2000 din nije strašna investicija!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skinuo senzor radilice i izmerio, tacno 920 ohma, da li ima neku toleranciju ili je pred riknjavanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Mereu 860 Ohm +- 110 % na 20 C , za Stila je 900 Ohm. Onaj moj stari što je dva puta zeznuo (pa posle savršeno radio) 1050-1100 Ohm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te vrednosti otpora variraju u zavisnosti od temperature motora. Sam kažeš da ti auto ide,dok se ne zagreje. Dok radi,otpor mu je u granicama normale,čim se zagreje,otpor se toliko promeni, da se auto ugasi! Kad se ohladi,opet normalno radi. Otpor može pouzdano da detektuje crkavanje senzora radilice,samo kad isti totalno rikne! Kupi novi, košta oko 20 eur., i ne msli više o njemu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zovi AP u Vojvode Stepe bio je Bosch sa kablom za smešne pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skinuo senzor radilice i izmerio, tacno 920 ohma, da li ima neku toleranciju ili je pred riknjavanje?

 

Nema merenje veze sa tim. Problem na autu oko senzora radilice nastaje usled njegovog zagrevanja i sirenja unutrasnjosti. Tako nastane prekid u njemu i to je to. Kada ti se u voznji gasio auto morala je da se upali lampica od motora i da ostane greska vezana za senzor u memoriji gresaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Mariner, bas sam hteo da pitam kako da proverim da li je pumpa ispravna... jos kad bi malo pojasnjenje dobio:

- ukljucite paljenje znaci - upalite auto ?

- gde je relej pumpe?

- inercioni prekidac je onaj pored sedista?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupio sam senzor radilice (naravno neki NO NAME, 2900 rsd), u AP sportu trenutno nisu imali inace je 2350, zamenicu veceras ili sutra pa javljam rezultat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

- ukljucite paljenje znaci - upalite auto ?

 

Verovatno misle kontakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ukljuciti paljenje je dati kontakt- ne startovati motor.

2. rele se nalazi iza akumulatora sa desne strane.

3. inercioni je pored sedista.

 

Ako je od pomoci, pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze, moje iskustvo.. Isto mi se desavalo.. Pazi ovako, 100% ti je senzor radilice, e sad, zameni njega, nije skup, ali, pre nego sto startujes vozilo, proveri senzor bregaste, jer, na lybrama, kad se zameni senzor radilice, mora da se zameni i senzor bregaste, da bi komp dobio normalne podatke, kad sve to namestis, pokaci na komp, pobrisi sve greske, i tek onda startuj vozilo.. mene je zezalo to mesec dana, e onda je mesec dana auto bio kod majstora, sve zivo isprobano, izmenjano, ulozeno para koliko kosta pola lybre :D.. Slobodno probaj ovo, neces pogresiti, imao sam iskustva.. Javi mi se na pp, da ti ostavim broj telefona, da ti objasnim tacno kako i sta, ako imas nekih nedoumica.. Veruj mi, za godinu dana, prosao sam sa ludom lybrom svakave trenutke.. Jos malo, planiram da otvorim servis koliko sam proveo kod majstora i koliko sam naucio fora oko doticne :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, jos jedanput da me ostavi na putu i ode u oglase  :whip: kao lybra 2001. NOV AUTO 

a kako da proverim senzor bregaste, jer dijagnostika verovatno nista nece pokazati?!

Edited by sashicus

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ko ti je rekao da nece nista pokazati? Jedino sto ne moze da prikaze kao konkretan kvar je pumpa goriva. Da li si uopste radio dijagnostiku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Y, doduse u CG - napisao sam vec, ne znam sta im je tacno pokazalo ali nisu mi rekli da je nesto ozbiljno.

 

mada sam prethodni post napisao po malo ironicno povucen prethodnim iskustvom kada sam imao problem sa vakuum crevcetom, kada mi vise razlicitih dijagnostika nije nista pokazivalo, sve do trenutka kada sam "namerno" upalio lampicu i tako sa upaljenom otisao na dijagnostiku - tek tada je prijavila gresku...

Edited by sashicus

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamenjen senzor i necete verovati  -auto radi bez da se gasi-

istestirao sam ga po kraju ali nemam tako ubitacne uzbrdice, nagurao do 90 stepeni, nije se ugasio :)

hvala svima!

:unworthy:  :unworthy:  :unworthy:  :unworthy:  :unworthy:  :unworthy:  :unworthy:

p.s. da martini, palio je lampicu svaki put kad se ugasi.

Edited by sashicus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nađi neki kršten senzor (da se sledeći put ne javiš sa neke egzotične destinacije) i malo ga duže vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa onda je dijagnostika morala da vidi gresku.

ova crnogorska je izgleda kineska, pa nije videla, ali ici cu ovih dana kod druga, pa cu javiti sta pise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sve je dobro kad se svrshi dobro  :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo da se i ja nadovezen na pricu, treba mi savjet.

naime, prosle zime su poceli problemčići na nižim temepraturama, akumulator se ispraznio jednom skroz, ali kako je počelo ljeti radi perfektno, startuje motor normalno, bez bilo kakvih problema.

međutim, počeli opet hladniji dani i jutarnje prvo paljenje vergla. Duže, čak dva- tri puta pokušavam, dok startujem a motor kao da se muči, odnosno vergla, ali mu uvijek malo fali da startuje. kada ga staertje prvi put, odmah isključim auto, posle 10 sekundi i drugi put startuje odlično. i tako u toku cijelog dana, dok ga ne ostavim 7-8 sati, kada padne mrak i kada opet zahladi, prvo startovanje opet isti problem...

Danas gledao na nekom apartu u servisu BMWa?? akumulator, kapacitet ispod 50%, ostala poruka da je neupotrebljiv...!

Sada razmišljam, simptomi mogu biti kao da je akumulator, međutim, šta može biti još u pitanju?

Lampice grijača su ok, ne uključuju se, alternator je servisiran nedavno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...